62 Ergebnisse
Warum Capterra kostenlos ist
Du hast dein Marketing automatisiert. Zeit, um deine Veranstaltungen zu automatisieren? Die Veranstaltungsautomatisierung beginnt mit der richtigen Technologie und den richtigen Mitarbeitern, die dich und dein Team unterstützen. Von der erstklassigen Online-Registrierung über das Marketing für die Teilnehmer bis hin zur Einrichtung von Räumen für Teilnehmer, dem Check-in vor Ort und Echtzeitanalysen zur Durchführung der Veranstaltung oder des Meetings bietet Aventri seinen Kunden die Möglichkeit, wertvolle persönliche Erfahrungen zu machen, einflussreiche Communitys hervorzubringen, Marken auszubauen und die Rendite zu steigern. Erfahre mehr über Aventri Die intelligente Meeting- und Event-Plattform für datengetriebene globale Event-Organisationen. Erhalte eine 30-minütige Demo! Erfahre mehr über Aventri
Smartsheet ist eine Arbeitsausführungsplattform, mit der Agenturen jeder Größe schneller agieren, Innovationen vorantreiben und mehr erreichen können. Außergewöhnliche Vermarkter verlassen sich auf Smartsheet für Veranstaltungsmanagement, Initiativenverfolgung, Content-Kalender, Eventmanagement und mehr. Mit Smartsheet kannst du Ressourcen zentralisieren, für Konsistenz zwischen Projekten und Kampagnen sorgen und die Markteinführungszeit verkürzen. Nahtlose Verbindung von Marketingaktivitäten zur Verbesserung der Kapitalrendite und der Ausrichtung mit allen Stakeholder*innen. Erfahre mehr über Smartsheet Smartsheet ist eine Plattform für die Ausführung von Online-Arbeiten, mit der Unternehmen jeder Größe ihre Arbeit planen, verwalten, automatisieren und Berichte erstellen können. Erfahre mehr über Smartsheet
Die Lösung bietet dir die Erstellung, Anpassung und Verwaltung deines Veranstaltungsplans an einem organisierten Ort. Teams können per Fernzugriff und in Echtzeit zusammenarbeiten und kooperieren. Miss den Erfolg, erhalte Einblicke darin, was dein Publikum möchte, und vermarkte deine Veranstaltung. Binde deine Teilnehmer ein und unterstütze deine Referenten mit interaktiven Erfahrungen und Tools. Erfahre mehr über Sched Steigere das Wachstum deines Publikums und erhöhe das Bewusstsein für deine Präsenz- und virtuellen Veranstaltungen mit dem intuitiven Layout im Web und auf mobilen Geräten von Sched. Erfahre mehr über Sched
Hunderttausende Kunden wie du vertrauen Constant Contacts effektiven, einfach zu bedienenden E-Mail-Marketing-Tools, um den Umsatz zu steigern, loyale Kunden zu gewinnen, neue Kunden zu gewinnen und positive Mund-zu-Mund-Propaganda zu generieren. Überzeuge dich selbst, warum Constant Contact mit einer kostenlosen 60-Tage-Testversion die erste Wahl im E-Mail-Marketing ist. Leistungsfähiges E-Mail-Marketing, einfach gemacht. Erstelle professionelle E-Mails, die Kunden und Spender einbeziehen.
Cvent ist mit über 183.000 aktiven Systemnutzern führend in den Bereichen Event Management, Online-Event-Registrierung, Veranstaltungsort-Sourcing und Mobile Event App-Technologie. Cvent modernisiert die traditionellen Prozesse des Event Managements. Mit dieser integrierten Plattform können Planer Veranstaltungsorte effizienter finden, Veranstaltungen planen, Teilnehmer einbeziehen, die Wirkung ihrer Veranstaltungen erfassen und vieles mehr. Eine vollständige Plattform, die den gesamten Veranstaltungs-Lebenszyklus von Anfang bis Ende abdeckt.
Eventzilla ist eine schnell wachsende Plattform für Eventtickets und -management für Konferenzen, Spendenaktionen, Klassen, Workshops, Zusammenkünfte, Konzerte und Sportveranstaltungen. Es wird eine breite Palette von Events unterstützt, von Events, die einfache RSVPs benötigen bis hin zu großen Konferenzen/Messen, die Tausende von Teilnehmer haben. Mit Eventzilla können Veranstalter Tickets online verkaufen, Kreditkartenzahlungen verarbeiten und Veranstaltungen auf Social-Media-Kanälen wie Facebook und Twitter bewerben. Eventzilla ist eine Plattform für Online-Veranstaltungsregistrierung und Ticketing für Veranstalter.
Mit Attendify ist es für jedermann einfach, unterhaltsam und erschwinglich, innerhalb weniger Stunden eine attraktive mobile Event-Anwendung zu erstellen. Jede von Attendify betriebene Event-Anwendung enthält private Social-Networking-Funktionen, mit denen Teilnehmer und Sponsoren Beziehungen aufbauen und mit dem Veranstaltungsinhalt interagieren können. Mehr als 1.000 Unternehmen wie Google, Chrysler und AstraZeneca vertrauen auf Attendify, um die Beteiligung der Teilnehmer zu steigern, die Kapitalrendite des Sponsors zu belegen und Event-Leistungsanalysen bereitzustellen. Die einzige Event-Anwendung, mit der deine Teilnehmer und Sponsoren Beziehungen aufbauen können. Erstelle deine Anwendung noch heute und gehe in weniger als einer Woche live.
Localist nimmt der Veranstaltungsplanung und Werbearbeit den Stress und die Angst. Marketing-, Personal- und Kommunikationsteams lieben die Eventautomatisierungsplattform von Localist, da sie einfach zu bedienen ist und Zielseiten für mehrere Veranstaltungen erstellt werden können. Alles, was du promotest, wird konsistent mit dem Markennamen versehen. Füge die Elemente per Drag-and-drop ein und du kannst mit dem Teilen beginnen. Da jedes Ereignis und jeder Kalender in einem einzigen Dashboard zentralisiert ist, war es noch nie einfacher, Veranstaltungen zu erstellen, zu veröffentlichen, zu verwalten und zu bewerben. Localist unterstützt Veranstaltungsplanung und Werbearbeit mit einfachen, schönen und konsistenten Zielseiten für jede Veranstaltung.
Guidebook ist ein DIY-App-Builder, mit dem du deine eigene App ohne Programmierkenntnisse erstellen kannst. Wähle einfach eine von Dutzenden tollen Vorlagen, ziehe alle gewünschten Funktionen per Drag and Drop, passe sie deinen Wünschen an und klicke auf Veröffentlichen, um deine App in wenigen Minuten zu erstellen. Ganz gleich, ob du eine App für deine Hochzeit, eine Universität oder dein gesamtes Unternehmen benötigst, mit dem Guidebook findest du die schönsten Apps für Android oder iPhones. Frage einfach die Millionen, die bereits Guidebook benutzen! Guidebook ist ein DIY-App-Builder, mit dem du schnell und unkompliziert deine eigene App ohne Programmierkenntnisse erstellen kannst. Von Millionen genutzt.
Splash ist ein Technologieunternehmen, das fortschrittliche persönliche Marketingprogramme für die weltweit führenden Marken betreibt. Mehr als die Hälfte der Fortune-500-Unternehmen verwenden Splash, um die Durchführung von Event-Marketing zu rationalisieren und die Leistung zu optimieren. Von der Vereinfachung der Erstellung von Event-Assets bis hin zur Erfassung der Teilnehmereinblicke und der Messung der Auswirkungen von Veranstaltungen ermöglicht Splash Marketing-Unternehmen, persönliche Zielgruppen zu erreichen und sich mit ihnen zu verbinden, Veranstaltungsprogramme effizient zu skalieren und veranstaltungsbasiertes Engagement mit Geschäftsergebnissen zu verknüpfen. Splash ist eine End-to-End-Event-Marketing-Technologie, mit der du deine Veranstaltungen unglaublich einfach ausführen, skalieren und messen kannst.
Erstelle mit Hubilo den perfekten Event-Marketing-Plan. Hole dir die besten E-Mail- und SMS-Marketinglösungen, mit denen du die Marketing-Strategie deiner Events in die Tat umsetzen und die Reichweite maximieren kannst. All-in-one-Event-Plattform, die Veranstaltungen interaktiv macht und den Veranstaltern ermöglicht, Events mühelos zu erstellen und zu bewerben. Es ist ganz einfach: Erstellen, Auswählen, Planen, Versenden und Verfolgen aller E-Mail- und SMS-Kampagnen im Event-Marketing. All-in-one-Event-Plattform, die Veranstaltungen interaktiv macht und den Veranstaltern ermöglicht, Events mühelos zu erstellen und zu bewerben.
Make meetings and classes unmissable with real-time polling. Get everyone involved and find out what theyre thinking. Make meetings and classes unmissable with real-time polling. Get everyone involved and find out what theyre thinking.
CadmiumCD ist ein Anbieter von Event-Software mit mehr als 15 Jahren Erfahrung. Er stellt On-Demand-Content-Management-Lösungen bereit, die den Workflow für die Tagungsplanung, Ausstellungsorganisation, Bildungsmanagement und Teilnehmende optimieren. Die preisgekrönte Software des Unternehmens wird von mehr als 3.500 Tagungsprofis weltweit eingesetzt. Die Softwareplattform erleichtert das Erfassen, Verwalten und Freigeben von Inhalten an alle Veranstaltungs-Stakeholder über die Module: von Abstracts bis App. Führe deine Veranstaltung zusammen. Ein umfassendes Event-Management-System, das auf Tagungsplanungsunternehmen und -teilnehmende ausgerichtet ist.
EventCreate ist eine schnell wachsende Event-Marketing-Plattform, mit der Planer in wenigen Minuten eine Event-Website erstellen können. EventCreate ist eine schnell wachsende Event-Marketing-Plattform, mit der Planer in wenigen Minuten eine Event-Website erstellen können.
Gehe mit der besten B2B-Event-Lösung von atEvent über die einfache Erfassung von Leads hinaus. Erfasse Leads an beliebiger Stelle bei der Veranstaltung selbst oder in ihrem Umfeld, füge nutzerdefinierte Qualifizierer und Folgeaktionen hinzu und synchronisiere alles mit deinem MA/CRM-System für eine schnelle, personalisierte Nachverfolgung, die den Verkauf beschleunigt. atEvent ist für das Unternehmen gemacht mit flexiblen MA/CRM-Integrationen, einer breiten Messeabdeckung, GDPR-Zustimmung bei der Erfassung, mehrsprachiger Visitenkartentranskription und Einblicken auf Kontoebene für deine ABM-Strategie. Veranstaltungskontakte in Verkaufssitzungen. atEvent kombiniert die Erfassung von Veranstaltungsleads, die Qualifizierung und die Einblicke, um den Verkauf zu beschleunigen.
Banzai believes in the life-changing power of events. Banzai is a cloud software-as-a-service company that provides Event Marketing Automation software used by companies like Microsoft, Google, and Facebook. Banzai's Event Marketing Automation solutions maximize targeted event audience and automate event marketing tasks through a single platform. It is our mission to make event marketing faster, easier, and more effective for both your virtual and in-person events. Banzai's Event Marketing Automation solutions maximize targeted event audience and automate event tasks through a single platform.
DW helps aggressive brand builders to activate their products in more brick & mortar stores and enables them to scale field marketing efforts from a few demos a month to hundreds. In store demos produce the best Customer Acquisition results, and DW Schedule Maker helps to reduce costs and increase Marketing ROI even further. Demo Wizard helps supermarket executives to bring more product demos to their stores building measurable uplift in foot traffic, revenue and brand recognition. In-store (brick and mortar) demo management automation platform that helps CPG Brand Builders to manage every step in the workflow.
Eventcombo provides cost-effective, affordable solutions for all of your event management and ticketing needs. Combining the latest and most powerful technology with our White Glove Customer Service ensures ease of use and almost no learning curve. We partner with you to support your marketing through social media and email channels. Explore Eventcombo for all your registration needs, such as private label and more. Find out why Eventmakers love us! Combine easy ticketing & event registration with next-level experiences for you and your attendees. Sell more tickets, grow your events
Erstelle mit MeetApp ein großartiges Event-Erlebnis für deine Veranstaltung, dein Meeting oder deine Konferenz. Informieren, Engagieren, Netzwerk! Erstelle mit MeetApp ein großartiges Event-Erlebnis für deine Veranstaltung, dein Meeting oder deine Konferenz. Informieren, Engagieren, Netzwerk!
O-tix's event technology platform is the most comprehensive, cloud-based platform for your event, conference or exhibition. O-tix offers everything you need to drive your next event, in one single platform. Why O-tix? 1) A low cost, high performance ticketing platform supports events with up to 240,000 attendees. 2) Easy, fast access to your earnings. 3) Combine event ticketing, registration and data capture to provide a seamless experience for visitors/delegates. O-tix offers event organisers a comprehensive platform of tools including event ticketing, registration, data capture and event apps
Bitpod Event offers - Free & Paid Ticketing, Recurring Events, Online Events, Seat Selection, Time Slot Selection for appointments, Form Builder, Survey Builder, Zoom Integration, Website Integration, Agenda, Speakers, Badge Printing, Check-In, Members discount, Event Marketing, Attendee Analysis, Survey, Discount & Promotions. Integrate with 700+ Apps. Sell tickets faster, plan better events, engage buyers, membership & reservations, integrate with 700+ apps. START FREE with Bitpod
The leading events solution for nonprofits and commercial enterprises, Personify A2Z Events includes everything needed to digitally market your exposition, tradeshow or conference. Our powerful, SaaS-based tools deliver end-to-end support for event marketing tasks, allowing you to engage attendees, delight exhibitors and grow your events in ways you never thought possible. A powerful, cloud-based event success platform saves staff time, creates high-impact connections and drives value for all participants.
Prekindle is an event management, ticketing, and marketing platform. We help businesses sell tickets to events online and spread the word with powerful built in marketing tools. Prekindle is incredibly flexible, and can do just about anything. We have developed our software over 10 years, focused on the needs of our professional clients. Prekindle is an event management, ticketing, and marketing platform.
GEVME is a SaaS cloud-based platform that provides an integrated event solution for greater event registration, ticketing, email marketing, onsite preparations, etc., offered to various industries and businesses. Automate scoring, reporting, tracking the event leads, surveys, website building and many other options are available to organizers with no specific skills required for successful technology usage. From start to finish, GEVME makes event management easy. GEVME is a SaaS cloud-based platform that provides an integrated event solution for running a perfect event.
Experience marketing platform that analyzes live events for enhanced brand engagement Experience marketing platform that analyzes live events for enhanced brand engagement
Der Anbieter ist ein leidenschaftlicher Event-Liebhaber und sein Hauptaugenmerk liegt darauf, Menschen für deine Veranstaltungen zu begeistern. Die Eventplattform verfügt über exklusive, leistungsstarke Funktionen wie Sprecher- und Sponsoren-Onboarding, Gäste-Check-in, Event-Website-Builder, Ticketing und Registrierung, Sitzungsmanagement, Event-Analyse, Verwaltung von Anbieterangeboten, Networking- und mobile App, Nutzerbelohnungsprogramm, Hotelbuchungen, Badge-Druck, Durchführung von Umfragen und Trivia-Fragen, Live-QA, Abstimmungen, eingebautes CRM, Marketingplattformen und vieles mehr. Eine Event-Engagement- und Event-Management-Plattform mit über 20 Tools, die ein Eventmanager braucht, um den Teilnehmern digitale Erfahrungen zu vermitteln
Tap into calendars (Google, Outlook, iOS, etc) as a marketing channel. Target your audience by geography, behavior, or your CRM data. Go beyond the default 15-minute "calendar reminder" with custom calendar notifications. Track all activity inside your customers' calendars, such as in-calendar impressions, link clicks, social shares and more. Join thousands of businesses already using Eventable to boost conversions, from webinar attendance to in-store purchases. Tap into calendars as a marketing channel. Get the insights and tools you need to drive action via digital calendars.
Backstage is an end-to-end event management tool that allows organizers, corporations, and non-profit agencies to plan, promote, and run events ranging from large-scale meetings to conferences and trade shows. It comes equipped with a broad range of features, including a multi-language website builder, agenda planner, attendee mobile app, sponsor management, detailed analytics and more. An end-to-end event management tool that allows organizers to plan, promote, and run events ranging from meetings to conferences.
PheedLoop ist eine 360-Grad-Plattform für Veranstaltungsautomation, Monetarisierung und Engagement für Veranstalter, Referenten, Aussteller, Sponsoren und Teilnehmer. PheedLoop bringt die ganze Idee der Veranstaltungsdurchführung auf den Punkt, indem es den Veranstaltungsplanern eine unglaubliche Menge an Kontroll-, Einsichts- und Verkaufs-/Marketing-Tools für ihre Veranstaltungen zur Verfügung stellt. Von der verkaufsoptimierten Registrierung, synchronisierten Stakeholder-Portalen und mobilen Sofort-Apps über Check-in/Badges vor Ort über automatisierte Umfragen bis hin zu Monetarisierungssystemen für Aussteller und Sponsoren. 360-Grad-Eventautomatisierung, Monetarisierung und Engagementplattform für Planer, Teilnehmer, Referenten, Aussteller und Sponsoren
Business matchmaking platform for organizations who want to enable dealmakers to match and meet at live and online events. Business matchmaking platform for organizations who want to enable dealmakers to match and meet at live and online events.
Lenos Software is a sophisticated enterprise software platform for meeting consolidation, event marketing CRM, registration and the creation of feature-rich custom branded microsites. No knowledge of HTML or programming is required. Automated reporting capabilities provide insight and business intelligence for lead and revenue generation, trend analysis, compliance and logistics management with a centralized web-based my Dashboard. Software platform for meeting consolidation, event marketing CRM, registration and the creation of custom branded microsites.
Bietet Publishing-Tools, Kampagnenverfolgung, Social-Media-Präsenzmessung und Managementfunktionen für Facebook-Seiten.
Attend is transforming the way Marketing and Sales teams approach in-person interactions at events. Our Revenue Event Marketing platform makes it easy to target and attract the right attendees, maximize face-to-face interactions, and drive timely follow-up to accelerate pipeline and drive revenue. Attend turns attendees into prospects, prospects into customers and customers into lifelong loyal promoters. Were trusted by organizations like HubSpot, Brightcove, Applause, Localytics, and Seismic. Attend helps you get the right people in the room, maximize in-person interactions, drive follow-up and track revenue.
Enables marketers & medias to collect social UGC, moderate, curate, republish on any screen to inform, inspire, engage, highlight audience to amplify it. You create social media hub for web sites & social wall for TVs from all social media Facebook, Instagram, Twitter, Youtube... and also RSS with full control to republish them in order to amplify them everywhere > improve ROI API also available in JSON or XML for raw data feed aggregation. Enables brands & their agencies to curate & display social content on their website or any screen with full control to amplify them.
PERSÖNLICHE erlebnisorientierte Marketing-Software, die dir hilft, Leads zu erfassen, Social-Media-Follower zu gewinnen, Wettbewerbe durchzuführen und dein Publikum zu begeistern. PERSÖNLICHE erlebnisorientierte Marketing-Software, die dir hilft, Leads zu erfassen, Social-Media-Follower zu gewinnen, Wettbewerbe durchzuführen und dein Publikum zu begeistern.
Pitchview - Loved by Salespeople. Funktionen wie unser Visitenkartenscanner, individuelle Fragebögen oder Dankesmails, helfen Ihnen dabei Leads sicher zu erfassen und wieder schneller mit Ihren potentiellen Kunden in Kontakt zu treten. Kommen Sie mit Ihrem Interessenten noch am Tag der Messe mit personalisierten Dankesmails inkl. Dokumentenversand in Kontakt. Unsere Analytics Seite gibt Ihnen dabei jederzeit Live Einblicke in die Performance Ihres Messe Teams. Pitchview - Loved by Salespeople! Konvertieren Sie Ihre Messekontakte in 15 Sekunden zu zukünftigen Kunden!
An event calendar for marketing and selling your events on your website. An event calendar for marketing and selling your events on your website.
Produktdetails
Powering 1 MIL projects and events worldwide with award-winning applications, ExhibitForce is the event professional's toolkit that redefines best practices in overseeing every aspect of an event program - from registration to lead capture with measurable ROI. The result is more than 30% of Fortune 500 Companies worldwide trust Exhibit Force to drive results and brings together all of the resources in an organization to dramatically boost productivity and currently has 300,000 global end-users Award Winning Web-based application for centralized Professional Event Management of staffing, tasks, budgeting, and reporting.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Web-based event management and registration tool with permission-based access control and detailed reporting functionality. Web-based event management and registration tool with permission-based access control and detailed reporting functionality.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Mobile friendly solution for event marketing. Features include analytics, ticketing and registration, social networking, and CRM. Mobile friendly solution for event marketing. Features include analytics, ticketing and registration, social networking, and CRM.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
The most comprehensive platform of innovative web based tools to manage your business events The most comprehensive platform of innovative web based tools to manage your business events
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Allows current event attendees to send social posts and targeted invites to encourage their friends to attend an event with them. Allows current event attendees to send social posts and targeted invites to encourage their friends to attend an event with them.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Analytics and marketing automation extension for ticketing platforms. Analytics and marketing automation extension for ticketing platforms.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Event ticketing & marketing platform with rich event pages, interactive promo campaigns, social framework, and AI boost event signups. Event ticketing & marketing platform with rich event pages, interactive promo campaigns, social framework, and AI boost event signups.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Event marketing solution that helps businesses promote their events, grow their audience, and analyze their efforts with reports. Event marketing solution that helps businesses promote their events, grow their audience, and analyze their efforts with reports.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Mobile location solution designed to passively capture location data from mobile networks in real time and handle mobile advertising campaigns. Mobile location solution designed to passively capture location data from mobile networks and handle mobile advertising campaigns.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Eventmachine ist die Cloud Software für online Eventplanung und automatisierte Angebotserstellung. Hotels, Event Locations und Anbieter von MICE Events können 1. Zeit sparen, 2. Fehler vermeiden und 3. die Erträge maximieren. Eventmachine wird nahtlos in die Webeite des Anbieters eingebettet. Interessenten und Sales Teams konfigurieren online individuelle Events, maßgeschneiderte Angebote werden sofort automatisiert erstellt und per eMail verschickt. Mit eingebautem Revenue Management System. Online Eventplanung und automatisierte Angebote. Für Hotels, Locations und alle Anbieter von Tagungen, Seminaren und Events.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Audience engagement and intelligence tool for event management. Audience engagement and intelligence tool for event management.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Lead Liaisons event lead management solution, GoExhibit!, allows users to design custom forms and quickly capture leads onsite using a mobile app. Even more powerful under the hood, GoExhibit! enables businesses to immediately segment, distribute, export, follow up with, and/or nurture leads without missing a beat. Compatible with iOS, Android, and Windows devices. Integrates with all major CRM, marketing automation, and analytics solutions. Supports all methods of lead capture. Design custom forms, scan badges, transcribe business cards, track ROI. Integrates with anything. Available for iOS, Android, Windows.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Putting you back in control of your ticketing. Infinitely customisable, Python Events offers you complete control of your ticketing ecosystem. We believe you should maintain control of your data, bookings fees and customer management processes. So we've developed a bespoke scalable ticketing and seat reservation software that's capable of handling thousands of transactions simultaneously for multiple industries, whilst keeping the control firmly in your hands. Customisable and bespoke secure ticketing platform. Keep 100% of your booking fees. Arena and sports stadium seat mapping system.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
An event management platform to digitise events so all planning & execution is data driven to measure performance and guide strategy. The platform covers pre-event, live event, and post event features. Has a great content distribution engine that doesn't require attendees to download an event app. Yumiwi provides services so you can focus on your priorities while we focus on the technology. An event management platform to digitize events so all planning & execution is data driven to measure performance and guide strategy.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
okapi is a turn-key survey, data collection, reporting, and scheduling platform for in-person meetings, trainings, activations or events. Built to measure ROI, impact, and improve decision-making, okapi can manage your team, schedule, and collect data from attendees and facilitators at every event you host or attend. Setup is easy and within 30 minutes users can design a custom survey template, schedule and assign activities, and collect data in both online and offline modes. okapi is a turn-key survey, data collection, reporting and scheduling system for in-person meetings, trainings, activations or events.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
RainFocus is a next-generation event platform that captures an unprecedented amount of data and makes it actionable by automating management, personalizing experiences, and seamlessly integrating with your marketing stack. Our true SaaS platform solves for the entire event lifecycle providing everything from dynamic registration to content management to exhibitor activation to rapid badging on-site. Save time, eliminate errors, and stop extra work all while being insight-driven for every event. RainFocus simplifies event management, personalizes experiences, and actions data for all of your events.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
eventrr is fastest growing event management, online event registration, venue and sourcing, and mobile event app technology - eventrr modernizes the traditional processes associated with event management. With our integrated platform, planners can more efficiently find venues, plan events, engage attendees, measure the impact of their events, and free event searching and listing across the globe All-in-one event marketing & automation platform for event organizers to create, promote, engage & analyze events.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Allows customers to efficiently organize and manage conferences, congresses or any events needed. Allows customers to efficiently organize and manage conferences, congresses or any events needed.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Transform social engagement at your events, meetings, conferences today. Transform social engagement at your events, meetings, conferences today.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Maximize participant fundraising, build participant loyalty, and run more efficient events with TeamRaiser, the industry's most trusted fundraising event software solution. Powering thousands of events each year, TeamRaiser doesn't just help you manage your events with efficiency and ease, it helps you maintain the momentum long after. Robust enough to support the complete pivot from in-person events into virtual programs. Maximize participant fundraising, build loyalty, and run more efficient events with the industrys most trusted solution.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
The all-in-one tool for your conferences, business, and social events. The all-in-one tool for your conferences, business, and social events.
4,3/5 (0 Bewertungen)
Produktdetails
My School Dance is an online application that manages all aspects of school dances and events.The software enables schools to avoid the most difficult elements of event-planning logistics, including the drafting, distribution, and collection of paper agreements; organization of cash or check payments; and finding volunteers to sell tickets. Schools and organizations can promote their upcoming events, sell tickets online and securely process payments, and quickly access sales and fundraising data We're the one stop shop for all digital dance management needs! Our service is free for all schools. Try us out today!
(0 Bewertungen)
Produktdetails
With NetworkTables you can schedule a full event and all of its matchmaking in less than 10 minutes.. It works for all event networking types | round tables, 1on1, workshops. Attendees can see who is showing up. Compatible from any browser or device - no registration or app download needed. We have helped organizers all over the world increase ticket-sales, increase the show-up rate and save valuable time. If you would like to upgrade your networking experience for your attendees, book a demo! NetworkTables.com is a very easy tool, designed by event managers, to help their attendees to meet the right people. #networking tool
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Event marketing platform to sell tickets, build your event's brand, and gain customer insights. Event marketing platform to sell tickets, build your event's brand, and gain customer insights.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
InviteDesk is an event marketing software that helps organisations to improve event ROI. With InviteDesk you get the guests you want by enabling your marketing and sales teams to collaborate in full transparency on guest lists and prioritisation of first-choice guest. Create everything you need to run a successful event invitations, landing pages, registration pages and full email sequences. InviteDesk integrates easily into your CRM to ensure you can close the loop on event effectiveness. InviteDesk is an online platform to get the right guests to attend events through marketing automation, teamwork and insights.