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Warum Capterra kostenlos ist
ZIWO wurde als cloudbasiertes Kontaktcenter der neuen Generation konzipiert. Das Tool beinhaltet 10 Jahre Erfahrung mit Kontaktcentern und wurde von Aswat Telecom in enger Zusammenarbeit mit seinen Kunden entwickelt. Das Tool bietet API-basierte CRM-Integration und erweiterte Funktionen für eine webbasierte, nutzerfreundliche Oberfläche, die keine Softwareinstallation erfordert und von überall aus zugänglich ist. Erfahre mehr über ZIWO Cloud-Kontaktcenter-Software mit über 200 API- und Webservices für die einfache Integration in jedes CRM. Erfahre mehr über ZIWO
Bitrix24 bietet kostenlose Cloud-PBX, Callcenter und CRM in einem! Es wird von 4 Millionen Unternehmen als vertrauenswürdig eingestuft und ist in der Cloud und vor Ort verfügbar. Eingehende und ausgehende Anrufe, SMS, mehrstufige IVR, Anrufweiterleitung und mehr. Erfahre mehr über Bitrix24 Bitrix24 bietet kostenlose Cloud-PBX, Callcenter und CRM in einem! Es wird von 4 Millionen Unternehmen als vertrauenswürdig eingestuft und ist in der Cloud und vor Ort verfügbar. Erfahre mehr über Bitrix24
RingCentral Office integriert Telefon, Video, Besprechungen und Messaging in einer zuverlässigen, nutzerfreundlichen Lösung. Entwickelt, um dir ein flexibles, mobiles und leistungsstarkes Cloud-Telefonsystem zu bieten. Wähle aus einer Vielzahl verfügbarer Telefonnummern und installiere diese Apps auf deinem Desktop, Smartphone oder Tablet. Erlebe Web, Audio und Video in HD-Qualität sowie One-Click-Funktionen und Webinar-Funktionen mit RingCentral Meetings. Fördere die Kollaboration mit Team-Messaging, unbegrenzten SMS und mehr. RingCentral Office bietet alles, was du benötigst, um dein Unternehmen zu führen in einer robusten und zuverlässigen Cloud-Kommunikationslösung.
GoToConnect kombiniert die Leistung und Zuverlässigkeit der Cloud-VoIP-Telefonsysteme von Jive mit den Web-, Audio- und Videokonferenzen von GoToMeeting zu einer einfachen, zuverlässigen und flexiblen Lösung. Benutzer können sich nahtlos über einen Webbrowser, eine Desktop-Anwendung oder ein Tischtelefon treffen, sprechen, chatten, Textnachrichten senden und zusammenarbeiten. Bestbewertetes gehostetes Telefonsystem mit vereinfachter Anrufweiterleitung, Desktop-Integration, Remotezugriff, Online-Fax und vielem mehr.
Turn the world into your office with Grasshopper, the virtual phone system for small businesses. Get a local, toll free, or vanity phone number to represent your business or bring your own number! Forward calls anywhere and use our mobile and desktop apps to communicate with clients over voice or text, be notified in real time of missed calls & voicemails, and have your voicemails transcribed and sent via email. Try us risk free for 30 days with our money-back guarantee. Get the perfect phone number for your small business and turn the world into our office with the Grasshopper virtual phone system.
VoIP.ms is a Canadian voice-over-internet protocol (VoIP) bring-your-own-device provider headquartered in Canada with over 80,000 customers. VoIP.ms provides a vast range of standard telephony features, as well as enhanced communication features to simplify both business and residential communications such as local DID numbers in 60+ countries. It offers Free Porting across US and Canada for local & toll-free DIDs with termination (outgoing calls) in over 125 countries across the globe. Complete self-serve communication platform offering a Hosted Phone Solution and SIP Trunking with a Pay-as-You-Go pricing.
3CX ist eine Cloud-Telefonanlage mit offenen Standards, die eine sofort einsatzbereite, vollständige Unified-Communications-Lösung bietet. Geeignet für jede Unternehmensgröße oder Branche. Mit 3CX können Mitarbeitende von überall aus effizient arbeiten. Videokonferenzen, Live-Chat, mobile Apps und erweiterte Kontaktcenter-Funktionen sind zu einem Bruchteil der Kosten enthalten. Wähle, ob deine Telefonanlage in deinem privaten Cloud-Konto bereitgestellt oder von 3CX gehostet werden soll. Unabhängig von deiner Präferenz garantiert der Hersteller eine problemlose Lösung. 3CX ist eine Cloud-Telefonanlage, die unter anderem Videokonferenzen, Live-Chat und mobile Apps bietet. Geeignet für jede Unternehmensgröße oder Branche
Die Unified-Communications-Plattform Virtual Office von 8x8 ermöglicht Unternehmen jeder Größe mit unternehmensweitem Privatchat, Präsenzerfassung, Softphones, Webkonferenzen, Video, mobilen Apple- und Android-Anwendungen, die Kollaboration zu verbessern. Das funktioniert über jedes Gerät und von überall aus. Virtual Office von 8x8 lässt sich in führende Unternehmenslösungen wie Salesforce, Zendesk und NetSuite integrieren. Bereitstellung über die Cloud, Einrichtung in wenigen Minuten und einfache Verwaltung von jedem Gerät aus. 8x8 ist in der Cloudkommunikation weltweit führend und hat mehr als 47.000 Unternehmen in über 100 Ländern in den Bann gezogen.
Mit Nextiva Chat kannst du den Umsatz steigern, einen schnelleren Service bereitstellen und die Effizienz steigern. Interagiere proaktiv mit deinen bestehenden und potenziellen Kund*innen mit Proactive Chat. Du kannst ganz einfach mit zögerlichen Besucher*innen sprechen und ohne einen Klick ein Gespräch initiieren. Steigere die Effizienz mit Chatplanung, Textverknüpfungen und unbegrenzten Warteschlangen. Nahtlose Integration in andere Nextiva-Produkte für einen vollständigen Überblick über deine Kund*innen. Geschäftliche Unified-Communications-Lösung mit über 40 Business-Telefonfunktionen, 99,999 % Verfügbarkeit sowie 24/7-Service-Tech-Support
CloudTalk ist ein Cloud-PBX-System, das für moderne Unternehmen entwickelt wurde. Mehr als 2.500 Unternehmen wie DHL, Yves Rocher, Karcher, Glovo vertrauen auf die Anrufqualität und die Telefonielösungen von CloudTalk. Mache deinen Vertriebs- und Kundenbetreuungsteams mit mehr als 70 fortschrittlichen Anruffunktionen das Leben leichter. Verbessere die Kommunikation mit Interessenten dank der Integration mit deinen bestehenden Helpdesk-, CRM- und E-Commerce-Systemen wie Helpscout, Pipedrive oder Shopify. Starte deine 14-tägige kostenlose Testversion. CloudTalk ist ein cloudbasiertes Telefonsystem für Support- und Vertriebsteams. Mit CloudTalk ist Telefonieren einfach und macht Spaß! Erhalte noch heute deine kostenlose Testversion!
Die cloudbasierte Callcenter-Lösung von ChaseData bietet moderne Technologie und einen Mehrwert für Callcenter mit fünf oder mehr Agent*innen. Überragende Leistung, Kundenservice und nutzerfreundliche Oberflächen machen ChaseData zu einer guten Wahl für deine Geschäftsanforderungen. Outbound Predictive Dialing, Queued Progressive Dialing und Managed Preview Dialing werden in einer leistungsstarken Softwaresuite kombiniert, die problemlos in eine Vielzahl von Anwendungen von Drittanbietern integriert werden kann. Kontaktiere das Unternehmen, um eine kostenlose Demo anzufordern. Funktionsreiche, flexible, gehostete Callcenter-Software (eingehend und ausgehend), die sehr einfach bereitzustellen, zu verwalten und jeden Tag zu verwenden ist.
Die VoIP-Preisgestaltung sollte einfach sein. Mit InfoFloTalk zahlst du nur 29,99 US-Dollar pro Zeile und erhältst UNBEGRENZTE Erweiterungen. Carmel Vision ist der einzige VoIP-Anbieter auf dieser Liste, der pro Zeile und nicht pro Nebenstelle abrechnet. Keine versteckten Kosten, keine Spielereien. Wenn du derzeit pro Nebenstelle zahlst, zahlst du zu viel. Du könntest natürlich mit einem größeren VoIP-Anbieter arbeiten, aber größer bedeutet nicht besser. Hinsichtlich überlegener Technologie und kundenorientierter Tarifmodelle kommt niemand an Carmel Vision heran. Zahle pro Zeile Die VoIP-Preisgestaltung sollte einfach sein. Mit InfoFloTalk zahlst du nur 29,99 US-Dollar pro Zeile und erhältst UNBEGRENZTE Erweiterungen.
Der erste Eindruck zählt – insbesondere für Kleinunternehmer*innen, die versuchen, ihr Unternehmen auf professionelle Weise potenziellen und Bestandskund*innen zu präsentieren. MightyCall ist eine webbasierte PBX-Plattform, die Fachleute mit kleinen Unternehmen nutzen können, um einen Wettbewerbsvorteil zu erzielen. Mit wettbewerbsfähigen Preisoptionen ist MightyCall im Bereich cloudbasierter Geschäftstelefonsysteme führend. Genutzt von kleinen und mittleren Unternehmen und optimiert für Einzelunternehmer*innen im Alter von 25 bis 54 sowie für Unternehmen mit bis zu 100 Mitarbeiter*innen.
Voice calling solution that offers voicemail transcription, number assignments, call forwarding, ring groups, and more. Voice calling solution that offers voicemail transcription, number assignments, call forwarding, ring groups, and more.
JivoChat ist die Business-Messenger-Lösung, die dein Unternehmen benötigt. Du kannst deine Besucher überwachen, mit ihnen über einen Online-Chat, Telefonanrufe, E-Mails, Facebook Messenger, Viber, Telegram und vieles mehr mit nur einem Tool sprechen: JivoChat. Alles wird für die weitere Beratung archiviert und du erhältst Berichte über Agenteneffizienz. Wenn du offline bist, werden Formulare angezeigt, um Leads von deiner Website zu sammeln. Nie wieder Kunden verlieren: Mit JivoChat kannst du Besucher noch heute zu Kunden machen. Business-Messenger-Lösung mit Multi-Channel-Funktionen wie Anrufe, Online-Chat, Integrationen mit Facebook und vielem mehr. All deine Firmenbedürfnisse.
Komplettes Telefonsystem für kleine Unternehmen. Alle gängigen Nebenstellenanlagen-/Telefonsystemfunktionen und mehr sind in einer einfach zu bedienenden App auf deinem Mobiltelefon verfügbar. Ideal für Unternehmen mit einer Belegschaft von 5 bis 100 Personen mit mobilen und Remote-Arbeitskräften. Behalte deine Telefonnummern, vergiss Festnetz und spare viel. Verwandle Mobiltelefone in dein Geschäftstelefonsystem. Alles, was du brauchst, ist ein Mobiltelefon. Keine Hardware, keine Kabel, keine komplizierte Einrichtung.
Provides a fully hosted cloud PBX and unified communications. Provides a fully hosted cloud PBX and unified communications.
All-in-one-VoIP-Telefonanlage mit mehr als 50 Business-Class-Funktionen, die deinen Umsatz steigern und den Kundenservice verbessern. Außerdem kannst du Abteilungen effizient miteinander verbinden und deine Telefonie für alle deine Standorte zentralisieren. High-Definition-Anrufqualität mit einem zuverlässigen und stabilen System mit 99,9999 % Betriebszeit. Vielseitiges Business-Telefonsystem mit mehr als 50 Funktionen wie IVR, Gesprächsaufzeichnung, Warteschlange, Konferenzschaltung und vielem mehr.
Mit dem Zadarma Business Phone System (Cloud-Telefonanlage) können Sie Ihre Sprachkommunikation mit Kunden, Leads und Partnern auf effizienteste und produktivste Weise einrichten. Unabhängig von der Anzahl der Mitarbeiter, Büros auf der ganzen Welt und verschiedenen Arbeitszeiten können Sie ein integratives IVR-System konfigurieren und alle seine Vorteile zu niedrigen Preisen nutzen. Business Phone System mit einer Liste von Funktionen, die Ihre Sprachkommunikation in wenigen Minuten vereinfachen und organisieren.
Unified Communications (UC)-Lösung, die Anrufsteuerung, Zusammenarbeit, Anrufverwaltung, Analysen und Messaging für KMUs bietet. Unified Communications (UC)-Lösung, die Anrufsteuerung, Zusammenarbeit, Anrufverwaltung, Analysen und Messaging für KMUs bietet.
Umfangreiches Cloud-Telefonsystem, mit dem Unternehmen Anrufe und SMS auf mobilen und stationären Geräten annehmen können. Umfangreiches Cloud-Telefonsystem, mit dem Unternehmen Anrufe und SMS auf mobilen und stationären Geräten annehmen können.
Mit VirtualPBX ist dein Business-Telefonsystem in nur fünf Minuten betriebsbereit. Enthalten sind VoIP, Analogtechnik, Smartphone, WebRTC, SIP Trunking und native Anrufoptionen. Mit diesem cloudbasierten Telefonsystem kannst du im Vergleich zu herkömmlichen Telefonsystemen zwischen 40 und 80 % sparen. Deine Mitarbeiter können überall dort arbeiten, wo es eine Internetverbindung gibt, damit der Geschäftsbetrieb unterbrechungsfrei läuft. Der technische Support in den USA steht dir rund um die Uhr zur Verfügung, um deine Fragen zu beantworten. Fange noch heute an! Spare 40 bis 80 % gegenüber herkömmlichen Business-Telefonsystemen. Enthalten sind VoIP, Analogtechnik, Smartphone, WebRTC, SIP Trunking und native Anrufoptionen.
Freshcaller ist eine moderne Cloud-PBX-Software für die Kundenbetreuung, den Vertrieb, IT- und Personalabteilungen. Mit seiner cloudbasierten Architektur vereint Freshcaller Legacy-Funktionen wie IVR und erweiterte Funktionen wie Smart Escalations, Voicebots und anpassbare Leistungsberichterstattung, um dir die Einrichtung moderner Telefonvorgänge zu erleichtern. Freshcaller bietet in über 90 Ländern Telefonnummern an, erfordert keine Hardware und ist äußerst einfach zu bedienen. Freshcaller ist eine moderne Cloud-PBX-Software für die Kundenbetreuung und den Vertrieb und bietet Telefonnummern in über 90 Ländern an.
OnRelay is a mobile business phone system that utilizes standard wireless carrier calls, meaning all virtual PBX features are provided using regular cell minutes and native smartphone WiFi calling. There is no proprietary VoIP app, so users get the same cell call quality, coverage and capacity they are used to on their smartphones without draining cell data plans or compromising on advanced PBX functionality. Mobile business phone system that works using regular cell minutes and standard smartphone WiFi calling.
Erstklassige, hochleistungsfähige Anruflösung für Finanzdienstleister. Erstklassige, hochleistungsfähige Anruflösung für Finanzdienstleister.
Mit Broadvoice kannst du überall auf der Welt kommunizieren. Mit dieser Plattform gibt es keine kostspielige Hardware und keinen Bedarf an mehreren Telefonanbietern, sondern nur eine kostengünstige, hochmoderne Cloud-Telefontechnologie. Anpassbar, flexibel, skalierbar, intuitiv. Dies sind mehr als nur Schlagwörter für das Unternehmen. Alles, was du benötigst, wird bequem in der Cloud gespeichert und sicher durch das Datennetzwerk geleitet, sodass deine Arbeitskräfte sich nahtlos über jedes beliebige Gerät jederzeit und überall verbinden und zusammenarbeiten können. Die Plattform von Broadvoice ist alles, was ein kleines bis mittelgroßes Unternehmen benötigt, um zu wachsen, sich zu ändern und sich an eine sich ständig weiterentwickelnde Geschäftswelt anzupassen.
Ring4 provides companies and individuals with video conferencing and a phone system in the cloud. The Ring4 smart numbers work on any iOS or Android devices and can be managed via the Admin Console. Ring4 phone numbers are mobile and support unlimited texting, unlimited calling, voicemail and call recording. Ring4 starts at $9.99/month/line. The Ring4 video meetings works on every device from the browser with no software install, with a simple link. Ring4 is a video conferencing and business phone system in the cloud.
MAXvoice enables you to keep your business up and running, performing at max efficiency, even during these difficult times. Set-up (remote) users and services in hours. Free implementation. Personal dedicated turn-up and ongoing support. Vantage is ready to empower you to move forward even in the midst of today's business restrictions. Cloud PBX/VOIP with the voice specialist. Onshore/Inhouse 24/7/365 Customer Care. Significant Savings. 1 Platform for UCaaS/CCaaS.
ringDNA is a sales engagement platform that helps businesses scale revenue growth through AI. The leading choice for Salesforce customers, ringDNA offers a complete solution for sales engagement, sales playbook execution, performance insight, conversation intelligence and much more. RingDNA is a complete inside sales acceleration engine that helps companies have more conversations, more insight and more revenue.
AVOXI Genius ist das cloudgehostete PBX-System zur sofortigen Verbesserung der Kommunikation deines Unternehmens. Anrufdispositionscodes, Anrufüberwachung in Echtzeit, Anrufscoring, Call Whisper, Call Barge, Analysen und Berichterstattung sind inbegriffen. Das effektive, kostengünstige und nutzerfreundliche Cloud-Callcenter AVOXI Genius. Erfahre, wie einfach es sein kann, und teste die Anwendung risikofrei.
Ninja Number is a second phone line that works on your smartphone, managing your phone calls and texts while you work. Its the only virtual phone system that lets you link up to 5 devices to your number, so if you cant answer a call or text, someone on your team will back you up. The magic doesnt stop there. Ninja Number acts as your very own assistant, reminding you of missed calls and texts, automatically answering common questions from customers, and transcribing voicemails. Business phone systems solution that helps businesses manage inbound communications, automate text messages, and transcribe voicemails.
Vonix takes the complication out of business phones. We help businesses every step of the way, from choosing the best hardware to personal installation and support. With integrated features like IVR, PBX, and voicemail to email, youll save time and give your customers better service. Stop losing business to busy signals and unprofessional phone systems. Choose reliable, crystal-clear VoIP calling that you can access from your mobile device anywhere, anytime. A reliable, high-quality cloud-based phone system with unlimited monthly calling, free installation, and better support and features.
OnSIP's cloud phone system offers all the features of a traditional phone system but with even more features! Enjoy a free softphone, video chat, video conference calls, auto attendants, voicemail-to-email, call management, queue reporting, and so much more. And with the free OnSIP app, available on Android, iOS, Mac, and Windows, you can use your mobile phone or computer to make HD voice and video calls, view coworker presence, dial contacts with a click, and manage your voicemails. OnSIP hosted VoIP offers many business features, including softphone apps, video conferencing, queue reporting, and remote work tools.
An integrated softswitch and billing platform that enables VoIP, OTT and telecom providers to configure, launch and monetize any type of communication services in IP networks: Unified Communications, Hosted IP PBX / IP Centrex, SIP Trunking, DID Management, OTT Voice, calling cards, VoLTE/VoWiFI. Key functional modules: Class 4 and 5 SIP softswitch for residential and enterprise telephony services; convergent online charging, billing and service provisioning solution (optional) An integrated softswitch and billing platform which enables telecom providers to provide and monetize VoIP and UC services.
Ein hochwertiges, kostengünstiges, virtuelles PBX-Telefonsystem. Begrüßt die Anrufer. Leitet Anrufe weiter. Unbegrenzte Erweiterungen. Sofortige Online-Einrichtung. Teste es jetzt kostenlos. Ein virtuelles PBX-Telefonsystem, mit dem du Anrufer begrüßen und Anrufe weiterleiten kannst. Unbegrenzte Erweiterungen verfügbar.
Entwickelt, um Sprachanwendungen in der Cloud zu erstellen, die Anrufsteuerung, Sprachkonferenzen, Anrufaufzeichnung, Sprachmenüs und vieles mehr bieten. Entwickelt, um Sprachanwendungen in der Cloud zu erstellen, die Anrufsteuerung, Sprachkonferenzen, Anrufaufzeichnung, Sprachmenüs und vieles mehr bieten.
UK-based Business VoIP Provider offering a modern, cloud-based phone system in powerful desktop, web and mobile apps (no additional hardware required). Starting at just 5.00 per user/month (7 day FREE trial). Uniquely, a CircleLoop subscription includes all features including call recording, call transfer, menus and greetings, contact management, conference calling, voicemail to text and call forwarding to name a few. CircleLoop integrations include Google, Pipedrive, Hubspot, Capsule. Modern-day business communications. All your calls, numbers & features in powerful desktop, web & mobile apps. No contract
4Voice focuses on delivering high-quality and affordable phone service to small and medium-sized businesses throughout North America. We also enable large businesses to navigate the challenges in migrating to managed VoIP systems. 4Voice business phone services provide significant savings over both traditional telephony solutions and alternate VoIP systems. With 4Voice, you get a extensive set of features, including voicemail, local, long-distance, and e-Fax service all for one low price. 4Voice focuses on delivering high-quality and affordable phone service to small and medium-sized businesses throughout North America.
Zukunftssichere Geschäftskommunikation mit dem pascom Cloud-Telefonsystem. Einfach zu bedienende, funktionsreiche und kostengünstige professionelle Cloud-Kommunikationsplattform für Ihr Unternehmen. Zukunftssichere Geschäftskommunikation mit dem pascom Cloud-Telefonsystem.
HoduSoft offers HoduPBX, the finest custom designed IP PBX software for global businesses. Extreme customization for each client is our forte. Unsurpassed feature sets, extraordinary ease of use and value for money characterizes HoduPBX. Key Features: Multi-Tenant, Prepaid & Postpaid Billing, Auto Provisioning, PayPal & Stripe Payment Gateways Integrated, Least Cost Routing, BLF & Presence, Audio Conference & Real-Time Analytics. HoduPBX is equipped with Android, iOS and Chrome Extension. Highlights: Multi-Tenant, Prepaid & Postpaid, Auto Provisioning, Payment Gateway Integration, LCR, BLF & Presence, Audio Conference.
thinQ bietet die vollständige Kontrolle über alle Aspekte des ein- und ausgehenden Sprachverkehrs eines Unternehmens. Mit einer innovativen LCR-Engine (Least Cost Routing) und dem branchenweit einzigen gebührenfreien LCR ermöglicht thinQ Unternehmen die Optimierung ihrer Anrufraten über mehrere Anbieter hinweg, wobei Notfallwiederherstellung, Lastausgleich und Anrufanalyse in die Software integriert sind. Mit Anbahnungsdiensten können Unternehmen sowohl lokale als auch gebührenfreie Nummern bestellen und die SMS-/MMS-, CNAM- und LRN-Funktionen aktivieren. thinQ bietet die vollständige Kontrolle über alle Aspekte der ein- und ausgehenden Kommunikation eines Unternehmens innerhalb einer leistungsstarken Cloud-Plattform.
Australia's Premier 13, 1300, 1800 and Smart Number Provider. Australia's Premier 13, 1300, 1800 and Smart Number Provider.
Hosted VoIP Business Phone Services and More KAVKOM business cloud hosted solutions help enterprises serve their customers better and increase sales with mobile and flexible solutions that allow do business faster, anywhere, anytime. From hosted VoIP business phone services and cloud-based call center software to unified communications, our services are easy to use, advanced, reliable and tailor-made. Collaborating with your customers and your teams becomes easier! Auto dialer, Voice Broadcasting, Cloud PBX, CRM, DIDs, Videoconference. Collaborating with your customers and teams becomes easier!
SureTel is shaking the market and providing huge saving in it's wake. Why pay for idle phones? We know our customers don't use all of their phones all of the time so we don't charge for them. Instead we charge for active simultaneous calls. This means huge savings for any size business. As a matter of fact most of our customers saving upward of 60% monthly. We don't skimp on features either everything is included from voicemail-to-email to call recording. SureTel is starting a digital voice revolution. Why would you want to pay for idle phones when you can just pay for the active lines.
HotTelecom provides an array of VoIP or Voice-over-Internet-Protocol services with no hassle and is very affordable. Offering 6000 virtual phone numbers of 100 countries both local and mobile numbers including toll-free numbers, SMS numbers, SMS numbers for registration and multi-channel and, virtual PBX set-up with superior sound quality given that it has the clear-voice technology. All your business communication needs, online meetings and phone calls are rolled into one service without being All your business communication needs are made available affordably with easy steps.
A 55PBX a solucao completa de telefonia em nuvem, para voce ter telefone, SMS, Whatsapp e muitos outros canais. Perfeita para times de Customer Service, Vendas e demais areas da empresa. CCaaS integravel via API, a 55PBX prov funcionalidades inteligentes de melhorias de experiencia ao cliente e integravel com a Zendesk Support e Sell, Freshdesk, Salesforce, Pipedrive e Hubspot. A 55PBX é a solução completa de telefonia em nuvem.
Die Yeastar Cloud PBX ist ein voll ausgestattetes, zukunftssicheres Telefonsystem, das sich ideal für KMU eignet. Mit Linkus UC Softphone erhältst du einfachen Zugang zu verbesserter Anrufeffizienz und Agilität beim Arbeiten aus der Ferne über jedes Gerät deiner Wahl. Da die Bereitstellung vollständig gehostet wird, fallen keine Vorabkosten für Hardware an und der interne Verwaltungsaufwand geht gegen Null. Mit der einfachen Bedienung und den vollständigen Kompatibilitätsfunktionen ist jede Migration oder jedes Upgrade auf die von Yeastars gehostete Lösung ein Kinderspiel. Cloudbasierte UC-Plattform für KMU
A leading technology provider of communications and advanced networking services for businesses nationwide. Fusion Connect customers securely connect and collaborate through scalable, integrated solutions designed by our experts. Managed Services Provider offering comprehensive, advanced networking and communication solutions for businesses nationwide.
Web-basiertes PBX-System, das geschäftliche Anrufprozesse über mobile Geräte mit unbegrenzten Anrufen, Voicemail-zu-E-Mail und mehr verwaltet. Web-basiertes PBX-System, das geschäftliche Anrufprozesse über mobile Geräte mit unbegrenzten Anrufen, Voicemail-zu-E-Mail und mehr verwaltet.
Servetel is a highly trusted brand in the cloud telephony space with over 1500+ customers. By providing companies big & small with a host of cloud telephony solutions like toll-free number, virtual phone number, number masking, voice broadcasting, IVR system, OTP verification & more it has helped them simplify & organise their complete communications. With us you pay-as-you-use, avoid wasting money on unnecessary infrastructure, & enjoy services with 99.99% uptime, & fantastic support. Give your business the push to the clouds it needs with our cloud telephony solutions. Connect with our experts today!
The Real PBX is a leader in providing secure cloud communication solutions, i.e., business phone numbers (toll free & local numbers) along with intelligent modern-day business phone system features - IVR, Call Forwarding, Call Barge, Call Recording, Analytics, etc. Other features - Voicemail 2 Email, Fax 2 Email, Custom Cloud Apps Integrations - Zoho CRM, etc.
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Web-based PBX system with auto attendants, unlimited inbound SIP trunking, and more. Web-based PBX system with auto attendants, unlimited inbound SIP trunking, and more.
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Cloud PBX app that lets small businesses manage phone processes via VoIP-based system that offers call forwarding and routing. Cloud PBX app that lets small businesses manage phone processes via VoIP-based system that offers call forwarding and routing.
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Web-based integrated phone system for businesses with up to 100 extentions that can be embedded into their WAN. Web-based integrated phone system for businesses with up to 100 extentions that can be embedded into their WAN.
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Phone & WiFi systems that increase your success by improving staff performance and creating deeper customer relationships. Phone & WiFi systems that increase your success by improving staff performance and creating deeper customer relationships.
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Magna5 is a cloud-based system with powerful features such as auto attendant, unified messaging, video conferencing, and more. Magna5 is a cloud-based system with powerful features such as auto attendant, unified messaging, video conferencing, and more.
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SalesAngel is a Mobile & Cloud Telephony Hosted PBX integrated with Cloud-based CRM. SalesAngel is a Mobile & Cloud Telephony Hosted PBX integrated with Cloud-based CRM.
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Hosted VoIP business phone systems tailored to meet your business needs and goals. Hosted VoIP business phone systems tailored to meet your business needs and goals.
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The virtual PBX is a telephone system that is hosted in the cloud, so it does not require any device or software or hardware installation. It works from an internet connection, and its function is to manage the incoming and outgoing calls of a company in order to provide good customer service. A virtual PBX is a telephone system that uses the internet to manage the external and internal calls of a company.
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Placetel ist ein Anbieter von professionellen Telefonanlagen aus der Cloud. Placetel vereint klassische Telefonanlagen-Funktionen, wie Makeln, Weiterleiten, Fax, etc. mit Video-Konferenzen in HD, Fax2Mail/Mail2Fax, File- und Screensharing, Anrufsteuerung, Instant Messaging, Call Center Funktionen und Unified Communication. Die virtuelle Telefonanlage lässt Anrufe gleichzeitig auf allen Geräten klingeln, Gespräche können auch vom Desktop auf das Smartphone weitergeleitet werden. Virtuelle Telefonanlage mit mehr als 150 Telefonanlagen-Funktionen
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Mit Zentrunk kannst du deine vorhandene Telekommunikationsinfrastruktur an das PSTN anschließen, ohne die Anzahl der gleichzeitigen Anrufe zu beschränken. Einfach ausgedrückt: Zentrunk bietet dir PSTN-Konnektivität über 200 Standorte ohne Verträge, Pay-per-Call und unbegrenzte Kapazität. Wenn du über eine eigene Telekommunikationsinfrastruktur verfügst, unabhängig davon, ob es sich um eine cloudbasierte Kommunikationsplattform oder um eine On-Premise-Ausrüstung handelt, ist Zentrunk ideal für dich. Zentrunk ist ein moderner Ansatz für SIP-Trunking, der die sofortige Bereitstellung von SIP-Trunks, unendliche Cloud-Skalierung und globale Reichweite ermöglicht.
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VoIP solution with service to all types of telephone numbers and IPPBX in over a 165+ countries. - Standard Telephone numbers (Geographic / Non-Geographic) - TollFree - UIFN - Elastic Pool solutions - Mobiel VoIP numbers - inbound Only numbers - Specials, etc Our typical customer ranges from a solopreneur to multinationals and all sorts in between. Various options may be better for the one or the other but all get all the functionality we can support so you don't pay extra for them. VoIP solution with service to all types of telephone numbers and IPPBX in over a 165+ countries. Local knowledge and Global reach.
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8x8s Virtual Office unified communications platform enables companies of all sizes with company-wide private chat, presence detection, softphones, web conferencing, video, Apple and Android mobile apps to improve collaboration on any device, anywhere. 8x8 Virtual Office integrates with leading business solutions such as Salesforce, Zendesk and NetSuite. Delivered in the cloud, sets up in minutes and is easily managed from any device. 8x8 is the global leader in cloud communications and has transformed more than 47,000 businesses in over 100 countries.
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Web-based solution that provides call center management through automated call distribution, reporting, dashboard, monitoring and more. Web-based solution that provides call center management through automated call distribution, reporting, dashboard, monitoring and more.
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Grow your business without a volume commitment. Use our white label QuBe PBX and simplify your daily routine without your customers ever seeing or knowing of QuestBlue. Easily deploy custom, high quality services across any size footprint. Adding more locations as your company grows is very simple. We will always be there to support your growth every step of the way. Allows businesses to implement a cloud enterprise phone system easily.
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Deskforce's CloudPBX Phone System gives you all the functionality, without the confusion. Taking less than 1 day to completely set up, installation is time efficient and guaranteed to be completely secured. CloudPBX is a financially feasible and time-efficient option, eliminating the concerns about installation and maintenance that come with a hardware device. Make your business a more cohesive place by integrating CloudPBX, creating a single platform for your company in the office. An instant, full-featured business phone system, with zero equipment
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SMB focused cloud-based PBX tool to allow your business to run smarter. Web conferencing solution that helps organizations manage business calls through audio/video conferencing and broadcasting.
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Turn any phone into your business phone with unlimited calls, texts, and call management features. Turn any phone into your business phone with unlimited calls, texts, and call management features.
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PBX, or private branch exchange, is the private telephone network used by companies and organizations to keep internal and external phone communication working. It includes features like transfers, voicemail, interactive voice menus and more. With Cloud PBX services, you continue to get all the features you need and want but so much more. Increased mobility, better security, scalability that works for you now and in the future. Cloud communication platform that helps businesses manage internal and external phone communication through MPLS, voicemails, and more.
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Eliminates the need for commercial properties to own and maintain traditional on-premise PBX hardware. Eliminates the need for commercial properties to own and maintain traditional on-premise PBX hardware.
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Acefone is a leading provider of cloud-based communication services such as contact centre solutions, free phone numbers, and hosted phone systems. We offer VoIP services with cost-effective and customisable plans that bring you seamless communication experience. Our services offer features tailored to your unique business needs. We ensure our cloud-based communication services provide your, and your customers the best experience. Hosted Phone System - Our Hosted PBX solutions provide you with loads of features that help you improve your business productivity.
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Cloud-based PBX and Interactive Voice Response system which for startups and small businesses Cloud-based PBX and Interactive Voice Response system which for startups and small businesses
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Commpeak PBX is a highly customizable web-based solution providing a unique blend of feature-rich experience and equally strong tech served at best value. Designed to manage and streamline phone conversations for customer support & sales teams, CommPeak PBX can be adjusted to fit any business size, industry, or process. Deployment in less than 24 hours, no hardware needed, real-time call monitoring, extensive analytics, dashboard view, call whisper/barge for inbound & outbound dialing on budget. CommPeak PBX is a one-fits-all solution by wholesale VoIP provider for inbound/outbound dialing, from back-office to enterprise-grade.
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Virtual telephone system that makes intelligent calls in the cloud. Virtual telephone system that makes intelligent calls in the cloud.
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Tinkle is the smarter business phone system and one of the UK's fastest growing cloud communication service providers. Our easy to use on-demand technology grows with your business and enhances customer experience, with features like call recording, IVR, call stats, music on hold and much more. Tinkle's mobile and desktop app gives you total control, with no contracts or setup fees, alongside offers such as a 14-day free trial and free IP devices. Give us a Tinkle to set up your demo today. Tinkle is the smarter business phone system with no setup fees, line rental or contracts and a host of easy to use on-demand features.
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Cloud-based telephony platform for facilitating collaboration and communication with customers and colleagues. Cloud-based telephony platform for facilitating collaboration and communication with customers and colleagues.
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Cloudya is a cloud PBX with multiple extensions, web control panel, graphical statistics, simultaneous calls, app version and more. Clodya is a cloud PBX with multiple extensions, web control panel, graphical statistics, simultaneous calls, app version and more.
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Epygi Cloud QX (ecQX) is a hosted PBX service. Trunk termination to PSTN is achieved through 3rd party SIP trunk providers giving flexibility of service. Basic activation starts with 5 extensions and can expand up to 3000. Call Recording, Audio Conference and Call Center are some of the added services that can be activated separately. No long term contracts. Cancel anytime No activation fees Has cloud-based monitoring and management service Has an extensive list of features Epygi Cloud QX (ecQX) is a hosted PBX service provided by Epygi directly to resellers. It offers a complete set of telephony features.
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Browser based comprehensive business phone system for all your business communication needs without any need for hardware or software. Browser based comprehensive business phone system for all your business communication needs without any need for hardware or software.
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telegra bietet Contact-Center-Software fr berzeugenden Service am Telefon: Telefonie-PlugIns fr Helpdesk- und CRM-Systeme (Salesforce, Zendesk, Freshdesk). Cloud ACD, Routing, IVR, Recording, Echtzeitstatistiken und Rufnummern. Mit der eigenentwickelten VoiceBot-Technologie knnen Anliegen automatisch erkannt, an die richtige Stelle weitergeleitet, oder direkt vom Bot beantwortet werden. Telefonie für CallCenter. Die Cloud ACD der Zukunft - Kompatibel mit jeder Telefonanlage - Webbasiert - Keine Minutenkosten/Nutzung
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Cloud PBX solution for business. Cloud PBX solution for business.