110 Ergebnisse
The leading critical communication and data platform trusted to help save lives.
The leading FedRAMP-authorized mass notification system enabling higher education institutions, corporations and healthcare organizations, K-12 schools and federal, state and local governments to quickly and reliably send messages in just three clicks via text, email, voice, desktop, social media, CAP, IoT devices and more. Erfahre mehr über Rave Alert

Funktionen

  • Gerätenachverfolgung
  • Facility-Management
  • Checkliste für Antworten auf Vorfälle
  • Navigation im Fahrzeug
  • Terminplanung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Dokumentenmanagement
Digitale Formulare, automatisierte Arbeitsabläufe und GIS sammeln, verarbeiten und veranschaulichen Daten, die für die Feuerwehren tagtäglich von entscheidender Bedeutung sind.
Die Arbeit der Feuerwehr ist niemals abgeschlossen. Wenn sie nicht gerade mit der Brandbekämpfung beschäftigt sind, planen Mitglieder der Feuerwehr Inspektionen und sammeln wichtige Informationen. Automatisiere die Planung und optimiere Daten sowie die Brandbekämpfung mit der Managementplattform von GovPilot. Erfahre mehr über GovPilot

Funktionen

  • Gerätenachverfolgung
  • Facility-Management
  • Checkliste für Antworten auf Vorfälle
  • Navigation im Fahrzeug
  • Terminplanung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Dokumentenmanagement
Für HLK-Unternehmen für Wohn- und Gewerbeimmobilien, die Sanitär- und Elektroindustrie, die ihren Umsatz steigern und Geschäftsabläufe optimieren möchten.
Das Unternehmen ist der Meinung, dass jedes Dienstleistungsunternehmen das Beste verdient, wenn es darum geht, die Kundschaft zu begeistern. Die Planung und Buchung von Jobs mit SmartServ könnte nicht einfacher sein. Nutze einfach die Drag-and-Drop-Funktion und behalte den Überblick. Serviceunternehmen steigern mit SmartServ ihren Umsatz in den ersten 6 Monaten durchschnittlich um 20 %. Erfahre mehr über SmartServ

Funktionen

  • Gerätenachverfolgung
  • Facility-Management
  • Checkliste für Antworten auf Vorfälle
  • Navigation im Fahrzeug
  • Terminplanung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Dokumentenmanagement
Snappii ist ein führendes Unternehmen für mobile Apps und Formular-Apps. Über 500.000 Menschen nutzen Snappii Business Apps in über 30 Branchen.
Snappii ist eine codefreie Plattform für die Entwicklung mobiler Apps und mobiler Formulare. Snappii bietet viele mobile Apps für die Feuerwehr als eine praktische und nutzerfreundliche mobile Lösung an, die Unternehmen dabei hilft, sichere Arbeitsplätze zu bieten und sicherzustellen, dass alle Brandschutz- und Brandbekämpfungsgeräte vor Ort vorhanden sind. Reduziere das Brandrisiko, prüfe Hydranten und Feuerlöscher, erfasse potenzielle Brandgefährdungslisten und vieles mehr. App-Nutzer können ihre eigenen PDFs hochladen, bearbeiten und freigeben. Erfahre mehr über Snappii

Funktionen

  • Gerätenachverfolgung
  • Facility-Management
  • Checkliste für Antworten auf Vorfälle
  • Navigation im Fahrzeug
  • Terminplanung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Dokumentenmanagement
Erstklassige Online-Software zur Verwaltung von Terminplanung, Zeitmessung, Schulungsaufzeichnungen und mehr. Über 15 Jahre dedizierter Service.
Seit über 15 Jahren in der Branche für öffentliche Sicherheit tätig. Die nutzerfreundliche Online-Software ist sehr leistungsstark und modular und enthält: Terminplanung, Zeiterfassung, Zertifizierung sverfolgung, E-Mail-/SMS-Nachrichtenversand, Online-Formulare, Geräteverfolgung, Verfolgung von Schulungsklassen, Online-Dokumente und mehr. Erstklassigen Kundenservice. In hohem Maße konfigurierbar mit optionaler Anpassung. Perfekt für große Karriereabteilungen oder kleinere Freiwilligenagenturen. Erfahre mehr über eSchedule

Funktionen

  • Gerätenachverfolgung
  • Facility-Management
  • Checkliste für Antworten auf Vorfälle
  • Navigation im Fahrzeug
  • Terminplanung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Dokumentenmanagement
Eine Softwareplattform zur Bereitstellung und Nachverfolgung von Brand-/EMS-Schulungen. Deine private Trainingsseite, zugänglich mit einem Smartphone oder Tablet.
Rescue Hub ist eine Online-Softwareplattform zur Bereitstellung und Nachverfolgung von Fire-/EMS-Schulungen. Hinterlege alle Papierlisten, Fähigkeiten-Verifizierungsblätter und Schulungsunterlagen auf deiner eigenen privaten Schulungsseite, auf die dein Personal mit einem Smartphone oder Tablet zugreifen kann. Rescue Hub bietet dir die Tools zum Zuordnen und Planen von Schulungen, Verfolgen des Fortschritts hinsichtlich der Einhaltung von Schulungsanforderungen, zum Verwalten von Aufgabenbüchern, Erstellen deiner eigenen Online-Schulung und zum Hosten deiner eigenen Schulungsvideos, alles an einem Ort. Erfahre mehr über Rescue Hub

Funktionen

  • Gerätenachverfolgung
  • Facility-Management
  • Checkliste für Antworten auf Vorfälle
  • Navigation im Fahrzeug
  • Terminplanung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Dokumentenmanagement
EMS & Fire based tracking Controlled Substances, vehicles/equipment/facility checks & logs and more customized modules and dashboards.
PhaRmLogs is an EMS narcotics tracking & asset tracking application. Modules include: drug tracking, EMS checks, apparatus and equipment checkouts and testing, service ticket system which is seamlessly integrated with the checkout forms, vehicle and equipment logs. We have a station supply ordering module. Our standard reports produce the information you need to make important decisions. Our dashboards bring your information front and center. All modules are customizable. Erfahre mehr über PharmLogs

Funktionen

  • Gerätenachverfolgung
  • Facility-Management
  • Checkliste für Antworten auf Vorfälle
  • Navigation im Fahrzeug
  • Terminplanung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Dokumentenmanagement
Corrective and preventive action solution that helps businesses manage center programming and inventory on a unified interface.
Corrective and preventive action solution that helps businesses manage center programming and inventory on a unified interface. I Erfahre mehr über Protecnus

Funktionen

  • Gerätenachverfolgung
  • Facility-Management
  • Checkliste für Antworten auf Vorfälle
  • Navigation im Fahrzeug
  • Terminplanung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Dokumentenmanagement
Das Fire and EMS Package von ER ist eine leistungsfähige Software, mit der du einfach nachverfolgen, verwalten und analysieren kannst, was in deiner Station passiert.
Das Fire Package von ER ist eine leistungsfähige Software für Feuerwachen, mit der du einfach nachverfolgen, verwalten und analysieren kannst, was in deiner Station passiert. Das NFIRS Reporting-Tool ist dein Hauptzugangspunkt für Daten und Erkenntnisse zur Feuerwache. Das Belegungsmodul organisiert Informationen über die Gebäude in deiner Umgebung, flexible Tracking-Tools erleichtern LOSAP und das Schulungsmodul hilft dir, sicherzustellen, dass dein Team optimal vorbereitet ist. Erfahre mehr über Emergency Reporting

Funktionen

  • Gerätenachverfolgung
  • Facility-Management
  • Checkliste für Antworten auf Vorfälle
  • Navigation im Fahrzeug
  • Terminplanung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Dokumentenmanagement
Seit 1979 ist Dossier eine weit verbreitete, einfach zu bedienende und großartig unterstützte Wartungssoftware für Flotten, die sich kontinuierlich weiterentwickeln möchten.
Dossier ist eine Fuhrparkwartungssoftware, die von mehr als 4.000 privaten, öffentlichen und Mietflotten verwendet wird. Sie reduziert Kosten und Ausfallzeiten durch die Automatisierung der Kontrolle über die Aufzeichnungen über deine Flotte, durch PM-Planung, Reparaturaufträge und -verläufe, Treibstoffkosten und -verbrauch, Kostenkontrolle mit Kosten pro Meile/Stunde, Teileinventarkontrolle mit automatischer Neubestellung, ausstehende und Kampagnenverwaltung, Budget-, Garantie- und Reifenmanagement, Lieferanten- und Arbeitskontrolle, Lizenz-/Genehmigungsverlängerungen, Fahrersteuerung, Flotten-Benchmarking, VMRS-Codes und mehr. Erfahre mehr über Dossier Fleet Maintenance

Funktionen

  • Gerätenachverfolgung
  • Facility-Management
  • Checkliste für Antworten auf Vorfälle
  • Navigation im Fahrzeug
  • Terminplanung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Dokumentenmanagement
PSTrax is the leading system for operations checks & logistics management. Track vehicle, equipment, and inventory checks in one place.
PSTrax is the industry leading system for Fire & EMS operations checks and logistics management. Automate and document all your checks - Vehicles, Stations, SCBA, PPE, Assets, Inventory, Controlled Substances - to achieve strategic objectives like risk mitigation, operational efficiency, and cost reduction. The best part? PSTrax is custom-configured to meet your Department's needs. The system is built for you so you don't have to take on another labor intensive software project | PSTrax.com Erfahre mehr über PSTrax

Funktionen

  • Gerätenachverfolgung
  • Facility-Management
  • Checkliste für Antworten auf Vorfälle
  • Navigation im Fahrzeug
  • Terminplanung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Dokumentenmanagement
Responder360 is a multi-platform application providing unit location tracking, occupancy pre-plan records and CAD details on one screen
Responder360 provides users with real-time vehicle location information 24/7 for their entire jurisdiction. In addition, the interactive mapping platform provides users with detailed information about the locations they respond to along with NFPA compliant pre-plans on any map layer they desire. These features, combined with an integration to your CAD system, provide a holistic approach to response management that gives all responders with a common operating picture on every incident scene. Erfahre mehr über Responder360

Funktionen

  • Gerätenachverfolgung
  • Facility-Management
  • Checkliste für Antworten auf Vorfälle
  • Navigation im Fahrzeug
  • Terminplanung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Dokumentenmanagement
Fire-RMS-Tool, das die Sicherheit und Gesundheit durch integrierte Datennutzung verbessert.
Fire-RMS-Tool, das die Sicherheit und Gesundheit durch integrierte Datennutzung verbessert. Erfahre mehr über ESO Fire RMS

Funktionen

  • Gerätenachverfolgung
  • Facility-Management
  • Checkliste für Antworten auf Vorfälle
  • Navigation im Fahrzeug
  • Terminplanung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Dokumentenmanagement
Asset Management, Inventory Management, Fleet Maintenance and Narcotics Tracking operational readiness software for First Responders.
At Operative IQ, we are passionate about helping agencies remain service ready. Since 2007, we've worked with hundreds of organizations to repair their processes and manage their medical supply inventory, assets, fleet, and narcotics. We've seen agencies save hundreds of thousands of dollars in supply costs, maintenance costs, and vehicle downtime. We are committed to creating solutions that are designed specifically for first response agencies. Erfahre mehr über Operative IQ

Funktionen

  • Gerätenachverfolgung
  • Facility-Management
  • Checkliste für Antworten auf Vorfälle
  • Navigation im Fahrzeug
  • Terminplanung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Dokumentenmanagement
Rhodium Suite is a web-based incident management solution for public safety agencies.
The Rhodium Incident Management Suite provides a complete command and control solution allowing you to quickly consolidate information, coordinate assets, and act. From day-to-day incidents to large scale, multi-agency responses, Rhodium is intuitive and scalable to any situation. Erfahre mehr über Rhodium Incident Management Suite

Funktionen

  • Gerätenachverfolgung
  • Facility-Management
  • Checkliste für Antworten auf Vorfälle
  • Navigation im Fahrzeug
  • Terminplanung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Dokumentenmanagement
A flexible, subscription-based employee scheduling system created specifically for public safety agencies, including 1000+ fire depts.
Aladtec, powered by TCP Software, is an online employee scheduling system created for mission-critical public safety agencies including fire, EMS, law enforcement, and dispatch. Easily accessible anywhere at any time, Aladtec allows you to quickly schedule simple to complex shift rotations, track licenses/certifications, communicate instantly with individuals or groups, and manage overtime. Use online forms for easy storage and reference, and generate reports for tracking and payroll needs. Erfahre mehr über Aladtec

Funktionen

  • Gerätenachverfolgung
  • Facility-Management
  • Checkliste für Antworten auf Vorfälle
  • Navigation im Fahrzeug
  • Terminplanung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Dokumentenmanagement
CityReporter ist eine Software zur Verwaltung von Brandschutzinspektionen. Die Software funktioniert auf Tablets und Smartphones und bietet eine effektive Lösung.
CityReporter wurde mithilfe der Beiträge von Feuerwehrchefs in Städten in ganz Nordamerika entwickelt. Es enthält eine Bibliothek mit Checklisten für Brandinspektionen, die auf dem nationalen Brandschutzkodex basieren. Dies ermöglicht es den Brandschutzbeauftragten, sofort nach der Installation deiner Objektliste in der Software mit den Inspektionen zu beginnen. Das Unternehmen hat viele Erfolgsgeschichten von Kundschaft, die berichtet, dass die Effizienz der CityReporter-Inspektionen, die Nachverfolgung von Mängeln und die detaillierte Berichterstattung einen großen Unterschied in ihrem Alltag ausmachen. Erfahre mehr über CityReporter

Funktionen

  • Gerätenachverfolgung
  • Facility-Management
  • Checkliste für Antworten auf Vorfälle
  • Navigation im Fahrzeug
  • Terminplanung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Dokumentenmanagement
Cloud-based workforce management tool that enables businesses to make schedules, track time & attendance, manage overtime, and more.
From staff scheduling and employee monitoring, to ensuring compliance requirements and controlling labor costs, VCS software utilizes artificial intelligence to streamline all of your time and labor management needs including, but not limited to: time and attendance tracking, real-time labor scheduling including time off requests, shift trades and shift bidding opportunities, compliance monitoring, leave management, staffing optimization, and task management. Erfahre mehr über VCS

Funktionen

  • Gerätenachverfolgung
  • Facility-Management
  • Checkliste für Antworten auf Vorfälle
  • Navigation im Fahrzeug
  • Terminplanung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Dokumentenmanagement
Einzigartiges Online-Inventarmanagement mit intuitiver Zuordnung für Standorte durch einfaches Drag-and-drop.
CyberStockroom (CS) ist eine Online-Inventar- und Asset-Management-Lösung für kleine Unternehmen. CS verwendet einen einzigartigen „kartenbasierten“ Ansatz für die Verwaltung des Inventars, der sowohl ansprechend als auch einfach zu bedienen ist Nutzer erstellen eine virtuelle Karte ihres Unternehmens, einschließlich aller Standorte und Nebenstandorte, und füllen sie mit ihren Produkten aus. Durch eine einfache Drag-and-drop Oberfläche können Produkte verschoben werden und es wird visualisiert, wo sich die Artikel an den jeweiligen Standorten befinden. Erfahre mehr über CyberStockroom

Funktionen

  • Gerätenachverfolgung
  • Facility-Management
  • Checkliste für Antworten auf Vorfälle
  • Navigation im Fahrzeug
  • Terminplanung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Dokumentenmanagement
Watchtower is an all-in-one safety platform with incident reporting, dispatching, and more.
Watchtower is an all-in-one safety platform with incident reporting, dispatching, and more. More than 30 million annual beach visits are protected using the Watchtower platform. Watchtower is easy to learn, easy to use, and considerable more cost-effective than traditional CAD solutions. As reporting and service demands on marine safety organizations grow, the Watchtower platform offers a powerful dashboard for operational management. Erfahre mehr über Watchtower

Funktionen

  • Gerätenachverfolgung
  • Facility-Management
  • Checkliste für Antworten auf Vorfälle
  • Navigation im Fahrzeug
  • Terminplanung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Dokumentenmanagement
A cloud-based software solution for managing your permitting, planning, licensing, code enforcement and fire/safety inspections needs.
Is a mobile friendly, cloud-based solution for managing your permitting, planning, licensing, code enforcement and fire & life safety inspections processes. CivicGov streamlines all functions online, while improving communication, and increasing productivity in both the office and field. Provides online access to contractors, and property owners to apply for permits, submit plans, or pay fees. Developed by building & code enforcement professionals, it is intuitive and easy to use. Erfahre mehr über CivicGov

Funktionen

  • Gerätenachverfolgung
  • Facility-Management
  • Checkliste für Antworten auf Vorfälle
  • Navigation im Fahrzeug
  • Terminplanung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Dokumentenmanagement
Flexible planning for on-call/volunteer fire services. Manage schedules and receive warnings in case of imminent understaffing.
Flexible planning for on-call/volunteer fire services. Manage schedules and receive warnings in case of imminent understaffing. Erfahre mehr über FireServiceRota

Funktionen

  • Gerätenachverfolgung
  • Facility-Management
  • Checkliste für Antworten auf Vorfälle
  • Navigation im Fahrzeug
  • Terminplanung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Dokumentenmanagement
Web-based platform that provides policy and training solutions to optimize risk, litigation cost and personnel safety in organizations.
Web-based platform that provides policy and training solutions to optimize risk, litigation cost and personnel safety in organizations. Erfahre mehr über Lexipol Knowledge Management System (KMS)

Funktionen

  • Gerätenachverfolgung
  • Facility-Management
  • Checkliste für Antworten auf Vorfälle
  • Navigation im Fahrzeug
  • Terminplanung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Dokumentenmanagement
Pre-Planning, Fire Prevention, Incident Reporting, Scheduling & Personnel, Assets, Response. Your entire operation - one platform.
Pre-Incident Planning, Fire Prevention, NFIRS/NFORS/ePCR, Scheduling & Personnel Management, Asset & Inventory Management, and Mobile Response in one cloud-based, end-to-end suite accessible anywhere on any device. First Due has raised the bar for Fire & EMS software; helping agencies drive innovation and leave broken software behind. Erfahre mehr über First Due

Funktionen

  • Gerätenachverfolgung
  • Facility-Management
  • Checkliste für Antworten auf Vorfälle
  • Navigation im Fahrzeug
  • Terminplanung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Dokumentenmanagement
Station Check can be used for apparatus/equipment checks, managing inventory, and workflow. Provides auto alerting and dashboards.
Achieve the highest standard of preparedness, compliance and accountability with Station Check. Our asset management, workflow and checklist software is powerful and easy to use, keeping your entire organization aligned and ready for what's next. Erfahre mehr über StationCheck

Funktionen

  • Gerätenachverfolgung
  • Facility-Management
  • Checkliste für Antworten auf Vorfälle
  • Navigation im Fahrzeug
  • Terminplanung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Dokumentenmanagement
TargetSolutions is the most powerful web-based training management system for public entities.
TargetSolutions is the most powerful web-based training management system for public entities. We offer more than 1,000 online courses, 24/7 platform accessibility, and excellent customer service. Ou r goal is to make the entire training management process for fire departments and other public entities more efficient. Erfahre mehr über TargetSolutions

Funktionen

  • Gerätenachverfolgung
  • Facility-Management
  • Checkliste für Antworten auf Vorfälle
  • Navigation im Fahrzeug
  • Terminplanung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Dokumentenmanagement
We provide innovative software solutions for staff scheduling, MDT emergency response, incident command, and situational awareness.
Adashi Systems is a leading provider of technology solutions for 1,500+ public safety agencies worldwide. Adashis full suite of products offers solutions for scheduling, notification, response, incident command, and situational awareness. Our products are specifically designed for Fire, EMS, and Law Enforcement personnel. Together, Adashis products provide an end-to-end solution to help public safety agencies during every stage of the incident management process. Erfahre mehr über First Response

Funktionen

  • Gerätenachverfolgung
  • Facility-Management
  • Checkliste für Antworten auf Vorfälle
  • Navigation im Fahrzeug
  • Terminplanung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Dokumentenmanagement
Cloud-based mobile platform: Digital Evaluations, Digital Tracking (Taskbooks & OJT), Digital Forms, and File Storage.
Cloud-based mobile platform: Digital Evaluations, Digital Tracking (Taskbooks & OJT), Digital Forms, and File Storage. Erfahre mehr über EVALS

Funktionen

  • Gerätenachverfolgung
  • Facility-Management
  • Checkliste für Antworten auf Vorfälle
  • Navigation im Fahrzeug
  • Terminplanung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Dokumentenmanagement
Fire EMS tool that enables integrated management through NFIRS, Mobile, Property, GIS Mapping, Inspections, Personnel, and Scheduling.
Fire EMS tool that enables integrated management through NFIRS, Mobile, Property, GIS Mapping, Inspections, Personnel, and Scheduling. Erfahre mehr über RedAlert NMX

Funktionen

  • Gerätenachverfolgung
  • Facility-Management
  • Checkliste für Antworten auf Vorfälle
  • Navigation im Fahrzeug
  • Terminplanung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Dokumentenmanagement
EMS and fire software in the cloud, with dispatch, call-taking, PCR/EMR, crew scheduler, QA, billing, invoicing, fleet, timeclock, HR.
AngelTrack is NEMSIS-certified NFIRS-listed EMS ambulance and fire software in the cloud. Includes dispatch, call-taking, crew scheduling, PCR/EMR, QA, billing, invoicing, fleet, timeclock, and HR. A single secure online application, accessible anywhere, from any device, runs your whole EMS+fire organization. All roles can be performed from the office, from the field, and from home. Erfahre mehr über AngelTrack

Funktionen

  • Gerätenachverfolgung
  • Facility-Management
  • Checkliste für Antworten auf Vorfälle
  • Navigation im Fahrzeug
  • Terminplanung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Dokumentenmanagement
EMS solution that enables users to streamline dispatch, patient care reporting, billing, fire operations, and more.
EMS solution that enables users to streamline dispatch, patient care reporting, billing, fire operations, and more. Erfahre mehr über RescueNet

Funktionen

  • Gerätenachverfolgung
  • Facility-Management
  • Checkliste für Antworten auf Vorfälle
  • Navigation im Fahrzeug
  • Terminplanung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Dokumentenmanagement
On-premise fire rescue and emergency dispatch software that helps fire departments manage response time towards emergency situations.
Fire Rescue Systems offers a complete suite of software including Dispatch, ePCR, Fire Inspection, Inventory/Maintenace, NFIRS Reporting, MDT, Mobile Responder, and much more. Since all our software is modular based, it is well suited to any size department regardless of call volume. You can add on at any time as your needs grow, take a look at our Solutions page for details or schedule a no obligation FREE demo today. Erfahre mehr über Fire Rescue Systems

Funktionen

  • Gerätenachverfolgung
  • Facility-Management
  • Checkliste für Antworten auf Vorfälle
  • Navigation im Fahrzeug
  • Terminplanung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Dokumentenmanagement
Generate consistent "Narrative Voice" Fire Origin & Cause Reports at the scene. Reports are consistent with both NFPA 921 & NFPA 1033.
Public Fire Investigators have noticed the pendulum continues to swing toward "Cost vs. Quality." Although they conduct good investigations, they don't have sufficient time to document the Fire Scene and generate a thorough report. 921Docs Software Modules make it easy for Fire Investigators to generate consistent Origin & Cause Reports, and document that the "Best Practices" in NFPA 921 were considered, and the requirements of NFPA 1033 were met. Try our 30-day "No Obligation Free Trial" ! Erfahre mehr über 921Docs

Funktionen

  • Gerätenachverfolgung
  • Facility-Management
  • Checkliste für Antworten auf Vorfälle
  • Navigation im Fahrzeug
  • Terminplanung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Dokumentenmanagement
Deployment analysis, modeling and simulation software for fire and EMS agencies.
Resilience analytics are an essential component of maintaining and improving the resilience of Fire-EMS agencies. Resilience analytics help you: Ensure your data is reliable. Monitor service demand and response performance. Transform raw data into situational awareness. Anticipate changes to service demand. Explore and evaluate different courses of action. Levrums Code3 resilience analytics suite provides all the data analysis needs of resilient Fire-EMS agencies. Erfahre mehr über Code3 Strategist

Funktionen

  • Gerätenachverfolgung
  • Facility-Management
  • Checkliste für Antworten auf Vorfälle
  • Navigation im Fahrzeug
  • Terminplanung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Dokumentenmanagement
A modular record keeping system for fire departments. Modules include: personnel, apparatus checks, pre-planning and inspections.
If your department is ready to migrate to a computerized record keeping system, Fire Station is an affordable and powerful option. Fire Station provides an efficient way to keep your department's information organized and at your fingertips. Optional modules include: Apparatus Checks, Expiration Date Tracking, Hoses, Hydrants, Incident Reporting, Inventory, Training, SCBAs, Ladders, and Pre Planning and Fire Inspections. Erfahre mehr über Fire Station

Funktionen

  • Gerätenachverfolgung
  • Facility-Management
  • Checkliste für Antworten auf Vorfälle
  • Navigation im Fahrzeug
  • Terminplanung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Dokumentenmanagement
Perform better truck checks for your responders. Push notifications, photos and reporting help you manage your firehouse better.
Perform better truck checks for your responders. Push notifications, photos and reporting help you manage your firehouse better. Erfahre mehr über Halilgan

Funktionen

  • Gerätenachverfolgung
  • Facility-Management
  • Checkliste für Antworten auf Vorfälle
  • Navigation im Fahrzeug
  • Terminplanung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Dokumentenmanagement
Built in collaboration with fire responders, Vantage pre-planning and survey tool is Saving Lives, Saving Time and Saving Money!
Vantage is a leading-edge pre-planning and survey tool built in collaboration with fire responders. Vantage uses common tablets to capture key, customizable decision-support data and can be deployed in days. Geo-indexed maps, features and forms are accessible via a full range of methods from PDF to data services, supporting your existing dispatch, command, and GIS workflows without costly systems integration work. Find out how Vantage is Saving Lives, Saving Time and Saving Money. Erfahre mehr über Stratotask Vantage

Funktionen

  • Gerätenachverfolgung
  • Facility-Management
  • Checkliste für Antworten auf Vorfälle
  • Navigation im Fahrzeug
  • Terminplanung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Dokumentenmanagement
BeeON Fire RMS is the most extensive RMS fire software of its kind ever developed.
BeeON Fire RMS is the most extensive RMS fire software of its kind ever developed when it comes to managing every aspect of a fire department. All modules are entirely integrated and perform, among others, complete management of human resources, inventories, prevention components and emergency-responses. The software also features web and mobile applications offering unmatched field flexibility. Erfahre mehr über BeeON Fire RMS

Funktionen

  • Gerätenachverfolgung
  • Facility-Management
  • Checkliste für Antworten auf Vorfälle
  • Navigation im Fahrzeug
  • Terminplanung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Dokumentenmanagement
Web-based asset and inventory management software for Fire & EMS.
Web-based asset and inventory management software for Fire & EMS. Includes mapping and reporting capabilities. Erfahre mehr über IntelliView for Fire & EMS

Funktionen

  • Gerätenachverfolgung
  • Facility-Management
  • Checkliste für Antworten auf Vorfälle
  • Navigation im Fahrzeug
  • Terminplanung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Dokumentenmanagement
Verwende deinen Webbrowser, um auf das integrierte, nutzerfreundliche System zuzugreifen.
Verwende deinen Webbrowser, um auf das integrierte, nutzerfreundliche System zuzugreifen. Erfahre mehr über CROSSFIRE

Funktionen

  • Gerätenachverfolgung
  • Facility-Management
  • Checkliste für Antworten auf Vorfälle
  • Navigation im Fahrzeug
  • Terminplanung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Dokumentenmanagement
Organize, automate, and digitally deploy your pre-plans with MobileEyes Plan and Respond.
Organize, automate, and digitally deploy your pre-plans with MobileEyes Plan and Respond. Erfahre mehr über MobileEyes Plan and Respond

Funktionen

  • Gerätenachverfolgung
  • Facility-Management
  • Checkliste für Antworten auf Vorfälle
  • Navigation im Fahrzeug
  • Terminplanung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Dokumentenmanagement
Ein NFIRS-zertifiziertes Berichtspaket, einschließlich aller Module, die du für die tägliche Verwaltung benötigst.
Ein NFIRS-zertifiziertes Berichtspaket, einschließlich aller Module, die du für die tägliche Verwaltung benötigst. Zusätzlich zum NFIRS-konformen Incident Reporting wird Tracking für Personal, Training, Zertifizierungen, Inventar, Wartung, Terminplanung, Kalender, geschützte Eigenschaften, Vorpläne, Inspektionen, Hydranten, Analyseberichte, Mapping und mehr angeboten. Erfahre mehr über Station Manager

Funktionen

  • Gerätenachverfolgung
  • Facility-Management
  • Checkliste für Antworten auf Vorfälle
  • Navigation im Fahrzeug
  • Terminplanung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Dokumentenmanagement
Fire safety solution that helps businesses inspect extinguishers, water backflow preventers, emergency/exit lights, and more.
This product enables technicians to use Pocket PC's to electronically perform fire inspections. Erfahre mehr über Life Safety Inspector

Funktionen

  • Gerätenachverfolgung
  • Facility-Management
  • Checkliste für Antworten auf Vorfälle
  • Navigation im Fahrzeug
  • Terminplanung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Dokumentenmanagement
Response management solution with instant alerts, incident tracking, navigation, and routing features.
Response management solution with instant alerts, incident tracking, navigation, and routing features. Erfahre mehr über StreetWise CADlink

Funktionen

  • Gerätenachverfolgung
  • Facility-Management
  • Checkliste für Antworten auf Vorfälle
  • Navigation im Fahrzeug
  • Terminplanung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Dokumentenmanagement
A suite of personal safety apps, cloud-based computer aided dispatch, and mobile response tools.
NowForce offers personal safety apps, cloud-based computer aided dispatch, and mobile response tools for campus security, private security, and public safety organizations, enabling reduced response times, full situational awareness, and enhanced communications. Our emergency response software and apps make it simple for agencies to locate personnel and people in distress and dispatch the closest available responder to any incident. Erfahre mehr über NowForce Solution

Funktionen

  • Gerätenachverfolgung
  • Facility-Management
  • Checkliste für Antworten auf Vorfälle
  • Navigation im Fahrzeug
  • Terminplanung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Dokumentenmanagement
Fire depart management solution that lets departments track inventory, generate maintenance requests, and record inspection details.
Web-based solution that tracks PPE, Bunker Gear, Turnout Gear, Inspections, Apparatus, Inventory and Maintenance. Very affordable with prices starting at $999 per year. Pricing is based on the number of fire stations, not users. Erfahre mehr über FireHouse Manager

Funktionen

  • Gerätenachverfolgung
  • Facility-Management
  • Checkliste für Antworten auf Vorfälle
  • Navigation im Fahrzeug
  • Terminplanung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Dokumentenmanagement
The cloud platform for emergency response.
D4H is the cloud platform for emergency response. Effectively supporting emergency responses in government and public safety, oil and gas, pharmaceutical, aviation, corporate, and healthcare organizations since 2008. Erfahre mehr über D4H

Funktionen

  • Gerätenachverfolgung
  • Facility-Management
  • Checkliste für Antworten auf Vorfälle
  • Navigation im Fahrzeug
  • Terminplanung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Dokumentenmanagement
Cloud & mobile-based solution that lets businesses conduct fire inspections & smoke detector blitz campaigns to reduce community risks.
Mobile and cloud-based fire and community risk reduction inspection software that uses iPads or Windows mobile tablet computers. Erfahre mehr über Streamline Inspections

Funktionen

  • Gerätenachverfolgung
  • Facility-Management
  • Checkliste für Antworten auf Vorfälle
  • Navigation im Fahrzeug
  • Terminplanung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Dokumentenmanagement
Computer aided dispatch software and records management solution for law enforcement, fire departments, security, transportation, EMS.
10-8 Systems provides computer aided dispatch software (CAD) and records management solutions (RMS) for a variety of public and private companies including law enforcement, emergency medical services, fire, snow, private security and more! 10-8 Systems was launched out of the necessity for a professional dispatch solution at a more economical price point. 10-8 Systems is completely designed and developed by those with extensive experience in law enforcement, fire, security, transportation, EMS. Erfahre mehr über 10-8 Systems Dispatch

Funktionen

  • Gerätenachverfolgung
  • Facility-Management
  • Checkliste für Antworten auf Vorfälle
  • Navigation im Fahrzeug
  • Terminplanung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Dokumentenmanagement
SimpliFire provides software specifically for the fire service. Training, employee scheduling, inspections, post-incident analysis, etc
SimpliFire provides software solutions designed specifically for the fire service. The choose-only-what-you-need system is hosted in-the-cloud and can be accessed on any device. The system is built upon an enterprise-grade platform for data collection, retrieval, and analysis. SimpliFire's mission is to make sure that the data you need and the information you collect for fireground support are readily available, comprehensive, and easy to collect. Erfahre mehr über SimpliFire

Funktionen

  • Gerätenachverfolgung
  • Facility-Management
  • Checkliste für Antworten auf Vorfälle
  • Navigation im Fahrzeug
  • Terminplanung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Dokumentenmanagement