Marketing Attribution Software

Marketing Attribution Software hilft Vermarktern, die leistungsstärksten Werbekanäle für das Unternehmen zu identifizieren.

Warum Capterra kostenlos ist

von Singular

(0 Bewertungen)
Singular transformiert, wie Vermarkter mit Daten interagieren, indem sie die Infrastruktur bereitstellt, die auf ihrem aktuellen Marketing-Stack basiert und die drei Kerndatensätze vereinheitlicht: Medienquellen, Attribution und interne BI. Es stellt Tools zur Verfügung, um die ständig wachsende Komplexität des Marketing-Ökosystems anzugehen und Unternehmen dabei zu helfen, sie jetzt und in Zukunft als einzige Quelle der Wahrheit zu skalieren. Erfahre mehr über Singular Entdecke den ROI an jedem Nutzer-Touchpoint mit Kampagnenanalysen und Attribution auf einer einzigen Plattform. Erfahre mehr über Singular
Funnel ist eine automatisierte Datenerfassungslösung, die die Art und Weise verändert, wie Marketer auf der ganzen Welt ihre Daten analysieren. Die Lösung integriert mehr als 400 sofort einsatzbereite Quellen (plus zusätzliche Quellen auf Anfrage), um all deine Marketingdaten zu erfassen, zuzuordnen und zu bereinigen und sie an ein BI-Tool, Google Data Studio, eine Dashboard-Lösung oder ein anderes Ziel zu senden. Wenn die Datenerfassung Funnel überlassen wird, kannst du mehr Zeit für die ROI-Analyse, die Kampagnenoptimierung und die Strategieerstellung aufwenden. Erfahre mehr über Funnel Automatisiere die Erfassung von Marketingdaten aus über 400 Quellen und beginne damit, deine Daten besser zu verstehen. Kostenlose Testversion zur Verfügung. Erfahre mehr über Funnel
ActiveDEMAND ist eine flexible Marketingplattform für digitale Marketingagenturen und Vermarkter. Die ActiveDEMAND-Pakete reichen von der voll ausgestatteten Anrufverfolgungsanwendung für kleine Unternehmen bis zum leistungsstarken Marketing-Agency-Portal, das für digitale Marketingagenturen mit Multi-Client-Managementanforderungen entwickelt wurde. Binde potenzielle Kunden ein und verfolge sie mithilfe des integrierten, umfassenden Anrufverfolgungsmoduls. Nutze die integrierten E-Mail-Vorlagen, Zielseiten und sozialen Medien. Erfahre mehr über ActiveDEMAND Voll funktionsfähige digitale Marketing-Plattform für Marketingagenturen Erfahre mehr über ActiveDEMAND
Richte Ereignisse ein und verfolge sie nach, ohne eine einzige Codezeile zu schreiben. Mit diesem Tool kannst du Ereignisse in E-Commerce-Websites verfolgen, z. B. dem Warenkorb hinzugefügt, getätigte Einkäufe, angesehene Produkte, In-App-Ereignisse wie Klicks, Formularübermittlungen, URLs. Einmal verfolgt sendest du diese Daten an Google Analytics, FB Pixel, Mixpanel, Kissmetrics, Segment, Salesforce, Pipedrive, Zapier, Segment, Google AdWords und mehr als 180 andere Tools. Synchronisiere deine Kundendaten über alle Tools hinweg, um effektive integrierte Kunden-Lifecycle-Kampagnen durchführen zu können. Erfahre mehr über CustomerLabs Visual Website Event Tracking Tool Website ohne Codierung. Sende Daten an verschiedene Plattformen, einschließlich Analytics-, CRM- und Ad-Plattformen. Erfahre mehr über CustomerLabs
Datenexploration und Analyse-Lösung, kombiniert mit Modellierung, Umwandlungen und Ableitungen auf gleicher Ebene. Erfahre mehr über Looker Datenexploration und Analyse-Lösung, kombiniert mit Modellierung, Umwandlungen und Ableitungen gleicher Ebene. Erfahre mehr über Looker
Mit der Zuordnungsplattform von AppsFlyer können Vermarkter jede Anwendungsinstallation der Marketingkampagne und der Medienquelle zuordnen, von der sie stammt. In granularen Dashboards wird angegeben, welches Netzwerk oder welcher Kanal, welcher Anzeigentyp, welche Anzeigengruppe und welches Anzeigenmotiv die einzelnen Nutzer vorangetrieben haben. Durch die umfassende Integration in nahezu jede Medienquelle und Marketingplattform, einschließlich Facebook, Google und Twitter, ist es einfach, jede Installation ihrer Quelle zuzuordnen. Erfahre mehr über AppsFlyer Mit der Plattform von AppsFlyer können Vermarkter jede Anwendungsinstallation der Marketingkampagne und der Medienquelle zuordnen, von der sie stammt. Erfahre mehr über AppsFlyer
DailyStory ermöglicht es dir zu wissen, wo du deine besten Kunden gefunden hast. DailyStory identifiziert und verfolgt den Weg von dem Moment an, wo er wahrgenommen wurde. Später, als sie die Spitze deiner Marketing-Trichter durch Umwandlung deine Marketing-Plattform erreichen, führt Attribute DailyStory alle Aktivitäten auf die Kampagnen zurück, die die meisten Kunden beeinflussen - auch wenn es Monate her ist! Somit weißt du, welche Kampagnen einen ROI haben und welche nicht. Erfahre mehr über DailyStory Du solltest wissen, wo du deine besten Kuden findest. Erfahre mehr über DailyStory
Marketing-Attribution-Software, die den Einfluss jeder Kundeninteraktion zeigt, an der das Unternehmen teilnimmt. Marketing-Attribution-Software, die den Einfluss jeder Kundeninteraktion zeigt, an der das Unternehmen teilnimmt.
TapClicks is world class reporting that saves you time, in the file type you want. Export and schedule automatic reports into Email, Word, Excel, PDF and PowerPoint. We save you from manually generating dozens of separate reports. TapClicks comes loaded with both pre-built visualizations and with a library of widgets you can setup to answer the business questions you regularly face or that come up on the fly. Enhance your ability to make the right decisions, with impactful visualizations. Web-based reporting & analytics platform - consolidating marketing data & performance metrics into a single dashboard.
LeadsRx is a marketing attribution tool that shows marketers which of their programs are resulting in conversions. The system uses a unique Universal Pixel that captures entire customer journeys across digital ads, social referrals, organic search, broadcast spots, and more. Marketers who use LeadsRx understand the mix of marketing programs that drive revenue and can eliminate wasted ad spend, improve conversions, and improve overall Return On Advertising Spend (ROAS). Marketing attribution for online and offline attribution in B2B and B2C enterprises. Works with digital and offline programs.
Mit der Marketinganalyseplattform von TrackMaven kannst du die Kapitalrendite nachweisen und die Ergebnisse auf 18 digitalen Kanälen wie sozialen Netzwerken, Anzeigen, PR, Automation und CRM verbessern. Mit der Marketinganalyseplattform von TrackMaven kannst du die Kapitalrendite nachweisen und die Ergebnisse verbessern.
PixelMe ist ein URL-Shortener für versierte Marketingfachleute. Mit PixelMe kannst du bestimmte Anzeigen auf Facebook, Twitter, LinkedIn und AdWords für all diejenigen schalten, die auf einen Link geklickt haben. Deine Retargeting-Pixel werden zu jedem Link hinzugefügt, den du in sozialen Netzwerken oder anderswo teilst. Mit PixelMe wird es einfach, Datenverkehr an Plattformen von Drittanbietern wie Amazon, Medium, App Store usw. zu senden und später erneut anzubieten. URL-Shortener für versierte Marketingfachleute.
CAKE provides performance marketing software with solutions for affiliate marketing, lead generation and multichannel marketing that enables advertisers, networks and publishers to manage, measure and optimize marketing performance in real-time. Measure true customer acquisition costs across channels against customer lifetime value, enhance campaign performance and media mix.
Erweiterte Tracking-Software für Performance-Vermarkter, die aus Echtzeit-Reporting, Web- und Mobil-Tracking und Traffic-Unterstützung besteht.
Von Vermarkter*innen für Vermarkter*innen entwickelt. Aggregiere all deine Marketingdaten in Echtzeit an einem Ort. Über 100 Integrationen. Reduziere die manuelle Berichterstattungszeit um 90 %. Keine Entwickler*innen oder SQL-Kenntnisse erforderlich. Zu den Integrationen gehören: Facebook, Instagram, Snapchat, LinkedIn, Pinterest, Twitter, AdWords, Outbrain, Adroll und mehr. Extrahiere und sende Daten an Visualisierungstools wie Tableau, Looker, Google Data Studio, Google Sheets und mehr. Übernimm die Kontrolle über deine Marketingdaten. Speichere all deine Marketingdaten an einem Ort. Du stehst Datenherausforderungen gegenüber? Kontaktiere Improvado. Das Unternehmen unterstützt dich.
Die Marketing-Attribution-Lösung von Bizible ermöglicht es B2B-Marketingteams, ihre Bemühungen basierend auf Verkaufsergebnissen wie Umsatz effektiv zu verfolgen und zu optimieren. Dank der Technologie von Bizible können Unternehmen den Offline-Umsatz genau auf die Online-Marketingquelle zurückführen.
Full-funnel-Conversion und Umsatz-Tracking-Lösung für deine Marketing-Kanäle. Die einzige Lösung, die Kohortenanalyse von Kanälen und mehrtägigen ROAS (ROAS) zur Verfügung stellt. Du wirst wie nie zuvor deine Kosten, Besuche, Conversions und Umsätze durch den Kanal sehen. Direkt verbinden mit Adwords, Facebook, Bing, Twitter, Linkedin, Outbrain, AdRoll und vielem mehr. Einfache Einrichtung, entweder standardmäßig oder über Segment, Streifen, Shopify oder Recurly, Marketo, Hubspot, Salesforce und vieles mehr. Full-funnel-Conversion und Umsatz-Tracking-Lösung für deine Marketing-Kanäle, einschließlich täglicher kohortenbasierter ROAS.
DemandJumps Kundenakquisitionsplattform ermöglicht Vermarktern, neue Quellen für qualifizierten Traffic mit absoluter Präzision zu finden, indem ungenutzte Kunden drei Schritte, bevor sie Deine Website oder die Deiner Mitbewerbern erreichen, entdeckt werden. Wir paaren erweiterte Marktinformationen mit Deinen eigenen Daten und dem fortschrittlichsten, anpassbaren Marketing-Analytics-Paket, das Vermarktern zur Verfügung steht. Mit DemandJump findest Du Kunden, erhöhst Conversion-Raten, steigerst den Umsatz und senkst Kosten. Plane einen Demo heute. DemandJump verändert die Art, wie Unternehmen Online-Kunden finden.
Keen takes marketing attribution to the next level, integrating all your channels, not just digital. Keen can use your attribution data as a helpful dataset to calculate the full financial contribution for each channel. More importantly, Keen's forward-focused algorithms model a prescriptive marketing plan to optimize your investments by channel, by week; a plan that can be updated in real-time. Keen's platform measures Marketing's financial impact across all channels and models the optimal future investment by channel by week.
Measured helps inform the incrementality of paid media for acquisition marketers to drive cross-channel investment decisions. Its approach is rooted in innovative, always-on A/B experimentation, proven to be the most effective and accurate methodology for determining incremental contribution. Incrementality drives Measured's cross-channel attribution and decisioning platform. Measured is powered by a privacy-compliant and quality-controlled marketing data platform provided as a service. Measured leads cross-channel media incrementality measurement to inform portfolio media investment decisions.
Our solution matches the IP addresses of companies that visit your website against our database in order to tell you the names of those businesses and more. We mine the data to give you even more firmographic details like their location, industry, and pages viewed. So while typical web analytics tools show you website performance metrics, VisitorView shows you the companies visiting your site, enabling you to pass along actionable information to your sales force, turning your traffic into sales. A marketing analytics solution that gives you the information needed to deliver quality prospects for your sales team.
Roivenue is a data-driven SaaS suite for managing marketing ROI and channel attribution. It is the most precise way to manage your entire marketing investment. Using data-driven attribution models and CLV, it allows marketers to identify underperforming campaigns, address over-invested channels, and make decisions that maximize ROI. Roivenue is designed to be used by CMO and other marketing decision makers enabling them to make informed overall budget decisions tuned to their specific goals. Data-driven SaaS suite for managing marketing ROI and channel attribution.
An attribution software for businesses who want to keep it simple, cost effective, and non-intrusive. Prismana helps businesses understand which marketing channels are effective and which ones need work. Because it generates better data for existing client systems, there is no disruption in reporting and very little effort involved in implementation. Best of all, it is completely invisible to the user so there are no concerns about customers gaming your systems or tampering with conversions. An attribution software for businesses who want to keep it simple, cost effective, and non-intrusive.
Data-driven marketing attribution which enables marketers to make revenue based decisions in real-time. Data-driven marketing attribution which enables marketers to make revenue based decisions in real-time.
Multi-touch attribution, integrated with Google Analytics. Actionable insights such as suggested ad spend and incrementality index. Multi-touch attribution, integrated with Google Analytics. Actionable insights such as suggested ad spend and incrementality index.
Marketing attribution platform that helps offline and online advertisers identify the channels customers are using to find them. Marketing attribution platform that helps offline and online advertisers identify the channels customers are using to find them.
Rockerbox provides enterprise-grade multi-touch attribution, made simple and affordable. Machine learning models use your data to accurately assign credit to each marketing interaction. Get onboarded in a few weeks, not months. Simple and affordable multi-touch attribution. Machine learning models.
Wizaly is an Algorithmic Multichannel Attribution Platform and calculates the true value of each channel of your marketing campaign. Wizaly is an Algorithmic Multichannel Attribution Platform and calculates the true value of each channel of your marketing campaign.
Location-based advertising platform that allows marketers, publishers, and channel partners to use location data to know more about their audience and optimize their advertising campaigns. Location-based advertising platform that allows businesses to use location data to know more about their audience.
YouGov is a global provider of data and analysis generated by consumer panels in 42 markets. We are powered by our unique connected data set, The YouGov Cube, encompassing hundreds of thousands of variables and over a decade of data on our panel members. With our continuously updated data we are able to provide the most accurate, complete, and dynamic portrait of the world. YouGov is a global research and data analytics group, collecting consumer data in 42 markets.

von AdTriba

(0 Bewertungen)
Die einfachste Möglichkeit für digitale Werbetreibende, einen genauen Überblick über ihre kanalübergreifende digitale Marketingleistung zu erhalten. Die einfachste Möglichkeit für digitale Werbetreibende, einen genauen Überblick über ihre kanalübergreifende digitale Marketingleistung zu erhalten.

von OptiMine Software

(0 Bewertungen)
Web-based agile marketing system that offers ROI tracking, ad level insights, and lead generation. Web-based agile marketing system that offers ROI tracking, ad level insights, and lead generation.

von Divvit

(0 Bewertungen)
Divvit is an intelligent ecommerce analytics platform that empowers online retailers, by providing real-time data that helps save money, ensure efficient spending and increase revenue. Divvit was designed with the end user in mind, and makes the confusing simple, with an easy to use interface that cuts through all the data points to give you the exact metrics you need when you need them. Divvit is an intelligent ecommerce analytics platform that empowers online retailers, by providing real-time data that helps save money

von Ferrite Labs

(0 Bewertungen)
Step into the labs and analyze exactly which of your marketing tactics contribute to successful customer journeys, and more importantly, which don't. Don't worry, you don't need a data science degree (or any degree) here. Just a passion for tinkering and optimizing the paths your prospects and customers take as they interact with your brand. Keep the tools you know and love to execute and leverage Ferrite Labs to make them sing. Helps marketers definitively understand which tactics work, which don't, and offers the tools to fix them.

von Conversion Logic

(0 Bewertungen)
Conversion Logic attribution platform, XC Logic delivers actionable insights in real-time. Conversion Logic attribution platform, XC Logic delivers actionable insights in real-time.

von InfiniGrow

(0 Bewertungen)
InfiniGrow is an AI-powered marketing planning and analytics platform that enables marketing teams to optimally allocate their budget across all marketing channels, according to the most relevant and updated data, at any given moment. Using the platform's unique technology, InfiniGrow automatically provides ongoing recommendations so that the marketing team can focus on the execution - the creative work, without worrying about all the numbers and guesswork that surrounds it. InfiniGrow is an AI-powered marketing planning and analytics platform for data-driven marketing teams.

von Impact

(0 Bewertungen)
Altitude is your marketing source of truth tracking, cleansing, normalizing channel-specific data into a single coherent system of record. Everything from your marketing KPIs to deep insights are consistently measured and effortlessly derived from a trustworthy cross-device view of the customer journey, using our analytics suite or yours. Leverage sophisticated attribution models to make informed and confident decisions on how to best allocate your marketing spend and effectively drive growth. Unify & analyze the data across your marketing channels for deep insights into customer trends and behaviors for smarter media buying.

von Fospha Marketing

(0 Bewertungen)
Fospha Marketing was recently voted Best Attribution Platform at the 2019 Martech Awards in New York. Fospha Marketing is an independent attribution provider that solves marketing challenges using data science, AI, products and people. We unlock the hidden value in your data to reduce cost, increase efficiency and drive growth by building customer data platforms for our clients to power data-driven Multi-Touch Attribution (MTA) and Marketing Mix Modelling (MMM). Multi-touch attribution tool that enables marketers to manage customer data, analyze customer journey, and produce actionable insights.

von Leadtosale

(0 Bewertungen)
You Need Better Conversion Tracking Software. Take your tracking to the next level and optimise beyond leads to sales. Leadtosale is an all-in-one conversion tracking platform to connect leads, phone calls and sales to your digital advertising and acquisition. Easily import offline conversions, sales and phone calls. All-in-one Conversion Tracking with Leadtosale!

von Objective Partners

(0 Bewertungen)
The leading marketing measurement and prediction software designed to track and optimize your multi-channel media investments. Using multi-touch attribution and media mix modelling, it provides a holistic overview of the effectiveness of all on- and offline media channels. The prediction and optimization tool allows you to steer your campaigns and maximize ROI. The leading marketing measurement and prediction software designed to track and optimize your multi-channel media investments.

von Marketing Evolution

(0 Bewertungen)
Marketing Evolutions multi-touch attribution software enables you to track sales to particular ads so you can optimize your spend. Marketing Evolutions multi-touch attribution software enables you to track sales to particular ads so you can optimize your spend.

von Strala

(0 Bewertungen)
Algorithmic and heuristic attribution software made possible by pre-defined standardized tracking codes. Algorithmic and heuristic attribution software made possible by pre-defined standardized tracking codes.

von Semcasting

(0 Bewertungen)
The Attributor is a self-serve platform that provides proof of audience performance and measurement of the true ROI of any campaign. This patented process is truly omni-channel, matching to any form of marketing traffic. This includes display ad impressions, website visits, email, connected TV, direct mail, radio, store visits, and CRM customers at either home and business locations. The Attributor's automation engine supports attribution as part of the marketing workflow. Request a demo now! The Attributor is a self-serve platform that provides marketers proof of audience performance to measure the true ROI of any campaign.
Web-based marketing observation software for measuring impact and optimizing actions accordingly. Web-based marketing observation software for measuring impact and optimizing actions accordingly.

von LandingTrack

(0 Bewertungen)
Are you fed up with having multiple tabs open to cross reference traffic? LandingTrack is the solution. It is a completely automated system that controls and manages all traffic from just one platform, freeing up your time to concentrate on the important aspects of your business. Tired of blocking Manually those non converting source? LandingTrack will do it for you if you work with: PropellerAds, ExoClick, Zeropark, TONIC, PopCash, PopAds, PlugRush, SelfAdvertiser, Yeesshh, Active Revenue Automate all your Advertising Campaigns. Track all your events. Optimize your sources automatically. Your One_Stop_Solution

von myBrand

(0 Bewertungen)
Brand center for brick and mortar marketing. myBrand continues where other retail IT solutions, like MRM and DAM, stop. myBrand enables marketers to take full control of delivering and maintaining the intended brand experience to all stores and, at the same time, lower operational costs and reduce cycle times. myBrand is closing the gap between digital and physical worlds. Brand center for brick and mortar marketing. Improve the brand experience in your stores by managing your physical brand expressions.

von Veritone

(0 Bewertungen)
Veritone Attribute gives radio and television broadcasters the ability to measure the effectiveness of advertising campaigns in near real-time. It correlates advertising campaigns with the actions the target audience has taken on the advertisers website within the advertiser's given custom attribution time span. Attribute not only collects data and provides analysis on pre-recorded spots, but on live reads and organic mentions as well leveraging Veritones proprietary AI technology. Veritone Attribute gives radio and TV broadcasters the ability to measure the effectiveness of advertising campaigns in near real-time.