83 Ergebnisse
Warum Capterra kostenlos ist
Zum Anbieter
Verwalte deinen gesamten Ausgabenprozess an einem Ort. Sende Spesenabfragen, genehmige Anfragen, stelle physische und virtuelle Firmenkarten aus, bezahle Rechnungen und automatisiere deine AP-Abrechnung mit Airbase. Integration mit NetSuite, QuickBooks, Xero und Inacct möglich. Melde dich noch heute für eine Demo an! Erfahre mehr über Airbase Sende Spesenabfragen, stelle physische und virtuelle Firmenkarten aus, bezahle Rechnungen und automatisiere deine Abrechnung mit Airbase. Erfahre mehr über Airbase
QuickBooks ist die führende Buchhaltungssoftware für Kleinunternehmen. Verwalte all deine Finanzen mit der lizenzierten oder Online-Version. Sofortiger Zugriff auf Kunden-, Lieferanten- und Mitarbeiterinformationen. Kostenloser Support und Upgrades mit Online-Versionen. Wird mit einer kostenlosen 30-Tage-Testversion geliefert. Verwaltet die Finanzen von Kleinunternehmen. Sofortiger Zugriff auf Kunden-, Lieferanten- und Mitarbeiterinformationen. In einer Online-Version verfügbar.
Automatisierte Online-Banking-Downloadtransaktionen von deiner Bank oder Kreditkarte direkt in dein QuickBooks-Online-Unternehmen. Ermöglicht die Automatisierung des Abrechnungsprozesses mit wiederkehrenden Abrechnungsvorgängen, Zahlungsverfolgung, Abrechnungen und Rechnungsstellung. Automatisierte Online-Banking-Downloadtransaktionen von deiner Bank oder Kreditkarte direkt in dein QuickBooks-Online-Unternehmen.
QuickBooks ist eine End-to-End-Unternehmensführungssoftware, die mit deinem Unternehmen mitwachsen kann. Die Software bietet alle Tools, die dein Unternehmen benötigt, und ist dennoch einfach zu bedienen. Du kannst deine Geschäftsbücher organisieren, dein Inventar verwalten, Verkäufe verfolgen und sogar die Gehaltsabrechnung durchführen, jedoch zu einem Bruchteil der Kosten. Mit QuickBooks sparst du Tausende von Dollar pro Jahr gegenüber vergleichbaren Lösungen. Finde mit QuickBooks eine Lösung für dein mittelständisches Unternehmen. QuickBooks ist eine End-to-End-Unternehmensführungssoftware, die mit deinem Unternehmen mitwachsen kann.
Preisgekrönte Online-Buchhaltungssoftware für Kleinunternehmer*innen und Buchhalter*innen. Verfügbar auf jedem Computer oder Mobilgerät mit Internetverbindung. Geschäftsfinanzen und Cashflow werden in Echtzeit aktualisiert. Importiert Transaktionen von Bankkonten. Unbegrenzte Nutzer*innenanmeldungen. Lässt sich in über 600 Geschäftsanwendungen von Drittanbietern integrieren. Unterstützt mehrere Währungen. Der Zugriff auf Daten erfolgt über ein einziges Hauptbuch, sodass Buchhalter*innen und Kund*innen im Finanzbereich zusammenarbeiten können. Ansprechende, in der Cloud gehostete Online-Buchhaltungssoftware für kleine Unternehmen. Erhalte Zugriff überall und jederzeit. Hol dir jetzt deine kostenlose Testversion!
Wave bietet zu 100 % kostenlose, echte doppelte Buchhaltung für kleine Unternehmen. Als cloudbasierte Software kannst du mit Wave von überall auf deine Daten zugreifen, unbegrenzte Mitarbeiter*innen hinzufügen und mit einem einzigen Log-in an all deinen Unternehmen arbeiten. Wave eliminiert die Dateneingabe und stellt die benötigten Finanzberichte zur Verfügung, sodass du mehr Zeit damit verbringen kannst, das zu tun, was du liebst. Deine Buchhaltung ist außerdem nahtlos integriert mit Fakturierung, dem Scannen von Belegen, Zahlungsabwicklung und Gehaltsabrechnung. Wave bietet Kleinunternehmern eine echte doppelte Buchführung, die zu 100 % kostenlos in die übrigen Wave-Lösungen integriert ist!
Bill.com is an automated bookkeeping platform that streamlines the AP/AR process for accounting firms, independent accounts, in-house and virtual bookkeepers, and businesses of all sizes. Cut time spent on bill pay by 50% with online ACH payments and approvals. Get clients paid up to 3x faster with electronic invoicing and direct deposit. Keep an easily searchable digital paper trail with unlimited document storage. Empower clients with 24/7 access to AP/AR workflows across devices. Bill.com is an automated bookkeeping platform built for accountants, virtual bookkeepers, and businesses of all sizes.
Komplette, sofort einsatzbereite Buchhaltungssoftware mit sicherer Cloud und mobilem Zugriff für kleine und mittelgroße Unternehmen (in der Regel 0–50 Mitarbeiter mit etabliertem Geschäft). Die Preise bewegen sich je nach Anzahl der Nutzer zwischen 439 und 1.729 US-Dollar pro Jahr. Komplette, sofort einsatzbereite Buchhaltungssoftware mit sicherer Cloud und mobilem Zugriff für kleine und mittelständische Unternehmen
Sage 50cloud Ciel Commercial Management allows you to manage the entire billing chain with customizable business models and specific features such as multi-department inventory, multi-level article nomenclature, bilingual, multi-chance or subscription billing. Sage 50cloud Ciel Commercial Management allows you to manage the entire billing chain.

von Wolters Kluwer Canada

(184 Bewertungen)
Produktdetails
Taxprep ist eine der fortschrittlichsten Softwares zur Steuervorbereitung Kanadas, die von allen 30 der besten Buchhaltungsunternehmen des Landes genutzt wird, sowie von Tausenden von lokalen Unternehmen, kleinen Betrieben und Konzernen. Die Software wird von branchenführendem Kundenservice, technischem Support, Diagnosen und Optimierungen unterstützt und ist die kanadische Steuererklärungssoftware, die dir die Tools bietet, die du benötigst, um die Rentabilität zu steigern und der Kundschaft nützliche Services für die Steuererklärung und darüber hinaus zu bieten. Taxprep ist eine professionelle Steuersoftware, die Ergebnisse mit branchenführenden Optimierungen, Diagnosen, Bearbeitungskontrollen und mehr liefert.
From sales and purchases to cash flow, VAT and reporting, the features you'll find in Sage Business Cloud Accounting will support every step in your business process. With Sage Business Cloud Accounting, you get easy invoicing, you can track what you're owed, connect your bank, take care of VAT, get reporting and insights, sell products and services and work on the go with the Sage Business Cloud Accounting mobile app. Request your free trial today! Sage Business Cloud Accounting takes care of your finances, so you can focus on the business you love.
Sage | Accounting (formerly Sage One) online accounting software gives you anytime, anywhere access to the most important small business essentials. Access daily to-dos like invoicing, time tracking, and expenses - through the cloud or on our mobile app. Multi-language and multi-currency enabled, see why successful business owners choose Sage | Accounting. Visit website for a complete list of features. Compatible with Mac/PC, Apple/Android. Start your 30 day free trial today! Sage Business Cloud Accounting software gives you anytime, anywhere access to the most important small business essentials.
From sales and purchases to cash flow, VAT and reporting, the features you'll find in Sage Business Cloud Accounting will support every step in your business process. With Sage Business Cloud Accounting, you get easy invoicing, you can track what you're owed, connect your bank, take care of VAT, get reporting and insights, sell products and services and work on the go with the Sage Business Cloud Accounting mobile app. Get started by purchasing or taking a 30 day free trial. Sage Business Cloud Accounting takes care of your finances, so you can focus on the business you love.

von Bench Accounting

(156 Bewertungen)
Produktdetails
Bench is for small business owners who want to focus on their business, not their bookkeeping. Every month, Bench turns your data into tax-ready financial statements. You can monitor your business's financial health, download your financial statements, and chat with your team any time via the Bench app. And at the end of the year, Bench provides you with everything you (or your CPA) will need to file your taxes. Bench does your small business books for you. We sync directly with your accounts to deliver tidy, accurate and tax-ready books.
Divvy eliminiert Kostenberichte und ermöglicht Unternehmen, ein proaktives Budget zu halten. Benutzer können Grenzen für Budgetkategorien festlegen, Divvy Ausgabe-Karten für das gesamte Team genehmigen und Berichte in kompatible Buchhaltungssoftware automatisieren. Mit Divvy können Business-Manager Budgets und Ausgaben in Echtzeit überwachen, zu hohe Kosten steuern und Mitarbeiter-Betrug verhindern. Sammle nie wieder ein anderes Ticket, lege nie wieder eine Kostenaufstellung ein und gib´ nie wieder zu viel aus. Oh, und das ist alles kostenlos. Divvy verfolgt Betriebsausgaben und stuft sie ein, in Echtzeit. Unsere Software ermöglicht Transparenz und Kontrolle vor dem Ende des Monats.
Kashoo ist eine einfache Online-Buchhaltungssoftware für kleine Unternehmen. Verfügbar im Web und über die preisgekrönte App für das iPad und iPhone. Echte doppelte Buchhaltung und dennoch angenehm zu bedienen. Sende Rechnungen, erfasse Online-Kreditkartenzahlungen, verfolge Ausgaben und Umsatzsteuer, importiere Banktransaktionen automatisch und generiere die Berichte, die du für die Steuererklärung benötigst. Zu den Funktionen gehören auch mehrere Währungen, unbegrenzte Nutzer*innen und sicherer Zugriff für Steuerberater*innen und Buchhalter*innen. Buchhaltung für kleine Unternehmen leicht gemacht. Mithilfe der Anwendung kannst du Rechnungen senden, Zahlungen erfassen, Ausgaben verfolgen, Berichte erstellen und bessere finanzielle Entscheidungen treffen.
A new and better way to automate bookkeeping. Veryfi helps you do more business and less accounting by automating the boring parts of accounting (date entry, categorization & reconciliation) with machines, not humans. Veryfi has the industry fastest OCR & Machine Learning engine to consume unstructured receipts, invoices & purchases and turn it into a structure data format. Veryfi helps you meet your tax obligations to the IRS, maximize tax deductions and eliminates manual data entry. Modern mobile products for your team to automate bookkeeping, meet statutory tax obligations and gain real-time business insights.
KPMG Spark is an online bookkeeping service designed for small business owners. We pair you with a dedicated bookkeeper and our software so we can handle your books for you. Securely send your data to your bookkeeping team automatically by connecting your bank accounts, credit cards and third party integrations to the app. Moving forward your bookkeeping team will ensure your financials are up to date, payroll is delivered, and taxes are filed. Allowing you to do more of what you love. Cloud based online bookkeeping solution made for small business owners. Features include invoicing, payroll, & third part integration.
ZipBooks ist eine moderne Buchhaltungs-, Rechnungsstellungs- und Zeiterfassungssoftware für kleine Unternehmen und Auftragnehmer. ZipBooks vereinfacht die Verwaltung deines Unternehmens. Erhalte Zahlungen mit Kreditkarte oder über Paypal. Leistungsstarke, nutzerfreundliche Berichte, bewährte Vorgehensweisen der Branche und intelligente Empfehlungen von ZipBooks helfen dir, noch intelligentere Entscheidungen zu treffen. Moderne Buchhaltungssoftware für kleine Unternehmen, einschließlich Zeiterfassung, Rechnungsstellung und Kreditkarten- oder Paypal-Zahlungen.
Neat enhances the productivity of small businesses by helping them to eliminate paper through digitization and automate their bookkeeping tasks. Using the Neat SaaS solution, small businesses are able to organize and retain their documentation data in a digital format for business and income tax purposes, transmit it to accounting, contact management and marketing automation platforms, leverage analysis tools to monitor the health of their business and create Expense Reports for reimbursement. Neat is document digitization solution that enhances the productivity of small businesses by automating their bookkeeping activities.

von Priority Software US

(78 Bewertungen)
Produktdetails
AccountEdge Pro ist eine umfassende Buchhaltungs- und Verwaltungslösung für kleine Unternehmen, die mit Mac oder Windows arbeiten. Sie bietet alles, was du benötigst, um Verkäufe und Einkäufe zu tätigen, Lohnabrechnungen durchzuführen, Inventar zu erfassen, Zeit zu berechnen und Kontakte zu verwalten. AccountEdge ist alles, was du benötigst, um dein Unternehmen einfach und effizient zu führen. Buchhaltungssoftware für kleine Unternehmen für Mac und Windows
MYOB Essentials ist ein schneller und einfacher Weg, um deine Anforderungen an den Cashflow und die ATO-Compliance zu erfüllen. Enthält zeitsparende Funktionen, die dir die tägliche Buchhaltung erleichtern. Verabschiede dich von Cashflow-Kopfschmerzen. Akzeptiere Kreditkarten- oder BPAY-Zahlungen von Kunden direkt aus einer E-Mail-Rechnung heraus. Schnelle und einfache Steueraktualisierungen sorgen dafür, dass du stets auf dem neuesten Stand bist. Die Abwicklung der Bezahlung ist einfach und die Anforderungen der ATO Single Touch Payroll sind ein Kinderspiel. Cloudbasierte Buchhaltungssoftware für Kleinunternehmen zur Automatisierung der Gehaltsabrechnung, des Kundenmanagements, der Steuern und deines gesamten Buchhaltungsbedarfs.
Produktdetails
Receipt Bank is the worlds favourite paperless bookkeeping platform, connecting accountants, bookkeepers and businesses. Since 2010, weve been making it simple to capture, process and share financial documents so businesses can focus on what matters. You have better things to do than data entry. Thats why we help you drop the paper and save an average of three hours per week to do more of what you love, whether thats growing your business or taking Fridays off. With Receipt Bank, send and Receipt Bank is the worlds favourite paperless bookkeeping platform, connecting accountants, bookkeepers and businesses. Since 2010
Ready for the future of accounting? Botkeeper provides automated bookkeeping support to businesses by using a powerful combination of skilled accountants alongside machine learning and artificial intelligence (AI). Our clients receive 24/7 accounting and support as well as incredible insight into their financials with beautiful dashboards and unlimited reporting. Botkeeper uses machine learning and AI to provide bookkeeping at a low price.
Finanzdatenaggregator, der Informationen aus Rechnungen, Belegen und E-Mails extrahiert und in einem zentralen Hub speichert. Finanzdatenaggregator, der Informationen aus Rechnungen, Belegen und E-Mails extrahiert und in einem zentralen Hub speichert.

von Beanworks Solutions

(34 Bewertungen)
Produktdetails
Beanworks frees accounting teams from monotonous tasks associated with accounts payable. Automate data entry and approvals, and improve insight across your AP processes. Beanworks is the only AP software designed for multi-entity workflow, with one dashboard for your entire organization. Gain a holistic understanding of your AP spend in one centralized solution. Integrates with QuickBooks, Sage, Intacct, NetSuite, Rent Manager, and other systems. Ideal for 150 or more invoices/month. Cloud-based AP automation solution including payments. Ideal for 150+ invoices/month in QuickBooks, Sage, Intacct, NetSuite & more.
Der einfachste Weg, einmalige und wiederkehrende Geschäftszahlungen zu akquirieren. Dank Plooto kann deine Kundschaft dich ganz einfach bezahlen, wodurch der Zeitaufwand und die Kosten für Zahlungseingänge reduziert werden. Rationalisiere deinen Cashflow und vereinfache deine Verbindlichkeiten und Forderungen. Plooto gleicht automatisch und ganz nahtlos Quickbooks und Xero ab. Verabschiede dich von Papierschecks, Überweisungen und elektronischem Geldtransfer von Banken, indem du kostenlos auf Plooto aktualisierst. Der einfachste Weg, einmalige und wiederkehrende Geschäftszahlungen zu akquirieren. Ganz einfach für dich und deine Kundschaft. Synchronisiert mit Quickbooks und Xero.

von Big E-Z Bookkeeping

(24 Bewertungen)
Produktdetails
Big E-Z Books won't waste your time. Why? Because it's easy to use and even easier to correct entry errors. Great for the smallest of businesses, non-profits, groups, and clubs. You'll get clear, concise reports just like a professional whether you understand accounting or not! Includes one FREE half-hour of setup and customization help from me! You'll get a tour and tips for importing records to get caught up real quick. Only $79.95 for one year includes support. 30-day money back guaranty! Easy for bookkeepers and treasurers to use after-the-fact or in real-time. Won't waste your time. Installs on PC. Free trial.
Seamlessly Import/Export transactions between Excel/Google Sheets/CSV and QuickBooks/Xero/Sage/MYOB in a mostly automated way! A wide range of additional settings allows you to tailor the process in accordance with your needs. We provide an absolutely free trial plan to test all the features! Just connect and initially set up the app and start your imports and exports as it is ready-to-go. Import/Export lists and transactions between Excel/Google Sheets/CSV and QuickBooks/Xero/Sage/MYOB
Pandle ist eine kostenlose, einfache und effiziente Cloud-Buchhaltung für kleine Unternehmen. - Pandle verfügt über eine interaktive Hilfe, die dich über fehlerhafte Eingaben informiert. - Das Unternehmen überprüft deine Daten manuell, um sicherzustellen, dass sie korrekt sind. - Unterschiedliche Terminologie für Anfänger und fortgeschrittene Nutzer - Einfachste Cloud-Buchhaltungssoftware auf dem Markt Pandle ist eine kostenlose, einfache und effiziente Cloud-Buchhaltung für kleine Unternehmen.
Receipt Stash vereinfacht die Kreditorenbuchhaltung durch automatisches Extrahieren von Ausgabeninformationen aus jeder Quittung oder Rechnung und durch automatische Kategorisierung und Codierung der Ausgabenposten anhand dynamischer Lieferantenregeln. Alles in Echtzeit. Alle Ausgabenbelege werden sicher in einem einzigen, leicht durchsuchbaren, cloudbasierten Konto gespeichert und können mit einem Knopfdruck in deiner Buchhaltungssoftware veröffentlicht werden. Automatisierte Ausgabenverarbeitung in weniger als 5 Sekunden – verabschiede dich von der manuellen Dateneingabe. Receipt Stash verarbeitet Geschäftsausgaben und automatisiert die Dateneingabe, Kategorisierung und Veröffentlichung in Echtzeit in der Buchhaltungssoftware.
Produktdetails
ScaleFactor ist die intelligente Buchhaltungs- und Finanzsoftware, die die Art und Weise verändert, wie moderne Unternehmen arbeiten. Durch die Automatisierung komplexer Buchhaltungsaufgaben und die Übersetzung von Finanzinformationen in nutzbare Geschäftseinblicke ermöglicht es ScaleFactor Geschäftsinhabenden, Management und Unternehmen, sich auf das zu konzentrieren, was sie lieben: das Führen und Wachsen ihres Unternehmens. Fordere eine kostenlose Demo an. ScaleFactor ist die intelligente Buchhaltungs- und Finanzsoftware, die die Art und Weise verändert, wie moderne Unternehmen arbeiten.
Online-Buchhaltungssoftware für kleine Unternehmen. Enthält ein vollständiges Hauptbuchmodul und ein komplettes Gehaltsabrechnungssystem. Online-Buchhaltungssoftware für kleine Unternehmen. Enthält ein vollständiges Hauptbuchmodul und ein komplettes Gehaltsabrechnungssystem.
DAVO uses sales data from your POS system to set aside the exact amount of sales tax you collect every single day and then files and pays it when its due. It's fully automatic. Absolutely secure. Totally guaranteed. If you are a brick and mortar business and you sell things, chances are you have to collect and pay sales tax. DAVO can do it for you. Currently, DAVO is available on Clover, Toast, Square, Poynt, Revel, Upserve, and Quickbooks Online. DAVO sets aside sales tax daily and pays and files it, on time and in full - guaranteed. Try it for free for the first 30 days!
Produktdetails
Small business bookkeeping software with bank data importing capability. Small business bookkeeping software with bank data importing capability.

von Nonprofit Treasurer

(6 Bewertungen)
Produktdetails
A simple accounting app designed specifically for nonprofit governing boards and volunteer treasurers. Taking the financial reigns of your local nonprofit organization shouldn't be an epic undertaking - it should not be more difficult than managing your personal checkbook. Nonprofit Treasurer is bookkeeping with a simple design, with built-in tools for budgeting and reporting. It is easy to use, and it fits the unique structure (and responsibilities) of the volunteer treasurer role. Free online bookkeeping for youth sports, scout troops, clubs, PTAs, charities.

von Avanquest Software

(5 Bewertungen)
Produktdetails
Manage check writing, payroll and credit card processing, to purchase orders, billing, invoicing, inventory control and reporting. Manage check writing, payroll and credit card processing, to purchase orders, billing, invoicing, inventory control and reporting.
Produktdetails
Cloud accounting software designed to help business owners save time and make smarter business decisions. Invoice and collect payments, track expenses, customize reports and work with your accountant. Try it for free today! Smart cloud accounting software designed for small business.

von Lander Technologies

(4 Bewertungen)
Produktdetails
Smart bookkeeping software designed to increase productivity of your business and be able to access information anywhere. Smart bookkeeping software designed to increase productivity of your business and be able to access information anywhere.
Buchhaltungstool für Unternehmer, die über keine Kenntnisse in der Buchführung verfügen. Die Funktionalität umfasst das Erstellen von Rechnungen und die Steuervorbereitung. Buchhaltungstool für Unternehmer, die über keine Kenntnisse in der Buchführung verfügen. Die Funktionalität umfasst das Erstellen von Rechnungen und die Steuervorbereitung.

von Alytix Ventures

(4 Bewertungen)
Produktdetails
Traxit is a workflow/practice management tool that allows you to manage, track, assign, and report on whatever the job may be. Easily read the dashboard for the perfect high level overview to make quick decisions. Process and track the status of engagements, from anything that requires multiple steps to tax returns and bookkeeping. Start a free trial today to see what TRAXIT can do for you! https://traxit.io Traxit is a workflow/practice management tool that allows you to manage, track, assign, and report on whatever the job may be.
Accounting app with accounting books maintenance, inventory control, invoicing, expenses tracking, sales order generation capabilities. Accounting app with accounting books maintenance, inventory control, invoicing, expenses tracking, sales order generation capabilities.

von Media Two Web Development

(2 Bewertungen)
Produktdetails
Online system that helps businesses with expense recording and quoting, automated addition of late fee capabilities and more. Online system that helps businesses with expense recording and quoting, automated addition of late fee capabilities and more.
Web-based solution that provides accounting through drafts, custom formulae, automated services and more. Web-based solution that provides accounting through drafts, custom formulae, automated services and more.
Small business financial software that includes invoicing, profit/loss reporting, customer management, sales and expenses analysis. Small business financial software that includes invoicing, profit/loss reporting, customer management, sales and expenses analysis.
Accounting software for small business for simple and easy bookkeeping. Document incoming and outgoing cash flow including sales, receipts, payments, and purchases. See how your business is doing with real-time balances and reports. Fax or email your accountant directly. Prepare your tax returns quickly with your financial reports. Easily generate over 20 financial reports. Income Sheets and Balance Statements help you track growth. Secure mobile access via web. Professional business accounting software. Report & document incoming & outgoing cash flow (sales, receipts, purchases, & payments)

von Flare Accounting

(1 Bewertung)
Produktdetails
Offers financial dashboard, team collaboration, invoicing, expense tracking, and budgeting tools for small businesses and freelancers. Offers financial dashboard, team collaboration, invoicing, expense tracking, and budgeting tools for small businesses and freelancers.
Bank reconciliation solution with AI-enabled data extraction capabilities that converts paper statements into excel sheets & more. Bank reconciliation solution with AI-enabled data extraction capabilities that converts paper statements into excel sheets & more.

von General Ledger

(1 Bewertung)
Produktdetails
Non-employee business's track cash flow in real time. Automated transaction download, dynamic filters, unlimited category structure. Non-employee business's track cash flow in real time. Automated transaction download, dynamic filters, unlimited category structure.

von cheqbook.com

(1 Bewertung)
Produktdetails
Cloud-based accounting platform for small businesses that automatically categorizes transactions from credit cards and bank accounts. Cloud-based accounting platform for small businesses that automatically categorizes transactions from credit cards and bank accounts.

von Nimble Accounting

(1 Bewertung)
Produktdetails
Designed with the hotel industry in mind, Nimble Property's KPI dashboard lets your hoteliers monitor Daily Sales, Occupancy %, ADR, RevPar, Review GSS, all at one place. It also alerts you on pending/overdue payments & receipts. Significant features of Nimble Property: Multi-Hotel Management, Accounts Payable Automation, Bank Reconciliation, Key Performance Analytics Dashboard, Budget & Forecast, STR, GSS Import, Expenses analysis, and Hotel-Specific Reporting. Nimble Property is a Cloud-based accounting software for the hotel industry.

von Reviso Cloud Accounting

(1 Bewertung)
Produktdetails
Cloud-based accounting solution that assists small businesses with invoicing, expense management, taxation and financial reporting. Cloud-based accounting solution that assists small businesses with invoicing, expense management, taxation and financial reporting.

von RevSym

(0 Bewertungen)
Produktdetails
RevSym von CallidusCloud automatisiert die vom FASB festgelegten ASC-606- und ASC-605-Richtlinien und bietet zwei Funktionen zur Berichterstellung für Unternehmen. RevSym automatisiert die vom FASB festgelegten ASC-606- und ASC-605-Richtlinien und bietet zwei Funktionen für die Berichterstellung für Unternehmen.

von VT Software

(0 Bewertungen)
Produktdetails
Excel-based accounting software for sole traders and partnerships. VT Final Accounts handles cash flow, expense tracking, revenue management and more in an easy to use software. Excel-based bookkeeping tool for sole traders and partnerships.

von Gladiris Technologies

(0 Bewertungen)
Produktdetails
A GST compliant bookkeeping and accounting software for easy invoicing, featuring a chat-bot and an intuitive UI. A GST compliant bookkeeping and accounting software for easy invoicing, featuring a chat-bot and an intuitive UI.

von PyanGo

(0 Bewertungen)
Produktdetails
PyanGo delivers advanced accounting solutions for non-profits, so your organization can focus less on accounting administration and focus more on your mission. Our solutions are built on top of NetSuites cloud-based Software as a Service platform, with the benefit of a full ERP system with PyanGos useful 100% integrated solutions. We provide grant management, grant accounting, budgetary control, and fund accounting modules, which help to solve the diverse needs of organizations. Accounting software for nonprofits and educational institutions, fully integrated with NetSuite.

von Silverfin

(0 Bewertungen)
Produktdetails
Ein zentralisiertes Portal, das Buchhaltern hilft, Informationen mit ihren Kunden auszutauschen. Ein zentralisiertes Portal, das Buchhaltern hilft, Informationen mit ihren Kunden auszutauschen.

von GSTBlue

(0 Bewertungen)
Produktdetails
Provides a fully GST ready accounting software that is highly customizable for a variety of your accounting needs. Provides a fully GST ready accounting software that is highly customizable for a variety of your accounting needs.

von Openpro

(0 Bewertungen)
Produktdetails
OpenPro Easy ERP streamlines back-office processes for growing and midsize businesses. It accelerates business work flows, improves data reliability, and offers higher levels of service to customers, suppliers and partners. It provides real-time visibility into key Performance Indicators (KPI) for better, faster decision-making. OpenPro ties together accounting/ERP/CRM/ecommerce applications allowing you to support your entire business with one system. OpenPro Easy ERP software is an ideal full featured solution for small to medium size businesses. Real-time KPI reporting.

von bookkeepy

(0 Bewertungen)
Produktdetails
Bookkeepy helps manage clients, invoices, and expenses with ease. Bookkeepy helps manage clients, invoices, and expenses with ease.

von Greenback

(0 Bewertungen)
Produktdetails
Bookkeeping on Cruise Control. We automatically sync original & itemized receipts from the companies you do business with. Save time and money. No manual data entry. Get more productivity from your purchases. We believe exchanging emails, paper, or PDFs for invoices and expenses is cumbersome and error prone. While convenient for the sender, it's painful for the recipient. Greenback directly connects customers with vendors for a seamless electronic exchange of invoice and expense data. Receipts with an IQ. Automatically sync original & itemized receipts from the companies you do business with. Automate your bookkeeping

von Nexin Gateway

(0 Bewertungen)
Produktdetails
Industry Specific platform for Food and Beverage. Our services include accounts payable, bill pay, back office reports, bulk purchase ordering, and more. DIY or we provide the Bookkeeper. Simple reconciliation for bank and CC. No exporting data into third party software, we have our own full Accounting module included! POS integration available. Proprietary platform for Food and Beverage bookkeeping. Simple reconciliation format.

von Infogestion

(0 Bewertungen)
Produktdetails
Excel-based tool designed for small businesses to handle current orders, cash flow budget, creditor and debtor information. Excel-based tool designed for small businesses to handle current orders, cash flow budget, creditor and debtor information.

von Pebe

(0 Bewertungen)
Produktdetails
Take control of your finances with this web application and efficiently handle invoices, customer data, expenses, and more. Take control of your finances with this web application and efficiently handle invoices, customer data, expenses, and more.

von ProSaldo

(0 Bewertungen)
Produktdetails
Modulare Buchhaltungslösung, die Buchhaltung und Auftragserfassung kombiniert. Geeignet für alle Arten von Unternehmen. Modulare Buchhaltungslösung, die Buchhaltung und Auftragserfassung kombiniert. Geeignet für alle Arten von Unternehmen.

von Excelsious

(0 Bewertungen)
Produktdetails
What makes Receipt Bot special? - Accurate Automated Data Entry - Snap and Go - Super-Fast and Highly-Accurate OCR - Fully Responsive and Deep Integrations - Simplified File Sharing and Archiving - Intelligent Records Checking Makes accounting and bookkeeping super easy, saving you time and money.

von Morpheus Aiolos

(0 Bewertungen)
Produktdetails
Afterbanks has two products: its personal finance management application and its REST API, technology sold to third parties, so they can develop their own products. Through their APP, the users and companies have the FREE service, with the option to become PREMIUM (increasing services). Afterbanks APP is the only application that supports all banks in Spain and make a real-time connections in the fastest way possible. They use the256-bit security encryption to guarantee the client information. Afterbanks, currently the only company that has an exclusive technology that allows you to connect with all Spanish banks in real time

von OpenDigits

(0 Bewertungen)
Produktdetails
When you work with OpenDigits, you get all the benefits of the latest accounting tech, without sacrificing the human touch. Each company is paired with a professional accountant who uses advanced software to take care of your bookkeeping and provide you with expert financial advice. This leaves you with more time to focus on scaling your business. OpenDigits is a cloud bookkeeping solution designed for tech startups.

von Finance Pal

(0 Bewertungen)
Produktdetails
Finance Pal is an all in one solution for bookkeeping and managing any businesses' financial accounts. Finance Pal is an all in one solution for bookkeeping and managing any businesses' financial accounts.

von Georges Tech

(0 Bewertungen)
Produktdetails
Online application that helps small businesses automate accounting, from expense tracking to tax filling and bank reconciliation. Online application that helps small businesses automate accounting, from expense tracking to tax filling and bank reconciliation.

von Quipu

(0 Bewertungen)
Produktdetails
Add receipts, manage invoices, conclude expenses, and everything else you'd need in the same place. Add receipts, manage invoices, conclude expenses, and everything else you'd need in the same place.

von Dokka A.I.

(0 Bewertungen)
Produktdetails
Saves time with automated bookkeeping entries and smart document management using Artificial Intelligence. Saves time with automated bookkeeping entries and smart document management using Artificial Intelligence.

von Moneypex

(0 Bewertungen)
Produktdetails
Moneypex is an affordable and powerful accounting solution for business owners to keep track of their business finances. Through smart invoicing and high impact solutions, Moneypex Saves business owners time that can be reinvested into business growth. It is simple to use and can manage multiple businesses. Moneypex is a free invoicing software that helps you create unlimited invoices and bills for small business. It is created for business owners to scale rapidly and get paid faster. Moneypex is an affordable and powerful accounting solution for business owners to keep track of their business finances.

von ClassWallet

(0 Bewertungen)
Produktdetails
ClassWallet streamlines manual, time-intensive tasks related to collecting and reconciling receipts involved with relatively small transactions by digitizing and automating those processes for the school business office. Our single, consolidated platform includes: a virtual wallet, integrated eCommerce marketplace, reimbursement management, and a declining balance reloadable debit card. ClassWallet streamlines manual, time-intensive tasks related to collecting and reconciling receipts for relatively small transactions.

von BodeTree

(0 Bewertungen)
Produktdetails
Bookkeeping solution that helps franchisees track transactions in real-time and generate financial reports. Bookkeeping solution that helps franchisees track transactions in real-time and generate financial reports.

von BizTechnologies

(0 Bewertungen)
Produktdetails
Accounting solution that assists small businesses with bank reconciliation, customer interaction tracking, inventory control, and more. Accounting solution that assists small businesses with bank reconciliation, customer interaction tracking, inventory control, and more.

von Informer Online Nederland

(0 Bewertungen)
Produktdetails
InformerOnline is a bookkeeping and invoicing tool for starting entrepreneurs, freelancers and SMEs from every business lines. InformerOnline is a bookkeeping and invoicing tool for starting entrepreneurs, freelancers and SMEs from every business lines.

von KhataBook

(0 Bewertungen)
Produktdetails
A digital ledger to manage all your business transactions on your phone. A digital ledger to manage all your business transactions on your phone.

von SHTAR

(0 Bewertungen)
Produktdetails
SHTAR is a B2B payment processing solution that interfaces existing accounting software applications (e.g. QuickBooks, etc.) with bank payment platforms, streamlining automation, and eliminating manual processes for the payor, bank, and payee. SHTAR automates payments and syncs transaction-related data directly from the accounting software to the recipient for ACH, RTP, wire, and card payments. It eliminates double entry and automates bank account reconciliation. SHTAR is a B2B payment processing solution that interfaces accounting software applications with bank payment platforms

von Qount

(0 Bewertungen)
Produktdetails
Cloud-based accounting and tax practice management software that offers a fully connected experience for your business. Cloud-based accounting and tax practice management software that offers a fully connected experience for your business.

von ICS INFORMATIQUE

(0 Bewertungen)
Produktdetails
The swiss army knife of business management: Multi-user, scalable and highly configurable The swiss army knife of business management: Multi-user, scalable and highly configurable

von Sistemi

(0 Bewertungen)
Produktdetails
PROFIS is the software solution that gives accountants the necessary tools to provide administrative, fiscal and digital services to suitably advise clients. PROFIS works in cloud, too. Main PROFIS functionalities: - Accounting - Fiscal and tax services - Digital services, as billing and invoicing - Financial statements PROFIS is the software solution for accountants to suitably advise clients in administrative, financial and digital services.

von Datalog

(0 Bewertungen)
Produktdetails
Datalog offers a document management solution only available in Italy. It covers invoicing, billing, GDPR compliance, archiving & OCR. Datalog offers a document management solution only available in Italy. It covers invoicing, billing, GDPR compliance, archiving & OCR.