91 Ergebnisse
Warum Capterra kostenlos ist
QuickBooks ist die führende Buchhaltungssoftware für Kleinunternehmen. Verwalte all deine Finanzen mit der lizenzierten oder Online-Version. Sofortiger Zugriff auf Kunden-, Lieferanten- und Mitarbeiterinformationen. Kostenloser Support und Upgrades mit Online-Versionen. Wird mit einer kostenlosen 30-Tage-Testversion geliefert. Verwaltet die Finanzen von Kleinunternehmen. Sofortiger Zugriff auf Kunden-, Lieferanten- und Mitarbeiterinformationen. In einer Online-Version verfügbar.
Automatisierte Online-Banking-Downloadtransaktionen von deiner Bank oder Kreditkarte direkt in dein QuickBooks-Online-Unternehmen. Ermöglicht die Automatisierung des Abrechnungsprozesses mit wiederkehrenden Abrechnungsvorgängen, Zahlungsverfolgung, Abrechnungen und Rechnungsstellung. Automatisierte Online-Banking-Downloadtransaktionen von deiner Bank oder Kreditkarte direkt in dein QuickBooks-Online-Unternehmen.
Preisgekrönte Online-Buchhaltungssoftware für Kleinunternehmer*innen und Buchhalter*innen. Verfügbar auf jedem Computer oder Mobilgerät mit Internetverbindung. Geschäftsfinanzen und Cashflow werden in Echtzeit aktualisiert. Importiert Transaktionen von Bankkonten. Unbegrenzte Nutzer*innenanmeldungen. Lässt sich in über 600 Geschäftsanwendungen von Drittanbietern integrieren. Unterstützt mehrere Währungen. Der Zugriff auf Daten erfolgt über ein einziges Hauptbuch, sodass Buchhalter*innen und Kund*innen im Finanzbereich zusammenarbeiten können. Ansprechende, in der Cloud gehostete Online-Buchhaltungssoftware für kleine Unternehmen. Erhalte Zugriff überall und jederzeit. Hol dir jetzt deine kostenlose Testversion!
Wave bietet zu 100 % kostenlose, echte doppelte Buchhaltung für kleine Unternehmen. Als cloudbasierte Software kannst du mit Wave von überall auf deine Daten zugreifen, unbegrenzte Mitarbeiter*innen hinzufügen und mit einem einzigen Log-in an all deinen Unternehmen arbeiten. Wave eliminiert die Dateneingabe und stellt die benötigten Finanzberichte zur Verfügung, sodass du mehr Zeit damit verbringen kannst, das zu tun, was du liebst. Deine Buchhaltung ist außerdem nahtlos integriert mit Fakturierung, dem Scannen von Belegen, Zahlungsabwicklung und Gehaltsabrechnung. Wave bietet Kleinunternehmern eine echte doppelte Buchführung, die zu 100 % kostenlos in die übrigen Wave-Lösungen integriert ist!
QuickBooks ist eine End-to-End-Unternehmensführungssoftware, die mit deinem Unternehmen mitwachsen kann. Die Software bietet alle Tools, die dein Unternehmen benötigt, und ist dennoch einfach zu bedienen. Du kannst deine Geschäftsbücher organisieren, dein Inventar verwalten, Verkäufe verfolgen und sogar die Gehaltsabrechnung durchführen, jedoch zu einem Bruchteil der Kosten. Mit QuickBooks sparst du Tausende von Dollar pro Jahr gegenüber vergleichbaren Lösungen. Finde mit QuickBooks eine Lösung für dein mittelständisches Unternehmen. QuickBooks ist eine End-to-End-Unternehmensführungssoftware, die mit deinem Unternehmen mitwachsen kann.
Bill.com bietet Effizienz für Finanzprozesse durch optimierte Kreditoren- und Debitorenbuchhaltung. Die Anwendung reduziert die Dateneingabe und menschliche Fehler durch den Einsatz von KI (künstlicher Intelligenz) und maschinellem Lernen. Bill.com wird bei der Nutzung immer intelligenter und lernt dadurch deine Prozesse und Präferenzen kennen, um dir mehr Kontrolle über jeden Aspekt der Rechnungsverwaltung zu geben. Bill.com ist eine intelligente Business-Payment-Plattform, die finanzielle Prozesseffizienz, Zeiteinsparungen und vollständige Kontrolle bietet.
Komplette, sofort einsatzbereite Buchhaltungssoftware mit sicherer Cloud und mobilem Zugriff für kleine und mittelgroße Unternehmen (in der Regel 0–50 Mitarbeiter mit etabliertem Geschäft). Die Preise bewegen sich je nach Anzahl der Nutzer zwischen 439 und 1.729 US-Dollar pro Jahr. Komplette, sofort einsatzbereite Buchhaltungssoftware mit sicherer Cloud und mobilem Zugriff für kleine und mittelständische Unternehmen
Sage 50cloud Ciel Commercial Management allows you to manage the entire billing chain with customizable business models and specific features such as multi-department inventory, multi-level article nomenclature, bilingual, multi-chance or subscription billing. Sage 50cloud Ciel Commercial Management allows you to manage the entire billing chain.
Sunrise empowers small businesses to simply and accurately manage their finances, cash flow, and grow their business. Our 100% free, cloud-based accounting system aims to deliver a user-friendly billing and expense tracking solution offering customized invoices, tax assistance, and financial reports. Sunrise is a cloud-based accounting software for small businesses.
Bench is for small business owners who want to focus on their business, not their bookkeeping. Every month, Bench turns your data into tax-ready financial statements. You can monitor your business's financial health, download your financial statements, and chat with your team any time via the Bench app. And at the end of the year, Bench provides you with everything you (or your CPA) will need to file your taxes. Bench does your small business books for you. We sync directly with your accounts to deliver tidy, accurate and tax-ready books.
Taxprep ist eine der fortschrittlichsten Softwares zur Steuervorbereitung Kanadas, die von allen 30 der besten Buchhaltungsunternehmen des Landes genutzt wird, sowie von Tausenden von lokalen Unternehmen, kleinen Betrieben und Konzernen. Die Software wird von branchenführendem Kundenservice, technischem Support, Diagnosen und Optimierungen unterstützt und ist die kanadische Steuererklärungssoftware, die dir die Tools bietet, die du benötigst, um die Rentabilität zu steigern und der Kundschaft nützliche Services für die Steuererklärung und darüber hinaus zu bieten. Taxprep ist eine professionelle Steuersoftware, die Ergebnisse mit branchenführenden Optimierungen, Diagnosen, Bearbeitungskontrollen und mehr liefert.
Divvy eliminiert Kostenberichte und ermöglicht Unternehmen, ein proaktives Budget zu halten. Benutzer können Grenzen für Budgetkategorien festlegen, Divvy Ausgabe-Karten für das gesamte Team genehmigen und Berichte in kompatible Buchhaltungssoftware automatisieren. Mit Divvy können Business-Manager Budgets und Ausgaben in Echtzeit überwachen, zu hohe Kosten steuern und Mitarbeiter-Betrug verhindern. Sammle nie wieder ein anderes Ticket, lege nie wieder eine Kostenaufstellung ein und gib´ nie wieder zu viel aus. Oh, und das ist alles kostenlos. Divvy verfolgt Betriebsausgaben und stuft sie ein, in Echtzeit. Unsere Software ermöglicht Transparenz und Kontrolle vor dem Ende des Monats.
Eine neue und bessere Möglichkeit, die Buchhaltung zu automatisieren. Veryfi unterstützt dich dabei, mehr Geschäfte abzuschließen und dich weniger mit der Buchhaltung beschäftigen zu müssen, indem die langweiligen Teile der Buchhaltung (Dateneingabe, Kategorisierung und Abgleich) mit Maschinen und nicht mit Menschen, automatisiert werden. Veryfi hat eine der schnellsten Engine für OCR und maschinelles Lernen der Branche, um unstrukturierte Belege, Rechnungen und Einkäufe zu verwalten und sie in ein Strukturdatenformat zu konvertieren. Veryfi hilft dir, deine Steuerverpflichtungen gegenüber der Bundessteuerbehörde (IRS) zu erfüllen, Steuerabzüge zu maximieren und die manuelle Dateneingabe zu eliminieren. Moderne mobile Produkte für dein Team zur Automatisierung der Buchhaltung, Erfüllung gesetzlicher Steuerverpflichtungen und Echtzeit-Geschäftseinblicke.
Kashoo ist eine einfache Online-Buchhaltungssoftware für kleine Unternehmen. Verfügbar im Web und über die preisgekrönte App für das iPad und iPhone. Echte doppelte Buchhaltung und dennoch angenehm zu bedienen. Sende Rechnungen, erfasse Online-Kreditkartenzahlungen, verfolge Ausgaben und Umsatzsteuer, importiere Banktransaktionen automatisch und generiere die Berichte, die du für die Steuererklärung benötigst. Zu den Funktionen gehören auch mehrere Währungen, unbegrenzte Nutzer*innen und sicherer Zugriff für Steuerberater*innen und Buchhalter*innen. Buchhaltung für kleine Unternehmen leicht gemacht. Mithilfe der Anwendung kannst du Rechnungen senden, Zahlungen erfassen, Ausgaben verfolgen, Berichte erstellen und bessere finanzielle Entscheidungen treffen.
KPMG Spark is an online bookkeeping service designed for small business owners. We pair you with a dedicated bookkeeper and our software so we can handle your books for you. Securely send your data to your bookkeeping team automatically by connecting your bank accounts, credit cards and third party integrations to the app. Moving forward your bookkeeping team will ensure your financials are up to date, payroll is delivered, and taxes are filed. Allowing you to do more of what you love. Cloud based online bookkeeping solution made for small business owners. Features include invoicing, payroll, & third part integration.
ZipBooks ist eine moderne Buchhaltungs-, Rechnungsstellungs- und Zeiterfassungssoftware für kleine Unternehmen und Auftragnehmer. ZipBooks vereinfacht die Verwaltung deines Unternehmens. Erhalte Zahlungen mit Kreditkarte oder über Paypal. Leistungsstarke, nutzerfreundliche Berichte, bewährte Vorgehensweisen der Branche und intelligente Empfehlungen von ZipBooks helfen dir, noch intelligentere Entscheidungen zu treffen. Moderne Buchhaltungssoftware für kleine Unternehmen, einschließlich Zeiterfassung, Rechnungsstellung und Kreditkarten- oder Paypal-Zahlungen.
Neat steigert die Produktivität kleiner Unternehmen, indem sie ihnen hilft, Papier durch die Digitalisierung und Automatisierung ihrer Buchhaltungsaufgaben zu eliminieren. Mit der Neat SaaS-Lösung können kleine Unternehmen ihre Dokumentationsdaten in einem digitalen Format für ihre Ertragssteuer ordnen und aufbewahren, sie an die Buchhaltung, Kontaktverwaltung und an Marketing-Automation-Plattformen übermitteln, Analysetools nutzen, um den Zustand ihres Unternehmens zu überwachen und Ausgabenberichte für Rückerstattungen erstellen. Neat ist eine Dokumentendigitalisierungslösung, die die Produktivität kleiner Unternehmen durch Automatisierung ihrer Buchhaltungsaktivitäten erhöht.
AccountEdge Pro ist eine umfassende Buchhaltungs- und Verwaltungslösung für kleine Unternehmen, die mit Mac oder Windows arbeiten. Sie bietet alles, was du benötigst, um Verkäufe und Einkäufe zu tätigen, Lohnabrechnungen durchzuführen, Inventar zu erfassen, Zeit zu berechnen und Kontakte zu verwalten. AccountEdge ist alles, was du benötigst, um dein Unternehmen einfach und effizient zu führen. Buchhaltungssoftware für kleine Unternehmen für Mac und Windows
MYOB Essentials ist ein schneller und einfacher Weg, um deine Anforderungen an den Cashflow und die ATO-Compliance zu erfüllen. Enthält zeitsparende Funktionen, die dir die tägliche Buchhaltung erleichtern. Verabschiede dich von Cashflow-Kopfschmerzen. Akzeptiere Kreditkarten- oder BPAY-Zahlungen von Kunden direkt aus einer E-Mail-Rechnung heraus. Schnelle und einfache Steueraktualisierungen sorgen dafür, dass du stets auf dem neuesten Stand bist. Die Abwicklung der Bezahlung ist einfach und die Anforderungen der ATO Single Touch Payroll sind ein Kinderspiel. Cloudbasierte Buchhaltungssoftware für Kleinunternehmen zur Automatisierung der Gehaltsabrechnung, des Kundenmanagements, der Steuern und deines gesamten Buchhaltungsbedarfs.
Receipt Bank ist eine papierlose Buchhaltungsplattform, die Wirtschaftsprüfer, Buchhalter und Unternehmen miteinander verbindet. Receipt Bank sorgt seit 2010 dafür, dass Unternehmen ihre Finanzdokumente auf einfache Weise erfassen, verarbeiten und teilen können, um sich auf das Wesentliche zu konzentrieren. Du hast besseres zu tun, als Daten einzugeben. Deshalb unterstützt dich Receipt Bank dabei, Papierarbeit zu eliminieren und durchschnittlich drei Stunden pro Woche zu sparen, damit du mehr Zeit für das hast, was dir wichtig ist, unabhängig davon, ob es der Ausbau deines Geschäfts oder mehr Freizeit ist. Receipt Bank ist eine papierlose Buchhaltungsplattform, die Wirtschaftsprüfer, Buchhalter und Unternehmen miteinander verbindet. Seit 2010
Ready for the future of accounting? Botkeeper provides automated bookkeeping support to businesses by using a powerful combination of skilled accountants alongside machine learning and artificial intelligence (AI). Our clients receive 24/7 accounting and support as well as incredible insight into their financials with beautiful dashboards and unlimited reporting. Botkeeper uses machine learning and AI to provide bookkeeping at a low price.
Finanzdatenaggregator, der Informationen aus Rechnungen, Belegen und E-Mails extrahiert und in einem zentralen Hub speichert. Finanzdatenaggregator, der Informationen aus Rechnungen, Belegen und E-Mails extrahiert und in einem zentralen Hub speichert.
Gib Finanztransaktionen ein, gleiche Bankkonten ab und verfolge Budgets schnell und genau. Spezialisierte Berichte stehen mit einem Mausklick zur Verfügung. Melde dich jederzeit von überall her mit einer Internetverbindung an. Verwalte Personen (wer was schuldet oder bezahlt hat), Zeit von Ehrenamtlichen und Spenden. Übertrage Verantwortlichkeiten bequem von einem Kassenwart zum anderen. Ideal für Elterngruppen, Sportmannschaften, Fördervereine, Hauseigentümerverbände, Servicegruppen, Netzwerkgruppen, Kirchen und mehr. MoneyMinder wurde für ehrenamtliche Kassenwarte entwickelt und hilft, die Bücher schnell und einfach ohne Erfahrung zu verwalten.
Beanworks befreit Buchhaltungsteams von monotonösen Aufgaben im Zusammenhang mit der Kreditorenbuchhaltung (AP). Automatisiere die Dateneingabe, Genehmigungen und verbessere die Einsicht in deine AP-Prozesse. Beanworks ist die einzige AP-Software für den Workflow in mehreren Entitäten mit einem Dashboard für dein gesamtes Unternehmen. Verschaffe dir einen ganzheitlichen Überblick über deine AP-Ausgaben in einer zentralen Lösung. Lässt sich in QuickBooks, Sage, Intacct, NetSuite, Rent Manager und andere Systeme integrieren. Ideal für 150 oder mehr Rechnungen/Monat. Cloudbasierte AP-Automatisierungslösung einschließlich Zahlungen. Ideal für mehr als 150 Rechnungen/Monat in QuickBooks, Sage, Intacct, NetSuite und mehr.
Die Buchhaltungssoftware hilft dir bei der Verwaltung deiner einzigartigen Geschäftsprozesse, die für deinen Erfolg unerlässlich sind. Die Buchhaltungssoftware pass sich vom Hauptbuch bis zur Gehaltsabrechnung an Änderungen in deinem wachsenden kleinen oder mittleren Unternehmen an. PBS ist eine umfassende Buchhaltungssoftware, die Prüfpfade, Funktionen zur Betrugsbekämpfung und flexible Finanzberichterstattung für Transparenz und Planung bietet. Modulare, erschwingliche ERP-, Fertigungs-, Buchhaltungs-, Vertriebs- und Affordable-Care-Act-Softwarelösungen.
Seamlessly Import/Export transactions between Excel/Google Sheets/CSV and QuickBooks/Xero/Sage/MYOB in a mostly automated way! A wide range of additional settings allows you to tailor the process in accordance with your needs. We provide an absolutely free trial plan to test all the features! Just connect and initially set up the app and start your imports and exports as it is ready-to-go. Import/Export lists and transactions between Excel/Google Sheets/CSV and QuickBooks/Xero/Sage/MYOB
Big E-Z Books verschwendet keine Zeit. Warum? Denn die Lösung ist nutzerfreundlich und es ist noch einfacher, Eingabefehler zu korrigieren. Ideal für die kleinsten Unternehmen, gemeinnützige Organisationen, Gruppen und Clubs. Du erhältst unabhängig davon, ob du etwas von Buchhaltung verstehst oder nicht, klare, präzise und professionelle Berichte. Beinhaltet eine kostenlose 30-minütige Setup- und Anpassungssitzung. Du bekommst eine Tour und Tipps zum Importieren von Datensätzen, damit du schnell loslegen kannst. Im Preis von 79,95 $ für ein Jahr ist Support mit inbegriffen. Es gibt eine 30-Tage-Geld-zurück-Garantie. Einfache Lösung für Buchhalter und Finanzchefs, für nachträgliche oder Echtzeitnutzung. Verschwendet deine Zeit nicht. Installation auf dem PC. Kostenlos testen.
Small business bookkeeping software with bank data importing capability. Small business bookkeeping software with bank data importing capability.
Pandle ist eine kostenlose, einfache und effiziente Cloud-Buchhaltung für kleine Unternehmen. - Pandle verfügt über eine interaktive Hilfe, die dich über fehlerhafte Eingaben informiert. - Das Unternehmen überprüft deine Daten manuell, um sicherzustellen, dass sie korrekt sind. - Unterschiedliche Terminologie für Anfänger und fortgeschrittene Nutzer - Einfachste Cloud-Buchhaltungssoftware auf dem Markt Pandle ist eine kostenlose, einfache und effiziente Cloud-Buchhaltung für kleine Unternehmen.
Receipt Stash vereinfacht die Kreditorenbuchhaltung durch automatisches Extrahieren von Ausgabeninformationen aus jeder Quittung oder Rechnung und durch automatische Kategorisierung und Codierung der Ausgabenposten anhand dynamischer Lieferantenregeln. Alles in Echtzeit. Alle Ausgabenbelege werden sicher in einem einzigen, leicht durchsuchbaren, cloudbasierten Konto gespeichert und können mit einem Knopfdruck in deiner Buchhaltungssoftware veröffentlicht werden. Automatisierte Ausgabenverarbeitung in weniger als 5 Sekunden – verabschiede dich von der manuellen Dateneingabe. Receipt Stash verarbeitet Geschäftsausgaben und automatisiert die Dateneingabe, Kategorisierung und Veröffentlichung in Echtzeit in der Buchhaltungssoftware.
ScaleFactor ist die intelligente Buchhaltungs- und Finanzsoftware, die die Art und Weise verändert, wie moderne Unternehmen arbeiten. Durch die Automatisierung komplexer Buchhaltungsaufgaben und die Übersetzung von Finanzinformationen in nutzbare Geschäftseinblicke ermöglicht es ScaleFactor Geschäftsinhabenden, Management und Unternehmen, sich auf das zu konzentrieren, was sie lieben: das Führen und Wachsen ihres Unternehmens. Fordere eine kostenlose Demo an. ScaleFactor ist die intelligente Buchhaltungs- und Finanzsoftware, die die Art und Weise verändert, wie moderne Unternehmen arbeiten.
Online-Buchhaltungssoftware für kleine Unternehmen. Enthält ein vollständiges Hauptbuchmodul und ein komplettes Gehaltsabrechnungssystem. Online-Buchhaltungssoftware für kleine Unternehmen. Enthält ein vollständiges Hauptbuchmodul und ein komplettes Gehaltsabrechnungssystem.
DAVO uses sales data from your POS system to set aside the exact amount of sales tax you collect every single day and then files and pays it when its due. It's fully automatic. Absolutely secure. Totally guaranteed. If you are a brick and mortar business and you sell things, chances are you have to collect and pay sales tax. DAVO can do it for you. Currently, DAVO is available on Clover, Toast, Square, Poynt, Revel, Upserve, and Quickbooks Online. DAVO sets aside sales tax daily and pays and files it, on time and in full - guaranteed. Try it for free for the first 30 days!
Verwalte deinen gesamten Ausgabenprozess an einem Ort. Sende Spesenabfragen, genehmige Anfragen, stelle physische und virtuelle Firmenkarten aus, bezahle Rechnungen und automatisiere deine AP-Abrechnung mit Airbase. Integration mit NetSuite, QuickBooks, Xero und Inacct möglich. Melde dich noch heute für eine Demo an! Sende Spesenabfragen, stelle physische und virtuelle Firmenkarten aus, bezahle Rechnungen und automatisiere deine Abrechnung mit Airbase.
Manage check writing, payroll and credit card processing, to purchase orders, billing, invoicing, inventory control and reporting. Manage check writing, payroll and credit card processing, to purchase orders, billing, invoicing, inventory control and reporting.
A simple accounting app designed specifically for nonprofit governing boards and volunteer treasurers. Taking the financial reigns of your local nonprofit organization shouldn't be an epic undertaking - it should not be more difficult than managing your personal checkbook. Nonprofit Treasurer is bookkeeping with a simple design, with built-in tools for budgeting and reporting. It is easy to use, and it fits the unique structure (and responsibilities) of the volunteer treasurer role. Free online bookkeeping for youth sports, scout troops, clubs, PTAs, charities.
Cloud accounting software designed to help business owners save time and make smarter business decisions. Invoice and collect payments, track expenses, customize reports and work with your accountant. Try it for free today! Smart cloud accounting software designed for small business.
Smart bookkeeping software designed to increase productivity of your business and be able to access information anywhere. Smart bookkeeping software designed to increase productivity of your business and be able to access information anywhere.
Buchhaltungstool für Unternehmer, die über keine Kenntnisse in der Buchführung verfügen. Die Funktionalität umfasst das Erstellen von Rechnungen und die Steuervorbereitung. Buchhaltungstool für Unternehmer, die über keine Kenntnisse in der Buchführung verfügen. Die Funktionalität umfasst das Erstellen von Rechnungen und die Steuervorbereitung.
Traxit is a workflow/practice management tool that allows you to manage, track, assign, and report on whatever the job may be. Easily read the dashboard for the perfect high level overview to make quick decisions. Process and track the status of engagements, from anything that requires multiple steps to tax returns and bookkeeping. Start a free trial today to see what TRAXIT can do for you! Workflow management solution that helps businesses assign, track, manage, & report the status of tasks assigned on a unified dashboard.
Accounting software for small business for simple and easy bookkeeping. Document incoming and outgoing cash flow including sales, receipts, payments, and purchases. See how your business is doing with real-time balances and reports. Fax or email your accountant directly. Prepare your tax returns quickly with your financial reports. Easily generate over 20 financial reports. Income Sheets and Balance Statements help you track growth. Secure mobile access via web. Professional business accounting software. Report & document incoming & outgoing cash flow (sales, receipts, purchases, & payments)
Web-based solution that provides accounting through drafts, custom formulae, automated services and more. Web-based solution that provides accounting through drafts, custom formulae, automated services and more.
Accounting app with accounting books maintenance, inventory control, invoicing, expenses tracking, sales order generation capabilities. Accounting app with accounting books maintenance, inventory control, invoicing, expenses tracking, sales order generation capabilities.
Small business financial software that includes invoicing, profit/loss reporting, customer management, sales and expenses analysis. Small business financial software that includes invoicing, profit/loss reporting, customer management, sales and expenses analysis.
Online system that helps businesses with expense recording and quoting, automated addition of late fee capabilities and more. Online system that helps businesses with expense recording and quoting, automated addition of late fee capabilities and more.
Cloud-based accounting platform for small businesses that automatically categorizes transactions from credit cards and bank accounts. Cloud-based accounting platform for small businesses that automatically categorizes transactions from credit cards and bank accounts.
Offers financial dashboard, team collaboration, invoicing, expense tracking, and budgeting tools for small businesses and freelancers. Offers financial dashboard, team collaboration, invoicing, expense tracking, and budgeting tools for small businesses and freelancers.
Non-employee business's track cash flow in real time. Automated transaction download, dynamic filters, unlimited category structure. Non-employee business's track cash flow in real time. Automated transaction download, dynamic filters, unlimited category structure.
Designed with the hotel industry in mind, Nimble Property's KPI dashboard lets your hoteliers monitor Daily Sales, Occupancy %, ADR, RevPar, Review GSS, all at one place. It also alerts you on pending/overdue payments & receipts. Significant features of Nimble Property: Multi-Hotel Management, Accounts Payable Automation, Bank Reconciliation, Key Performance Analytics Dashboard, Budget & Forecast, STR, GSS Import, Expenses analysis, and Hotel-Specific Reporting. Nimble Property is a Cloud-based accounting software for the hotel industry.
Cloud-based accounting solution that assists small businesses with invoicing, expense management, taxation and financial reporting. Cloud-based accounting solution that assists small businesses with invoicing, expense management, taxation and financial reporting.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
RevSym von CallidusCloud automatisiert die vom FASB festgelegten ASC-606- und ASC-605-Richtlinien und bietet zwei Funktionen zur Berichterstellung für Unternehmen. RevSym automatisiert die vom FASB festgelegten ASC-606- und ASC-605-Richtlinien und bietet zwei Funktionen für die Berichterstellung für Unternehmen.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Excel-based accounting software for sole traders and partnerships. VT Final Accounts handles cash flow, expense tracking, revenue management and more in an easy to use software. Excel-based bookkeeping tool for sole traders and partnerships.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
A GST compliant bookkeeping and accounting software for easy invoicing, featuring a chat-bot and an intuitive UI. A GST compliant bookkeeping and accounting software for easy invoicing, featuring a chat-bot and an intuitive UI.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Ein zentralisiertes Portal, das Buchhaltern hilft, Informationen mit ihren Kunden auszutauschen. Ein zentralisiertes Portal, das Buchhaltern hilft, Informationen mit ihren Kunden auszutauschen.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Provides a fully GST ready accounting software that is highly customizable for a variety of your accounting needs. Provides a fully GST ready accounting software that is highly customizable for a variety of your accounting needs.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
OpenPro Easy ERP streamlines back-office processes for growing and midsize businesses. It accelerates business work flows, improves data reliability, and offers higher levels of service to customers, suppliers and partners. It provides real-time visibility into key Performance Indicators (KPI) for better, faster decision-making. OpenPro ties together accounting/ERP/CRM/ecommerce applications allowing you to support your entire business with one system. OpenPro Easy ERP software is an ideal full featured solution for small to medium size businesses. Real-time KPI reporting.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Bookkeepy helps manage clients, invoices, and expenses with ease. Bookkeepy helps manage clients, invoices, and expenses with ease.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Bookkeeping on Cruise Control. We automatically sync original & itemized receipts from the companies you do business with. Save time and money. No manual data entry. Get more productivity from your purchases. We believe exchanging emails, paper, or PDFs for invoices and expenses is cumbersome and error prone. While convenient for the sender, it's painful for the recipient. Greenback directly connects customers with vendors for a seamless electronic exchange of invoice and expense data. Receipts with an IQ. Automatically sync original & itemized receipts from the companies you do business with. Automate your bookkeeping
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Industry Specific platform for Food and Beverage. Our services include accounts payable, bill pay, back office reports, bulk purchase ordering, and more. DIY or we provide the Bookkeeper. Simple reconciliation for bank and CC. No exporting data into third party software, we have our own full Accounting module included! POS integration available. Proprietary platform for Food and Beverage bookkeeping. Simple reconciliation format.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
myGESTION is an online enterprise software solution consisting of four integrated modules: ERP, CRM, Accounting, and e-commerce. myGESTIÓN is an online enterprise software solution consisting of four integrated modules: ERP, CRM, Accounting, and e-commerce.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Excel-based tool designed for small businesses to handle current orders, cash flow budget, creditor and debtor information. Excel-based tool designed for small businesses to handle current orders, cash flow budget, creditor and debtor information.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Take control of your finances with this web application and efficiently handle invoices, customer data, expenses, and more. Take control of your finances with this web application and efficiently handle invoices, customer data, expenses, and more.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Modulare Buchhaltungslösung, die Buchhaltung und Auftragserfassung kombiniert. Geeignet für alle Arten von Unternehmen. Modulare Buchhaltungslösung, die Buchhaltung und Auftragserfassung kombiniert. Geeignet für alle Arten von Unternehmen.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
What makes Receipt Bot special? - Accurate Automated Data Entry - Snap and Go - Super-Fast and Highly-Accurate OCR - Fully Responsive and Deep Integrations - Simplified File Sharing and Archiving - Intelligent Records Checking Makes accounting and bookkeeping super easy, saving you time and money.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Afterbanks has two products: its personal finance management application and its REST API, technology sold to third parties, so they can develop their own products. Through their APP, the users and companies have the FREE service, with the option to become PREMIUM (increasing services). Afterbanks APP is the only application that supports all banks in Spain and make a real-time connections in the fastest way possible. They use the256-bit security encryption to guarantee the client information. Afterbanks, currently the only company that has an exclusive technology that allows you to connect with all Spanish banks in real time
(0 Bewertungen)
Produktdetails
When you work with OpenDigits, you get all the benefits of the latest accounting tech, without sacrificing the human touch. Each company is paired with a professional accountant who uses advanced software to take care of your bookkeeping and provide you with expert financial advice. This leaves you with more time to focus on scaling your business. OpenDigits is a cloud bookkeeping solution designed for tech startups.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Finance Pal is an all in one solution for bookkeeping and managing any businesses' financial accounts. Finance Pal is an all in one solution for bookkeeping and managing any businesses' financial accounts.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Online application that helps small businesses automate accounting, from expense tracking to tax filling and bank reconciliation. Online application that helps small businesses automate accounting, from expense tracking to tax filling and bank reconciliation.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Add receipts, manage invoices, conclude expenses, and everything else you'd need in the same place. Add receipts, manage invoices, conclude expenses, and everything else you'd need in the same place.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Saves time with automated bookkeeping entries and smart document management using Artificial Intelligence. Saves time with automated bookkeeping entries and smart document management using Artificial Intelligence.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Moneypex is an affordable and powerful accounting solution for business owners to keep track of their business finances. Through smart invoicing and high impact solutions, Moneypex Saves business owners time that can be reinvested into business growth. It is simple to use and can manage multiple businesses. Moneypex is a free invoicing software that helps you create unlimited invoices and bills for small business. It is created for business owners to scale rapidly and get paid faster. Moneypex is an affordable and powerful accounting solution for business owners to keep track of their business finances.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
ClassWallet streamlines manual, time-intensive tasks related to collecting and reconciling receipts involved with relatively small transactions by digitizing and automating those processes for the school business office. Our single, consolidated platform includes: a virtual wallet, integrated eCommerce marketplace, reimbursement management, and a declining balance reloadable debit card. ClassWallet streamlines manual, time-intensive tasks related to collecting and reconciling receipts for relatively small transactions.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Bookkeeping solution that helps franchisees track transactions in real-time and generate financial reports. Bookkeeping solution that helps franchisees track transactions in real-time and generate financial reports.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Accounting solution that assists small businesses with bank reconciliation, customer interaction tracking, inventory control, and more. Accounting solution that assists small businesses with bank reconciliation, customer interaction tracking, inventory control, and more.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
InformerOnline is a bookkeeping and invoicing tool for starting entrepreneurs, freelancers and SMEs from every business lines. InformerOnline is a bookkeeping and invoicing tool for starting entrepreneurs, freelancers and SMEs from every business lines.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
A digital ledger to manage all your business transactions on your phone. A digital ledger to manage all your business transactions on your phone.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
SHTAR is a B2B payment processing solution that interfaces existing accounting software applications (e.g. QuickBooks, etc.) with bank payment platforms, streamlining automation, and eliminating manual processes for the payor, bank, and payee. SHTAR automates payments and syncs transaction-related data directly from the accounting software to the recipient for ACH, RTP, wire, and card payments. It eliminates double entry and automates bank account reconciliation. Bookkeeping solution that helps automate payments and streamline bank account reconciliation while eliminating duplicate entries.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Qount is a cloud-based accounting practice management that offers a fully connected experience for your business. Qount's state-of-art technology integrates your conversations, notes, tasks, projects, emails, meetings, and messages without having to juggle between several tools. Add context to your conversations, drive efficiency & productivity through automated workflows, and promote an organizational culture that thrives on data. Practice scalability? Qount on us !! Qount is an ideal cloud base practice management software for accountants,tax professionals, auditors, and bookkeepers.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
The swiss army knife of business management: Multi-user, scalable and highly configurable The swiss army knife of business management: Multi-user, scalable and highly configurable
(0 Bewertungen)
Produktdetails
PROFIS is the software solution that gives accountants the necessary tools to provide administrative, fiscal and digital services to suitably advise clients. PROFIS works in cloud, too. Main PROFIS functionalities: - Accounting - Fiscal and tax services - Digital services, as billing and invoicing - Financial statements Accounting practice management solution that helps businesses manage tax returns, budgets, electronic billing, and lease agreements.
Produktdetails
Datalog offers a document management solution only available in Italy. It covers invoicing, billing, GDPR compliance, archiving & OCR. Datalog offers a document management solution only available in Italy. It covers invoicing, billing, GDPR compliance, archiving & OCR.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Our competitively priced software targets small and medium sized organizations by providing a secured cloud-based accounts payable automation solution for approving vendor invoices while enhancing your current accounting software with financial system integration capabilities. It is simple, cost effective, and flexible with the lowest learning curve in the industry. If you need help, we have a dedicated in-house support team providing technical support for US based organizations. Secure, low cost, cloud-based AP automation software solution for approving vendor invoices while enhancing your financial software.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Manage your pending, collected and overdue sales. Invoice from the system. Manage purchases from your suppliers, and control their status. Segment them into custom categories. 100% dynamic stock, it is updated when buying or selling products. Take your inventory segmented by categories. Reports: know the detail of sales by customer and/or product. Accounts receivable and payable report. Results: Know how much you are earning, and the current state of your company. We simplify the daily administration of your business.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Total bookkeeping solution for the self-employed freelancer. Total bookkeeping solution for the self-employed freelancer.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Automation software to help you manage accounting with integrations with Shopify, Square, and more. Automation software to help you manage accounting with integrations with Shopify, Square, and more.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Zeitgold is an AI-based, digital bookkeeping platform that automates accounting processes for business owners, merchants & tax advisors Zeitgold is an AI-based, digital bookkeeping platform that automates accounting processes for business owners, merchants & tax advisors
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Crunch Zero is our simple online bookkeeping software and the first step on the path towards accountancy heaven - its the perfect solution for limited companies who are just starting out. You can record expenses, upload receipts, issue invoices, and access your digital records. Well soon be expanding the features, including integration with our receipt-recording app, Open Banking, and the ability to purchase a one-off session with one of our chartered certified accountants. Simple online bookkeeping software allowing you to record expenses, upload receipts, issue invoices, and access your digital records!
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Access and manage your books from your computer, laptop, tablet, or smartphone anytime you choose. Create access privileges so that your colleague or accountant can login and work with your data online Bookkeeping is online accounting software for your small business
(0 Bewertungen)
Produktdetails
A Conciliadora trabalha com conciliao de cartes das sua vendas, em trs frentes: conciliao de vendas, auditoria de pagamentos e conciliao bancria. Trazendo reduo de custos, lanamentos automticos e conciliao de dados perdidos. Integrao com todos os ERPs do mercado. Realiza a conciliação de cartões das sua vendas, em três frentes: conciliação de vendas, auditoria de pagamentos e conciliação bancária
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Partner with a virtual bookkeeper who manages and maintains your books with guaranteed accuracy. Your bookkeeper walks you through a personalized setup and handles the ongoing bookkeeping work, including categorization and reconciliation. At the end of the month, they close the books and generate personalized reports including your profit and loss report and balance sheet. QuickBooks Live Bookkeeping connects business owners with trusted virtual experts to help manage and maintain your books.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Vic.ai is the AI (Artificial Intelligence) Platform for Accounting Productivity. Vic.ai saves time for accounting firms and finance departments by eliminating manual data entry and reducing human error on routine tasks like invoice processing and workflow approvals through AI automation. Vic.ai uses AI to automate repetitive accounting tasks for accounting firms and finance departments.