Event Check-in Software

Event Check-in Software hilft, den Check-in-Prozess bei Konferenzen, Aufführungen und anderen Veranstaltungen erheblich zu beschleunigen. Diese Art von Software kann auf mobilen Geräten wie Smartphones und Tablets sowie an Kiosken bereitgestellt werden und bietet häufig Funktionen zum Drucken von Ausweisen. Viele Organisationen verwenden die Event Check-in Software, um Teilnehmerinformationen für Lead-Generierungszwecke zu erfassen.

Warum Capterra kostenlos ist
zkipster is the check in and event management software for the world's best events. Event professionals use zkipster for fast, reliable, and secure guest check in, custom online invitations, and smart event analytics. Erfahre mehr über zkipster - RSVP, Check-In & More Fast, reliable, and secure guest check-in app for iPhone, iPad, Android, and more. Get started for free! Erfahre mehr über zkipster - RSVP, Check-In & More

von Thunder Data Systems

(160 Bewertungen)
One platform for event sales and guest check-in starting at $60/mo. Control your events, coupons and customer data. Collect donations, sell products and eGift Cards with redemption and balance tracking. ThunderTix won't charge your customers fees but you can optionally charge fees and collect all revenue. Check in guest with our free scanning app, barcode scanners or electronic guest check-in. Take a test drive with our free trial today! Erfahre mehr über ThunderTix Sell tickets online with no fees and track customer data. Use the iOS App or handheld devices to scan/sell barcoded tickets real-time. Erfahre mehr über ThunderTix

von Aventri

(61 Bewertungen)
Aventri (vormals etouches) ist die erste echte Live-Connection-Management-Plattform, die die Art und Weise, wie Eventmanager ihre Veranstaltungen abwickeln, kontinuierlich verändert und gleichzeitig den Markt. Mit Aventri können Kunden wertvolle persönliche Erfahrungen entwickeln, einflussreiche Communitys hervorbringen und Marken ausbauen. Die Plattform verbindet die Veranstaltungsteilnehmer und fördert das Engagement der Teilnehmer in Echtzeit, während aussagekräftige Daten und Analysen erfasst werden, um den Erfolg einer Veranstaltung zu verstehen und Echtzeitinformationen zur Rendite bereitzustellen. Erfahre mehr über Aventri Die intelligente Meeting- und Event-Plattform für datengetriebene globale Event-Organisationen. Erhalte eine 30-minütige Demo! Erfahre mehr über Aventri

von Purplepass

(120 Bewertungen)
Full scale cloud-based ticketing platform for online presale, marketing, printed tickets and wristbands, social media, and an array of equipment options for selling at the door and scanning tickets. Whether you manage a performing arts center, organize massive festivals, host small events, or you are putting on a fundraiser, you will have everything you need for an easy and successful event through Purplepass Erfahre mehr über Purplepass Ticketing Full scale cloud-based ticketing platform for online presale, marketing, social media, and day-of-event sales and admission management. Erfahre mehr über Purplepass Ticketing

von idloom

(23 Bewertungen)
idloom bietet alle Funktionen, die für die Organisation einer Veranstaltung nötig sind, von der Registrierung der Einschreibungen, dem Erstellen von Abzeichen bis hin zur Abrechnung. Ein „all in one“ Lösung, damit Du dich auf das konzentrieren kannst, was wirklich zählt: Deine Veranstaltung zu einem solchen Erfolg zu machen, dass alle Teilnehmer davon schwärmen werden! Erfahre mehr über idloom-events Komplettes und professionelles Werkzeug, das alle Vorbereitungen für Dein Event verwaltet: Anmeldungen, Reservierungen, Zahlungen, etc. Erfahre mehr über idloom-events

von Payscape

(2 Bewertungen)
Are you planning your next big event? Look no further than Payscape Registration! We handle everything from mobile-friendly online check-in/check-out to payment collection. Keep tabs on attendee information and inform them of upcoming events. Create custom-tailored branded landing pages to take your organization to the next level. Join Payscape Registration winner of the 2019 SEAA Tech Innovation of the Year Award, and experience the optimal online registration solution! Erfahre mehr über Payscape Registration Payscape Registration provides user-friendly, turn-key solutions for all of your online registration and event management needs. Erfahre mehr über Payscape Registration

von EventBank

(39 Bewertungen)
Verwalte Registrierungen, erhalte Zahlungen, ermögliche reibungsloses Einchecken und drucke Badges vor Ort direkt über dein Telefon mit der Manageranwendung von EventBank oder über die Plattform aus – auch bei mehreren Veranstaltungen oder Sitzungen gleichzeitig. Beschleunige das Einchecken noch mehr, indem du dein iPad oder Laptop in einen Self-Check-in-Kiosk verwandelst. Werde mit jedem durchgeführten Event besser, indem du deinen Erfolg auf Mikro- und Makroebene mit erweiterten Analysen auswertest. Von Deloitte, Facebook und Hunderten anderen genutzt. Erfahre mehr über EventBank Sorge für ein reibungsloses Erlebnis vor Ort mit QR-Code-Check-ins, Multi-Session-Check-ins, mobilem Ausweisdruck und Self-Check-in-Kiosk. Erfahre mehr über EventBank

von Showpass

(37 Bewertungen)
Thousands of organizers choose Showpass for event ticketing & box office mgmt. Loaded with features, Showpass mobile & desktop software turns fans into buyers with no redirects, merchandise add-ons at checkout PLUS more reach with our Facebook Native Ticketing. Promoters & Box Office Managers love managing guest lists, check ins, employees and seller networks all from their mobile device. CAD, USD & EUR Currencies. Get a free 15 minute demo or contact us for a quote within 24 hours. Erfahre mehr über Showpass Mobile & Desktop Event Ticketing & Box Office Software. Website or Facebook Plugins. Quotes in 24 Hours. Free Scanning. POS Hardware. Erfahre mehr über Showpass

von Accelevents

(73 Bewertungen)
Provide your attendees with an end-to-end experience with our event ticketing platform. Use as a standalone service, or combine with our mobile silent auctions to create a seamless transition from ticket purchase to donation for your donors. Accelevents' ticketing costs only $1 per ticket plus 1% of the ticket sale amount (all fees can be absorbed by your ticket buyers). Create custom ticket types and begin selling online in minutes. Erfahre mehr über Accelevents Use our ticketing and silent auction service to provide your guests with a seamless experience, from ticket purchase to donation. Erfahre mehr über Accelevents

von Boomset

(40 Bewertungen)
Boomset bietet Lösungen zur Verbesserung der Veranstaltungserfahrung vor Ort. Wird von mehr als 1.000 Unternehmen in über einem Dutzend Ländern weltweit verwendet. Automatisiere Marketing-Bemühungen und vereinfache den Registrierungsprozess mit Produkten wie On-Demand-Ausweis und Armbanddruck, benutzerdefinierten Self-Check-in-Automaten, Lead-Abrufen, Multi-Session-Management, RFID-Tracking und mehr für eine nahtlose Veranstaltungslösung vor Ort. Frage nach dem neuen Full-Service-Event-Kiosk, dem Evosk (TM)! Erfahre mehr über Boomset Integrierte Gast-Check-In-Software, Vor-Ort-Ausweisdruck, RFID-Verwaltung, Sitzungs-/Teilnehmerverfolgung, Self-Check-in-Kiosks und mehr! Erfahre mehr über Boomset

von Eventtia

(35 Bewertungen)
Eventtia ist die intuitivste Event-Management-Software auf dem Markt. Wir helfen Veranstaltern, eine größere Wirkung zu erzielen, arbeiten intelligenter und kreieren bessere Events. Von der Erstellung einer Event-Website, um Teilnehmer zu überprüfen, über das Senden von Email-Marketing-Kampagnen, um mit ihren Teilnehmern in Kontakt zu treten bis hin zu hoch qualifizierten persönlichen Meetings - wir decken all das ab. Eventtias leistungsstarke, einfache und flexible Schnittstelle gibt dir eine enorme Autonomie. Erfahre mehr über Eventtia Eventtia hilft den Veranstaltern, bessere Veranstaltungen mit einer leistungsstarken und dennoch einfachen und intuitiven Management-Plattform zu erstellen. Erfahre mehr über Eventtia

von VolunteerLocal

(89 Bewertungen)
VolunteerLocal is the easiest way to organize, manage, schedule and communicate with volunteers. We offer a fully functional free service (no ads) as well as paid versions with advanced features. Whether you need a dozen or several thousand volunteers, our system will make your job easier. Your volunteer makes shift selections on a single page and is never required to create an account. Your volunteers will love you for making it so simple, which is why we call it Happy Volunteering. Erfahre mehr über VolunteerLocal VolunteerLocal is a website for anyone who needs to organize, manage, schedule and communicate with volunteers. Erfahre mehr über VolunteerLocal

von Sparxo

(67 Bewertungen)
Create better events and sell tickets directly on your site with no redirects. Sparxo is trusted by event producers who care about retaining the community around their brand. The platform is easy to learn and easy to use making it easy to set up online ticket sales, registration, and onsite check-in. Embed ticket sales on your website, design modern splash pages, and discover your returning customers with our smart guestlists. Sparxo is mobile compatible and easy to use. Erfahre mehr über Sparxo A social registration platform built for event-driven organizations who care about their maintaining their brand. Erfahre mehr über Sparxo

von Event Ready

(12 Bewertungen)
Wir sind spezialisiert auf Software für alle Firmen- und Vereinsveranstaltungen, die Tools benötigen, um ihre Geschäftsregeln zu adressieren, nicht unsere. Diese umfassende Software ist einfach zu bedienen und verfügt über Tools wie Call-for-Paper, interaktiver Grundriss, Ausstelleranmeldung, Akkreditierung, mobile Anwendungen, Mitgliedschaft und CRM-Integration, E-Mail-Tools und 24/7-Berichterstattung. Zu unseren Vor-Ort-Lösungen gehören Self-Check-in- & Registrierungskioske, Session-Scanning und Lead Retrieval. Erfahre mehr über Event Ready Online-Eventregistrierung-Software, die jede Aufgabe verwaltet und ausführt, die mit der Schaffung und dem Start einer erfolgreichen Veranstaltung einhergeht. Erfahre mehr über Event Ready

von atEvent

(12 Bewertungen)
No more letting event leads slip through the cracks. atEvent captures the event lead information that matters to your business, and automatically syncs it with your marketing automation and CRM systems, so you can act on your leads today. Just scan a badge or business card into our intuitive mobile app, and the data is sent to your MA/CRM system for immediate, targeted follow-up. After the event, access prospect interaction insights, target account trends, and event ROI to evaluate success. Erfahre mehr über atEvent Stop letting event leads slip through the cracks. atEvent provides the best solution to turn your event contacts into contracts today. Erfahre mehr über atEvent

von Connect Space

(5 Bewertungen)
Built for State Associations and Corporate teams of 2 or more people. CS Desk is a connected event platform that enables planners to effectively manage all of their events. We want to accelerate your event success, not stifle it, so we made CS Desk easy to learn and provide you with the support you need to get things up and running quickly. Quickly check in attendees, so they can quickly get to the exciting things your event offers instead of being stuck in line! Erfahre mehr über CS Desk POS Ticketing Digital tools for companies to get business done with functionality for events and meetings. Erfahre mehr über CS Desk POS Ticketing

von Kindred Byte

(2 Bewertungen)
SpeedIn is not your typical event check in app. We do not sell or take a commission on your tickets. We provide a simple and speedy experience for you to control access based on members and their families or groups. Use key fobs and an RFID scanner or simply search by member or family. Check in members quickly, verify that only members get access, avoiding lines and reducing your cost. Erfahre mehr über SpeedIn SpeedIn is the app to easily check in members and their families, either for the day or for events. Erfahre mehr über SpeedIn
Ein vielseitiges System, das viele der Konferenzregistrierungs- und Marketing-Aktivitäten automatisiert und integriert, um die Besucherzahlen zu steigern. Erfahre mehr über EROnline Online Registration Ein vielseitiges System, das viele der Konferenzregistrierungs- und Marketing-Aktivitäten automatisiert und integriert, um die Besucherzahlen zu steigern. Erfahre mehr über EROnline Online Registration

von Ticket Tailor

(151 Bewertungen)
Verkaufe Tickets direkt an deine Teilnehmer. - Keine Ticketgebühren (spart tausende Euros) - Lass dich direkt über Stripe oder PayPal bezahlen - Passe deine Kasse komplett an - bette Buchungsformulare in deiner Website ein - sammle, behalte und besitze deine eigenen Teilnehmerdaten - Kostenlose Check-in-App - Integriere dein Lieblingstools über Zapier - Rabattcodes und Gutscheincodes Erfahre mehr über Ticket Tailor Keine Ticketgebühren! Keine Hektik! Ticket Tailor ist eine einfach zu bedienende Ticketing-Plattform, die dir die Kontrolle über dein Event-Ticketing ermöglicht. Erfahre mehr über Ticket Tailor

von Picatic

(127 Bewertungen)
Picatic is the internet's most customer-friendly, simple & affordable conference registration solution. Our full-featured platform enables conferences of any size to create a stunning event website, add ticket sales to an existing site, and manage everything in one place. Trusted by thousand of organizers around the world, Picatic is rated #1 in customer satisfaction. Picatic provides event ticketing and registration tools that power the worlds best conferences.

von Bizzabo

(57 Bewertungen)
Bizzabo ist die führende Eventmanagement-Software, die von Kunden wie WeWork, USAA und Github für die Planung professioneller Veranstaltungen eingesetzt wird. Die All-in-one-Software umfasst Event-Registrierung, Website-Erstellung, Mobile App, Event-Marketing, Kontakt-Management, Sponsorenwerbung, Analytik und mehr. Bizzabo wird auf Capterra mit 5/5 Punkten im Kundensupport bewertet und hat gerade die drei größten Branchenpreise erhalten. Tausende der besten Marken verwenden bereits Bizzabo, besuche die Website, um mehr zu erfahren! Bizzabo ist die Nummer 1 der Eventmanagement-Software. Die Events-Cloud bietet Event-Registrierung, Event-App, Event-Marketing und vieles mehr!

von WE ARE PYTHON

(46 Bewertungen)
Putting you back in control of your ticketing. Infinitely customisable, Python Events offers you complete control of your ticketing ecosystem. We believe you should maintain control of your data, bookings fees and customer management processes. So we've developed a bespoke scalable ticketing and seat reservation software that's capable of handling thousands of transactions simultaneously for multiple industries, whilst keeping the control firmly in your hands. Customisable and bespoke secure ticketing platform. Keep 100% of your booking fees. Arena and sports stadium seat mapping system.
Bei CrowdCompass by Cvent werden fantastische mobile Anwendungen für Veranstaltungen erstellt, die das Engagement der Teilnehmer erhöhen und eine hohe Rendite erzielen. Als führender Entwickler von Event-Anwendungen bietet CrowdCompass mobile Anwendungen für Konferenzen, Messen, Meetings und Events mit einer Größe von 50 bis 50.000 Teilnehmern. Die Lösung ist eine integrierte Komponente der Event-Management-Plattform von Cvent und die umfassendste der Branche. CrowdCompass ist der weltweit größte Entwickler von mobilen Event- und Konferenzanwendungen.

von Evenium

(28 Bewertungen)
Evenium Net is the most comprehensive, affordable system to create events, invite & register attendees. Quickly configure ticket types & payment options, customize registration forms, images & badges. Easily create/import agendas & guest lists, then email custom invitations with links to register on your website or one Net automatically creates. Use our free check-in app and/or deploy our interactive app ConnexMe. Create a richer more engaging experience & spend less time managing the event! Evenium Net is the most complete, most affordable event registration, invitation, and badging solution. Streamlined and easy to use.

von Social Tables

(22 Bewertungen)
In 2011, Social Tables set out to change the way events are sourced, designed, and executed with better collaboration between planners and properties. Today, Social Tables is an innovative platform offering the hospitality industrys leading online solutions for event sales, services, and group distribution. According to STR, hotels that use Social Tables see a 1.82% increase in F&B profit per occupied room, and Zapier says Social Tables is one of the 10 best event management apps in the world! Social Tables is the #1 software for planners and properties to work together online.

von Eventfuel

(17 Bewertungen)
We make event experiences great with intelligent use of technology. Our solution is focussed on enhancing various aspects of event organising. Our mandate begins by getting all users onto a platform where information can be shared and everyone can communicate. The beautiful intuitive app keeps agenda up-to-date, fosters networking, obtains live feedback. Easily set up single or multiple events in no time and manage content on the go. Get the data you care about, increase engagement and ROI. Mobile event app to engage and interact with attendees and to give event organisers the big data they need to optimise the ROI.

von EventsCase

(17 Bewertungen)
Easy-to-use, multi-user, multi-event and multi-session. If you are constantly organising big events with hundreds to thousands of attendees, it must be a challenge to iron out your guest lists all the time. Through this mobile app that your staff members can download to their mobile devices, you get to manage your events better and eliminate any chances for human error. The EventsCase event check in app is one of the most straightforward solution; easy-to-use, multi-user, multi-session & multi-event.

von Cvent

(12 Bewertungen)
Cvent's OnArrival is a mobile app that allows planners to manage event and session check-in, print name badges wirelessly and on-demand, swipe a credit card to collect outstanding balances, and much more all while seamlessly syncing the data between OnArrival and Cvents Event Management system. Self-service event check in app that enables planners and event staff to check attendees and search the list of current registrants.

von SevenRooms

(10 Bewertungen)
SevenRooms ist eine Plattform für Hotelbetreiber, um ihre Gäste zu gewinnen, zu begeistern und zu verstehen. Die 2011 in New York konzipierte Reservierungs-, Sitz- und Gästemanagementsoftware bietet Betreibern die Möglichkeit, Reservierungen über mehrere Marketingkanäle zu tätigen, das Gasterlebnis online und offline zu personalisieren, Gäste dazu zu begeistern, wiederzukommen und das Geschäft durch umsetzbare Erkenntnisse voranzutreiben. Sie wird in mehr als 100 Städten weltweit genutzt und bedient erstklassige Kunden aus den Bereichen Gastronomie, Hotel und Nachtleben. Eine Reservierungs-, Sitzplatz- und Gästemanagementlösung für Hotelbetreiber, um Gäste zu gewinnen, zu begeistern und zu verstehen.

von MeetApp

(7 Bewertungen)
Erstelle mit MeetApp ein großartiges Event-Erlebnis für deine Veranstaltung, dein Meeting oder deine Konferenz. Informieren, Engagieren, Netzwerk! Erstelle mit MeetApp ein großartiges Event-Erlebnis für deine Veranstaltung, dein Meeting oder deine Konferenz. Informieren, Engagieren, Netzwerk!

von Azavista

(6 Bewertungen)
Azavista ist eine Lösung für Organisatoren von Unternehmensevents, die ihre Event-Planungsprozesse optimieren möchten. Wir bieten eine komplette Reihe von Veranstaltungstechnik-Lösungen für jedes Event in deinem Kalender, was dir dabei hilft, die Effizienz zu steigern, die Kommunikation zu verbessern und die Produktivität und die Teilnahme zu erhöhen. Durch eine breite Reihe von Modulen und Funktionalitäten können Anwender mehrere Ereignisse erstellen, mit CRM und Marketing-Automatisierung-Systemen integrieren, Anmeldungen verwalten und vieles mehr. Weve erstellt eine flexible, innovative und einfach zu bedienende, komplette Plattform. Einfache Anpassung an neue und sich ändernde Trends und Marktbedürfnisse.

von SpinGo

(5 Bewertungen)
SpinGo ist eine Event-Management-Lösung, die von Event-Herstellern gerne genutzt wird. SpinGo ist eine leistungsfähige, einfach zu bedienende Technologie, mit der B2C-Messen, -Festivals, -Expos und -Kongresse die gesamten Ticketing-, Registrierungs-, Check-in- und Vendor-Management-Funktionen an einem zentralen Ort abwickeln können. Zusammen mit der engagierten Kundenbetreuung ist SpinGo perfekt für Veranstaltungen, die nach einer Software suchen, die mit ihrer Veranstaltung wächst. Fordere noch heute deine kostenlose Demoversion an! SpinGo ist eine Event-Management-Lösung für B2C-Messen, Festivals, Tagungen und Kongresse, die ihre Veranstaltung weiter ausbauen möchten.

von NVOLV

(4 Bewertungen)
Take participant engagement of your event to a new level with NVOLV Event Mobile app. Join an elite group of leading organizations and brands who trust our mobile app to boost the networking capabilities, educational depth, and attendee experience at their events. Whether you're organizing a corporate event, festival, trade show, or conference; NVOLV offers a simple and beautiful experience that is like no other. Event App for Conferences and Corporate Events that engages attendees and sponsors with in-depth Analytics and live engagement

von PLAYEN

(4 Bewertungen)
Attract and retain more attendees at both public and private events. PLAYEN's Unique Over-The-Top TIcketing platform preserves the value of your main tickets while delivering extra value offers to your audience, plus: live mobile interaction,"meet people" features, direct audience messages & notifications. Free website or app serves both users and organizers via Web & natively on IOS or Android. Attract and retain attendees - Over-The-Top Ticket offers, localized promotion, extra value offers, two way direct interaction

von XING Events

(3 Bewertungen)
XING Events ist eine einfach zu verwendende Event-Management-Software für den Online-Kartenverkauf und Event-Registrierung. Erstelle deine eigene Event-Website in nur wenigen Schritten - inklusive deines eigenen Ticketshops und ohne Programmieraufwand. Als Experten auf diesem Gebiet des Event-Managements wird XING Events dich auch in allen Fragen der Teilnehmerverwaltung und Eventmarketing beraten. Du zahlst nur Gebühren, wenn es tatsächlich Anmeldungen für deine Veranstaltung gibt. Online-Ticketverkauf und Event-Registrierung. Website, Ticket-Shop, Email-Marketing und vieles mehr. Gebühren nur für echte Registrierungen.
Intelligente Gästeliste und Event-Registrierungssoftware für Tablets, Smartphones und Web. Lädt von Excel hoch, beschleunigt Event-Check-Ins, synchronisiert auf mehreren Geräten und hält Kontaktdaten in Ordnung. Eine vollständige mobile Event-Management-Lösung, mit den folgenden Merkmalen: individuelle Registrierungsseiten, elektronische Einladungen, Check-In, QR-Scan, Senden von QR-Tickets, druckt Abzeichen, bietet interessante Ereignisstatistiken, Feedback-Emails, VIP-Ankunftsbenachrichtigung und vieles mehr. Verfügbar in Englisch, Deutsch, Französisch, Spanisch und Portugiesisch. # 1 Gästeliste & Event-Anmeldungs-App. Lädt Dokumente aus Excel hoch, erleichtert den Eintrags-Check-In, synchronisiert auf mehreren Geräten und hält Kontaktdaten in Ordnung

von Diobox

(3 Bewertungen)
All-in-one platform providing everything you need to seamlessly and efficiently manage the entire event lifecycle. It includes features for guest lists, email invites, and registration with a best-in-class iOS app. For ticketing, use marketing tools to increase your revenue by publishing a branded event website. Or embed the entire process on your own site. On event day, seating charts, POS integration, and fast QR check-in enhance the guest experience to make your event more successful. All-in-one platform to manage the entire event lifecycle with tools for guest lists, invitations, ticketing, tables, check-in and more.

von Eventdrive

(3 Bewertungen)
Eventdrive is THE end-to-end platform to manage your corporate events. Invite and register your guests easily thanks to our email management system and our website builder. Imagine valuable experiences where you engage your attendees and strengthen your community through your mobile app while gathering meaningful data to measure your event success and ROI. You needed it, it's all there! It's just missing you. Visit our website to learn more! THE all-in-one event management software to create your corporate events: project management, marketing, experience, performance...

von Meetmaps

(3 Bewertungen)
An app that syncs with your registration list and helps check in attendees in an efficient manner. An app that syncs with your registration list and helps check in attendees in an efficient manner.

von Guest Manager

(2 Bewertungen)
Upload guest lists via Excel, SMS messages, email, etc. Check in guests offline from your iPad or iPhone. Syncs across all devices. Upload guest lists via Excel, SMS messages, email, etc. Check in guests offline from your iPad or iPhone. Syncs across all devices.

von Event Farm

(1 Bewertung)
Check-in system that allows you to create a registration page, track referrals, review your attendee lists, and track RSVPs. Check-in system that allows you to create a registration page, track referrals, review your attendee lists, and track RSVPs.

von Aqxolt

(1 Bewertung)
Ein cloudbasiertes, voll funktionsfähiges Event-Management-System, anpassbar an die größten Organisationsnotwendigkeiten. Event RoK ist eine umfassende und anpassbare Event-Management-Lösung und hilft, No-Shows zu reduzieren sowie die Kundenbindung zu verbessern, indem Bestätigungen, Mahnungen und Follow-ups direkt an Deinen Kunden gesendet werden. Veranstaltungen, Führungen und Klassen-Ressourcen, Zimmer & Standorte Menschen oder Mitarbeiter Termine. Private soziale Netzwerke und ein Portal, das Teilnehmer und Sponsoren engagiert und unterstützt. All-In-One-Cloud-Event-Management-System, die Ereignisplanung, Förderung, Ticketing, Bezahlung, Event-Check-in und Reporting ermöglicht.

von Pixable

(1 Bewertung)
Smart event management software with a mobile check in app that syncs across all devices, realtime analytics & import of guests. Smart event management software with a mobile check in app that syncs across all devices, realtime analytics & import of guests.

von EventNut

(1 Bewertung)
EventNut provides modern event sites and professional tools, like integrated badge printing, without the high fees! Save $5+ per ticket, compared to other sites. Developed by software veterans with the help of event planning experts, EventNut seeks to enhance the experience of event planners and attendees with stunning event websites that defy the status quo and pro features generally found in much more expensive tools. Start saving today! Provides a platform for online event ticketing that is highly customizable and easy-to-use with superior features at a budget cost.

von One Tap

(1 Bewertung)
The one and only check-in solution you will ever need. Over 2,500 businesses use One Tap Check-In to manage their events, members, guest lists, and customers. So throw out those paper check-in sheets and start checking-in using One Tap Check-In. Create lists in three seconds. Drag & drop Excel sheets. Cut your check-in time by half! Collaborate with the whole team. Create an account in less than a minute on our website. Check-ins made simple and easy!

von AppCraft Events

(1 Bewertung)
AppCraft Events is a Parisian Start-Up settled in Station F (Worlds Biggest Start-Up Campus). AppCraft Events offers all-in digital solutions for B2B event management. Spend less time managing your events, use digitalisation to reduce costs, put some interactivity and gamification to make your events remarkable and stimulate your participants, measure performance to a better quality of your events. Build customized mobile apps that engage attendees before, during and after your events through numerous Plug & Play features !

von TicketNetwork

(1 Bewertung)
ezEvent is an online event creation platform perfect for any organizer looking to setup their event and start selling tickets to their attendees in minutes. With ezPayment, organizers can collect their order payments daily, so they can put that money back into their event preparations. ezEvent's basic service is free. The only fees charged are for credit card processing, making ezEvent consistently the cheapest product in the industry. ezEvent is a cloud-based event management software to create tickets, track event data, and promote events on social media.

von SocialBungy

(1 Bewertung)
PERSÖNLICHE erlebnisorientierte Marketing-Software, die dir hilft, Leads zu erfassen, Social-Media-Follower zu gewinnen, Wettbewerbe durchzuführen und dein Publikum zu begeistern. PERSÖNLICHE erlebnisorientierte Marketing-Software, die dir hilft, Leads zu erfassen, Social-Media-Follower zu gewinnen, Wettbewerbe durchzuführen und dein Publikum zu begeistern.

von ExhibitForce

(0 Bewertungen)
Powering 1 MIL projects and events worldwide with award-winning applications, ExhibitForce is the event professional's toolkit that redefines best practices in overseeing every aspect of an event program - from registration to lead capture with measurable ROI. The result is more than 30 of Fortune 500 Companies worldwide trust Exhibit Force to drive results and brings together all of the resources in an organization to dramatically boost productivity and currently has 300,000 global end-users Award Winning Web-based event application for centralized management of trade show assets and streamlined work processes. Exhibit Force

von Qmeeto

(0 Bewertungen)
Qmeeto is for corporate events and meetings. An all-in-one event management platform designed to help event planners offer a more professional and personalised experience for their corporate attendees. Planners can manage rsvp, registrations and event checkins. Send personalised branded email campaigns, build a single to multi page website with registration page. Report on attendees and registration progress. Checkin using the Qmeeto app which syncs to all your devices and accounts Seamlessly manage RSVPs, Registrations and Checkins from one easy-to-use system. For corporate event teams and event planners.

von netAmbition

(0 Bewertungen)
Mobile friendly solution for event marketing. Features include analytics, ticketing and registration, social networking, and CRM. Mobile friendly solution for event marketing. Features include analytics, ticketing and registration, social networking, and CRM.

von Certain

(0 Bewertungen)
Event check-in solution for event planners that includes shorten check-in lines, scan-and-go check-in, and attendance tracking. Event check-in solution for event planners that includes shorten check-in lines, scan-and-go check-in, and attendance tracking.

von Attendium

(0 Bewertungen)
Guest list system that helps manage multiple events and venues, search for and check in your guests, and track statistics. Guest list system that helps manage multiple events and venues, search for and check in your guests, and track statistics.

von GuestQueue

(0 Bewertungen)
A complete guest list event check-in app for nightclubs, event organizers, and promoters. A complete guest list event check-in app for nightclubs, event organizers, and promoters.

von Teamgo

(0 Bewertungen)
Offer stylish entry to your event! Perfect solution for conferences, meet-ups and workshops. Impress your attendees with a self-checkin kiosk, instant badge printing and full reports so you can review and measure the success of your next event. Setup new events quickly with just a few clicks including importing from Eventbrite or Meetup. Add and update attendees before and during an event. Welcome your guests with iPad self check-in or assisted on iPhone/iPod. Design and print custom badges. Quick, easy event registration and check-in system with badge printing, attendee management and integrations with Eventbrite and Meetup

von GuestDay

(0 Bewertungen)
GuestDay on iPad makes onsite guest registration simple and elegant. Perfect for investor conferences, corporate retreats, concerts and weddings. Search for guests by parameters like name, table, or department. Check attendance "live" in the top left corner at a glance. Add new guests, check arrivals, change seating plans, and edit guest details on-the-fly. We've supported events teams in the US, UK, Hong Kong, Thailand and Singapore, and are available anywhere there is Internet. Lets you check in and seat guests using name search and QR codes. Perfect for corporate events and weddings.
Every month, millions of dollars worth of reservations and ticket sales are sold through the CellarPass guest management platform. Join CellarPass to book more tours, tastings and sell more wine. In just a few days, your business will rise to the top by allowing guests to book reservations or buy tickets to your events to qualified guests 24/7. For over 8 years, CellarPass has been the leading reservation platform for wineries, breweries and distilleries in the U.S.

von Wiretouch

(0 Bewertungen)
Check-in solution for both SaaS and corporate guest management programs. Check-in solution for both SaaS and corporate guest management programs.

von Pseudoscops

(0 Bewertungen)
Identity and event management using QR codes. Share details that organizers need and you approve without giving away your privacy. Identity and event management using QR codes. Share details that organizers need and you approve without giving away your privacy.
EventBH's check-in apps provide the most refreshing event check-in experience. It eliminates long queues at the registration desks and checks in attendees with a single click! Our check-in app frees you from pre-printing badges and sorting them a day before the event. you can effortlessly scan QR codes while checking guests into your event, manage payments and print branded badges on-site. Use our technology to empower attendees to self-check-in by opting for kiosk mode. Mobile Event Check in App is a comprehensive attendee management solution to event planners.

von eventLoop

(0 Bewertungen)
Solution that allows businesses to easily manage the event check in process with a personalized touch. Solution that allows businesses to easily manage the event check in process with a personalized touch.

von Fielddrive

(0 Bewertungen)
Solution for onsite delegate management, check-in, lead retrieval, session scanning and facial recognition. Solution for onsite delegate management, check-in, lead retrieval, session scanning and facial recognition.

von Lead Liaison

(0 Bewertungen)
Lead Liaisons event lead management solution, GoExhibit!, allows users to design custom forms and quickly capture leads onsite using a mobile app. Even more powerful under the hood, GoExhibit! enables businesses to immediately segment, distribute, export, follow up with, and/or nurture leads without missing a beat. Compatible with iOS, Android, and Windows devices. Integrates with all major CRM, marketing automation, and analytics solutions. Supports all methods of lead capture. Design custom forms, scan badges, transcribe business cards, track ROI. Integrates with anything. Available for iOS, Android, Windows.

von Yumiwi

(0 Bewertungen)
An event management platform to digitise events so all planning & execution is data driven to measure performance and guide strategy. The platform covers pre-event, live event, and post event features. Has a great content distribution engine that doesn't require attendees to download an event app. Yumiwi provides services so you can focus on your priorities while we focus on the technology. An event management platform to digitize events so all planning & execution is data driven to measure performance and guide strategy.