Stempeluhr Software

Stempeluhr Software, die auch als Timesheet- oder Arbeitszeitsoftware bezeichnet wird, automatisiert die Nachverfolgung der Anwesenheit, von Terminen und des Urlaubs von Mitarbeitern. Mit Stempeluhr Software erhalten Unternehmen einen Gesamtüberblick darüber, wie die Mitarbeiter ihre Zeit verbringen, sowie eine Analyse der Arbeitskosten auf Projektbasis. Stempeluhr Software kann eigenständig sein, ist jedoch oft in die Buchführungssoftware von Unternehmen integriert. Stempeluhr Software ist mit HR Software, Lohnprogrammen und Personaleinsatzplanung Software verbunden.

Warum Capterra kostenlos ist
Hotel labor costs are increasing at a rate that is 5X higher than revenues, and profit margins are shrinking as a result. Hotel Effectiveness REDUCES labor costs by 5% to 15% by aligning staffing plans and schedules perfectly to business needs. With perfect labor costs, hotel owners and managers can eliminate the excess costs created by overstaffing, overtime, and overuse of contract labor. Our award-winning labor management system integrates with time & attendance, payroll, BI and PMS. Erfahre mehr über Hotel Effectiveness Hotel Effectiveness eliminates overstaffing, excessive overtime, overuse of contract labor through perfect labor scheduling, saving 5+% Erfahre mehr über Hotel Effectiveness
ExakTime is a two-decade leader in time tracking for construction and field-based industries. Our robust, easy-to-use time tracking + scheduling app syncs directly with our user-friendly cloud software, allowing for easy scheduling of shifts and tasks as well as real-time attendance, hour, cost code and other data that¿s accessible and actionable from anywhere. ExakTime runs on Android and iOS phones and tablets, while our time tracking software integrates with all major accounting programs. Erfahre mehr über ExakTime Our powerful, easy-to-use time clock app is the product of two decades of helping Construction Industry manage the workforce. Erfahre mehr über ExakTime
Bist du es leid, dich mit endlosen Gehaltsabrechnungen und Papier herumzuschlagen? Paycoms umfassende Gehaltsabrechnungs- und HCM-Software bietet in einer einzigen Anwendung Zugriff auf robuste Tools für Personalbeschaffung, Gehaltsabrechnung, Personalmanagement und mehr. Mitarbeiterinformationen werden sicher gespeichert und sind für wichtige HR-Verfahren leicht zugänglich. Das spart Zeit und den Aufwand, die Informationen erneut einzugeben, verschnellert die Navigation zwischen HCM-Anwendungen und die Suche nach Formularen und verbessert Verwaltung komplexer Abrechnungsaufgaben. Mehr erfahren Erfahre mehr über Paycom Mit der nutzerfreundlichen HCM- und Abrechnungssoftware von Paycom kannst du außergewöhnliche Talente in einer einzigen Anwendung finden, verwalten, bezahlen und binden. Erfahre mehr über Paycom
Modernisiere deine Zeiterfassungsuhr. Installiere die Zeiterfassungsanwendung ganz einfach auf einem iOS-Tablet und richte sie ein, indem du eine für dich passende Kiosk-Option auswählst. Durch Echtzeitsynchronisation von Zeitdaten arbeitet die Erfassungsuhr nahtlos mit der anwendungseigenen Zeiterfassungsplattform zusammen, zeichnet so Zeiten auf, checkt Projekte oder Aktivitäten ein, wendet Bezahlungsregeln an und verwaltet deine Self-Service-Aufgaben. Eliminiere betrügerisches Buchen mit erweiterten Funktionen wie der Gesichtserkennung. Erhalte Echtzeiteinblicke in die Zeiterfassung deiner Mitarbeiter. Erfahre mehr über Replicon Erreiche eine genaue Gehaltsabrechnung, entspreche arbeitsrechtlichen Bestimmungen und gewinne umsetzbare Produktivitätseinblicke. Erfahre mehr über Replicon
Create schedules, track time and manage PTO in just a few minutes. Your staff can use our cloud-based solution anywhere. Missed punch notifications help ensure all shifts are covered. Open shift and change notifications empower employees to fill scheduling gaps. Easy payroll export saves hours of work and helps avoid errors. PTO balance tracking allows one-button time off approvals. Start your 30-day free trial right now. Erfahre mehr über TimeWorksExpress Create schedules, track time and manage PTO in just a few minutes. Start your 30-day free trial right now. Erfahre mehr über TimeWorksExpress
Increase visibility into your per-project profits with real time information on your labor costs. All this is done by efficiently capturing the on-site work information from the field by having your teams take photos with our app. The photos are automatically organized and stored forever and the information helps you not only have accurate time sheets but also provides business intelligence to boost your profits and increase your efficiency, as well as provide you with accurate records Erfahre mehr über SYNCrew Boost your profits by efficiently tracking your team in the field. Keep an accurate record with timestamps, GPS and photos. Erfahre mehr über SYNCrew
We want to help YOU! As an employer, you should spend your valuable time bettering your business. We worry about calculating employee's hours for payroll so you don't have to. Your employees clock in and out with a single click, cutting out expensive mistakes with time cards. Leave it to us for accurate calculations. There's no download or installation, since this service is all in the cloud. We focus on fast, simple, and efficient, making sure we help you save time for betting your business. Erfahre mehr über IDEAblox NO MORE manually calculating employee's hours for payroll. It'll take less than a minutes to see all payroll hours Erfahre mehr über IDEAblox
WorkMax TIME is a simple solution to track and manage mobile employees' time and tasks across your entire workforce with real-time punches, after the fact time entry, or a combo. Employees review & approve their time, while managers approve groups or individuals. Get accurate timekeeping with GPS location stamps and geo-fence, as well as tracking production units in real time. WorkMax TIME can also be personalized to fit your overtime calculations and shift rules. Erfahre mehr über WorkMax TIME WorkMax TIME simplifies the way you manage employee's time and tasks for your mobile worker with real-time access. Erfahre mehr über WorkMax TIME
Intuitive, easy to use time clock with unlimited free phone or online support. Employees can track time anywhere using an Android or iOS mobile phone, computer, tablet, text, dial-in number and so much more with clock in/out punch card or manual timesheet flexibility. Managers can see who's working, where, on what projects - all in real time. Integrated with QuickBooks, Sage, ADP, Paychex and more, TSheets syncs up real timesheet data for faster, more accurate payroll, billing and invoicing. Erfahre mehr über TSheets Employees can clock in anytime, anywhere, and from the devices they already carry- all in real time. Easy payroll integration Erfahre mehr über TSheets
7shifts helps restaurants schedule, track time and communicate with their workforce. The result is employee management software that is easy to use, intuitive and familiar to restaurant managers. 7shifts also offers mobile apps for employees and managers, allowing them to access their schedule and communicate from anywhere. Save time scheduling, reduce your labor costs, integrate your POS and streamline communication with the solution trusted by 250,000+ restaurant pros. Get started for free! Erfahre mehr über 7shifts 7shifts is a mobile and web-based employee scheduling tool designed for shift workers in the restaurant industry. Erfahre mehr über 7shifts
The uAttend Time and Attendance System streamlines workforce management by tracking employee hours easily and efficiently with ultramodern time clocks and powerful cloud technology. Fingerprint, swipe card, and face recognition punches are captured instantly in your cloud account. View and approve start time, break, lunch, and end time hours from any internet connected device 24/7. Receive OT alerts in real time, run reports, export payroll direct to your preferred provider and so much more. Erfahre mehr über uAttend uAttend was built for businesses that need an easy-to-use, affordable, and reliable time and attendance system. Erfahre mehr über uAttend
Clockwise provides customized DCAA-compliant time and attendance tracking for your employees and effortless compliance for your organization. We offer affordable pricing, free customized setup, and excellent, unlimited product support. Clockwise is flexible enough to meet your unique time tracking needs, including project tracking, overtime and leave management, QuickBooks and other payroll integration, clocks, mobile apps, and more. Contact us for a FREE customized setup and training session. Erfahre mehr über CLOCKWISE Flexible, web-based DCAA-compliant time and attendance software including leave management, overtime, reporting, and project tracking. Erfahre mehr über CLOCKWISE
Deputy ist der ultimative Belegschafts-Manager und bietet die beste Technologie unter den webbasierten Lösungen. Vereinfache deine Terminplanung (Zeitplanung), Arbeitszeittabellen, Aufgaben, Mitarbeiterkommunikation und Verwaltungsaufgaben. Mit brillanten Apps und einer Integration mit einem Klick wird das Leben erleichtert. Erziele mit Deputy Übersicht und Kontrolle über dein Management des Geschäfts und der Belegschaft. Erfahre mehr über Deputy Webbasierte Lösung, die Terminplanung, Arbeitszeitpläne, Aufgaben und Kommunikation vereinfacht und Transparenz und Kontrolle über die Mitarbeiter bietet Erfahre mehr über Deputy
ClockShark is the leading time tracking and scheduling software built for local construction, field service and franchises that want a simpler way to track mobile employee time, run payroll quickly and accurately, and understand job costs. Over 4,000 customers have replaced the hassle of paper timesheets with software that makes it easier to run their business and keeps accountants happy. Dont take our word for it, start a free trial today! Erfahre mehr über ClockShark ClockShark is the leading time tracking & scheduling software for local construction, field service, and franchises. Erfahre mehr über ClockShark
When I Work Time Clock & Attendance ist der beste Weg, um die Zeit der Mitarbeiter zu verwalten. Mitarbeiter können von ihrem Telefon oder einem festen Endgerät aus einchecken, die Pausenverfolgung wird durch Optionen wie bezahlte und unbezahlte Pausen vereinfacht, und man kann alle Informationen in dein Gehaltsabrechnungssystem exportieren. Die Software für die Zeiterfassung von Mitarbeitern bietet eine Reihe zusätzlicher Tools für die Anwesenheit von Mitarbeitern sowie alles, was du von einer herkömmlichen Zeiterfassungsanwendung erwarten würdest. When I Work Time Clock & Attendance ist jetzt für immer für bis zu 75 Mitarbeiter kostenlos. Erfahre mehr über When I Work When I Work Time Clock & Attendance hilft, immens Zeit zu sparen und Fehlzeiten zu reduzieren. Kostenlos für bis zu 75 Mitarbeiter. Erfahre mehr über When I Work
Simple, intuitive, cloud-based timekeeping. Track hours, activities and job/project info on any computer, tablet or mobile phone with GPS tracking. Choose between two modes - time card or timesheet. Plus, see Who¿s in/Who¿s out in real-time. Secure, accurate link to any payroll system including Quickbooks, Paychex, Sage and ADP. Installation in 7 days. Pricing includes our great customer service and integrates with our HRIS platform. Built for companies with 50+ employees. Erfahre mehr über BizRun BizRun is simple, intuitive, cloud-based timekeeping. Track hours and activities on any device. Integrates with any payroll system. Erfahre mehr über BizRun
PurelyTracking is Web and Mobile solution focusing on efficiently managing the entire workforce of the company. It is the most effective Free Time & Attendance tracking software with unique features such as Geolocation-locked Time Clock and Employee Leave Management. Businesses are using our Web, iPad and Mobile application to handle everything from Employee Time Clock to Payroll and Invoice Generation. Erfahre mehr über PurelyTracking PurelyTracking is the best free employee Time Clock, Timsheet, Invoice and Payroll generation web and mobile application. Erfahre mehr über PurelyTracking
Verschwende keine Zeit und Geld mehr mit teuren und unhandlichen Stempeluhren. Ximble bietet die umfassendste und kosteneffektivste cloudbasierte Zeiterfassungslösung. Eine Integration mit den am weitesten verbreiteten HR- und Lohnsystemen wie BambooHR, QuickBooks, Xero, ADP und Gusto ist möglich. Ximble bietet dir: - Tablet-Anwendung mit Gesichtserkennung - Webbasierte Zeitschaltuhr mit IP-Einschränkungen - Mobile Anwendung mit Geofencing - Zeiterfassung per Textnachricht oder Telefonanruf Erfahre mehr über Ximble Eine nutzerfreundliche und leistungsstarke, cloudbasierte Anwendung für Mitarbeitereinsatzplanung und Zeiterfassung, die sich ideal für kleine und mittlere Unternehmen eignet Erfahre mehr über Ximble
Time Doctor ist eine genaue Stempeluhrsoftware für dein Team. Sie eignet sich besonders für Teams von 20 bis 500 Mitarbeitern. Finde nicht nur heraus, wann dein Team jeden Tag die Arbeit begonnen und beendet hat, sondern auch, was es dazwischen tat. Es handelt sich um eine webbasierte Lösung, die Zeiterfassung, Überwachung der Arbeitssitzung, Erinnerungen, Screenshot-Aufzeichnung, Rechnungsstellung, Berichterstattungstools, Integrationen und vieles mehr bietet. Erfahre mehr über Time Doctor Stempeluhrsoftware, die auch zur Steigerung der Produktivität in deinem Team beiträgt. Erfahre mehr über Time Doctor
Spare Zeit und arbeite effizienter mit der einfachen Desktop-, Web- und mobilen App-Stechuhr von Hubstaff. Eine genaue Zeiterfassung mit Screenshots, App-Nutzung, GPS-Standortüberwachung und vielem mehr zeichnet ein klares Bild davon, wie und wann dein Team arbeitet. Das umfangreiche Reporting bietet eine umfassende Effizienzplattform für wachsende Unternehmen. Sorge dafür, dass deine Software besser arbeitet, indem du über 30 Apps wie Basecamp, Trello, Asana, Github und PayPal integrierst. Verfügbar für Mac, Windows, Linux und iOS. Erfahre mehr über Hubstaff Hubstaff bietet eine genaue, automatisierte Zeiterfassung, sodass wachsende Unternehmen Projekte pünktlich abschließen und im Budget bleiben können. Erfahre mehr über Hubstaff
Ein führender Anbieter von cloudbasierten Workforce-Management-Lösungen, die sich am besten für Unternehmen mit mehr als 200 Mitarbeitern eignen. Mit einem Mobile-First-Ansatz trägt Quinyx dazu bei, personalbezogene Kosten durch die Automatisierung arbeitsintensiver Prozesse wie Terminplanung, Gehaltsabrechnung, Zeiterfassung, Kommunikation und Prognose zu reduzieren und gleichzeitig die Arbeitswelt für Mitarbeiter und Führungskräfte zu verbessern. Erfahre mehr über Quinyx Mit unserer Cloud Software & der beliebten App unterstützen wir Sie dabei, Workforce Management Prozesse vollständig, intuitiv und einfach zu automatisieren. Unser Motto: Happy Workforce = Happy Business. Mit uns vereinfachen und digitalisieren Sie Ihre Personaleinsatzplanung, Zeiterfassung, interne Kommunikation inkl. Aufgabenzuordnung, Personalbedarfs-Prognosen, Analysen, Schnittstelle zur Lohnabrechnung. Erfahre mehr über Quinyx
Improving productivity starts with getting real-time data (like time in/out, GPS location, job, task, report, photo) from employees via phone calls, text/sms messages, smartphone app, or the web. Geofencing, overtime alerts, job costing alerts, and no show alerts are another area to improve your bottom line. Lastly, whether it's a detailed custom report you're after, or an advanced accounting software integration, VeriClock can save you time on data entry and reduce errors in the process. Erfahre mehr über VeriClock Clock in by phone call, text, app or web with GPS tracking. OT, no show, and job cost alerts. Custom reports and integrations (QB). Erfahre mehr über VeriClock
Timesheets.com provides everything a company should expect in a cloud based time & expense tracker. We set up in minutes for any size business and provide personalized training materials for the unique needs of your workers. We track time for payroll or billing with GPS and other security options, and provide the kind of 5-star customer service experience that earned us the highest customer-reviewed star rating available on Capterra. Pay less, save more, and gain control. Try us for free today! Erfahre mehr über TIMESHEETS.COM We help businesses reduce costs and improve efficiency through innovative, easy-to-use time and expense tracking for billing & payroll. Erfahre mehr über TIMESHEETS.COM
Flexible and user-friendly - TimeClock Plus v7 provides your organization with a robust time and attendance solution hosted in the TCP Cloud. Automate data collection with seamlessly integrated time clock hardware. Access real-time, actionable employee information with personalized dashboards and reporting. Reduce overtime with automated employee scheduling. Pay your people accurately and on time while minimizing compliance risk and controlling labor costs. Request a Free Demo of TimeClock Plus! Erfahre mehr über TimeClock Plus Subscription-based time and attendance software hosted in the cloud. Flexible and user-friendly, see what TimeClock Plus can do! Erfahre mehr über TimeClock Plus
honeybeeBase allows you to track employee hours, GPS location, paid/unpaid breaks, and more all from any phone or computer with internet. It also integrates with Quickbooks as well as our absence/PTO/Vacation tracking, communication, and employee training, all of which are included for as low as $19/month. Schedule a demo or start saving time and money today with our free trial! (no credit card required) Erfahre mehr über honeybeeBase Web-based solution for time & attendance, employee scheduling, team communication and more! Start your free 28 day trial today! Erfahre mehr über honeybeeBase
Time Rack provides cloud-based time and attendance software, time clock hardware and an all-in-one HR module that streamlines workforce management by minimizing data-entry and calculation errors. Time Rack meets the needs of any organization, being robust and customizable for large organizations yet economical for small businesses. Time Rack cloud time tracking software integrates with Thomson Reuters Accounting CS and has the ability to generate payroll file bridges for any payroll software. Erfahre mehr über Time Rack The Time Rack time & attendance solution has been developed with features that streamline time & attendance management and processing. Erfahre mehr über Time Rack
Powerful, yet "Simple and Easy to Use". Integrated time tracking, GPS features, schedules, job costing, expense tracking and absence management through the ITCS-WebClock. Easily integrates with payroll and financial systems streamlining workforce management and payroll processing activities. Track time through the Web Time Clock, Biometrics, Badge Devices, Tablets & Smartphones. Using Cloud and High Availability technology your data is secure. Highly configurable and customization is available. Erfahre mehr über ITCS-WebClock Powerful, yet "Simple and Easy to Use", our time and attendance solutions streamlines your workforce management and payroll processing. Erfahre mehr über ITCS-WebClock
Easy-to-use small business time clock software that saves you time, money, and eliminates the human error of paper timesheets. TimeClick tracks employee clock in/out times, time off, jobs, departments, punctuality, manages overtime, and more. Flexible timesheet reports save managers hours of work on payroll day. TimeClick installs securely on your network giving you more control of your data and preventing time theft. All TimeClick users have access to our U.S.-based, personable support team. Erfahre mehr über TimeClick Easy to use small business time clock software that allows employees to clock in/out across your network with the click of a button. Erfahre mehr über TimeClick
ClickTime's easy-to-use time clock software helps you plan and manage employee time, increase project visibility, and truly understand performance. With over 20 years of world-class support and service, it's no wonder that ClickTime is the time clock tool of choice for American Express, Ketchum, and thousands of non-profits and professional services organizations. Track time on your phone or laptop, quickly approve employee hours, or dive into 80+ pre-built reports. Erfahre mehr über ClickTime ClickTime makes it easy to track, plan, and manage employee time and budgets -- including time off, workforce management, and more! Erfahre mehr über ClickTime
Die All-in-One-Software für Mitarbeiter-Zeitschaltuhren für Unternehmen. Kunden sind kleine und große Unternehmen wie Tesla, Michelin oder Zürich. Mit BeeBole können Manager die Zeit verfolgen und die Kosten mit vielen kundenspezifischen Modulen wie Projekten, Abteilungen, Abrechnungskosten - mit mehreren Währungen -, Arbeitszeitnachweise, Teamkalender und einfach konfigurierbaren Berichten überwachen. DSGVO-konform und mehrsprachig. 30-Tage-Testversion mit allen Features. Keine Kreditkarte erforderlich. Erfahre mehr über BeeBole Timesheets Das einfachste und flexibelste Zeituhrsystem für Unternehmen: weiß darüber Bescheid, wohin deine Zeit geht und dein Geld fließt. 30-Tage-Testversion mit allen Features. Erfahre mehr über BeeBole Timesheets
Synerion is a world leader in cloud workforce management software with over 30 years of experience, 5,000,000 users, and 7,000 installations globally. Synerion offers time and labour, advanced scheduling, absence management, labour allocation, timesheets, coreHR and more. Erfahre mehr über Synerion Synerions Workforce Management suite of solutions will provide you with everything you need to track, monitor and manage employees. Erfahre mehr über Synerion
Zoho People bietet eine benutzerfreundliche, kostengünstige Lösung für Unternehmen, um die Zeit zu erfassen. Mitarbeiter können sowohl abrechenbare als auch nicht abrechenbare Stunden erfassen, Arbeitszeitnachweise erstellen und Einblick in jedes Projekt oder jeden Kunden erhalten und Rechnungen schneller erhalten. Erfahre mehr über Zoho People Cloudbasierte Lösung zur Zeiterfassung für Unternehmen, zur Erfassung von Auftragseinträgen, zur Protokollierung abrechenbarer Stunden und zur Erstellung präziser visueller Berichte. Erfahre mehr über Zoho People
Zenefits makes employee time-tracking simple. Employees can log their time from any device and employers can approve time submissions in seconds. Our software can also sync employee hours directly to payroll and help ensure time-related compliance. Erfahre mehr über Zenefits Zenefits Time & Attendance - the easiest way to track & manage hourly employees. Erfahre mehr über Zenefits
Verwalte Zeiterfassung und Anwesenheit von deinem Team. Die Mitarbeiter können die Stechuhr verwenden oder ganz einfach ein- und ausloggen über ihren Web-Browser, Slack oder mobil (iOS und Android). Arbeitszeiten werden inklusive Aktivitäten und Notizen genau erfasst. Generiere automatische Zeiterfassungen, Aktivität- / Projekt-Tracking, Kunden-Abrechnung und leistungsfähiges Reporting für dein Team. Egal, ob du eine Tech-Startup, Beratungsunternehmen, oder das lokale Restaurant betreibst, Jibble kann Dir bei der Gehaltsabrechnung, Abrechnung oder Teamproduktivität helfen. Erfahre mehr über Jibble Online-Zeitnahme-Software für Teams. Verwende ein iPad als Biometric-Attendance-Kiosk. Ideal für Gehaltsabrechnung, Kundenabrechnung und Produktivität! Erfahre mehr über Jibble
Mehr als nur eine Uhr. Intervalls vereint Zeiterfassung und Aufgabenverwaltung mit leistungsstarken Berichterstellungstools, um besser zu verstehen, wie Zeit bei deiner Arbeit genutzt wird. Ideal für kleine Unternehmen und Teams, wie etwa Designer, Webentwickler, Berater, Kreativagenturen und IT-Dienstleister. Von und für kleine Unternehmen gebaut. Keine Zusatzkosten pro Nutzer. Alle Pläne beinhalten unbegrenzte Benutzer. Gewinne Einblick in deine Bemühungen und bekomme deine Projekte unter Kontrolle. Kostenlose Testversion inklusive. Erfahre mehr über Intervals Intervals ist die perfekte Kombination aus Aufgaben-, Zeit- und Projektmanagement für kleine Unternehmen und bietet eine leistungsstarke Berichterstattung. Erfahre mehr über Intervals
Modernisiere deine Mitarbeiter-Stempeluhr! Die Stempeluhrsoftware CakeHR zum Ein- und Ausstempeln schafft gemeinsam mit dir einen besseren Überblick über Zeit und Anwesenheit. Verlasse dich auf die nutzerfreundliche Navigation und das anpassbare Dashboard von CakeHR, um Aufgaben mühelos zu automatisieren, die Abhängigkeit von Excel-Tabellen zu vermeiden, die Softwareakzeptanz zu erhöhen und die E-Mail-Frequenz zu reduzieren. Anwendungen für Android und iOS sind ebenfalls verfügbar. Erfahre mehr über CakeHR CakeHR ist eine leicht zugängliche, kostengünstige und erfrischend einfache HR-Software für kleine und mittlere Unternehmen. Erfahre mehr über CakeHR
Die UltiPro-Cloud-Lösung von Ultimate Software dient der Verbesserung der Mitarbeitererfahrung. Mit UltiPro können Unternehmen für ein bequemes Recruiting- und Einstellungsverfahren sorgen, die Gehaltsabrechnung schneller und präziser gestalten, kontinuierliches Lernen von Mitarbeitern fördern, moderne Umfragen und Stimmungsanalysen nutzen sowie mit leistungsstarken Business Intelligence- und Berichterstattungsfunktionen genauere, personenorientierte Ergebnisse erzielen. Erfahre mehr über UltiPro Anbieter von umfassenden strategischen Lösungen für ein Personal-, Gehalts- und Talentmanagement in der Cloud. Erfahre mehr über UltiPro
WebHR is revolutionizing the way HR works. WebHR is a Social all-in-one Cloud based HR Software for Small & Medium Enterprises that handles everything from Hire to Retire, in the most innovate way. WebHR not only saves money to the companies, but also boosts productivity, saves space and make inter and intra-office communications fast, reliable and more efficient. WebHR assists in managing a companys most important asset - its People. Erfahre mehr über WebHR WebHR is everyone's favorite and a global leader in Cloud HR - Helps you manage the most important asset in your company - your People! Erfahre mehr über WebHR
Von Capterra 2017 am meisten empfohlen – OpenSimSim ist eine kostenlose Lösung zur Mitarbeiterplanung für Restaurants, Gastronomie, Einzelhandel oder andere Unternehmen, die Zeitpläne erstellen und mit auf Stundenbasis angestellten Mitarbeitern kommunizieren müssen. Spare Zeit und Geld mit dieser einfachen, aber leistungsstarken Nutzeroberfläche. Mit den kostenlosen Apps für iPhone und Android hältst du alle auf dem Laufenden. Mit über 500.000 Arbeitsstunden, die pro Woche erfasst werden, solltest du dir selbst ein Bild davon machen, wieso die besten Dinge im Leben kostenlos sind. Erfahre mehr über OpenSimSim Eine völlig kostenlose einfach zu verwendende Lösung für die Mitarbeiterplanung für Führungskräfte und Mitarbeiter. 2017 von Capterra „am meisten empfohlen“. Erfahre mehr über OpenSimSim
30-day free trial! No charge for accounts with 2 employees or less. Over 8,500 companies love our robust time clock features: *Mobile app available *PTO tracking *Employee shift scheduling *Time card editing *Overtime calculation *Geofencing & GPS *IP and device restrictions *Biometric/Fingerprint option *Payroll integration *Paid breaks *Reminders *Automatic break deduction options *Tips, bonuses and commissions *Job and Project costing *$2.50/employee per month Erfahre mehr über OnTheClock.com Cloud-based employee time clock system for small businesses to track employees' time and generate accurate time cards for payroll. Erfahre mehr über OnTheClock.com
Jolt turns any tablet into a time clock with facial detection, pre-punch announcements, and geofencing for field employees and multi-location owners. With Jolt, you get foolproof punching, a drag-n-drop schedule builder, and a daily task manager all in one platform. The same tablet employees use to clock in will keep them accountable and on task, and the Jolt mobile app gives owners and managers a real-time look at daily attendance and operations from anywhere. Erfahre mehr über Jolt Jolt is a tablet-based software renowned for improving attendance and accountability among hourly employees. Erfahre mehr über Jolt
Rhumbix offers the only timekeeping solution developed for construction by construction. Our mobile application available for Android and iOS makes it easy for workers to input time in the field in just a few taps. With signatures, stretch and flex, and end of day questions we help you to be compliant too. Erfahre mehr über Rhumbix Rhumbix is the single-source of truth for field data. Erfahre mehr über Rhumbix
eSUB Time is an easy-to-use mobile solution that delivers the flexibility for employees to punch in/out or manually enter time entries or hours worked. Bridging the gap between the office and the field, employees can view and edit time entries, and send messages to the office to resolve discrepancies. Use eSUB Time as a standalone solution or with eSUBs software suite that includes Daily Reports, Project Management, Resource Management, Scheduling, and the eSUB Field Works Mobile App. Erfahre mehr über eSUB Time Delivers the flexibility for mobile employees to punch in/out, view & sign timesheets, and send messages to communicate with the office Erfahre mehr über eSUB Time
Trusted time and attendance tracking software with an intuitive user interface, simple configuration, and integration capabilities with todays most popular accounting programs. Count Me In is what you've always needed. Erfahre mehr über Count Me In (CMI) Trusted time and attendance tracking software with an intuitive user interface, simple configuration, and integration capabilities. Erfahre mehr über Count Me In (CMI)
Simple online project time tracking software based on timesheets versus a punch-in, punch-out time clock, its easy to set up and use. created by an ad agency for advertising agencies, graphic designers, PR, digital, marketing firms and in-house creative teams. FunctionFox is loved by small firms and Fortune 500 companies worldwide for being easy to use, the 5-star customer service and free expert advice. Boost your productivity and profitability on your projects start your free demo today. Erfahre mehr über FunctionFox Simple online project time tracking software based on timesheets, loved by creative professionals worldwide. Get your free demo today. Erfahre mehr über FunctionFox
A task and time tracking web application designed for the CONSTRUCTION INDUSTRY. Employees can submit time sheets using mobile devices including Android or iOS mobile phones, tablets, or laptops. Admin staff can run detailed payroll and billing reports and export to excel spreadsheets. Simple and intuitive setup makes it easy to use. Custom built for the Construction Industry. Powerful reports for payroll & billing. Exportable to csv, xls, pdf. Free customizations with one on one support staff. Erfahre mehr über MSCTIME Designed specifically for CONSTRUCTION COMPANIES, employees submit time sheet details with smart phones or other devices. Free Trial. Erfahre mehr über MSCTIME
Enterprise Time Clock System for 100-10 000+ employees. Built in Business Intelligence to maximize profit and automate Time and Attendance, Absence, Scheduling, Electronic Timesheets, Remote Workforce Management with multiple Clock In/Out options (biometric, desktop, tablets, iPhone, Android, SMS), GPS tracking. Real-Time Report System and Integration with your Payroll and ERP Software. Available as Cloud Based, On Premise or Hybrid HR Solution. Over 1 Million employees use the system daily. Erfahre mehr über Mitrefinch Enterprise Solution Best Suited for Organizations with 100 to 10,000+ Employees. Erfahre mehr über Mitrefinch
OOLYO is a smart and simple timetracker. Free for 1 month trial, OOLYO has Android and Apple iOS mobile version so you can track your hours away from the office. OOLYO has tiered user security so only managers can run reports for all users. Reports are in excel/csv and html format for quick viewing. Users can track hours against clients, projects, tasks, tags, and has a timer function for granular time tracking. Erfahre mehr über Oolyo OOLYO is a smart, simple timetracker. OOLYO has Android and Apple iOS mobile version so you can track your hours away from the office. Erfahre mehr über Oolyo
Acumen's ClockVIEW is a complete solution that automates employee time and attendance. Acumen offers Biometric as well as Badge and PIN based time clocks. The entry level facilities for time tracking include terminals, mobile apps for smart phones, web based time clocks and interactive voice response via plan old telephone. These devices are right at home via the cloud or on-premise deployment. Erfahre mehr über ClockVIEW Acumen offers Biometric, Badge and PIN based time clocks. Facilities for time tracking include terminals, mobile, web or telephone. Erfahre mehr über ClockVIEW
Nortek's Cloud-based solution provides Core HR, Talent, Workforce, Recruiting, Benefits and Payroll for businesses of all sizes. Manage your entire employee lifecycle including recruiting, onboarding, training, performance reviews, compensation and succession planning. Our software is highly configurable so you only pay for what you need, and our iterative implementation means you get up and running faster. Erfahre mehr über Nortek People Management Powerful Cloud-based people management software configured to fit your business like a glove Erfahre mehr über Nortek People Management
LightWork Time is a time and attendance program for companies with single or multiple locations and easily accommodates remote employees. Employee time can be entered via desktop punch, kiosk punch, biometric/swipe timeclock or mobile punch. Time can be tracked in lump sums or ranges of specific hours worked. Earning types for these hours are user definable and can be assigned types such as regular, paid time off, or sick time. Rules to identify and calculate overtime are built into the system. Erfahre mehr über LightWork Time LightWork Time tracks employee time for companies with single or multiple locations and easily accommodates remote employees. Erfahre mehr über LightWork Time

von HMS Software

(0 Bewertungen)
TimeControl ist seit 1994 eines der beliebtesten Zeiterfassungssoftwaresysteme der Welt. Es ist ein Multi-Browser und eine Multi-Device-Schnittstelle für PCs, Tablets und mobile Geräte, mit der Flexibilität, ein Abonnement mit einem gehosteten Service in der Cloud abzuschließen oder die App als Vor-Ort-Lösung zu kaufen. Mit Links zu gängigen Projektmanagement-, Finanz-, HR- und Gehaltsabrechnungssystemen hilft es Unternehmen dabei, effizienter zu arbeiten, die Produktivität zu steigern, Projekte pünktlich und budgetgerecht zu realisieren und die beste Kapitalrendite zu erzielen. Erfahre mehr über TimeControl Enterprise Timesheet System wurde für Projektumgebungen entwickelt und verbindet sowohl Projektmanagement als auch Finanz-Tools. Erfahre mehr über TimeControl

von Autotomie

(0 Bewertungen)
A fully automated time tracking system - easily see how and where employees spend their time and tie activities to projects for invoicing. All activities performed each day by employees are automatically captured and recorded online, with no effort needed. You can not only see what workers are actually doing, but also visually see various productivity trends throughout the workday. Easily configure what you want to have reported and tracked, and also what you want to keep private. Erfahre mehr über Meritrick A fully automated time tracking system - easily see how and where employees spend their time, tie activities to projects for invoicing. Erfahre mehr über Meritrick
Extrem sichere, schlüsselfertige Intranet-Lösung, die zur Steigerung der Produktivität der Mitarbeiter und Optimierung interner Operationen eine umfassende Zusammenarbeits-Funktionalität liefert. Das Produkt umfasst eine breite Palette von Funktionen für die Zusammenarbeit mit Aufgabenmanagement, Zeitplanung und Kalenderfunktionen, gemeinsame Dokumente mit Versionsverwaltung, virtuellen Arbeitsgruppen und kanalisierten Benachrichtigungen. Alles eingewickelt in der Branchen-führenden Sicherheitsstruktur, Business-Prozess-Management und dem internen sozialen Netzwerk. Erfahre mehr über Bitrix24 Hochwertige Lösung für effektive Zusammenarbeit, Kommunikation, Social Networking, Workflow und Wissensmanagement. Erfahre mehr über Bitrix24
Avaza ist eine Komplettlösung für Projektmanagement, Ressourcenplanung, Zeiterfassung, Ausgabemanagement, Angebots- und Rechnungserstellung. Die Software ist für Teams jeder Größe, vom Freiberufler bis zum Großunternehmen, geeignet und wird dank seines einfachen und intuitiven Designs und der leistungsstarken Funktionen bestens angenommen. Verfolge mithilfe von Avaza die Zeit von jedem Gerät aus nach, ermögliche leistungsstarke Zeiterfassungsgenehmigungen, richte flexible Abrechnungs- und Kostensätze ein und vieles mehr. Erfahre mehr über Avaza Arbeite an Projekten zusammen, verfolge die Zeit, verwalte die Ausgaben und stelle deinen Kunden eine Rechnung. In der Cloud von jedem Gerät aus verfügbar! Erfahre mehr über Avaza
TimeFlow is a revolution in employee time management. It is the first and only desktop time clock app that works through the cloud. While other solutions force a slow and tedious web page on you, our real software experience gives you a efficient and easy to use solution for your workforce. Get your employees to punch in and out without a browser. You like apps on your phone why not on your desktop? Add a biometric option and you've got a rock solid solution to your payroll needs. 30 days free! Erfahre mehr über TimeFlow Simple time clock software for managing employee clock in and out times. Works in one or multiple locations. Unlimited employees. Erfahre mehr über TimeFlow
todo.vu ist eine Produktivitäts-Suite, die eine einzigartige Mischung aus CRM, Aufgabenmanagement, Zeiterfassung und Abrechnungsfunktionalität liefert. todo.vu ist ideal für Freiberufler, Berater und Teams jeder Größe, die danach streben, eine verbesserte Effizienz, Qualität und Transparenz zu erreichen. todo.vu ist absolut kostenlos für Freiberufler und alle Preispläne werden ab einer Anzahl von 11 Nutzern gedeckelt. Das heißt, du bezahlst für 11 Anwender und bekommst einen uneingeschränkten Zugang. Erfahre mehr über todo.vu CRM, Aufgabenmanagement, Zeiterfassung und Abrechnung für Teams, Agenturen, Freiberufler und Berater. Erfahre mehr über todo.vu
Bei Planday ist unser Ziel einfach: Dein Schicht-basiertes Geschäft zu erleichtern. Mit der innovativen Mitarbeiterplanungs-Lösung haben mehr als 200.000 zufriedene Kunden 80 % Verwaltungszeit und 5 % Personalkosten eingespart. Verwalte Mitarbeiterzeitpläne, Arbeitszeitnachweise und Gehaltsabrechnungen an einem zentralen Ort, damit du dein Unternehmen schneller führen kannst. Buche eine Demo oder teste es kostenlos, um zu sehen, was Planday für dich und dein Unternehmen tun kann. Erfahre mehr über Planday Mit Time Clock von Planday war die Überwachung deiner Mitarbeiterstunden noch nie einfacher. Buche eine Demo oder teste es noch heute kostenlos! Erfahre mehr über Planday
Zeiterfassungssoftware, die manuelle und automatische Arbeitszeittabellen-, Zeittagebuch- und automatische Aufgabenerkennungsfunktionen umfasst. Erfahre mehr über TimeCamp Zeiterfassungssoftware, die manuelle und automatische Arbeitszeittabellen-, Zeittagebuch- und automatische Aufgabenerkennungsfunktionen umfasst. Erfahre mehr über TimeCamp
Homebase macht die Arbeit auf Stundenbasis für das gesamte Team einfacher. Mit kostenlosen Online-Tools und mobilen Apps für Manager und Mitarbeiter beseitigt Homebase den Papierkram und die Probleme bei Terminplanung, Gehaltsabrechnung, Einstellung und Teamkommunikation. Spare jede Woche mehr als 4 Stunden, indem du joinhomebase.com besuchst. Wird von über 100.000 Unternehmen aller Größen in den USA verwendet. Erfahre mehr über Homebase Die moderne Software für lokale Unternehmen und deren Teams spart Zeit bei der Mitarbeitereinsatzplanung, Zeiterfassung, Einstellung und Teamkommunikation. Erfahre mehr über Homebase
Calamari macht Personen-Management einfacher. Es ermöglicht Dir, alle Arten von Urlaub, Freizeit und Krankmeldungen zu planen und zu verfolgen. Jetzt kannst Du Deine Teilnahme mit ibeacons und mobilen Anwendungen verfolgen. Calamari unterstützt Unternehmen mit Büros in mehreren Ländern / Standorten und unterstützt rollenbasierte Sicherheit. Wir sind mit Projektmanagement-Tools wie JIRA, Slack, Office 365, Toggl, G Suite, Base-Camping, Asana integriert. Erfahre mehr über Calamari Calamari ist integriert mit Slack, JIRA, G Suite und Office365. Verfolge Deine HR Aufzeichnungen, Urlaub, PTO, Teilnahme und verwalte Zeiterfassungen. Erfahre mehr über Calamari
TimeDrop for Windows IS NOT ANOTHER CLOUD-BASED TIME CLOCK and will quickly and securely clock your users in or out, organize time entries by department, class or project, allow you to manage permissions and provide real-time payroll and time & attendance reports. Make time tracking a drop in the bucket with streamlined features, biometric fingerprint scanner options and an easy to navigate interface. Erfahre mehr über TimeDrop Time Clock TimeDrop for Windows will quickly & securely clock your users in or out, organize time and provide real-time reports. One-time$ ($0/mo) Erfahre mehr über TimeDrop Time Clock

von clickbits

(0 Bewertungen)
Mit clockodo erfassen Sie die Arbeitszeit Ihrer Firma. Das Cloud-basierte Programm ordnet jedem Eintrag einen Mitarbeiter, einen Kunden, ein Projekt und eine Leistung zu. Mit diesen Daten erstellen Sie jeden Bericht, den Sie brauchen, und überblicken Ihre Projekte. Sie können clockodo mit einer Rechnungsanwendung verbinden und die Daten ganz einfach in eine Rechnung übertragen. So analysieren und optimieren Sie Ihre Arbeitszeit. Mit festen Budgets oder Stundensätzen haben Sie zusätzlich die Kostenkontrolle. Erfahre mehr über clockodo Die Cloud-basierte Zeiterfassung für PC und mobile Geräte: Erfassen Sie jetzt die Zeiten Ihrer Mitarbeiter und Projekte! Erfahre mehr über clockodo
Intuitive, easy to use time clock with unlimited free phone or online support. Employees can track time anywhere using an Android or iOS mobile phone, computer, tablet, text, dial-in number and so much more with clock in/out punch card or manual timesheet flexibility. Managers can see who's working, where, what projects - all in real time. Integrated with Xero, QuickBooks, Sage, ADP, Reckon and more, TSheets syncs up real timesheet data for faster, more accurate payroll, billing and invoicing. Employees can clock in anytime, anywhere, and from the devices they already carry- all in real time. Simple payroll integrations.
Intuitive, easy to use time clock with unlimited free phone or online support. Employees can track time anywhere using an Android or iOS mobile phone, computer, tablet, text, dial-in number and so much more with clock in/out punch card or manual timesheet flexibility. Managers can see who's working, where, what projects - all in real time. Integrated with Xero, QuickBooks, Sage, ADP, Reckon and more, TSheets syncs up real timesheet data for faster, more accurate payroll, billing and invoicing. Employees can clock in anytime, anywhere, and from the devices they already carry- all in real time. Easy payroll integration
Tick ist Zeiterfassungssoftware, die Teams hilft, Zeit leicht zu verfolgen und ihre Budgets einzuhalten. Tick hat integrierte Apps für Handys, Computer-Desktops und Browser-Erweiterungen, so dass Du schnell Deine Zeit eingeben kannst. Tick integriert Projektmanagement-Software wie Basecamp, Asana und Trello, um Zeiterfassung und Budget-Feedback in Dein Projektmanagement-Workflow zu bringen. Du kannst Deine Zeiteinträge zu Quickbooks oder Freshbooks für eine einfache Abrechnung exportieren. Tick ist eine Zeiterfassung-Software, die Dir hilft, profitablere Projekte laufen zu lassen. Integrierbar mit Base-Camping, Asana, Trello und mehr ...
Führende Cloud-basierte Zeitverfolgungs-Software für kleine und große Teams. Sehr einfache und flexible Arbeitsstunden-Nachverfolgung mit Unterstützung für mehrfache Geräte. Erzeugt gute Berichte und Zeitnutzungsdiagramme mit der Option, Zeit-Protokolle als Excel-Tabellen zu exportieren, wöchentliche Berichte per E-Mail zu erhalten oder Links von öffentlichen Berichten mit den Kunden zu teilen, um mehr Transparenz zu bieten. Toggl hat eine Web-Version, Desktop-Programme für Windows / Mac / Linux und native iOS und Android-Apps. Integrierbar mit Fakturierung und PM-Tools. Führende Cloud-basierte Zeitverfolgungs-Software für kleine und große Teams. Einfach zu implementieren, großartige Berichte, mehrere Geräte und Offline-Unterstützung.
Branch Messenger eignet sich am besten für Unternehmen mit Tausenden von Mitarbeitern und ist ein unternehmensweites Zeitplan- und Zeiterfassungstool für Stundenlohnarbeiter. Unternehmen senken die Kosten herkömmlicher Stempeluhren, indem sie die mobile Anwendung von Branch Messenger verwenden, um sowohl physische als auch mobile Stempelvorgänge zu ermöglichen. Branch bietet darüber hinaus innovative Technologien zum Stempeln, wie etwa Gesichtserkennung. Verwende Branch Messenger, um sowohl physisches als auch mobiles Stempeln sowie innovative Stempeltechnologien zu ermöglichen.
Deputy is a multi-award winning workforce management tool. Our free apps use facial recognition so you can be confident you have the right people on shift every time. You can also create Staff Schedules in minutes and publish them with a click, manage Staff Leave, and sync your timesheets to payroll seamlessly. Deputy integrates with the UK's leading POS and Payroll providers for end-to-end confidence. Start your free Trial today Deputy: track time and attendance, schedule staff, manage leave, export timesheets to payroll with a click, and stay compliant easily.
Deputy is a multi-award winning workforce management tool. Our free apps use facial recognition so you can be confident you have the right people on shift every time. You can also create Staff Rosters in minutes and publish them with a click, manage Staff Leave, and sync your timesheets to payroll seamlessly. Deputy integrates with over 300 leading POS and Payroll providers for end-to-end confidence. Start your free Trial today Deputy: schedule staff, track time and attendance, manage leave, export timesheets to payroll with a click, and stay compliant easily.
Mobiles und Desktop-Zeit-Tracking, entwickelt für Unternehmen mit GPS, Überstunden-Warnungen, Echtzeit-Messaging, erweitertes Reporting und vieles mehr! Erfahre, warum mehr als 30.000 Unternehmen Boomr vertrauen, um ihre Mitarbeiter-Zeit zu verwalten! Mobiles und Desktop-Zeit-Tracking, entwickelt für Unternehmen mit GPS, Überstunden-Warnungen, Echtzeit-Messaging, erweitertes Reporting und vieles mehr!
Punching in & out is intuitive for your employees & easy for you to view & export time. Employees can clock in using a browser or our Google, iOS, & Android apps. You can view who's working, their GPS position or even limit where they can punch. We integrate with QuickBooks, ADP, Paychex, & SurePayroll while also offering Excel exports. Advanced features such as PTO Accrual Tracking, Punch Rounding, Job Codes, QR Codes, Automatic Breaks, & SSO are all included in our cloud based time clock. Cloud based time clock solution that pre-populates reports for payroll. Employees can punch in on their desktop or mobile devices.
Von Auftragnehmern für Auftragnehmer entwickelt, automatisiert die mobile Zeiterfassung busybusy die Zeit- und GPS-Arbeitsverfolgung, Auftragskalkulation und Dokumentation. Mit der mobilen Zeiterfassung in der Cloud können sich Bautrupps über ihre iOS- und Android-Geräte zusätzlich zu jedem Webbrowser ein- und ausbuchen. Mit busybusy werden Smartphones zu fortschrittlichen Managementtools, die den Prozess der Zeiterfassung, der Dokumentation des Projektfortschritts und der Überwachung von Projektinformationen vereinfachen und automatisieren. Echtzeitverfolgung von Arbeitskosten, Urlaubsplanung, Projektbudgets, Fotos und Notizen.
TrackSmart TimeClock lets employees clock in and out, managers approve the records, and then it does the rest of the work for you! You can handle payroll in one click, prevent employees from clocking in before their shift starts, and see who has clocked in from any computer. Try it free! No credit card required. Employees can clock in and clock out, whether they are at a computer or on their mobile phone.
Developed by school owners, for school owners, iClassPro is the worlds best online class management software solution for class-based businesses. A subscription to iClassPro includes features for class and camp schedule, enrollment tracking, communications, accounts receivable, online registration, reporting and more. iClassPro has an amazing support team is available to help every step of the way. Manage class scheduling and registration, billing and payments, communications, and reporting all from one convenient software online.
Everhour ist eines der besten Zeiterfassungstools für Teams. Du siehst, wer was in Echtzeit tut, schätze deine Aufgaben, erstelle Berichte aller Art, sende professionell aussehende Rechnungen. Die Nummer-1-Tracking-Integration für Asana, Basecamp, Trello, GitHub, Pivotal Tracker und JIRA. Wenn du Hilfe bei der Entscheidung brauchst, welche Zeiterfassungssoftware du benutzen sollst – melde dich. Erhalte eine kostenlose Everhour-Demo! everhour.com/request-a-demo. Genaue Zeiterfassungssoftware mit Projektmanagement-Komponente. Große Auswahl an Schätz-, Reporting- und Rechnungsoptionen.
TimeForce time and attendance replaces manual punch clocks and time sheets with a simple but powerful time tracking system - in the cloud. It combines a host of time collection options with powerful SaaS technology for managing your employee time. No matter what tools you need, every time clock, each application module, and all services combine to create a system that completely addresses your time and attendance and workforce management needs for clients with 50+ employees. Combines a software-based time and attendance system with physical time clocks.
Virtual TimeClock is powerful, easy-to-use time clock software for tracking employee hours and attendance on Mac and Windows computers. Virtual TimeClock is a one-time purchase with no month-to-month or annual payment plans required just to keep your software running. Virtual TimeClock is powerful, easy-to-use time clock software for Mac and Windows computers.
Provides the fastest & easiest way to manage your workforce & operations from a unified, cloud based & intelligent platform. Clouds can be purchased a la carte or combined to form an enterprise wide system. With many platforms to choose from - Certification Tracking, LMS, and HRIS - there is a solution for businesses of any size to help better manage your workforce. Provides the fastest & easiest way to manage your workforce & operations from a unified, cloud based & intelligent platform.
Veryfi comes packed with a slate of secure time-saving automation features which boost team productivity and improve payroll time logging. No data-entry. Automating data-entry, status updates, and communication. Sonim Integration Sonim ultra-rugged smartphone: Field intelligence, make better business decisions with actionable real-time data from the field. Auto-pilot mode, Sync to QuickBooks, Employee Scheduling, Floor-by-floor detection, Gusto Payroll Integration Veryfi comes packed with a slate of secure time-saving automation features which boost team productivity and improve payroll time log
Employment Hero allows you to have complete time and attendance management that's all controlled through Payroll. See data on all your employees in real time, with a system that automatically rounds the timesheets for you. With our Employment Hero mobile app, employers have complete payroll control, can track how many of their employees are on leave at any one time, as well as use timesheets to schedule staff for shiftwork. Complete visibility over your companies time and attendance through a desktop dashboard and mobile app.
Time Clock MTS is an employee time clock system for any business, big or small. It can be used to allow your employees to punch in and out from one computer, or installed on your network to allow your employees to use multiple computers as a time clock. It includes fingerprint security, job tracking, vacation and sick time accruals, and much more. There's a free 30 day trial available and a free version is available for very small businesses. Use any PC as an employee time clock to track employee attendance and easily run payroll reports.
Online employee time clock system for businesses of all sizes. Employee Scheduling. Time Tracking. Task Management. Payroll Reporting.
Cloudbasierte Zeit-, Anwesenheits- und GPS-Tracking-Software. Überwache einen oder mehrere Unternehmensstandorte. Mit ClockIt kannst du auf dein Dashboard aus unseren mobilen Anwendungen oder dem Web-Browser zugreifen. ClockIt hilft dir bei der Verwaltung von Folien, Ferien, Routenplänen, Mitarbeiter-GPS-Tracking und vielen weiteren Funktionen. Wirf einen Blick auf unsere Demo für weitere Details. Kontaktiere unseren Support jederzeit und wir helfen gern. ClockIt ist eine cloudbasierte Zeit-, Anwesenheits- und GPS-Software, die sich in dein biometrisches Zeiterfassungsgerät und Handy integrieren lässt.
Our Time and Attendance application provides cost-effective labor management. Intuitive dashboards make it easy for you and your supervisors to quickly drill down into employee time data. Plus, instant online access allows supervisors to securely edit employee schedules directly on the time card. Features include exception handling, a variety of time input methods, scheduling, custom reports, configurable rules and labor distribution. Time and attendance solution with scheduling, reporting, historical data, self-service, leave management, accruals, incidents tracking.
Connecteam bietet Unternehmen die einfachste, schnellste und umfassendste Art und Weise, erfolgreich Deskless-Mitarbeiter zu verwalten. Wir wissen, wie schwierig es ist, ein Deskless-Team zu verwalten, und deshalb lassen wir dich deine individuelle Mobile-App innerhalb weniger Minuten selbst erstellen. Vollgestopft mit allen Assets, die du willst und brauchst, um deine Geschäftsabläufe zu automatisieren. Automatisiere deine Geschäftsabläufe auf allen Geräten. Es ist einfach und schnell.
ADP ezlabourManager is a cloud-based time and labor solution that helps small businesses to automate their time and attendance processes and simplify payroll preparation. ADP ezlabourManager helps small businesses maintain compliance with labour laws automates statutory holiday pay, and helps manage time off including vacation and sick days. As a cloud-based solution the software is accessible in the office and remotely through any web browser. EzLabor is a time and attendance solution for small businesses. Eliminate paper timesheets and other error-prone manual processes
Sling is a free scheduling and communication software for companies where employees work on shifts. Sling is built around four features: shifts, tasks, messages and newsfeed, it allows managers to organize all aspects of their work on a single platform. Shift scheduling made easy with Sling, which is free.
Zeiterfassungs- und Anwesenheitslösungen von Mitrefinch ermöglichen mittelständischen bis großen Unternehmen die Verwendung von Anwesenheitsinformationen, um den besten Weg zu finden, die Produktivität zu steigern, Verwaltungskosten zu senken und kostspielige Lohnabrechnungsfehler zu vermeiden. Die Lösungen umfassen: Zeit und Anwesenheit, Self-Service, Mitarbeitereinsatzplanung, Abwesenheitsverwaltung, Personalverwaltung, mobile und gehostete Optionen. Führender Anbieter von Zeiterfassungs- und Anwesenheitssystemen, die dazu beitragen, dass Unternehmen ihre Mitarbeiter effektiver und effizienter verwalten können.
PayClock Online offers flexibility for managing employee time tracking. Easily set up employees to clock in / out with Lathem automated time clocks. Employees that work remotely can track their time using the PayClock mobile app on their Smart phones. You can manage where and when remote workers clock-in/out with GPS location mapping. All employees can view on demand their own secure time card, review benefit time and submit time off requests via their Smartphones or other web connected devices. Capture, edit and easily integrate your workforce time & attendance into payroll systems like QuickBooks and more anywhere, anytime.
Our solutions are fully customisable to accommodate the way that your organisation works, delivering flexibility across working patterns, flexi-time and shift work, multiple sites and pay centres. Monitor workforce movements and manage operational costs, with labour costing tools that allow you to plan daily and weekly tasks across multiple cost centres Roster and manage the contracted hours of staff to fixed and flexible shifts Manage employee details, absence profiling and entitlement a Our leading time and attendance system gives even the most complex organisations the tools needed to ensure full workforce visibility,
Bizimply ist spezialisiert auf Personalmanagement-Lösungen für die Service-Industrie. Wir verknüpfen Deine Zeiterfassung, Terminplanung, HR und Gehaltsabrechnung in einer einzigen, einfach zu bedienenden Lösung. Unsere Software und Anwendungen sind ideal für anspruchsvolle Single-und Multi-Store-Betreiber. Wir sind perfekt für Restaurants, Bars und Einzelhändler mit lebendigen, dynamischen Unternehmen und Belegschaften. Bei gleichzeitiger Reduzierung und Verwaltung von Personalkosten bieten wir auch die Lösungen, um besser das Tagesgeschäft für Dich und Dein Team zu verwalten. Eine einfache und leicht zu verwendende Personaleinsatzplanung, Personalerfassungslösung für Single- und Multi-Store-Betreiber. Fange noch heute mit dem Planen an.
Wall-mounted time clock system with timesheets online in an instant! Setup takes just minutes: Screw the device bracket to the wall and connect Wifi, then log into your TimeDock account to begin clocking timesheets and job hours. Staff ID cards can be swiped at any number of devices, or even with our mobile app for field use. Devices are USD $350 each, plus $5 per employee per month cloud subscription.. Stop chasing time-sheets! Upgrade your mobile timesheets solution to automate employee attendance tracking.
Papershift lets you plan, manage & automate the employee shift/rota schedules the way you want it. Go further in managing employee time tracking and absences in no time. Use our time clock app and let your employees stamp in and out with ease. Integrate your team into the process to automate notifications & increase employee satisfaction immediately. Use our 14-day trial and do not hesitate to contact our world-class support to help you with your first steps. Simplify the maze-like & intricate shift/rota planning, scheduling & employee time tracking with a breezy software. Enjoy 14 day trial.
Whether you are an architect, developer, contractor, manager, firm, engineer, designer, or consultant, PayPanther is the all-in-one software that will help you dedicate more time to working in the field and less time worrying about logistics. PayPanther is the only program that combines CRM, Invoicing, Time Tracking, and Project Management all in one easy to use software. Instead of paying for 6 different websites to manage your business, you can save time, money, & duplicate entries! Helping construction professionals manage their clients, projects, invoices, documents, scheduling, & more. 30 Day free trial.
WorkTime Corporate is an employee, computer and Internet monitoring software. WorkTime is strictly monitoring software and it does not offer any spying features. All monitoring results are stored on the client servers. Comprehensive WorkTime reports answer various important for every employer/manager questions about employees performance (attendance, active/idle times), Internet usage (including Facebook, and other websites usage), computers and software usage. Software designed to monitor computer, employee and application activities. Helps to increase employees productivity, reduce expenses.
For businesses looking to get rid of paper time sheets and eliminating time theft, Timeero is the GPS time tracking app that's both powerful and easy to use. Timeero's GPS mobile apps let you track time, view employee locations and gain insight into how your team members or employees are spending their time. You can see everything in real time. Timeero saves you time and money by eliminating costs associated with time theft. Try Timeero today and start saving time and money. GPS time tracking clock application and scheduling tool for mobile teams. Time, Location, Scheduling and Mileage Tracking all in one.
ClockInEasy lets you manage and streamline your companies timesheets with one simple app. Our cloud-based application allows users to clock in and out with a snap of their photo. Stay informed as real-time data replaces paper timesheets and ensures a more secure and detailed report. Reports show: the employee's geo-location, face recognition, notes and more! A user-friendly time tracking app that uses GPS and Facial Recognition to avoid the hassle of paper timesheets.
Web-based software with modular design that includes scheduling, leave tracking, and expense management, among others. Web-based software with modular design that includes scheduling, leave tracking, and expense management, among others.
Online Web-basiertes Zeittaktsystem, das Tracking von Mitarbeiterzeiten durch Klicken auf die Browser-Uhr erlaubt. Dies ist das kostengünstigste Zeiterfassungssystem auf dem Markt. Emplotime ist ideal für kleine bis mittelgroße Unternehmen. Es ist die günstigste Lösung für ein Zeittaktsystem. Es kann dir helfen, die produktiven Stunden Deines Teams in einer Angelegenheit von wenigen Sekunden zu verfolgen. Die Software umfasst erweiterte Funktionen wie PTO, Überstunden, 24/7 Support und vieles mehr. EmploTime könnte nicht einfacher sein, verwende einen Browser, um die Arbeitszeit Deiner Mitarbeiter aufzuzeichnen
Befreie dich von Stundenzetteln und chaotischem Papierkram. Jeder Mitarbeiter erhält Zugriff auf die Software und auf seinen individuellen Stundenzettel, der zunächst vom Administrator erstellt wird. Beginne und beende den Arbeitstag mit einem einfachen Klick in der Anwendung. Wenn du zum Mittagessen gehst oder eine Pause einlegst, klicke einfach auf Pause. Darüber hinaus erhältst du ein Hardware-Terminal, an dem deine Mitarbeiter mit ihrem Ausweis ganz einfach ein- und ausstempeln können. Digitale und mobile Arbeitszeiterfassung – Behalte Arbeitsstunden und Überstunden im Auge. – Verwalte Start- und Endzeiten flexibel. Kostenlose Testversion!
Orbital Shift ist eine Online-Plattform für Mitarbeiterbeteiligung und -verwaltung, mit der Unternehmen jeder Größenordnung ihr Personal auf völlig neue Weise organisieren können. Wir kombinieren Schichtplanung, Mitarbeiterkommunikation und Web- oder Mobil-Zeiterfassung so intelligent, dass mindestens 10 % der direkten Arbeitskosten eingespart werden können. Keine verpassten Schichten mehr, keine Missverständnisse mehr, keine ungeplanten Überstunden mehr. Einfach und doch mächtig! Online-Zeiterfassungs- und Mitarbeiterplanungssoftware zur Optimierung und Automatisierung der Personalverwaltung. Organisiere deine Belegschaft völlig neu.
Fingercheck is the modern workforce solution thats transforming the way small businesses work. Within one powerful HR platform, businesses can easily review and manage hiring, employee onboarding, time tracking, payroll, HR, benefits, and insurance. Fingercheck delivers the tools to simplify and streamline workflow for employees, employers, and everyone in-between. Fingercheck is an online HR platform that helps you manage your employees' time attendance and payroll.
Track employee time & attendance with stratustimea flexible, cloud-based software solution. With stratustime, employees clock in, out, and request time off without any assistance. Behind the scenes, management gets a dashboard that helps with labor costs and legal wage requirements. stratustime can be integrated with all supported payroll systems, and can be placed on almost any device. A U.S.-based integration team customizes systems to the unique labor rules of each organization. Make business and operational decisions based on employee time and attendance data.
Simple time tracking, invoicing and employee management tool. Simple time tracking, invoicing and employee management tool.
Our time clock system accrues Paid Sick Leave, PTO, Vacation, Uncompensated time off and more. Exports to QuickBooks and other payroll programs. Locate your database onsite or in the Microsoft Cloud. Overtime options FLSA, Calif, & Colorado can be set by department. It helps administrators easily find and fix issues like time off requests and missed punches. Print time cards or use our E-Signature feature to go paperless. ShopClock is feature rich, easy to setup, easy to learn, and easy to use. Feature rich employee time card system that's easy to setup, learn and use. Calendar based time off system with accrual.
Timesheet Mobile bietet eine webbasierte, GPS-fähige Lösung für Zeit-, Anwesenheits-, Projekt- und Workforce-Management, mit der du deine mobilen Mitarbeiter jederzeit orten kannst. Wähle ein kostengünstiges monatliches Abonnement aus und lade die Smartphone-App herunter, um sofort auf erstklassige Geofence Location-Technologie zuzugreifen. Behalte den Überblick über Mitarbeiter vor Ort und erhalte sofort Benachrichtigungen, wenn die Mitarbeiter nicht am Arbeitsort sind. Lässt sich nahtlos in die meisten Buchhaltungsprogramme einbinden und vereinfacht so den Personalabrechnungs- und Rechnungsprozess. Mobile Zeit-, Anwesenheits- und Workforce-Management-Lösung mit Geofence Location-Technologie zur Überwachung der Arbeitszeiten der Mitarbeiter.
Employee Scheduling and Time & Attendance Software that ensures the right employees are in the right place at the right time. This solution provides powerful tools and integration capabilities that allow you to significantly reduce your labor costs and improve productivity while increasing both employee and customer satisfaction. Collaborative solutions such as our Voice, Web and Mobile Xpress for easy time tracking will ultimately help optimize your workforce management processes. Quickly automate employee scheduling while allowing your staff to easily record their hours from any phone, via Web or Mobile App.
AboutTime has been the leader in on premise mobile resource management for the construction industry since 2003. Whether your company operations are local or remote, AbouTime helps your business connect, track and manage mobile resources. The AboutTime enterprise product is an all-inclusive, scalable and configurable solution for managing your labor, productivity, assets and forms. Our mission is simply to help your teams leverage technology to make your business more profitable. Provides mobile workforces with an efficient and automated means of tracking their workers cost codes, and jobs.
Time & Attendance Tracking Solution Simplified - On-Time Web is a complete time and attendance, web timesheet, time clock and project time capturing solution that is delivered as a complete hosted service via the internet. Data can be captured via a web timesheet in your internet browser, a virtual time clock function in a web browser, the OT1000 smart time clock, our android time clock app or our android and iOS personal timesheet app. Web-based timesheet solution that helps with features such time tracking, attendance management, project tracking and leave tracking.
Timedox provides time and attendance solutions for enterprise-class organizations with of thousands of employees to small businesses with only 1 to 5 employees. Timedox offers Standalone |time clocks with a one-time payment and $0 monthly fees or cloud solution for $25 flat monthly fees (unlimited employees or administrators, free time clock replacement and seven days, free support). Timedox provided a unique staffing solution that enables different individuals companies to use same time clock. Time tracking for over 160,000 employees and 12,000 companies, Easily track time for payroll, and save about 7% on payroll costs.
Web-based time clock system that offers web camera support, clock ID and IP restrictions, built-in reports, and mobile devices support. Web-based time clock system that offers web camera support, clock ID and IP restrictions, built-in reports, and mobile devices support.
JustLogin is the HR Cloud that just does it all. We have platforms for Payroll, Leave, Time & Attendance, Claims and more! We believe that HR should be simple - you should spend less time fussing over administrative issues, and spend more time improving your employees welfare. Over the last 18 years, we have been working tirelessly to help HR professionals achieve that, with HR solutions that are not only comprehensive, but also easy to use, setup and maintain. JustLogin is the HR Cloud that just does it all. We have platforms for Payroll, Leave, Time & Attendance, Claims and more!
Zeiterfassung und Anwesenheitsüberwachung mit Echtzeitdatenverarbeitung und Diskrepanzmanagement. Zeiterfassung und Anwesenheitsüberwachung mit Echtzeitdatenverarbeitung und Diskrepanzmanagement.
Turn your Smartphone or Tablet into a professional contactless Time Clock! TrackTime24 makes managing timesheets the easiest parts of your job! It allows you to monitor your employees Clock Ins and Clock Outs, as well as their total number of hours worked, including breaks and overtime. Create and notify your employees about new work schedules and hassle-free manage their leaves requests and business travels. No more pen and paper or manual calculations! The simplest app for Work Time Management with the ability to schedule, track time and absences, and management of business trips.
The Reflexis cloud-based Real-Time Store Operations Platform helps retailers simplify store operations, provide improved line of sight for field managers, and streamline corporate processes. Reflexis store execution, labor operations, mobility, and analytics solutions enable retailers to unleash the power of store associates, giving them more opportunities for customer engagement, providing customers with a more consistent brand experience. Reflexis enables retailers to simplify store operations and unleash the power of store associates.
Die ultimative Lösung für das Mitarbeitermanagement in kleinen und mittelständischen Unternehmen mit Komponenten für die Zeitmessung, das Personalwesen und mehr. Die ultimative Lösung für das Mitarbeitermanagement in kleinen und mittelständischen Unternehmen mit Komponenten für die Zeitmessung, das Personalwesen und mehr.
Time and attendance Software solution with shift, Absence,and annual leave scheduling, , flexi-time tracking and reporting, staff scheduling, Production data capture and Access control. All ZEUS modules are fully integrated and suitable for any Business size, type and sector. Established since 1888, we design, develop and manufacture all of our own Software and Hardware with kite marked design Awards for our IT range of clocking terminals. ZEUS Time and Attendance - modular software solutions from the ISGUS Group of companies - one of the market leading suppliers.!

von Acroprint Time Recorder Company

(9 Bewertungen)
Easy and affordable web-based time and attendance tracking. Offers employee self-service, scheduling, job costing, data export to most popular payroll software and services. Simple setup, with no IT resources required. Convenient and economical: pay-as-you-go; billed only for active employees. Complete Workforce Management that also includes the optional modules Scheduling, HR Management and Payroll. Pick what need, and only what you need. Easy & affordable web-based time & attendance tracking. Available anytime, anywhere. Modules include HR, Scheduling & Payroll.
Time & Attendance, Access Control, Plant Data Collection and Staff Scheduling Time & Attendance, Access Control, Plant Data Collection and Staff Scheduling
Clockspot is the leading time and attendance tracking service, trusted by thousands of businesses. Clockspot is the leading time and attendance tracking service, trusted by thousands of businesses.
Cloud-based time and attendance system with employee clocking, administrative and supervisor access, time card editing, and various reports. Customize your account by selecting the features you want to use. Track projects, paid time off, mileage, tardies, and more. Optional fingerprint and badge hardware to eliminate buddy punching. Free customer support available during business hours. Every account starts with a 30-day free trial! Cloud-based time and attendance system with online or fingerprint clocking, admin access, time card editing, and various reports.
Zip Clock provides and easier way to manage employee time. Employees can clock in through a standalone time clock which doubles as a clock dashboard that lets employees know when it's time to take a break or clock out. Managers can monitor employees clock status from the free mobile app and can better manage labor costs with mobile alerts when employees approach labor law violations. Zip Clock also provides performance reporting tools to help management improve operations. Automated time tracking that simplifies schedule enforcement.
A single source Human Capital Management Solution. A single database, end-to-end, cloud-based enterprise HRM/Payroll software that has the ability to scale to any size company (1-10,000). ONEMINT provides a unique and cost-effective way for organizations to manage your most valuable asset - Your People! A single database, end-to-end, cloud-based enterprise HRM, Payroll, Time & Attendance, Talent Aquisition solution.
Infotemp ist eine Zeiterfassung Software die mehr ist als nur Zeiterfassung. Sie hilft Unternehmen die Bürokratie und Administration abzubauen und dadurch die Performance zu steigern. Projekte werden in Echtzeit ausgewertet und Entscheidungsträger erhalten dadurch Erkenntnisse wie sie Ihre Profite steigern. Infotemp eignet sich für Unternehmen und Teams jeder Größe, es hilft Unternehmen Profite zu steigern, weil Projekte in Echtzeit ausgewertet werden.
Eine Software zur Verfolgung von Urlaub, Abwesenheit und Stunden, die mit einer Stempeluhr mit Fingerabdruckerkennung geliefert wird. Eine Software zur Verfolgung von Urlaub, Abwesenheit und Stunden, die mit einer Stempeluhr mit Fingerabdruckerkennung geliefert wird.
TeamWorks combines the industry-leading Fingerscan Time Clock with our cloud-based Time & Attendance application, enabling businesses to effectively manage hourly and salary employees with little to no maintenance. Prevent time theft and fraud with true identity biometrics. Manage compliance effectively across multiple jurisdictions. Absence management features allow simplified control over sick day and vacation requests. Reduce payroll costs with more visible shift management and scheduling. Cloud-Based solution for time & attendance tracking. Features include payroll management, reporting, and geo-location mobile access.
Industry leading online employee scheduling management software. Industry leading online employee scheduling management software.
Software that provides automated payroll reporting, access control, barcode scanner support, and auto-break deduction option. Software that provides automated payroll reporting, access control, barcode scanner support, and auto-break deduction option.
A real time tracking solution that works absolutely without employee involvement, designed to monitor work efficiency, automate timesheets, motivate employees, and more. Automatic time tracking & employee activity monitoring software. Boost your productivity with PCLOGGER!
MySchoolTimeClock is an efficient and effective employee time and attendance system designed specifically for schools. It provides a flexible clock in/out for all employee types. School and payroll supervisors save time with the administrative dashboard. MySchoolTimeClock consists of two modules: the web-based time clock system and the administrative dashboard. MSTC is the most cost-effective way for your school district to meet all requirements of federal and state wage regulations. MySchoolTimeClock is an efficient and effective employee time and attendance system designed specifically for schools.
Webbasierte Workforce-Managementsoftware, die Mitarbeitereinsatzplanung, Zeit- und Anwesenheit, Auftragskalkulation, Personalmanagement, Bewerber-Tracking und Gehaltsabrechnung bietet. Workforce-Managementsoftware, die Mitarbeitereinsatzplanung, Zeit- und Anwesenheit, Auftragskalkulation, Personalmanagement, Bewerber-Tracking und Gehaltsabrechnung bietet.
Powerful integration platform for connecting time clocks or software to SAP or other systems. Includes native SAP communication for HR-PDC, CATS, PP-PDC and PM interfaces out of the box. Also includes Kronos Workforce API (or iSeries) interfaces as well as DIRECT Kronos clock interfaces. Provides drag and drop mapping and scripting engine. Optional fully configurable time clock software for Windows touch screen time clocks or tablets. Proven for a dozen+ years in Fortune 500 environments. Powerful integration platform for connecting time clocks or software to other systems. Includes native SAP and Kronos interfaces.
Time and attendance tracking tool that enables workforce management through biometrics, records, analysis and more. Time and attendance tracking tool that enables workforce management through biometrics, records, analysis and more.
Timecard ist die mobile Timesheet-Softwarelösung, über die Mitarbeiter Zeit-, Anwesenheits- und Auftragsinformationen aus der Ferne über das Mobiltelefon protokollieren können. Timecard-Informationen können dann von einem Web-Interface aus in Echtzeit abgerufen werden, sodass Einzelpersonen oder Manager auf die aktuellen Aufgaben- und Arbeitszeittabelleninformationen ihrer mobilen Mitarbeiter zugreifen können. Timecard ist für nur 12,99 US-Dollar pro Monat erhältlich. Mobile Timesheet-Softwarelösung, mit der Mitarbeiter die Zeit über ihr Mobiltelefon aus der Ferne protokollieren können.
Automated timesheet system that interfaces with other payroll, accounting, or billing systems. Automated timesheet system that interfaces with other payroll, accounting, or billing systems.
Web based online employee time clock for payroll and job tracking. Since 2003. Loved by thousands of companies. Get your free trial. Web based online employee time clock for payroll and job tracking. Since 2003. Loved by thousands of companies. Get your free trial.
myGeoTracking is a cloud-hosted, carrier grade location and messaging platform that helps SMB and Enterprise businesses better manage their mobile employees by improving productivity and accountability, while reducing payroll and operations costs with solutions such as GPS tracking & time clock, Lone worker safety, Automation of field activity monitoring, Mobile forms & data collection including signature, notes, pictures, barcode/QR code. Connect data to Enterprise Payroll, ERP and CRM systems. Zero Touch Auto Clock In/Out using Geofence. Track Time, Location & Mileage. Get custom report payroll & audit. Easy Integration!
Cloud-based solution for businesses that automates HR operations and improves the management of workforce time and attendance. Cloud-based solution for businesses that automates HR operations and improves the management of workforce time and attendance.
Möchtest du, dass die Arbeitszeitpläne deiner Mitarbeiter für die wöchentliche Abrechnung rechtzeitig bereit sind? Möchtest du die Anforderungen des neuen US-Bundesarbeitsgesetzes über die Überstunden in einer 40-Stunden-Woche erfüllen? Möchtest du eine Textnachricht oder eine E-Mail auf deinem Mobiltelefon erhalten, wenn ein Mitarbeiter sich ein- oder ausbucht? Mit SwiftTime, der kostengünstigsten, leistungsfähigsten und nutzerfreundlichsten Webanwendung für Arbeitszeitnachweise, kannst du all dies und noch viel mehr tun. Damit hast du die vollständige Kontrolle über deine Arbeitskräfte. Eine cloudbasierte Stempeluhr, auf die Manager zugreifen können, und über die sich Mitarbeiter von jedem mit dem Internet verbundenen Gerät ein- und ausbuchen können.
Time tracking system with web browser based interface. It includes timesheets, role-based permissions, and project budgets tracking. Time tracking system with web browser based interface. It includes timesheets, role-based permissions, and project budgets tracking.
Automated time and attendance, time clock software, calculate hours, overtime calculations, differantial pay, and more. Automated time and attendance, time clock software, calculate hours, overtime calculations, differantial pay, and more.
Web-enabled time and attendance; web hosted time and attendance with full capabilities for labor management, scheduling, Web-enabled time and attendance; web hosted time and attendance with full capabilities for labor management, scheduling,
Bietet SaaS-Lösungen einschließlich Zeit und Anwesenheit, Terminplanung, Auftragserfassung, Kostenmanagement, die Unternehmen in der Personal- und Outsourcing-Branche helfen, Mitarbeiter zu optimieren/zu steuern, Kosten zu senken und organisatorische Prozesse zu verbessern. Mitarbeiterdaten erfassen und verarbeiten, unabhängig vom Standort oder der Aufgabe; Zeituhren, webbasierte Arbeitszeitnachweise, IVR, Fax, E-Mail.
Built for ENR 600 and other leading construction and energy contractors, mJobTime is a great fit for companies with challenging time and job tracking requirements. mJobTime combines an easy to use, flexible, configurable, and customizable interface with outstanding technical services and support to provide advanced solutions for difficult problems. Advanced mobile time tracking and job tracking software for construction and energy contractors with challenging & complex requirements
On-premise time and attendance tracking tool that assists firms with data collection, biometric device integration and payroll. On-premise time and attendance tracking tool that assists firms with data collection, biometric device integration and payroll.
Web-based labor management and scheduling solution that works for small to large businesses. Web-based labor management and scheduling solution that works for small to large businesses.
Software-based time and attendance system that allows employees to use their desktop to clock in and out. Software-based time and attendance system that allows employees to use their desktop to clock in and out.
Manage all employees without time cards. Print, email, export reports in a variety of formats. Fully net-workable. Installed/online. Manage all employees without time cards. Print, email, export reports in a variety of formats. Fully net-workable. Installed/online.
The 100% Mobile, purely cloud-based HR solution installable from your mobile marketplace and designed for progressive small to midsize companies with fewer than 100 employees. At the push of a button on your mobile device or tablet, streamline HR, Time Tracking, Benefits, Projects, Payroll and Talent Management, and stay compliant with government reporting needs, including critical ACA reporting, wherever you and your employees are. Run a full suite Manage Employee Data, Track Time, PTO, Vacations, Benefits, Compliance; send Payroll Data to Quickbooks or your Payroll provider.
Fast submission, workflow, and approval of employee time with options for data export into various finance and billing systems. Fast submission, workflow, and approval of employee time with options for data export into various finance and billing systems.
TimeTec TA is a powerful cloud-based solution for automated Time & Attendance to suit most businesses, regardless of their size. TimeTec TA is designed to help organizations reduce their administrative overhead by eliminating the time spent on manual timecard calculations, decrease overall labor costs, and to shrink the gap between payroll policy and actual practice.The system is built with Microsoft .NET framework and MySQL Relational Database Management System for reliability and flexibility Centralization of attendance data through cloud technology and smartphone App for efficient workforce management.
Windows-based time clock software for employees punch in/out, payroll calculation, and schedule management. Windows-based time clock software for employees punch in/out, payroll calculation, and schedule management.
With over 20 years of experience, AMGtime is a leader in providing comprehensive time and attendance products and services, based on the needs of each company. From basic to specialized solutions for niche markets, AMGtime will provide the best solution to boost efficiency and accuracy of time and payroll records, at a competitive price. AMG Employee Management brings the highest quality with the best value to time management and workforce scheduling products.
FINSYNC helps you and your team track time, expenses, and progress. Team members can clock in/out online or on their mobile device. Team members have a dashboard to easily view their timesheet, expenses, projects and pay stubs. Always be aligned with your employees and contractors. FINSYNC helps businesses centralize control of cash flow and grow with game-changing features. Improve Cash Flow & Grow Your Business
EVS is a time clock software that allows unlimited employees, GPS and landline check-in, scheduling, and payroll reporting for a flat fee of $30/month. Mobile-friendly with no expensive equipment required. Supervisors have real-time insight into staff arrivals on-site and how long they stay. Free no-show alerts and tracking make running payroll a breeze. Stop overpaying. Start saving money and time. EVS. Simple. Effective. EVS is a time clock software that allows unlimited employees, GPS and landline check-in, scheduling, and payroll reporting.
Software zur Verwaltung der Anwesenheit von Mitarbeitern – schnell zu installieren, einfach einzurichten und zu verwenden. Software zur Verwaltung der Anwesenheit von Mitarbeitern – schnell zu installieren, einfach einzurichten und zu verwenden.
A leading provider of employee time, expense, asset and log tracking solutions. Offering cloud services and on-premise software, Pacific Timesheet serves 40+ industries worldwide with multiple locales and language support. Industries include construction, field services, manufacturing, service companies, research and development, engineering, non-profits and government agencies. Access on iOS and Android apps, offline and online, browsers, time clocks and IVR. Time, expense, asset & logs, cloud & on-premise, 40+ industries, iOS & Android apps, offline/online, browsers, time clocks.
Gives you complete control of your school bells from your computer. Gives you complete control of your school bells from your computer.
Chronotek ist ein cloudbasiertes Zeiterfassungs- und Zeitplansystem für jedes Unternehmen mit externen Mitarbeitern. Neben präziser Zeiterfassung hilft dir Chronotek, dein Budget nicht zu überschreiten, den Abrechnungsprozess zu vereinfachen und im Rahmen der Gehaltsabrechnung aufkommende Verschwendung zu reduzieren. Chronotek ist nicht nur eine Lösung für handgeschriebene Zeitkarten, sondern auch ein umfassendes Mitarbeitermanagementsystem. Funktionen wie GPS-Ortung, Auftragskalkulation, automatische Fahrzeit und Kilometerstand sowie Warnungen für verpasste Zeitpläne helfen dir, dein Geschäft auf Kurs zu halten. Chronotek ist ein cloudbasiertes Zeiterfassungs- und Zeitplansystem für jedes Unternehmen mit externen Mitarbeitern.
HRM solution with integrated payroll and time attendance module; automates attendance and payroll/salary processing. HRM solution with integrated payroll and time attendance module; automates attendance and payroll/salary processing.
Time and attendance tracking system with overtime and vacations calculations, data export to payrolls, and automatic data backup. Time and attendance tracking system with overtime and vacations calculations, data export to payrolls, and automatic data backup.
Time and attendance software that provides employee status monitoring, reporting tools, messaging, vacations and sick time tracking. Time and attendance software that provides employee status monitoring, reporting tools, messaging, vacations and sick time tracking.
Eine Software für die Zeiterfassung und Mitarbeiterverwaltung, die der zeitlichen Erfassung und Berechnung für die Gehaltsabrechnung dient. Eine Software für die Zeiterfassung und Mitarbeiterverwaltung, die der zeitlichen Erfassung und Berechnung für die Gehaltsabrechnung dient.
We'll train you and your employees for free and make onboarding really easy! Simple, affordable and easy to use time tracker with unlimited free phone, chat and email support. Employees can track time anywhere using any mobile device, computer, tablet. Managers can see who's working, where, on what projects - all in real time. Integrated with QuickBooks, GetMyTime syncs up real timesheet data with just a click of a button. Manage expenses and time for ONLY $3.95 per user per month. Web-based time and expense tracking application; assign time and expense entries to a project group for better reporting and tracking.
WorkTech Time is a powerful, flexible time and attendance solution that captures employee time precisely from a wide range of input devices. It is easily configured to handle multiple locations, languages, and payroll classifications. WorkTech Time helps you reduce costs, increase accuracy, and improve the efficiency of personnel, while providing hard data necessary to analyze your business. Time & attendance systems from time clocks to complex labor rules management allowing the efficient collection of complex data.
Welcome to the future of shift-based workforce management. Our all-in-one software is the only platform servicing the full employment lifecycle bringing together onboarding, rostering, time & attendance and a fully integrated payroll system with an easy-to-use employee self service app. Compliance is at the heart of what we do. With in-built compliance controls, managers can roster and paying staff compliantly and have full visibility of hours worked and pay transactions. Roubler allows you to hire, onboard, roster, manage leave requests, process time & attendance and run payroll on one seamless platform.
A powerful time and attendance system that allows employees to track their hours A powerful time and attendance system that allows employees to track their hours
Komplettes webbasiertes HR-System, das Bewerberverfolgung, Dienstpläne und Gehaltsabrechnung bietet. Komplettes webbasiertes HR-System, das Bewerberverfolgung, Dienstpläne und Gehaltsabrechnung bietet.
Cloud Web based time clock software system for any size business. Use a computer and smart phone to track time & attendance. Cloud Web based time clock software system for any size business. Use a computer and smart phone to track time & attendance.
Time and attendance, employee scheduling, benefit tracking, job costing - PC and Web based applications available. Time and attendance, employee scheduling, benefit tracking, job costing - PC and Web based applications available.
Sammelt Informationen über die Nutzung von Arbeitskraft und Ausrüstung sowie über installierte Mengen von Material und Unteraufträgen. Sammelt Informationen über die Nutzung von Arbeitskraft und Ausrüstung sowie über installierte Mengen von Material und Unteraufträgen.

von InOutBoard.Com