91 Ergebnisse
Warum Capterra kostenlos ist
P.O.C. System ist eine SaaS-Plattform mit einer einmaligen grafischen Oberfläche, die dir hilft, die gewerblichen Immobilien und Arbeitsbereiche deines Unternehmens zu maximieren. Es gibt zwei Standardlösungen. 1. Flächenmanagementsystem – speziell für Unternehmen, die Bürogebäude haben und verwalten oder Gewerbeimmobilien veräußern. 2. Sitzverteilungssystem – für mittelgroße Unternehmen und Coworking-Spaces für eine visuelle, einfach zu bedienende Plattform zur Verwaltung des Arbeitsbereichs und der Büroplatzverteilung. Erfahre mehr über POC System Saas-basierte Facility-Management-Software, die Unternehmen hilft, Platz- und Sitzverteilungen zu verwalten. Erfahre mehr über POC System
In Quant zeichnen und verwalten Kunden die Grundrisse tausender Filialen und veröffentlichen jedes Jahr Hunderttausende von Planogrammen. Dank der intelligenten automatischen Generierung von nach Umsatz optimierten Planogrammen basierend auf benutzerdefinierten Vorlagen ist es möglich, die Planogramme auch in großen Vertriebsnetzen mit unterschiedlichen Filialen auf dem neuesten Stand zu halten, ohne den Personalbedarf zu erhöhen. Erfahre mehr über Quant Retail Cloud-Lösung für Raumplanung, Kategorienverwaltung, Planogramme, automatische Bestellung und Regaletiketten. Erfahre mehr über Quant Retail
Die mühelose, kostengünstige Möglichkeit, deinen Arbeitsplatz bis zu 30 % effizienter zu gestalten. Die Nutzung von Accordant erfordert keine CAD-Kenntnisse oder einen Abschluss in Architektur und bietet stattdessen nutzerfreundliche Drag-and-Drop-Funktionen. Genaue aktuelle Informationen können von allen, die sie benötigen, sofort abgerufen werden. Plane Handlungen, verfolge Belegungen und Leasing-Vorgänge, die Umfrageauslastung und vieles mehr – alles mit einem einzigen webbasierten Tool. Ein Muss für Unternehmen mit ein paar Hundert Schreibtischen bis hin zu großen multinationalen Konzernen. Erfahre mehr über Accordant Die mühelose, kostengünstige Möglichkeit, deinen Arbeitsplatz bis zu 30 % effizienter zu gestalten. Weder CAD-Kenntnisse noch ein Abschluss in Architektur sind erforderlich. Erfahre mehr über Accordant
Moderne Organisationen nutzen neue Ansätze für Arbeitsplatzplanung, die durch mobile Technologien und eine dynamische Belegschaft überhaupt erst möglich werden. Das Space Management von FM:Interact unterstützt die Bedürfnisse von Einrichtungen, indem Tools für alternative Arbeitsplatzumgebungen bereitgestellt werden. Dies umfasst die Zuweisung von Gruppen bestimmter Räume auf einer Etage zu einer Zone oder Nachbarschaft und die Nutzung von grafischen Ansichten, um Zonen und Nachbarschaften auf deinen Etagen schnell zu identifizieren. Erfahre mehr über FM:Systems Dieses Modul wurde entwickelt, um Facility- und Immobilienprofis einen vollständigen Überblick über Raum, Belegung und Nutzung zu vermitteln. Erfahre mehr über FM:Systems
Concept3D ist eine Unternehmensplattform für interaktive Karten und virtuelle Touren mit erweiterter Datenintegration, Wegfindung, virtueller Realität, Anpassung der Barrierefreiheit, Raumplanung und virtuellen Einsatzelementen. Als Full-Service-Softwareplattform kann das Concept3D-Team 3D-Renderings sowohl für interaktive Karten als auch für virtuelle Touren anbieten, die VR-fähig sind. Alle Funktionen sind über das 360° Tour- und Map Content Management-System (CMS) von Concept3D verfügbar. Erfahre mehr über Concept3D 360°-Videos, 3D-Renderings, Karten und Daten für die Erstellung einer benutzerdefinierten virtuellen Umgebung mit Concept3Ds Enterprise-Tour- und Kartenplattform. Erfahre mehr über Concept3D
Skedda bietet Raumplanung und visuelle Verwaltung von Online-Buchungen. Skedda bietet einzigartige Planungsfunktionen für Räume wie Buchungs- und Preiskonditionen nach Zeit, Tag, Nutzer*in und Raum sowie Freigabe- und Abhängigkeitsregeln. Die Anwendung wird über eine nutzerdefinierte URL aufgerufen und Single-Sign-On-Funktionalität mit Google, Facebook, Twitter und Microsoft ist verfügbar. Entwickelt, um Veranstaltungsorten und Communitys zu helfen, Räume zu verwalten. Skedda ist eine Plattform für die Buchungsplanung von Räumlichkeiten und Online-Buchungen. Eine Räumlichkeit kann ein Hof, ein Studio, ein Raum, ein Hotdesk und vieles mehr sein.
MRI Software bietet ein Portfolio an Lösungen für jede Disziplin des Immobilienmanagements, einschließlich Eigentümern, Besitzern oder Managern. In den letzten 47 Jahren hat MRI Software einigen der führenden Namen der Branche ermöglicht, von kleinen Unternehmen zu nationalen und internationalen Marken zu wachsen. Immobilieninvestments, die von MRI Software verwaltet werden, wachsen nachweislich deutlich schneller als der Marktdurchschnitt, und die Innovationen von Qube Global Software helfen Unternehmen immer noch dabei, sich in einem Tempo zu entwickeln, mit dem sie ihre Konkurrenz hinter sich lassen. MRI Software ist ein führender Anbieter von innovativen Softwareanwendungen für Immobilien und gehosteten Lösungen.
Diagramm-Software, die automatische Formatierung, Hunderte von Vorlagen und einfache Diagrammfreigabe bietet. Erstelle Wohn- und Gewerbeflächenpläne, Grundrisse, Lagepläne, Bürolayouts, Baupläne und vieles mehr. Zeichne und drucke auf jeden Maßstab. SmartDraw läuft auf jedem mit dem Internet verbundenen Gerät und beinhaltet einen Windows PC-Download. Visio importieren, ändern und exportieren. Vollständige MS-Office-, Box- und G-Suite-Integrationen. Einfache Dateifreigabe und Zusammenarbeit. Einfache Software für die Planung von Wohn- und Geschäftsräumen. Zeichne und drucke auf jeden Maßstab. Enthält 70 Diagrammtypen.
Die Raum-Management Software von iOFFICE bietet die Möglichkeit, Grundrisse in Echtzeit zu visualisieren, um zu sehen, wo die Arbeitskräfte sitzen, Bewegungen mit Drag-and-Drop zu planen und wichtige Einblicke in deinen Arbeitsbereich zu erhalten. Du erfährst, wie deine Arbeitskräfte den Raum wirklich nutzen, und kannst so den Arbeitsbereich effektiv planen, um ihre Anforderungen zu erfüllen und den Raum gut auszunutzen. Du erfährst, wie deine Arbeitskräfte den Raum nutzen, und kannst so den Arbeitsbereich effektiv planen, um ihre Anforderungen zu erfüllen und den Raum maximal auszunutzen.
SpaceIQ ist in Kombination mit der cloudbasierten Plattform, die Anlagen von Kostenstellen in strategische Unternehmensressourcen umwandelt, eine führende Software bei der digitalen Transformation des Arbeitsplatzes. SpaceIQ bietet Management-Tools und Einblicke, um Unternehmen dabei zu unterstützen, datengesteuerte Immobilienentscheidungen zu realisieren, die operative Exzellenz zu steigern und die Mitarbeitererfahrung zu verbessern. Reimagine Your Workplace(TM) auf der Website des Unternehmens SpaceIQ bietet eine leistungsstarke, intelligente und nutzerfreundliche CAFM/IWMS Gebäudemanagementsoftware für Unternehmen jeder Größe.
Space Designer 3D ist eine Online-Anwendung, mit der Nutzer ihre Grundrisse in 2D zeichnen und die Innenräume in 3D darstellen können. Online-Anwendung zum Zeichnen von Grundrissen in 2D und zum Visualisieren in 3D.
Echtzeitplanung, Statusanzeigen und Karten für die Besprechungsräume, Schreibtische und Personen in deinem Büro. Robins Plattform wird zusammen mit deinen vorhandenen Outlook- oder Google-Kalendern verwendet, und alle Aktualisierungen eines Besprechungsraums oder Schreibtisches über das Web-Dashboard, die mobile App oder die Raumanzeige werden automatisch mit dem gesamten Bürokalender synchronisiert. Heute plant Robin Meetings, Schreibtische und Personal in Tausenden von Büros auf der ganzen Welt. Echtzeitplanung, Statusanzeigen und Karten für die Besprechungsräume, Schreibtische und Personen in deinem Büro. Verwende ein beliebiges Gerät oder einen Kalender.
Mit OfficeSpace können Immobilienverwalter und Führungskräfte am Arbeitsplatz Umzüge ausführen und den Platz maximieren. Sieh genau, wie dein Arbeitsplatz genutzt wird, und sei deinen Platzanforderungen immer einen Schritt voraus. Kombiniere Immobilienkosten mit Auslastungskennzahlen, um Benchmarks für dein globales Portfolio zu erstellen. Führe problemlos kleine und große Umzüge durch. Stelle sicher, dass Desk Sharing perfekt für deinen Arbeitsbereich und deine Mitarbeiter funktioniert. Hole mehr aus deinem Arbeitsbereich heraus. Buche eine Demonstration und erfahre, warum Unternehmen zu OfficeSpace wechseln. OfficeSpace bietet Unternehmen die Tools und Einblicke, mit denen sie Umzüge einfach verwalten, gemeinsam genutzte Schreibtische anbieten und den Platz maximieren können.
Optix ist eine Mobile-First-Plattform, die die Verwaltung von gemeinsamen Räumen intelligent und intuitiv macht. Alle Tools, die du für einen modernen und vernetzten Arbeitsplatz benötigst. Optix ist eine Mobile-First-Plattform, die die Verwaltung von gemeinsamen Räumen intelligent und intuitiv macht.
Einfach zu bedienende, webbasierte Umgebung für korrektive, präventive und geplante Wartung. Verwalte Serviceanfragen und Arbeitsaufträge. Verwalte Ressourcen und PMs. Erhalte Benachrichtigungen und Warnungen zu wichtigen Terminen und Meilensteinen. Verwalte Wartungspersonal und ihre Aufgaben. Verwalte die Budgetplanung, Rechnungsstellung und Bestellungen für Wartungsaktivitäten. Verwalte die langfristige Wartung von Gebäuden. Verwalte Anbieter und Dienstleister. Verwalte den Teile- und Ressourcenbestand. Unterstützt alle modernen mobilen Geräte. Internetbasierte Software für Arbeitsaufträge und korrektive, präventive, vorrausschauende und geplante Wartung. Vollständig konfigurierbar.
Events2HVAC ist ein einfacher Weg, um Energie, Zeit und Geld zu sparen. Die Lösung reduziert den Energieverbrauch um 20–40 %, indem die HLK-Anlage zwischen Ereignissen auf die Einstellungen für unbesetzte Zeiten gestellt wird. Vorlaufzeiten stellen sicher, dass die Raumtemperatur angenehm ist, wenn das nächste Ereignis beginnt. Führungskräfte sparen 2–20 Stunden/Woche, indem sie keine Ausnahmezeitpläne für besondere Ereignisse eingeben. Energiekosten werden pro Quadratmeter durchschnittlich um 0,50 $ gesenkt. Events2HVAC ist leistungsstark, flexibel und mit vielen Systemen kompatibel. Diese Software ist der Autopiloten von Gebäudemanagern. Reduziert den Energieverbrauch um 20–40 %, indem die HLK-Anlage zwischen Ereignissen auf die Einstellungen für unbesetzte Zeiten gestellt wird. Leistungsstark, flexibel und mit vielen Systemen kompatibel.
IWD software combines 2 powerful tools to execute and drive the performance of your merchandising strategy and improving sales. > IWD DISPLAY, IS A MERCHANDISING SOFTWARE that allows you to create visual merchandising guidelines online in 2D & 3D quickly and easily, and send these automatically throughout your distribution network. > IWD NETWORK, IS A CLOUD-BASED PLATFORM that allows you to seamlessly collaborate between your head office and the field. IWD DISPLAY is a merchandising software to help retailers create planograms, analyze sales and measure their merchandising strategy.
Planogramm-Produktions- und Category-Management-Software für Einzelhändler. Planogramm-Produktions- und Category-Management-Software für Einzelhändler.
Unternehmensraum- und Belegungsmanagementlösung für die Planung und Bewertung der Raumnutzung. Es können mehrere Planungsszenarien erstellt werden. Unternehmensraum- und Belegungsmanagementlösung für die Planung und Bewertung der Raumnutzung. Es können mehrere Planungsszenarien erstellt werden.
ActivityAnalysis is workplace utilization software (plus services, as needed) to show "how many people are doing what activities in what types of spaces." Architects and workplace strategists need utilization data to make a business case for workplace change and to inform programming and design. Are assigned desks underused? Are conference rooms used mostly by one or two people, regardless of their size? Collect detailed data about interpreted as heat maps and customized reports. ActivityAnalysis is a workplace utilization study that shows how spaces are used and informs programming and design.
The #1 Full-Service Space Management Solution, by Gensler--The Leader in Workplace. Easily Manage Moves-Adds-Changes, Square Footage, Space Allocations, Office Seating Plans, and Scenarios. Unlimited User Licenses, 60-90 Day Implementation, SaaS, Ongoing CAD Maintenance, and Dedicated Advisory Services. Data is Combined With Interactive Floor Plans For Real-Time Reporting. Wisp is The Solution of Choice For Real Estate and Facility Teams Who Prefer a Nimble Approach and Value Data Integrity. #1 Full Service Space Management Solution, by Gensler. Moves-Adds-Changes, Space Allocations, Seating Plans, Scenario Planning, + More.
Common Areas hat sich zum Ziel gesetzt, gewerblichen Immobilienunternehmen und Facility-Management-Teams bei der Produktivitätssteigerung zu helfen. Das Unternehmens ist bestrebt, Abläufe an der Schnittstelle zu deinen Mitarbeitern, Gütern und Prozessen zu beschleunigen und zu vereinfachen. Die cloudbasierte Plattform Common Areas bietet maßgeschneiderte Lösungen zur Rationalisierung von Betriebsbereichen wie Arbeitsaufträge, vorbeugende Wartung, Standortinspektionen, interaktives Planmanagement, Vertragsverfolgung, Dokumentenmanagement und vieles mehr. Produktivität an jedem Ort – vereine deine Mitarbeiter, Liegenschaften und Prozesse mit einer Software, die auf deine individuellen Abläufe an mehreren Standorten zugeschnitten ist.
RELEX Solutions bietet ein integriertes Planungssystem für Einzelhandels- und Lieferketten, das für Kunden auf der ganzen Welt beeindruckende Ergebnisse liefert. Mit präzisen Nachfrageprognosen, automatischer Auffüllung, revolutionärer Raumplanung und Sortimentsoptimierung hilft RELEX Unternehmen, besser zu planen, mehr zu verkaufen und weniger zu verschwenden, egal wie schnell sich der Markt verändert. Die agile Technologie passt sich deinen sich verändernden Abläufen und Prozessen an, egal ob du ein schnell wachsender Herausforderer oder ein multinationales Unternehmen bist. RELEX Solutions bietet ein integriertes Einzelhandels- und Lieferkettenplanungssystem, das für Kunden weltweit beeindruckende Ergebnisse liefert.
QuickFMS is a cloud-based facility management software platform for managing your Space, Assets, Properties and Shared services like Conference rooms and Guest Houses. It's a one-stop destination for organizing, structuring and running your business and infrastructure for maximizing your company's efficiency and performance. Suitable for companies with 1000+ employees, we ensure an all-around result for your company by helping you achieve a smoother operation and happier employees. Cloud-based facility management tool for 1000+ employee companies to manage Space, Assets, Properties, enhance efficiency of employees
At Roomzilla, we believe that booking a meeting room should be quick and simple. We're offer a seamless software that blends into your workflow and increases the efficiency of your rooms. Our tool combines a website in harmony with onsite tablet displays to provide real-time access to reservation and availability information. Roomzilla eliminates the stressful logistics and social awkwardness. Booking a meeting room should be quick and simple. Our tool combines a website with at-room tablets to provide real-time availability.
SpaceRunner übertrifft herkömmliche SaaS-Produkte für das Flächenmanagement, indem es die Nutzer mit einer Live-Excel-Integration, leistungsstarken angewandten Berechnungen und bedingten Formatierungsregeln unterstützt. Mit SpaceRunner kannst du BIM-Daten auf einfache Weise synchronisieren und dynamische visuelle Symbole erstellen, die sich unbegrenzt über- und untergeordnet miteinander verknüpfen lassen. Durch Hinzufügen von Echtzeit-Sensordaten-Feeds kannst du einen echten digitalen Zwilling deiner Einrichtung realisieren. Lass dich nicht abhängen und steige mit SpaceRunner in die Zukunft des Flächenmanagements ein. SpaceRunner ist eine webbasierte Planungs- und Verwaltungslösung, die Geräte, Assets und andere Daten auf jedem virtuellen Bild visualisiert.
Based on AutoCAD, 2020 Cap is the perfect professional space planning and specification solution for designing faster with fewer errors thanks to the automation of time-consuming tasks and the most up-to-date catalogs in the industry. Windows-based space management solution that helps businesses via AutoCAD integration, project management, visual impressions & more.
WPA is the premier employee effectiveness platform. Our platform delivers fast and deep insights into the work behaviors that matter most of your teams, departments or whole organizations. WPA combines valuable information about activity patterns, value networks, culture, and other relevant information of the workforce. By visualizing the needs and wants of every team or population we excel at scaling the conversation about how to make work better. Employee engagement platform that helps measure workplace experiences and organizational cultures to enhance staff effectiveness.
ecobook is a state-of-the-art room, desk and resource booking system that brings together various tools into one interface. ecobook provides a simplified interface to manage your space. With granular control over access, rooms, desks and resources can be better managed so that problems such as conflict of bookings, updating multiple systems and email coordination are eliminated. ecobook provides room, desk and resource booking system to transform your workspace into a smart office.
Operate is a purpose-built, workspace management software for managing crucial day-to-day coworking and flexible workspace operations. With Operates end-to end ERP system built for ambitious, multi-site operators, stakeholders can remove complexities, gain real-time insight, improve member experience, and facilitate booking, buying and billing of services. Operate is a purpose-built, workspace management software for managing crucial day-to-day coworking and flexible workspace operations.
Web-basiertes CAFM-System, das Institutionen dabei hilft, ihre Räumlichkeiten und Vermögenswerte besser zu verwalten.
AgilQuest delivers workspace and meeting room booking software solutions for the modern workplace, alongside workplace analytics to answer your long and short term utilization questions. Our people-focused solutions help companies from enterprise to startup provide freedom and flexibility for employees, and measure and manage space, on-premise or in the cloud. AgilQuest solutions work on multiple interfaces including web browsers, smartphones, tablets, kiosks and digital signage. Workplace booking software for organizations who wish to provide freedom and flexibility for employees or share space with others.
Das eFACiLiTY® Space Management System ist eine führende Lösung für die Raumplanung, die eine effiziente Verwaltung der abteilungs-/kostenstellen-/projektbezogenen Raumzuweisung und Implementierung von Hot-Desking-/On-Demand-Sitzplatzbuchungen für geteilte Arbeitsbereiche unterstützt. Die Integration mit IoT-Sitzsensoren für Echtzeit-Belegungsdaten, QR-Codes für Nutzer zum Scannen und Buchen von Plätzen, Platzbuchung per Kiosk oder Mobilgerät, Dashboards zur Analyse von Belegungstrends und die visuelle Raumzuweisung sorgen für große Nutzerfreundlichkeit. Implementiere das eFACiLiTY® Space Management System für On-Demand-Workspace-Buchungen/-Hot-Desking, um die Raumnutzung zu optimieren und Kosten zu sparen.
Saas-based workplace optimization and workforce enablement solutions, enabling CRE professionals to manage and deliver todays modern workplace. Our solutions are designed to increase real estate portfolio utilization, streamline operations, and enable smarter, more productive work environments. Space planning software with portfolio modeling and workspace utilization tracking tools.
Trimble Manhattan provides a single system for managing the lifecycle & costs of real estate portfolios and facilities more efficiently and effectively. Its suite of modules cater to all aspects of real estate management - from financials, projects, lease administration and accounting; to maintenance, space planning, moves and energy management. Manhattan helps organisations make more informed business decisions, reduce costs, and increase operational, financial & environmental performance. Single system for the entire real estate lifecycle - from financials, lease and projects; to maintenance, space, asset & sustainability
Verfügt über alle Tools, die benötigst, um einen intelligenten und verbundenen Arbeitsbereich mit Buchungs-, Mitgliedschafts- und Facility-Management zu entwickeln. Verfügt über alle Tools, die benötigst, um einen intelligenten und verbundenen Arbeitsbereich mit Buchungs-, Mitgliedschafts- und Facility-Management zu entwickeln.
Micro-Software für die Raum- und Regalplanung, die 2D-Planogramm-Design, virtuelle 3D-Ansicht von Planogrammen und Echtzeitanalysen bietet. Micro-Software für die Raum- und Regalplanung, die 2D-Planogramm-Design, virtuelle 3D-Ansicht von Planogrammen und Echtzeitanalysen bietet.
Automate the day-to-day activities within your co-working space with door access, membership billing, & conference room bookings. Automate the day-to-day activities within your co-working space with door access, membership billing, & conference room bookings.
Digitalisierung von Einzelhandel und Merchandising für Hersteller und Einzelhändler.
Floor Plan Tracker is a simple online project management tool for anyone who works with floor plans. Floor Plan Tracker is a simple online project management tool for anyone who works with floor plans.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Scheduling Solution for conference rooms, workspaces, desks, car parking spaces, equipment, hoteling and HotDesking so office managers can accommodate the occasional needs of mobile workers while reducing the rent. Desk/Flex lets employees reserve space in advance or claim a desk right now. It adjusts the telephone switch (PBX) so that calls ring at the 'desk du jour.' DeskFlex includes check-In, point-&-click floor maps, web browser, local kiosk, outlook integration, conference room schedule. Hotel management and HotDesking software that assists managers with floor mapping, room display and Microsoft integration.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
ReserveIt! - real-time agenda displays directly from Outlook or other calendar systems. No change in existing room reservation methods is required. ReserveIt! runs in the background and updates all of the room displays every minute throughout the building! Full control of the format - background, title, sub-title, footer, text font, style and color. Displays are available with built-in media players at less than $500 per room and may be powered via P.O.E. for inexpensive installation. Room agendas directly from Outlook or other calendar systems. Displayed outside each conference room and updated continually.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
The GoRPM Enterprise Software Solution empowers organizations to collect, aggregate, analyze, manage and understand their real property, personal property, and facilities investments. GoRPM enables data driven decision making in asset inventory, strategic positioning and movement of assets, space utilization, condition assessment, sustainability, cost analysis, and budget planning and forecasting. GoRPM empowers organizations to collect, aggregate, analyze, manage and understand their facilities investments.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
The Spacewell Smart Building software leverages IoT to monitor space utilization, occupancy, comfort, and social distancing. Powerful dashboards capture trends to support workplace transformation. Spacewell is a recognized leader in Smart Building software, with a hardware-agnostic software aimed at meeting unique needs of our clients while maximizing the value of current systems. Ideal for companies with 1,000+ employees. Leading space management software that leverages IoT for monitoring and workplace transformation.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Space Manager bietet operative und strategische Tools, die die Kunden bei der Verwaltung traditioneller und flexibler Arbeitsplätze unterstützen. Als webbasiertes System, das kaum oder gar keine Integration in die vorhandene IT erfordert, können Nutzer mit Space Manager Abwanderung aufzeichnen und planen, die Verfügbarkeit von Speicherplatz verfolgen sowie die Speicherplatznutzung verwalten und darüber Bericht erstatten. Wenn du andere relevante Informationen benötigst, dann sage es bitte. Space Manager bietet Berichterstattung über Beschäftigung, Auslastung und Leistung am Arbeitsplatz sowohl am traditionellen als auch am flexiblen Arbeitsplatz.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Retail space planning solution that allows planners to analyze planogram assortment and space utilization. Retail space planning solution that allows planners to analyze planogram assortment and space utilization.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Raum- und Einrichtungs-Planungstool, das es dir erlaubt, Innenentwürfe und fotorealistische Renderings in 3D mit dem 3D-Modellkatalog zu erstellen.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Designed to optimize space allocation through plan analysis and specific space recommendations by location and by category. Designed to optimize space allocation through plan analysis and specific space recommendations by location and by category.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Retail Choreography Software Suite with solutions that help retail banks, retailers and telecoms brands to increase profitability and brand relevance through solutions for: Appointment Scheduling Software Waitline/Queue Management System Event Management Software Task Management Software Retail Choreography Software Suite with solutions for Appointment Scheduling, Queue management, task management and event bookings.
Category management software that allows users to automate the creation of data-driven planograms, localised assortment plans, and retail analytics. Category management software that automates the creation of data-driven planograms, localised assortment plans, and retail analytics.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Automate your everyday tasks with Digicuro. Forget the spreadsheets, never lose a resource because of mis-management. We, at Digicuro have devised a solution so that you just focus on growth and expansion and our product will make it a cakewalk for other day to day management tasks. Digicuro is a suite of tools designed to improve the experience of managing commercial properties
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Cloud software that radically simplifies occupancy planning and real estate forecasting saving significant time and costs. Cloud software that radically simplifies occupancy planning and real estate forecasting saving significant time and costs.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Amspaces is leading coworking space management software for shared offices, flexible hubs, and coworking spaces. Amspaces is leading coworking space management software for shared offices, flexible hubs, and coworking spaces.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Find people, rooms, and utilities quickly with the application designed to create an interactive floor plan of your building or office. Find people, rooms, and utilities quickly with the application designed to create an interactive floor plan of your building or office.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Space Connect brings you a radical new approach to workspace management tech. Featuring integrated visitor, desk and meeting management with mobile app and analytics for 1 fixed low monthly price, there's no other solution like this on the market. With Space Connect you wont be locked into a min term contract. Plus you can easily configure the platform yourself and be up and running same-day (or we can do it for you). Space Connect brings you game-changing affordability, with 3 integrated workspace management modules for 1 fixed low monthly price.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Tango's Facilities Maintenance solutions quickly capture and categorize maintenance service requests to ensure remediation follows policy and utilizes the right vendor. Retaining the desired standard of quality for buildings, assets and equipment is critical to the ongoing functioning and minimal disruption of an organizations core business our software ensure business assets are maintained to prevent breakdowns, reduce long-term maintenance costs and extend asset lifecycles. Facilities organizations benefit from Tango's management of the location life cycle, which helps better inform maintenance strategy.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Take control over your coworking space or shared office, provide unmatched customer experience and increase revenue. Take control over your coworking space or shared office, provide unmatched customer experience and increase revenue.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Facility and space management software solution. Facility and space management software solution.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Mobile first, space management and corporate communication platform made for the modern office space and workforce. Mobile first, space management and corporate communication platform made for the modern office space and workforce.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Entwickelt mit einem starken Fokus und einem tiefen Verständnis für die Herausforderungen der modernen Arbeitswelt im Bereich der Unternehmensimmobilien, hilft dir Locatee Arbeitsplatzanalyse dabei, faktenbasierte Entscheidungen über deine Bürogebäude zu treffen. Mit den Raumnutzungserkenntnissen von Locatee kannst du Optimierungspotenziale leicht erkennen, Einsparungen realisieren und das Arbeitsplatzportfolio deines Unternehmens portfolioweit verbessern. Arbeitsplatzanalyselösung, die komplexe Daten in Raumnutzungseinblicke umwandelt.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Provides an open platform and advanced micro-localization technology to make more effective use of spaces. Provides an open platform and advanced micro-localization technology to make more effective use of spaces.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Space management software that helps managers with everyday tasks and empowers them to focus on coworkers. Space management software that helps managers with everyday tasks and empowers them to focus on coworkers.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Workspace and Customer management system, a powerful solution to streamline the management of combined office spaces, laboratory units and workshop premises, automate operational processes and optimise communications with existing and potential customers. Workspace and Customer management system
(0 Bewertungen)
Produktdetails
PlanogramBuilder is designed for manufacturers, brands and retailers who want to create the best looking planograms quickly and efficiently. 3D planogramming provides many benefits such as interactive viewing and printing from any angle, automatic product duplication along shelf depth, simulation of complex fixtures and POS elements and many other features difficult to achieve in 2D. The software also comes with standard analysis tools to optimize shelf value and assortments. Planogramming software to help businesses optimize product placement. Create professional 2D and 3D planograms quickly and efficiently.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
All-in-one solution to simplify the management of offices and modern workspaces. All-in-one solution to simplify the management of offices and modern workspaces.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Coworking management made easy. Coworking management made easy.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Modular global solution for management and the use of workspaces Modular global solution for management and the use of workspaces
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Intelligence Retail is a solution that provides consumer goods manufacturers with control of their perfect store execution. Reduce manual auditing time and maximise your sales at every point of sale. We help CPG and Retailers all over the world to digitize merchandising process with our innovative Image Recognition solutions. Make life of your merchandisers easier with real-time actionable insights and drive sales and profits. AI powered cloud-based solution for retail execution and merchandising.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Shelf Pulse uses image recognition to help retail businesses and manufacturers optimize in-store product placement. Shelf Pulse uses image recognition to help retail businesses and manufacturers optimize in-store product placement.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Spatial AI and data analytics platform. Spatial AI and data analytics platform.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
BeeSafe is a space management tool that responds to COVID-19 problematics. It creates workspaces that are respecting safe distances. BeeSafe is a space management tool that responds to COVID-19 problematics. It creates workspaces that are respecting safe distances.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Management app for your flexible workspace or office building, automating a whole series of administrative tasks. Management app for your flexible workspace or office building, automating a whole series of administrative tasks.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Workplace experience app that engages workplace communities. Workplace experience app that engages workplace communities.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Map out your workplace. Map out your workplace.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Easy to use web app that allows you to share and reserve desks, add custom rules, and many more. Easy to use web app that allows you to share and reserve desks, add custom rules, and many more.

SAM

(0 Bewertungen)
Produktdetails
As a workspace management tool, it is mostly designed for larger offices with numerous employees present. It is an exceptionally useful tool for open office and agile working environments. There are various modules that corporations can implement to further utilize and optimize their offices. The user-friendly application is accessible to users via browser, but also available for mobile. SAM (Space and Asset Management) is a cloud-based workspace management software tool.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Helps retail store managers to manage and organize the activities in the stores Helps retail store managers to manage and organize the activities in the stores
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Technology platform for safely navigating COVID-19 while maintaining a comfortable & healthy workspace. Technology platform for safely navigating COVID-19 while maintaining a comfortable & healthy workspace.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Low-cost planogram software. Low-cost planogram software.
Produktdetails
Understand how employees use space. Observe and trend occupancy, utilization, dwell and churn of workspaces, ancillary spaces and meeting and collaboration spaces over time, to inform your real estate requirements. Enable business growth without real estate growth Understand how employees use space. Inform your real estate requirements to enable business growth without real estate growth.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
It is an event booking application that helps businesses manage bookings across multiple venues and rooms. It is an event booking application that helps businesses manage bookings across multiple venues and rooms.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
We help you to build your own space rental marketplace with our 100% customizable space rental script. It is built with React and GraphQL. Easy to maintain rental operations. This script is packed with ultimate features like stripe connect, seasonal pricing, and advanced search filters. Best Selling Space Rental Script
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Manage your company workplaces. Your employees can reserve a workplace any time. Manage your company workplaces. Your employees can reserve a workplace any time.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
OfficeMaps is a webapp that allows businesses to keep track of who and what are where in their organisation. OfficeMaps is a webapp that allows businesses to keep track of who and what are where in their organisation.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Event Seating Software , organise your event plans and guests. The fact is, there's a much better way to incredible event diagrams for your events while saving you time & increasing venue revenue.......... THE MUST HAVE, EASY TO USE SOFTWARE FOR VENUES & EVENT COORDINATORS. Build to-scale seating plans with easy-to-use event seating chart software. EventDraw seating planner tracks guest lists + simplifies table & seat attendees. There's a much better way to incredible event diagrams for your events while saving you time & increasing venue revenue.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Helps you design and iterate planograms quickly. Helps you design and iterate planograms quickly.
eFACiLiTY® Space Management System, a leading workplace space planning solution to efficiently track & manage department/cost centre/project wise space allocation, seat assignment & helps in implementing hot-desking/on-demand seat booking of the shared workspaces. Using visual floor plans for planning, assignment & booking, integration with IoT seat sensors for real-time occupancy data, QR codes for users to scan & book seats , kiosk & mobile based booking makes the solution very user friendly.. Web-based space management system for managing space assignment & allocation, seat allocations, analyze space utilization and occupancy
(0 Bewertungen)
Produktdetails
MRI Space Management Software delivers a flexible solution for managing CAD floor plan layouts, seating charts, personnel moves, space utilisation, department allocations and more. Our CAFM software streamlines HR, IT, facilities, mailroom, and security team processes into one centralised platform. From viewing floor plans to managing moves, MRI Space Management software provides the most intuitive facilities solution in the marketplace. From viewing floor plans to managing moves, MRI Space Management software provides the most intuitive facilities solution in the market
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Space management platform that helps businesses create visual storyboards and 3D mockup stores using rendering and planograms. Space management platform that helps businesses create visual storyboards and 3D mockup stores using rendering and planograms.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
SaaS space management solution designed to help retail stores automate and streamline merchandising processes using planograms. SaaS space management solution designed to help retail stores automate and streamline merchandising processes using planograms.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
POPProbe serves across three continents. It helps track crucial aspects of everyday retail operations at the Point of Purchase (POP). It gives a track of product visibility, availability, field rep performance, shopper experience & strategic compliance to achieve agility & operational excellence, It can instantly help Retailers understand their business at ground level, with real-time insights on daily activities, thereby enabling strategic decisions.We aim to help brands achieve success. Addresses both SAAS based Operational & Executional problems at the store level while our team concentrates on individual customers.