NPO Software (Non-Profit-Organisationen)

NPO Software (Non-Profit-Organisationen) automatisiert alle Aspekte des Non-Profit-Betriebs von der Datenbankverwaltung über Spendensammlung bis hin zu Buchhaltung und CRM.

Loading...
Warum Capterra kostenlos ist
Zum Anbieter
Award Force ist eine preisgekrönte Software für führende Non-Profit-Programme zur Verwaltung von Non-Profit-Einreichungen und -Bewertungen (oder Beurteilungen) online. Die Software biete hervorragende Leistung und Funktionalität und ist schnell, sicher und eine großartige Erfahrung für Bewerber*innen, Bewerter*innen und Manager*innen. Hole dir ein Upgrade zu Award Force, um den Einreichungsprozess und die Bewertung von Einreichungen mit erstklassigen Bewertungs- und Auswahltools zu verwalten. Erfahre mehr über Award Force Einreichungs- und Bewertungssoftware für Non-Profit-Manager*innen und Organisationen. Schnell, sicher und ein großartiges Erlebnis. Erfahre mehr über Award Force
Zum Anbieter
Causemo ist ein Fundraising-Intelligence- und Datenvisualisierungstool, das gemeinnützigen Organisationen hilft, bessere Entscheidungen zu treffen. Die Software unterstützt Spendenaktionen mit umsetzbarer Datenintelligenz, die es dir ermöglicht, deine Spender*innen schnell zu analysieren und zu segmentieren und die besten Maßnahmen für nutzerdefinierte Spendenerfahrungen zu ergreifen. Causemo lässt sich in gängige CRMs integrieren, sodass du Echtzeiteinblicke aus deinen Spenderdaten erhältst. Causemo ist einfach zu bedienen und erfordert keine Programmierkenntnisse oder erweiterten Tabellenkalkulationskenntnisse. Erfahre mehr über Causemo Causemo wurde von Spendensammler*innen für Spendensammler*innen entwickelt und ermöglicht Spendenaktionen mit umsetzbaren Informationen und Datenvisualisierungen. Erfahre mehr über Causemo

von Board Management Software

(44 Bewertungen)
Zum Anbieter
Boardable ist eine Verwaltungssoftware für Vorstände und Ausschüsse, die Freiwilligen- und Mitarbeitertreffen, Dokumente und Aktivitäten an einem Ort organisiert. Boardable wurde von gemeinnützigen Gründern gegründet, um gemeinnützige Organisationen, deren Vorstände und ehrenamtliche Mitarbeiter zu stärken. Boardable integriert sich in deine vorhandenen Tools und automatisiert Routineaufgaben. Erfahre mehr über Boardable Boardable ist eine erschwingliche Software, die es gemeinnützigen Organisationen ermöglicht, alle Sitzungen und Inhalte von Ausschuss- und Vorstandsmeetings zu zentralisieren. Erfahre mehr über Boardable
Zum Anbieter
Winner of Capterra's Ease of Use Badge for Board Management Software, OnBoard is board management software that makes boards happy. It delights directors and empowers administrators by being comprehensive and simple to use. Engineered to drive good governance and improve meeting outcomes, OnBoard is board meeting software your board will actually use and love. Erfahre mehr über OnBoard OnBoard is a next gen board portal that puts a lot of power in the hands of nonprofits. Start a Free Trial. Start improving meetings. Erfahre mehr über OnBoard
Bitrix24 ist die führende kostenlose Non-Profit-Management-Software, die von 4 Millionen Unternehmen weltweit verwendet wird. Cloud, mobil, Open Source. Bitrix24 ist eine komplett kostenlose Non-Profit-Management-Software. Was bedeutet das? Der kostenlose Teil ist einfach – Bitrix24 ist für eine unbegrenzte Anzahl von Nutzern kostenlos und du kannst unbegrenzten Speicherplatz für nur 199 $ pro Monat erhalten. Registrierte gemeinnützige Organisationen erhalten einen zusätzlichen Rabatt von 15 % auf 6- und 12-Monats-Pläne. Komplett bedeutet, dass Bitrix24 die komplette Verwaltung der Spender, Freiwilligen, Aufgaben und Projekte und mehr erledigen kann. Erfahre mehr über Bitrix24 Bitrix24 ist die führende kostenlose Non-Profit-Management-Software, die von 4 Millionen Unternehmen weltweit verwendet wird. Cloud, mobil, Open Source. Erfahre mehr über Bitrix24
Zum Anbieter
Samepage ist eine preisgekrönte Kollaborationssoftware, die Teams hilft, in Echtzeit Dokumente gemeinsam zu erstellen, Dateien zu teilen sowie Aufgaben und Kalender zu verwalten, Diagramme zu zeichnen, Tabellen zu bearbeiten und noch vieles mehr. Sicheres Teilen hilft dir bei der Zusammenarbeit mit Kollegen, Auftragnehmern, Kunden usw. Mit dem eingebauten Gruppenchat und Videoanrufen kannst du dein Team und seine Gespräche zusammen mit dem Inhalt sehen, an dem ihr gerade arbeitet. Es kann außerdem in Hunderte von Apps integriert werden, um Arbeitsabläufe zu konsolidieren und Überlastung zu vermeiden. Erfahre mehr über Samepage Kollaborationssoftware wurde entwickelt, um Teams zu helfen, Dateien gemeinsam zu nutzen, Aufgaben zu verwalten, gemeinsam an Inhalten zu arbeiten, schneller zu kommunizieren und mehr zu erledigen. Erfahre mehr über Samepage
Zum Anbieter
VeryConnect vereint das Management von gemeinnützigen Vereinen, die Einbindung der Community und die Spendenverwaltung in einer Plattform. Zu den Funktionen gehören: Mitgliederdatenbank, Abonnementzahlungen, Veranstaltungen, E-Mails, Mitgliedervernetzung und auf dich zugeschnittene Funktionen. Du bezahlst nur für die Funktionen, die Du benötigst, ab 160 Pfund pro Monat. Unser hilfsbereites Team befindet sich in Großbritannien. Fordere noch heute eine Demo an, um zu erfahren, wie VeryConnect deinem gemeinnützigen Verein helfen kann. Erfahre mehr über VeryConnect Software, die dir beim Management von gemeinnützigen Vereinen, der Einbindung der Beteiligten und der Spendenverwaltung hilft. Fordere eine Demo an. Erfahre mehr über VeryConnect
QuickBooks ist eine End-to-End-Unternehmensführungssoftware, die mit deinem Unternehmen mitwachsen kann. Die Software bietet alle Tools, die dein Unternehmen benötigt, und ist dennoch einfach zu bedienen. Du kannst deine Geschäftsbücher organisieren, dein Inventar verwalten, Verkäufe verfolgen und sogar die Gehaltsabrechnung durchführen, jedoch zu einem Bruchteil der Kosten. Mit QuickBooks sparst du Tausende von Dollar pro Jahr gegenüber vergleichbaren Lösungen. Finde mit QuickBooks eine Lösung für dein mittelständisches Unternehmen. QuickBooks ist eine End-to-End-Unternehmensführungssoftware, die mit deinem Unternehmen mitwachsen kann.
When I Work ist jetzt für immer kostenlos und die einfachste Möglichkeit für gemeinnützige Organisationen, Personaleinsatzpläne zu erstellen und mit den auf Stundenbasis und ehrenamtlich arbeitenden Mitarbeitern zu kommunizieren. Gib jedem einen Personaleinsatzplan und eine Stempeluhr in die Hand. Plane unterwegs mit kostenlosen Anwendungen für iPhone und Android. Spare Zeit und Geld mit kostenlosen und einfachen Tools zur Mitarbeitereinsatzplanung. When I Work hilft bei der Planung von über 500.000 Mitarbeitern auf der ganzen Welt. Tausende von Unternehmen melden sich jede Woche bei When I Work an. Der einfache Weg, um mit deinen Mitarbeitern zu planen und zu kommunizieren. Spare viel Zeit und reduziere Fehlzeiten. Kostenlos für bis zu 75 Mitarbeiter.
DonorPerfect ist die umfassendste Lösung für das Sammeln von Spenden. Die Anwendung bietet alles, was gemeinnützige Organisationen brauchen, um zu wachsen. Die Software unterstützt dein Team bei der Verwaltung von Spenden, Kontakten, Eingängen, Berichten, E-Mails und Spendenaktionen über ein einziges System. Mit automatischer monatlicher Spende, integrierten Online-Spendenformularen, Dashboard-Berichten, E-Mail über Constant Contact, Auktionsverwaltungstools und einem Netzwerk integrierter Partnerlösungen bietet DonorPerfect Preispakete für Unternehmen jeder Größe und jedes Budgets. Mit DonorPerfect kann dein Team zusammenarbeiten, mehr Geld sammeln und Beziehungen pflegen, die deine Mission Wirklichkeit werden lassen.
NetSuite ist eine führende Cloud-ERP-Lösung. Sie stellt eine einheitliche Plattform zur Optimierung aller Back-Office-Prozesse wie Buchhaltung, CRM und E-Commerce bereit. Mit NetSuite können gemeinnützige Organisationen problemlos das Budget für die tatsächlichen Kosten einer Mission festlegen, genaue Finanzkennzahlen und -verantwortlichkeiten sicherstellen, einen ganzheitlichen und umfassenden Überblick über den Finanzbetrieb erhalten und proaktiv die Leistung überwachen, um mehr Wirkung zu erreichen – was es dir ermöglicht, dich auf wichtige, ertragsgenerierende Entscheidungen zu konzentrieren, anstatt dich um deine Back-End-Systeme zu sorgen. NetSuite ERP lässt Deine wichtigsten Back-Office-Operationen und finanzielle Geschäftsprozesse in der Cloud laufen.
Das Unternehmen hat die neuesten Best Practices für das Engagement und die Bindung von Spender*innen zusammengestellt, um eine einfache, cloudbasierte Spendenmanagementlösung zu erstellen, die gemeinnützigen Organisationen hilft, mehr Spender*innen zu gewinnen und die Einnahmen zu steigern. Bloomerang bietet moderne Technologien über eine übersichtliche, moderne Oberfläche und wird die erste Spenderdatenbank sein, die du gerne verwendest. Cloudbasiertes Spendermanagement für moderne Spendenaktionen.
Tue etwas Gutes. Das All-in-one-CRM: Die Websites und Tools wurden speziell für gemeinnützige Organisationen entwickelt, um Gemeinschaften zu vergrößern, Zielgruppen zu erreichen und Auswirkungen zu skalieren, damit du dich auf das Wesentliche konzentrieren kannst. Verbessere deine Mission mit einer Datenbank, die sich auf Personen, nicht auf Transaktionen konzentriert. Erstelle Spendenformulare, binde Spender*innen ein, verarbeite Zahlungen, plane Ereignisse, verwalte Mitgliedschaften und verfolge Freiwillige mit einer robusten cloudbasierten Software, die speziell für gemeinnützige Organisationen entwickelt wurde. Die Preise starten schon bei 50 $ pro Monat. Tue etwas Gutes. All-in-one-Lösungen für den Ausbau von Gemeinschaften, das Erreichen von Zielgruppen und das Skalieren der Auswirkungen. Konzentriere dich auf das, was wirklich wichtig ist.
GiveGab is the #1 digital solution for Giving Days and year-round fundraising for nonprofits. Designed for cause-based organizations, community foundations, education institutions, and public media outlets, GiveGab makes it easy for development professionals to be great at their jobs. Our complete suite of products (campaigns, events, p2p, crowdfunding, embeddable forms, and more), provide quick and effective tools to raise new money online. Experience the JOY of fundraising with GiveGab! GiveGab is the #1 digital fundraising solution for Giving Days and year-round giving. Experience the JOY of fundraising with GiveGab!
Produktdetails
Donor Tools ist eine Spender*innenmanagementsoftware für gemeinnützige Organisationen und Kirchen. Donor Tools ist schnell, einfach, erschwinglich und online. Donor Tools ist eine gemeinnützige Spendendatenbank, die Wohltätigkeitsorganisationen, Kirchen und wachsenden Organisationen dabei hilft, kluge Entscheidungen zu treffen und mehr Geld zu sammeln. Mit unbegrenzten Nutzer*innen, unbegrenzten Spenden, intelligenten Tags, mehreren Namen, Spendenaufteilungen, Online-Spenden, QuickBooks- und MailChimp-Integrationen und vielem mehr bist du gut aufgestellt. Donor Tools ist eine Spender*innenmanagementsoftware für gemeinnützige Organisationen und Kirchen. Donor Tools ist einfach, erschwinglich und online.
Produktdetails
Die Buchhaltungssoftware für Nonprofit-Organisationen von Sage Intacct bietet eine vollständige Übersicht über die konsolidierten Zahlen, Zusammenfassungen und Details, die du zur optimalen Verwaltung deines Unternehmens benötigst. Mit der Echtzeittransparenz kannst du wichtige Initiativen proaktiv verwalten, Maßnahmen ergreifen und die Ergebnisse von Finanzierungsquellen, Standorten, Zuschüssen, Programmen und anderen Dimensionen verbessern. Herausragendes Cloud-ERP für Nonprofit-Organisationen.
Produktdetails
Verwalte und vergrößere deine gemeinnützige Organisation und binde Mitglieder mit ein mit leistungsstarker, cloudbasierter Vereinssoftware, die mit dynamischen Lösungen und nutzerdefinierten API-Integrationen für deine individuellen Workflows ausgestattet ist. memberplanet hilft Freiwilligen, ihre begrenzte Zeit optimal zu nutzen, indem die Funktionalität mehrerer Einzelfunktionsdienste konsolidiert wird. Das einfach zu bedienende Plattform-Toolkit spart Führungskräften mehr Zeit, um sich auf die Zielsetzung ihrer gemeinnützigen Organisation zu konzentrieren. memberplanet vereinfacht die Verwaltungsverantwortung und erleichtert es dir, deine Mitglieder-, Spender- oder Freiwilligenbasis zu erweitern.
Produktdetails
Mit der All-in-one-Spendermanagementsoftware und der Fundraisingplattform ist es einfacher, Kapazitäten für deine gemeinnützige Organisation aufzubauen. Das Unternehmen versteht, mit wie viel harter Arbeit das Spendermanagement, die Spendensammlung und das Wachstum einer gemeinnützigen Organisation einhergeht, weswegen es eine vollständige Palette von Tools zu einem erschwinglichen Preis anbietet. Little Green Light ist eine flexible, cloudbasierte Spendenmanagement- und Fundraisingplattform für wachsende gemeinnützige Organisationen.
Beweg dich schneller auf deine Zeile zu. Richte mit SurveyMonkey Apply (ehemals FluidReview) einen reibungslosen Umfrageprozess ein. Erfasse und überprüfe nahtlos Bewerbungen online, spare mit robusten Automatisierungen Zeit, gewinne mit leistungsstarken Berichten Einblicke und vieles mehr. Eine spezielle Preisgestaltung für gemeinnützige Organisationen ist verfügbar. Mit Apply können Unternehmen Förderanträge nahtlos erfassen, verwalten und überprüfen. Die Software ermöglicht dir des Weiteren, bessere und schnellere Finanzierungsentscheidungen zu treffen.
Blackbaud eTapestry is an affordable, web-based, all-in-one donor management solution for small and growing nonprofits. It has been designed to help nonprofits streamline manual administrative processes, deliver meaningful donor experiences, and provide integrated online and offline communication tools that help boost your fundraising goals. More than 6,000 nonprofits use Blackbaud eTapestry to operate more efficiently, reach and engage new donors, and expand relationships with existing donors. All-in-one, web-based donor management and fundraising solution purpose-built to help nonprofits raise more money in less time.
Costpoint offers government contractors unparalleled project management, accounting, labor, reporting and compliance features so you get the exact capability you need to increase efficiency and improve profitability. It was built specifically for government contractors and has been adopted by thousands of government contractors and earned the trust of federal agencies and their auditors. Industry-leading project accounting, labor management, manufacturing and business intelligence solutions
Kindful bietet beschäftigten Mitarbeiter*innen von gemeinnützigen Organisationen eine leistungsstarke Spendenmanagementsoftware, mit der sie ihre Daten organisieren und ihre Spender*innen besser verwalten können, damit sie auf der Welt mehr bewirken können. Mit Online-Spendenseiten, Spenderdatenbank, Berichterstattungstools und integrierten Partnerschaften mit branchenführenden Diensten soll die Plattform von Kindful Mitarbeiter*innen von gemeinnützigen Organisationen dabei helfen, ihre Spender*innen einfacher zu verwalten, Zeit zu sparen und bessere Einblicke zu erzielen. Kindful bietet eine leistungsstarke Spendermanagementsoftware, die gemeinnützigen Organisationen hilft, Daten zu organisieren und Spender*innen besser zu verwalten.
MobileCause is your all-in-one fundraising software. We provide online, mobile, event and peer-to-peer fundraising software to help nonprofits engage donors and boost giving. Our team of fundraising experts partner with you each step of the way to ensure your success. As the pioneers of text-to-donate, MobileCause has become the trusted online and mobile fundraising partner for nonprofits looking to scale their fundraising quickly and efficiently, without paying any transaction fees. MobileCause delivers online, event and P2P fundraising software and campaign setup to help nonprofits engage donors and raise more.
Produktdetails
Verbessere deinen Berichtsprozess, sodass du mehr Zeit für die Analyse von Daten hast und weniger Zeit benötigst, um sie manuell zusammenzustellen oder auf Fehler zu prüfen. Mit dem Drag-and-Drop-Berichts-Builder kannst du Ad-hoc-Berichte in wenigen Minuten erstellen und die Details mit einem Klick anzeigen. Erstelle direkt in Office Finanzberichte und Boardbooks mit Daten, die in Sekundenschnelle aktualisiert werden können. Erstelle schließlich Berichte, die die Daten sinnvoll nutzen. Die Anwendung ist führend in Gartners MQ für strategische CPM-Lösungen für Clouds. Software für die Finanzberichterstattung, die Finanzteams mit Informationen und Visualisierungen versorgt, um bessere Entscheidungen zu treffen.
All-in-One software that powers your nonprofit at an affordable price. Keela's intuitive platform provides nonprofits with the ability to manage donors and cultivate relationships, embed donation pages in websites and receive donations online, send email marketing, generate custom reports and more. Keela is quick to learn, easy to use and offers an end-to-end solution to all of your nonprofit's management needs. Keela is purpose-built for nonprofits, created by those who understand the sector. Keela helps nonprofits make a big impact. Manage donors, create donation pages and reports, send emails and more, all in one platform.
Produktdetails
Increase donations and simplify donor management with Continue To Give. Our donation platform makes giving quick and easy so you never miss a gift. Your donors will be able to give one time or recurring through any of our great online giving options (Text, App, Kiosk, Online, Facebook), and you'll be able to manage all your relationships in our Donor Management System. We even top it off with direct merchant account so you can get the best rates possible! Increase donations and simplify donor management with Continue To Give. Our donation platform makes giving quick and easy.
Produktdetails
Erfrischend einfache Spendermanagement-Software, die vollständig in erstklassige Fundraising-Pagesall integriert ist und mit persönlichen Fundraising-Coaches unterstützt wird. Network for Good hat seit 2001 125.000 gemeinnützige Organisationen dabei unterstützt, Spenden von über 2,4 Milliarden $ zu sammeln. Spendermanagement, Fundraising-Seiten und persönliche Fundraising-Coaches sind einzeln oder als integrierte Plattform verfügbar, um individuelle Spenden und Online-Spendenaktionen zu ermöglichen und zu fördern. Einfach zu bedienende Spendermanagement-, Spendenseiten- und Fundraising-Software, die Spenden in Höhe von 2,4 Milliarden US-Dollar an über 125.000 gemeinnützige Organisationen verwaltet.
Benchmark zielt darauf ab, dem/r praktischen Vermarkter/in Strategien und engagierten Support bereitzustellen, um ein kontinuierliches Kund*innenengagement mit E-Mail-Marketing- und Automatisierungstools zu schaffen. Benchmark bietet ein integriertes, automatisiertes und robustes Funktionsset, das speziell für alle praktischen Vermarkter*innen entwickelt wurde. Eine äußerst einfache und einfach leistungsstarke Marketing-Lösung, die dir bei der Erstellung und Verbreitung ansprechender Kampagnen behilflich ist. - Über 100 Mitarbeiter*innen in 15 Ländern - 9 unterstützte Sprachen - Engagierter Support 24/7 Plug-and-Play-E-Mail-Marketing und Marketingautomatisierung für kleine bis mittlere Unternehmen auf der ganzen Welt. 9 unterstützte Sprachen

von Aplos Software

(132 Bewertungen)
Produktdetails
Aplos bietet ein Online-Fondsbuchhaltungssoftware für gemeinnützige Organisationen und Kirchen. Genieße deine Fondsbuchhaltung mit unserer allumfassenden, benutzerfreundlichen Software, auf die du jederzeit überall online zugreifen kannst. Gib einfach deine Transaktionen ein und erstelle professionelle Berichte. Akzeptiere Online-Spenden und verfolge automatisch Beitragsnachweise nach. Support und Training sind immer kostenlos! Indem es eine Fondsbuchhaltungssoftware mit einer benutzerfreundlichen Plattform kombiniert, bietet Aplos das beste In-Fonds-Accounting für gemeinnützige Organisationen und Kirchen.
Ideal für mittelgroße und große Organisationen, die alle Tools in einer einzigen Lösung möchten! Sumac ist die einzige Fundraising-Software, die anpassbare Online-Spendenformulare umfasst sowie auch integriertes Email-Marketing und über ein Dutzend Add-on Optionen zur Auswahl bietet. Online verfügbar oder als Desktop-Lösung. Eine Alles-in-Einem Fundraising-Lösung, die Online-Spendenseiten und Email-Marketing umfasst und mehr als ein Dutzend Add-ons zur Auswahl hat!
Produktdetails
VolunteerLocal is the easiest way to organize, manage, schedule and communicate with volunteers. We offer a fully functional free service (no ads) as well as paid versions with advanced features. Whether you need a dozen or several thousand volunteers, our system will make your job easier. Your volunteer makes shift selections on a single page and is never required to create an account. Your volunteers will love you for making it so simple, which is why we call it Happy Volunteering. VolunteerLocal is a website for anyone who needs to organize, manage, schedule and communicate with volunteers.

von Cougar Mountain Software

(101 Bewertungen)
Produktdetails
Denali FUND wurde speziell für gemeinnützige Organisationen entwickelt, mit Funktionen, die dabei helfen, Betrug zu verhindern und gleichzeitig komplexe beschränkte und unbeschränkte Fondskonten zu verwalten. Denali verfügt über eine vollständige Suite von Buchhaltungsmodulen, die all deine Buchhaltungsanforderungen erfüllen. Integriert mit NeonCRM, um dir die verbesserten Tools für Spender- und Fördermittelmanagement sowie Kampagnenmanagement zu bieten und deiner gemeinnützigen Organisation zum Wachstum zu verhelfen. Die Buchhaltungssoftware Denali FUND ist flexibel und leicht zugänglich, was sie zur perfekten Wahl für kleine und mittelgroße gemeinnützige Organisationen macht.
Salsa CRM helps nonprofits build rich supporter profiles, track every donation & interaction, create direct mail fundraising appeals, and easily report with fundraising dashboards and flexible query tool. All packages include Salsa Engage for marketing automation, online fundraising, online advocacy and peer to peer fundraising. 2017 NTEN/Idealware guide ranks Salsa CRM as top 3 platform with 'Strong functionality in every category.' Clients average 28% YOY donation growth, 74% donor retention Salsa unifies constituent relationship management & online supporter engagement on one powerful, easy-to-use platform for nonprofits.
Mango Community bietet eine Suite mit Community-Tools und -Diensten, mit denen du eine private Online-Community für deine Organisation erstellen kannst. Mango Community ist ein Produkt von MangoApps. Diese Produkte können von Unternehmen jeder Größe genutzt werden, um viele der von den Mitarbeitern genutzten isolierten Anwendungen in einer zentralen Plattform zu modernisieren, zu konsolidieren und zu optimieren. Die einheitliche Plattform ermöglicht es Mitarbeitern, in einer einzigen Umgebung zu arbeiten, was die Akzeptanz, das Mitarbeiterengagement und die Teamproduktivität verbessert. MangoApps bietet eine Suite mit Community-Tools und -Diensten, mit denen du eine private Online-Community für deine Organisation erstellen kannst.
Produktdetails
Mit Submittable ist es für gemeinnützige Organisationen einfach, Content online zu sammeln und zu überprüfen. Vom Fördermittelmanagement über Fundraisingmaterialien bis hin zu Wettbewerbsbeiträgen – die nutzer*innenfreundliche Plattform von Submittable hilft deinem Team, die beste Einreichung schneller zu finden. Das perfekte Werkzeug für Fördermittelorganisationen, Marken- und Content-Manager*innen, Koordinator*innen von Stipendienprogrammen, Verlage und mehr. Cloudbasierte Plattform für das Einreichungs-/Antragsmanagement zum Akzeptieren und Überprüfen digitaler Inhalte aller Art. Intuitiv und anpassbar.
DonorSnap is an easy to use online donor/membership management system. Features include tracking for donations, pledges, and interactions; unlimited user defined fields; Excel import/export; online forms/donations; and included mass emailing. There are no hidden costs or long-term contracts. At $39 per month enjoy all of our features including unlimited users, unlimited usage, up to 1,000 contacts in your database, and 2,000 mass emails/mo. Try DonorSnap with your own data risk free for 30 days. Online donor management software that tracks all of your nonprofit's data. Included is NCOA, forms, mass email, and QB integration.
Produktdetails
Mighty software for mighty fundraising! Built for small to medium-sized nonprofits, Mightycause helps you engage donors and further your mission with powerful online fundraising, peer-to-peer and team fundraising tools. Build a custom donation page, manage volunteers, access rich analytics, build your brand with a custom subdomain, branded donation receipts & donation widget, & priority customer support from our fundraising experts. Priced competitively to suit nonprofits of all sizes & budgets. The best online fundraising software for nonprofits.
FastFund Raising is a comprehensive, easy to use donor management tool. Track personal and demographic information for constituents. Record cash, pledge and in-kind donations. Donations can be split to more than one gift designation, credit gifts to solicitors, record memorial gifts, send acknowledgment letters, print gift receipts and pledge receivable statements. FastFund Raising can be a standalone package or can be integrated with the FastFund Accounting. 90 days of free support. Full Suite of Accounting, Payroll and Fund Raising and Fund Accounting applications for nonprofit organizations.
Vonigo is a donation management and online booking platform that helps increase donation pick-up and drop-off requests and streamline non-profit operations. Vonigo offers a unified suite of configurable modules including: donor management, internal & donor-facing scheduling, pick-up and drop-off management, dispatching, routing, GPS, receipts, reporting, and more all accessible over the internet from any desktop or mobile device. Millions of requests have been booked and managed with Vonigo. Vonigo works great for organizations looking to increase donation pick-ups and drop-offs with online booking and streamline operations.
Affordable fundraising and event management software for walk-a-thons, School Fun Runs and all types of peer-to-peer and crowdfunding events. With this easy-to-use system, event administrators create a customized fundraising website, set fundraising goals and prize levels, and generate numerous reports. Participants create their own personal fundraising page to collect donations via email and Social Media shares.Team fundraising is also supported. Affordable fundraising and event management software for peer-to-peer and crowdfunding events such as Run/Bike/Ride fundraisers.
Produktdetails
Venmo donations and Venmo fundraising for nonprofits is finally here. Givebutter is the fastest-growing new fundraising platform for collecting online donations, setting up peer-to-peer fundraising pages, and selling tickets to events with industry-low transaction fees and no monthly cost. Join more than 10,000 innovative organizations and provide your donors, members, supporters, and advocates with a better way to give ¿ via Venmo, PayPal, Apple/Google Pay, Text-to-Donate, and more. Venmo-integrated fundraising platform for website donations, peer-to-peer campaigns, ticketed events, giving days, and more.
Rocketium ist eine cloudbasierte Software, mit der jeder innerhalb von Minuten wunderschöne Videos mit Text, Bildern, Voiceovers, Aufnahmen und animierten Grafiken erstellen kann. Die Verwendung von Rocketium bietet zwar keine Lernkurve, es gibt jedoch zahlreiche Stylingoptionen und anpassbare Vorlagen für verschiedene Plattformen und Anwendungsfälle. Teams können an Videoprojekten zusammenzuarbeiten und Nutzerbewertungen und Kommentare an einem Ort teilen. Die API von Rocketium kann auch zur Skalierung der Videoerstellung verwendet werden. Die Videolösung für Agenturen, Nachrichten- und Medienunternehmen, Content-Teams und Unternehmen, um ihr Publikum anzusprechen und einzubinden.
Get Connected ist eine kostengünstige und mobile Lösung zur Verwaltung von Freiwilligen, die entwickelt wurde, um Unternehmen aller Art zu helfen. Das Unternehmen bietet eine bessere Möglichkeit, Möglichkeiten für Freiwillige zu bewerben, neue und zurückkehrende Freiwillige zu registrieren, ihre Arbeitsstunden zu verfolgen, mit ihnen zu kommunizieren und über ihre Aktivitäten zu berichten. **Neu für 2019** Android- und iPhone-App zum Download verfügbar ReDI: Katastrophenschutzplattform Kostenloses E-Sign-Tool für Haftungsausschlüsse Anmeldung auf Kioskbasis Erweiterte Tools für das Engagement von Unternehmen Du kannst Möglichkeiten für Freiwillige bewerben, Freiwillige registrieren, ihre Arbeitsstunden verfolgen, mit ihnen kommunizieren und über ihre Aktivitäten berichten.
Produktdetails
EveryAction offers best-in-class digital, multi-channel fundraising, organizing, and advocacy tools on a single, unified CRM. Thousands of nonprofits like Greenpeace, Planned Parenthood, the National Audubon Society, and others use EveryAction each day to raise more money and drive more action. EveryAction offers best-in-class digital, multi-channel fundraising, organizing, and advocacy tools on a single, unified CRM.
SlickPie is free online accounting software designed for small businesses, offering online invoicing and billing, multicurrency, quotes and estimates. bank reconciliation, financial reporting, expense tracking, sales tax management, source document upload, and more. SlickPie also delivers many time-saving automation features, such as automatic payment reminders and recurring invoices, and it offers a built-in automated receipt data entry tool, the MagicBot. Free online accounting software for small businesses. Send invoices, collect payments, track expenses, get bank feeds, & more. No spam.
Cloud-based donation management solution that enables businesses to manage activities across fundraising, event management, and more. Cloud-based donation management solution that enables businesses to manage activities across fundraising, event management, and more.
Produktdetails
GivingTools is an amazing value, offering a beautiful interface and robust features. Cards processing rates as low as 1.9% + 20 cents. Process ACH gifts for just 25 cents total per gift, no matter how much is given. Allow donors to cover the processing fee. No minimums, variable rates, pressure, or surprises. Plans start at just $10/month. A free demo account gets you started quickly. Trusted by hundreds of nonprofits. Zero markup. Card rates as low as 1.9%. ACH gifts cost a flat 25 cents. Beautiful interface, robust features. Plans start at $10/month!

von Trail Blazer Campaign Services

(50 Bewertungen)
Produktdetails
Die Anwendung Non-Profit Manager von Trail Blazer ist eine vollständige, integrierte Lösung für das Sammeln von Spenden und für das Spendenmanagement ohne Erwerbszweck. Zentralisiere deine Spender*innendaten und mache eine gezielte Kontaktaufnahme zum Kinderspiel. Greife von jedem Computer, Tablet oder Mobilgerät auf deine Daten zu. Verfolge fast alles, einschließlich Beziehungen, Geschenke, Zusicherungen, Mitgliedschaften, Sponsor*innen und sogar Zuschüsse usw. Integriert sich in deine Website und bietet dir so Funktionen wie Online-Spenden, Veranstaltungen, reservierte Sitzplätze, Anmeldungen von Ehrenamtlichen und Kontaktanmeldungen. Mit Trail Blazer kannst du Kapitalkampagnen koordinieren, Beziehungen nachverfolgen, Ereignisse koordinieren und Spender*innendaten zentralisieren.
Agilon's web-based donor management CRM solution helps mid to large nonprofits take their fundraising to the next level. A complete Donor Management System with integrated on-line donor portal and e-marketing, Agilon's ONE suite of modules seamlessly share information and manage workflow to improve your fundraising results. ONE increases your efficiency in managing relationships, contributions, memberships, events, capital campaigns, stewardship and more. Comprehensive web-based fundraising CRM solution with integrated on-line donor portal and e-marketing for medium to large nonprofits.
Shelf helps nonprofits increase member engagement and retention through a transformational content sharing platform. Used by organizations like Trickle Up, DSAIA and Waterkeeper Alliance, Shelf was designed by knowledge management experts from Harvard to have superior search and findability. Nonprofits use Shelf as a better way to share resources with their members and donors. Shelf can be setup in minutes and requires no technical expertise, its easy to use and inexpensive to maintain. Shelf is a content sharing platform that helps nonprofits organize and share their most important resources in a single place
Produktdetails
BoardEffect allows truly easy management of board information, while also enabling board directors to fulfill their responsibilities of elevating organizational performance. Boards operate in a series of demanding, interdependent cycles, in terms of frequency and sustained focus. The functionality and workflows of BoardEffects board portal software are designed to support boards as they manage the responsibilities inherent within these complex, mission-critical cycles. BoardEffect board meeting software is built to drive efficiency in board meetings between board members, executives and administrators.
Automatisiere, verfolge und rationalisiere deine Event- und Fundraising-Bemühungen. Wenn du mit Papierdokumenten, Tabellen und Dokumenten jonglierst, solltest du beginnen, deine Ausführung mit den cloudbasierten Lösungen effizienter und effektiver zu gestalten. Die Greater Giving Event Software wird dir helfen, alle Details eines Events zu verfolgen. Verwende diese Lösungen, um dein Tablet oder Laptop überall in deiner Veranstaltung zu registrieren, Transaktionen zu bearbeiten, Berichte zu erstellen und dir eine 360-Grad-Ansicht deiner Auktion zu geben. Automatisiere, verfolge und verwalte deine Fundraising-Bemühungen über ein Dashboard. Die Greater Giving Event Software wird zur Verwaltung von Ereignissen verwendet.

von NonProfitCentral

(38 Bewertungen)
Produktdetails
Enter financial transactions, reconcile bank accounts and track budgets quickly and accurately. Specialized reports are available at the click of the mouse. Log in anytime from anywhere with an internet connection. Manage people (who/what they owe or paid), volunteer time and donations. Transfer responsibilities from one treasurer to another easily. Its perfect for parent groups, sports teams, booster clubs, homeowner associations, service groups, networking groups, churches, & more. Designed for volunteer run nonprofit treasurers, MoneyMinder helps you manage your books quickly and easily with no experience.
Produktdetails
DonorDrive Peer-to-Peer Fundraising Software helps medium and large nonprofits raise more money. With DonorDrive, organizations like MADD, Childrens Miracle Network Hospitals, JDRF, American Foundation for Suicide Prevention and World Vision have raised more than $1 Billion. Mobile-friendly fundraising software that helps medium and enterprise nonprofits generate more revenue through peer-to-peer events.
Produktdetails
Phone2Action is the world's leading technology company for public policy engagement, built to empower the problem-solver and advocate that lives in everyone. Our platform has helped over 11 million advocates make more than 27 million connections with elected officials and other decision-makers, with 25 new connections added every minute. Phone2Action is the world's leading technology company for public policy engagement, built to empower the advocate in everyone.
Produktdetails
thedatabank, gbc creates capacity building solutions for nonprofit, government, and other social impact organizations to make the world safe, sustainable, and just. Custom crafted CRM solutions are our specialty but we can do so much more. Areas of expertise include, but are not limited to, solutions for: Advocacy | Fundraising | Coalitions | Data Analysis & Reporting | Data Enhancement | Member Management | Program Management | Volunteer Management | Workforce Development Custom cloud solutions for nonprofit, government, and other social impact organizations.
Ideally suited for medium to large nonprofits, Giveffect is an all-in-one nonprofit software that streamlines your entire operations. From Volunteer Management and Peer-to-Peer Fundraising to Constituent Relationship Management and Email/Direct Mail Marketing, Giveffect consolidates all of your donor information into one software solution. Are you frustrated by importing data into your CRM just to export it into your email marketing or volunteer management system? Then try Giveffect today! Giveffect is an all-in-one nonprofit software that streamlines and consolidates your entire organizational operations.
Price: $399 per Organization - Proven Feature Rich Software. Networkable, Unlimited Users and 1 year support with software updates included. BasicFunder assists in managing donors, prospects, memberships, tracking donations, issuing receipts, printing labels, letters, sending emails and supporting fundraising activities. Built for you to have all the tools you need, to do creative fundraising, and cultivate donor relationships, simply and affordably. Download a free trial today! A complete and customizable donor management system used by nonprofits all across the United States & Canada.
Cloud-Plattform für Verbände, Vereine und gemeinnützige Organisationen: sammelt Gebühren und Spenden, sendet E-Mails und SMS, und organisiert fantastische Veranstaltungen. Alles von einem Ort. Keine Sorge, wenn du eine Menge Daten auf anderen Plattformen hast. Mit unserem nahtlosen Datenimport-Tool, kannst du einfach deine gesamte Kontaktdatenbank auf Raklet einrichten. Wenn Du Unterstützung benötigst, steht dir unser freundliches Support-Team zur Verfügung. Du wirst immer eine schnelle, hilfsbereit und freundlich Antwort erhalten, wenn du uns anrufst oder uns eine E-Mail sendest. Cloud-Plattform für Verbände und gemeinnützige Organisationen: sammelt Gebühren und Spenden, sendet E-Mails und SMS, und organisiert fantastische Veranstaltungen.
iWave is the top-rated prospect research platform on the market because it enables development departments to fundraise with confidence. Our solutions help you determine a prospective donors capacity and inclination to give by providing access to one billion wealth and philanthropic records, and fully customizable screens, scores, and profiles. iWave is a fundraising research platform that nonprofits use to identify and get to know wealthy/philanthropic prospects and donors.

von ACTIVE Network

(32 Bewertungen)
Produktdetails
Organizations like YMCA's, campus recreation centers, and recreation centers depend on ACTIVE NET software. ACTIVE's membership management software is designed to help you easily input, track and access member data from one centralized system, offering you a complete view of all member activities. Run your membership-related operations efficiently & profitably with a completely scalable solution for large and small businesses. From YMCA's to Parks & Recreation Centers, ACTIVE NET membership management software is designed to manage and grow community.
Bring the collection plate to the next generation. When charitable inspiration strikes, your donors will love your customized mobile app for anytime, anywhere giving. Trusted by nearly 10,000 churches, charities, and places of worship nationwide, Givelify is the simple, smart giving app for the modern, mobile world. No up-front costs or monthly fees--ever. Givelify's free web-based donation management software enables you to track every donation to the penny, by donor or fundraising campaign. Make donations to your organization a beautiful, 3-tap experience. Trusted by nearly 10,000 charities & places of worship nationwide.

von Social Solutions

(31 Bewertungen)
Produktdetails
Apricot is a secure, flexible, and easy-to-use case management solution for nonprofits of any size. Our comprehensive platform includes: A secure, cloud-based case management database. Best practices modules with forms and reports for everything from donor and volunteers management to program performance and outcomes tracking. Features specifically designed for nonprofits like Referrals for tracking program movement and Workflow for streamlined data collection... And so much more! Apricot is a secure, flexible, and easy-to-use case management solution for nonprofits of any size. Try us free for 30 days!
Produktdetails
CaseWorthy enables organizations to successfully capture & manage client data in one, secure location, efficiently generate compliance reporting & go beyond basic compliance to learn more about their organizations. CaseWorthy supports data management & collection needs. By consolidating data & systems into a single platform, CaseWorthy helps nonprofits access the information they need to better coordinate services & more effectively address the needs of every individual & family they serve. Case management solution supporting nonprofits manage clients, track services, improve efficiencies & evaluate community impact.
Salesforce for Nonprofits umfasst eine Reihe von End-to-End-Lösungen, die alle gemeinnützigen Organisationen benötigen, um zu einer verbundenen Organisation zu werden. Salesforce for Nonprofits umfasst eine Reihe von End-to-End-Lösungen, die alle gemeinnützigen Organisationen benötigen, um zu einer verbundenen Organisation zu werden.

von Big E-Z Bookkeeping

(24 Bewertungen)
Produktdetails
Big E-Z Books won't waste your time. Why? Because it's easy to use and even easier to correct entry errors. Great for the smallest of businesses, non-profits, groups, and clubs. You'll get clear, concise reports just like a professional! Includes one FREE half-hour tour and help with setup and customization! The low cost of only $79.95 for a one year license. Includes support for our Michigan office. Your satisfaction is guaranteed. Easy, installed bookkeeping software for Windows that won't waste your time. Produces clear, concise reports. Free trial available.
We enable our nonprofits to dramatically increase giving through fundraising by personalizing communication with their constituents. We identify the giving super-powers and passions of donors so that nonprofit organizations can ask for the right thing... at the right time. Our platform is easy-to-use for less sophisticated charities, but includes robust giving, marketing and back-office solutions for the most complex nonprofits. Virtuous is a nonprofit CRM and marketing automation software helping charities create personal relationships & reduce cost.
Arreva Software provides premier information management solutions that enable nonprofit organizations to develop high touch relationships with donors, volunteers and other constituents. Arreva's affordable, easy-to-use solutions, including both cloud-based and Windows applications, are built from the ground up specifically for nonprofit organizations. The company was founded by philanthropist and computer scientist Susan Packard Orr, and has been serving nonprofits for more than 25 years. Powerful, affordable, and easy-to-use cloud-based fundraising and constituent management software solutions.
With Member365 for Nonprofits, you will save time, money and resources! There is a better way to do more, hassle-free. Now you can see all your contacts data in one place, reduce donation churn, manage events with ease, improve communications, increase engagement & loyalty, strengthen collaboration, improve new donation and fundraising campaigns. Stop relying on spreadsheets and juggling multiple software. Start improving the management of your organization today! Stop juggling multiple software - Simplify your Nonprofit management system with Member365.

von Big River Online

(19 Bewertungen)
Produktdetails
Die Software macht es gemeinnützigen Organisationen leicht, online mehr Geld zu sammeln. Die Plattform ermöglicht es den Mitarbeitern, schöne Zielseiten zu erstellen, die sich nahtlos in die Website des Unternehmens integrieren lassen. Analysen zeigen Trends und Handlungsoptionen auf, die dem Unternehmen helfen, seine Beziehungen zu pflegen. Die Fähigkeit, sich in fast jede Datenbank zu integrieren (ja, einschließlich Raisers Edge), bedeutet, dass Unternehmen ihre aktuellen Investitionen nutzen und dennoch moderne Fundraising-Technologie nutzen können. Gibt gemeinnützigen Organisationen die Tools an die Hand, um ihre Strategien für Online-Spenden, Veranstaltungen, Ticketings und Mitgliedschaft zu revolutionieren.

von Inspire Associates

(19 Bewertungen)
Produktdetails
Inspire Planner is an intuitive project management app for Salesforce. For years we have searched for an effective Salesforce-native project management application with little success. Our search on the Salesforce AppExchange led us to apps that were either too expensive, had too many features that we didnt need, or were selling a new way of doing things. We chose to put our talents to work and develop the app we were in search of. This vision became Inspire Planner. Cloud-based Salesforce-native project management app that helps teams manage projects.
Providing intuitive and flexible class, camp, and continuing education management software complete with online registration, certifications, membership management, donation management tools. ProClass helps continuing education, dance and gymnastics studios, arts organizations, non profits, after school programs, camps, training facilities, lifelong learning and OLLI's, community health organizations, certification and non credit education providers in all 50 states and around the globe. Easily manage classes and continuing education with flexible fees, online registration, certifications, membership, and fundraising..
Fundly CRM takes nonprofit relationship management to an entirely new level - and without breaking the budget. With innovation and flexible subscription levels, Fundly CRM is unlike any other software for nonprofits. Fundly Connect simplifies the process of connecting people with volunteer opportunities and helping nonprofits manage those vital relationships. Fundly CRM is an all-in-one technology solution for nonprofits that is scalable, flexible, and rich with features.

von RallyUp.com

(18 Bewertungen)
Produktdetails
RallyUp is the leading platform for creating professional fundraising experiences for your nonprofit, school, company, team or other group. Run raffles, a-thons, events, crowdfunding, auctions, sales, sweepstakes and more. Extensive peer-to-peer fundraising. Built-in mobile giving and text-to-give. Full international and multi-currency support. Easy to use with a simple step-by-step interface. No subscriptions; use it when you want. Join the over 500,000 users already on RallyUp. Easily create professional fundraising experiences online including raffles, a-thons, events, auctions, sales, sweepstakes and more.
Accept donations, sell tickets, personal fundraising pages, silent auction, sponsor's page. These are just some of our wonderful fundraising features. Coordinate all the elements of your nonprofit event under the umbrella of a MyEvent.com fundraising Website. A full suite of powerful tools will take your event to the next level easily and affordably. Our Website Builder is fun and easy to use. Try it free today for 7 days. DIY website builder for events. Accept donations, sell tickets, personal fundraising pages, silent auction...

von Infoodle Limited

(17 Bewertungen)
Produktdetails
Infoodle is a web based community management system for churches, not for profit organisations and community groups at sensible prices based on packages and number of active contacts not users or records. Includes set up, support and training in the price. The only church and Not For Profit management system created and supported in New Zealand. Organises your Communication, Events, Rosters, Volunteers, Donations, Tasks and much more. Xero on-line accounting add -on partner. Web-based community management system for churches, not for profit organisations and community groups at sensible prices.
NewOrg integrates management of Clients, Programs & Services as well as Volunteers, Development Campaigns/Donors, Scheduling, Mass Email, Web Content, Event Calendars, Payment Processing and more with robust reporting in all areas; you decide what you need. Learning NewOrg is intuitive and improves staff efficiency while reducing your fixed costs and improving your fundraising success and sustainability by managing all your operational areas and information in one unique software solution. Manage clients, programs, scheduling, volunteers, development activities, communications and more using one unique integrated solution.
UniVoIPs nonprofit program offers qualified organizations complimentary VoIP phones when upgrading to the cloud to our user-friendly, low cost cloud-based phone solution. UniVoIP, a leader in communications for Nonprofits offers more than 100+ advanced features promoting mobility, productivity, collaboration, application integration, and optimized fundraising efforts. Get up and running in few days with brand new VoIP phones supporting your needs. Nonprofits receive complimentary VoIP phones, free US/CAN long-distance calls, auto-attendant and more.
Finally, there is a church management software program that allows you to manage anything and everything related to your church members, prospects, contributions, groups, and attendance - all with ease and simplicity. Features also cover outreach-tracking and follow-up, child check-in, calendar with facility management, and more. There are no limits or add-on cost, and it is fully Cloud-based - and unmatched in price and value! Manage everything related to your church members, prospects, contributions, Groups, Attendance, & more with no limits.
SAAS online platform that is designed for all sizes of nonprofits. Manage volunteers with SMS notifications, a Duplie report card. Custom user fields. Volunteer portal to customize profile and notifications. Automatic cleanup and volunteer rating. Export your sign ups, donations, etc. 'Text to Donate' for fundraisers. Create custom online forms as well to register your volunteers, collect payments and more! Mobile friendly and secure! An amazing SAAS platform designed for non-profits to manage volunteers, donations and registrations.
Produktdetails
Serenic Navigator satisfies the unique financial management requirements of nonprofits, NGOs and public sector organizations around the globe. Serenic offers an ERP solution customizable for advanced requirements like multi-language, multi-currency, and robust grant management. Serenic Navigator integrates with a full suite of financial solutions including analytics, budgeting, HR and payroll. Serenic Navigator greatly enhances the level of accountability and transparency to funders. Empower your organization with fund accounting software that helps you focus resources on whats most important.

von LiveImpact.org

(13 Bewertungen)
Produktdetails
It is our mission to help nonprofits reduce overhead expenses, increase efficiency, and supercharge fundraising. It is our mission to help nonprofits reduce overhead expenses, increase efficiency, and supercharge fundraising.
CrowdRise wurde speziell für Non-Profit- und Event-Spendenaktionen entwickelt. Ist die Nummer 1 bei den Fundraising-Plattformen der Welt und vertraut auf Partner wie UNICEF, das Amerikanische Rote Kreuz, die American Cancer Society, das International Rescue Committee, den Boston Marathon, den New York City Marathon Tough Mudder und Tausende weitere. Sammle Geld für alles, was dich inspiriert. CrowdRise wird von einigen der größten Non-Profit- und Ausdauer-Events der Welt vertraut.
Findjoo membership management solution for non profits, clubs, associations and fitness centers. Findjoo has all the management tools you need. Online payments, event registration, course scheduling, donations, fundraisers, bookings, automatic renewal notifications, newsletters, send mass emails and more. Our highly flexible tools and step by step instructions will get you up and running in no time! Designed for Non-Profits, Associations and Gyms. Includes Event Scheduling, Online Payments, Renewals, Email Marketing and More.
Produktdetails
Reason2Race is an online peer-to-peer fundraising platform. R2R provides the right tools and guidance to maximize efforts and produce high results for our nonprofit partners. R2R shows nonprofits how to harness the power of your supporters, enabling them to spread awareness and raise funds for your organization. R2R is very easy-to-use & intuitive. With social media integration, its easy for your supporters to powerfully share your mission such that others take action & donate to your cause. R2R supports nonprofits with peer-to-peer fundraising, providing the right tools and guidance to maximize efforts and produce results.
Produktdetails
Move your board online with Process PA, the modern easy-to-use governance portal. This is done by automating the processes needed to keep your board running smoothly. Process PA also helps committee members to keep up to date with their board commitments via online documentation. This is all kept on a secure online cloud storage system compliant to top industry standards. Try now for Associations, Clubs, Not-for-Profits, and Businesses Move your board online - The modern easy-to-use governance portal, try now for Associations, Clubs, Not-for-Profits, and Businesses

von Snowman Software

(10 Bewertungen)
Produktdetails
DaySchool, designed for the mid-size to smaller independent school, is a secure, web-based school administration management system that centralizes data for admissions, development, classrooms and communications. Securely interface with your website to accept online inquiries, applications, camp registrations, payments and contact updates. Ease of use, affordability, and unparalleled customer service are our hallmarks. Solution for independent schools. Includes contact database, admission management, development, report cards, camps and payments.
Produktdetails
Crowdskout is the platform that powers campaigns & advocacy. Crowdskout helps you run smarter grassroots campaigns & advocacy efforts while bringing your data together in one placemaking it easy to execute targeted, data-driven outreach. Spin up landing pages and forms to rally supporters to take action on your behalf. Manage dozens of phone-banking efforts with customizable surveys & call scripts. Search & segment on hundreds of data points & create custom dashboards for real-time reporting. Crowdskout is the platform that powers campaigns & advocacy.
Produktdetails
Panorama is a smart, one-stop fundraising platform that gives you everything you need to build stronger donor relationships and raise more money. Panorama benefits your organization by putting all your fundraising tools in one place with a single login, comprehensive donor insight with data flowing across all fundraising activity, personalized widgets to create meaningful at-a-glance dashboards, and unlimited records and emails to grow your donor base. The one-stop fundraising platform that gives you everything you need to build stronger donor relationships and raise more money.
Produktdetails
Doubleknot helps nonprofits manage, coordinate & promote online, onsite & mobile ticketing, admissions, memberships, camps, classes, group visits, special events, rentals & fundraising campaigns. All membership, registration, reservation, donation & sales data is stored in a single database for reporting/analytics. The Sales Station POS and mobile POS empower staff to scan scan tickets, update records & collect payments & donations at the front desk/gate or anywhere. Integrated memberships, ticketing, bookings, events, donations & sales. Front-desk & mobile POS for sales, checkin, updates & payments.

von ConnectionPoint

(10 Bewertungen)
Produktdetails
FundRazr is a enterprise-class online fundraising platform designed for any size nonprofits and charities. So far, FundRazr has helped more than 4000 nonprofits and charities raise money online for their cause. Powerful yet easy-to-use, FundRazr aims to eliminate any barriers of raising money online by removing heavy integrations and upfront costs and keeping advanced nonprofit-specific crowdfunding functionality and campaigns, impact and social media super powers. Get started free right away! FundRazr is an award-winning online fundraising platform that helps more than 4000 nonprofits and charities raise money for their cause
Excel inspired, single user, professional multi-currency and multi-language financial accounting and forecasting software. Easily plan and track income & expenses, organize receipts, generate invoices anywhere in the world. Customize reports to your exact need, including profit & loss, expenses and balance sheets. Quick to start: (1) choose a template; (2) customize your accounting plan, (3) enter transactions. And your accounting is done! Excel inspired, flexible, easy to use, professional, multi-currency and multi-language financial accounting and forecasting software.
Produktdetails
Rallybound gives nonprofits a modern digital fundraising platform that is clean, fresh, powerful and easy to use. With Rallybound's unique peer-to-peer fundraising solutions, supporters of nonprofits can customize their own personal fundraising pages, where they can raise money from friends and family. Rallybound's digital fundraising software includes event management tools to keep nonprofit events organized and participants fundraising! Rallybound is a fully customizable, end-to-end, mobile optimized digital fundraising platform for nonprofits.
Produktdetails
It started with a simple idea. We wanted to help social benefit organizations leverage technology in order to more effectively deliver on their mission to improve the quality of life for people, families, and communities. Now, over a decade later, we still deliver on that idea every day. We provide industry leading Finance, Workforce Management, Payroll and Employee Scheduling software for Nonprofits, Human Services Agencies and K12 School Boards. Dedicated nonprofit software to help you serve more people, with less effort, stress & expense.
Fundraising Report Card ist eine cloudbasierte Analyse- und Reporting-Plattform für gemeinnützige Organisationen. Entscheide dich für eine auf Daten ausgelegte Herangehensweise und erhalte mit nur einem Klick Berichte über die Kundenretention, Upgrades, Downgrades und vieles mehr. Eine Synchronisation mit deiner bestehenden CRM-Lösung oder Datenbank wie NeonCRM, Little Green Light und sogar Raiser's Edge ist möglich. Lukriere mehr Geld, identifiziere Zukunftschancen und triff mithilfe von Analysen bessere Entscheidungen. Cloudbasierte Analyse-und Reporting-Plattform für gemeinnützige Organisationen, mit nur einem Klick Berichte über Retention, Upgrades, Herabstufungen und vieles mehr erstellen!
Exponent Case Management is a modern case management designed for your Human Services agency on the state-of-the-art Salesforce platform. Its a fully-featured, customizable solution with intake, assessment, service tracking, case records, outcomes reporting, referral tracking, and more. Exponent Case Management supports program management and performance management for the entire client lifecycle for any type of program, assessment, or outcome, and can be configured for any type of agency. A modern fully-featured case management system on the Salesforce platform, designed based on human services best practices.
Produktdetails
Member.buzz is a platform that makes it easy to coordinate members, plan events, and so much more from a unified, collaborative space. Member.buzz is a platform that makes it easy to coordinate members, plan events, and so much more from a unified, collaborative space.

von Fluent Technology

(8 Bewertungen)
Produktdetails
Non-profits, charities, research organisations, universities, and government departments can all use Flexi-Grant to manage everything from applications and reviews, through to award payments and post-award reporting with one powerful, yet easy to use, platform. Our comprehensive list of features have all been designed to help you work smarter, not harder and get more done in less time so you and your team can manage multiple grant schemes from start to finish with ease. A fully customisable system that has been designed to help you simplify and supercharge even the most complex grant-giving programmes
For over a decade, i360 has invested in building a fully integrated suite of grassroots technology (such as Walk, Call, and Text capabilities) that integrates seamlessly with our action management system + unparalleled database, set the standard for predictive models, brought digital/TV targeting to new levels, and introduced real-time analytics all while driving down costs and raising the bar for quality products and services in the industry. i360 offers an integrated suite of grassroots tech, voter/consumer data, & volunteer management tools. Trusted with 2,600+ victories.

von Social Solutions

(7 Bewertungen)
Produktdetails
Efforts to Outcomes (ETO) supports your efforts to transform the lives of your constituents, especially when your organization is operating at an enterprise level. ETO ensures that services are delivered as designed, every day. Manage to outcomes more efficiently across your entire team, in all locations, to every client. ETO is a comprehensive outcomes and case management tool for large nonprofits, government agencies, and community collaboratives.