60 Ergebnisse
Warum Capterra kostenlos ist
Bisner ist die Online-Raumbuchungsplattform, die Echtzeitplanung von Besprechungsräumen, Schreibtischen oder Büros ermöglicht und jederzeit von Mobilgeräten, Desktops und Zimmeranzeigen aus aufrufbar ist. Ein einfach zu bedienendes Raumbuchungstool mit einem einfachen und organisierten Überblick über die Verfügbarkeit der Räume, um Missverständnisse und Planungskonflikte zu vermeiden. Die Plattform bietet wertvolle Einblicke in die Nutzung von Räumen und die Muster von Buchungen und Stornierungen – für mehr Effizienz im Büro. Erfahre mehr über Bisner Buche einen Besprechungsraum von jedem Gerät aus: von deinem Desktop, von deinem Telefon oder über die Raumanzeige am Eingang des Besprechungsraums. Erfahre mehr über Bisner
(0 Bewertungen)
Zum Anbieter
Room Display 6 (RD6) takes professional room scheduling to an unprecedented level when it comes to features, while still enacting GOGET's core value of keeping it simple. The in-house designed model One device offers a smooth experience for users who prefer a complete solution over hardware bundles. RD6 supports direct integration with Outlook, Exchange, Office 365 & G-Suite. RD6 has all features typically required, incl Digital Signage capabilities & Code/NFC/RFID authentication. Erfahre mehr über Room Display 6 Easy-to-use, advanced when you need. Meeting room booking displays and beyond. Erfahre mehr über Room Display 6
Die Planung der gemeinsam genutzten Räumlichkeiten in einem geschäftigen Büro kann eine Herausforderung sein. Skedda wurde speziell für diese Art von Nutzung entwickelt und ist perfekt für Besprechungsräume, Konferenzräume, Unternehmensressourcen und Präsentationsbereiche. Mit Skedda kannst du sicherstellen, dass Räume fair gebucht werden, dass die Privatsphäre und die Verantwortlichkeit für jeden Nutzer*in aufrechterhalten werden und dass keine Doppelbuchungen passieren. Skedda macht es zum Kinderspiel, die Nachfrage für deine Besprechungsräume zu verwalten.
Mit Office Tracker erhältst du eine umfassende Büroverwaltungslösung, die die Planung, das Kund*innenmanagement, die Zeitverwaltung und die Gruppenkommunikation vereinfacht. Dein gesamtes Büro spart Zeit, vermeidet Fehler und verbessert die Produktivität. Automatisiere den gesamten Planungsprozess und plane und teile Informationen für Personen, Räume und Ressourcen. Zeige die Terminpläne für Verabredungen, Gruppentreffen Konferenzräume, Ressourcen, Einrichtungen und mehr nebeneinander an.
Damit Facility-Teams selbst die anspruchsvollsten Gebäudeportfolios effektiv verwalten können, hat FM:Systems die FM:Interact Workplace Management Suite entwickelt. Bei FM:Interact handelt es sich um eine integrierte Suite mit Internet-basierten Facility-Management-Tools, die Organisationen bei der Verwaltung von Raum, bei Auslastung, Vermögensverwaltung, Umzügen, Wartungsarbeiten, Mietverhältnissen und Eigentumsverwaltung unterstützen. Auf diese Weise können Facility-Teams Informationen sicher austauschen und Facility-Prozesse, die sich auf die Gesamtorganisation auswirken, effektiver verwalten. FM: Interact hilft Organisationen, die Verwaltung von Flächen, Auslastung, Vermögen, Bewegungen, Wartung, Mieten und Eigentum zu verbessern.
iOFFICE ist der Überzeugung, dass die Reservierung eines Besprechungsraums der einfachste Teil deines Tages sein sollte. Diese Zimmerreservierungssoftware erleichtert dir bereits das, aber das war noch nicht alles. Mit Space Panels kannst du jedes iPad in ein Raumplanungstool verwandeln, um neue Reservierungen zu erstellen, ein Meeting zu verlängern, eine Reservierung frühzeitig zu beenden, Serviceanfragen einzureichen und vieles mehr. Mit iOFFICE Space Panels kannst du Reservierungen erstellen, ein Meeting verlängern, eine Reservierung frühzeitig beenden und Serviceanfragen einreichen.
CalendarWiz bietet Organisationen alle Kalenderfunktionen. Stärke die Kommunikation mit den gemeinsam genutzten Kalenderfunktionen, Website-Plug-ins und der mobilen App. Zu den neuen Funktionen gehören Einladung mit RSVP, Bild- und Dateimanager und E-Mail-Abonnenten mit Anmeldeformular. Kostenloser E-Mail-Support bei allen Plänen enthalten. CalendarWiz bietet Organisationen alle Kalenderfunktionen. Ein Link zum Freigeben. Ein Klick, um alle auf den neuesten Stand zu bringen.
Joan ist eine einfache Lösung für die Verwaltung von Besprechungsräumen, die Optimierung deines Konferenzraums und die Anzeige relevanter Informationen, wenn du sie am meisten benötigst. Viele Fortune-500-Unternehmen vertrauen auf Joan – darum wird es täglich von mehr als 800.000 Büromitarbeiter*innen weltweit genutzt. Mit der Implementierung von Joan vermeidest du Folgendes: Doppelbuchungen, Unterbrechungen im Meeting, Ghost Meetings und die tägliche Suche nach unbelegten Besprechungsräumen, wenn du sie am meisten brauchst. Optimiere deine Meetings. Lerne Joan kennen.
Die Teem Workplace Experience Platform integriert dynamische Tools in den physischen und digitalen Arbeitsplatz. Mitarbeiterorientierte Meeting-Tools, Konferenzraum-Displays, Besuchermanagement und mehr greifen ineinander und geben Aufschluss darüber, wie Räume und Einrichtungen genutzt werden. Innovative Unternehmen wie Box, LinkedIn, GE, Boston Consulting Group und Airbnb nutzen Teem, um die Produktivität der Mitarbeiter zu steigern und datengesteuerte Entscheidungen zu ermöglichen. Cloudbasierte Plattform für Arbeitsplatzanalysen, mit der Unternehmen die Arbeitsplatzauslastung und die Effizienz der Mitarbeitenden maximieren können.
Einfache und effektive Raumbuchungssoftware. YArooms hilft dir bei der Belegung deiner Besprechungsräume. Einfache und effektive Raumbuchungssoftware. YArooms hilft dir bei der Belegung deiner Besprechungsräume.
Events2HVAC ist ein einfacher Weg, um Energie, Zeit und Geld zu sparen. Die Lösung reduziert den Energieverbrauch um 20–40 %, indem die HLK-Anlage zwischen Ereignissen auf die Einstellungen für unbesetzte Zeiten gestellt wird. Vorlaufzeiten stellen sicher, dass die Raumtemperatur angenehm ist, wenn das nächste Ereignis beginnt. Führungskräfte sparen 2–20 Stunden/Woche, indem sie keine Ausnahmezeitpläne für besondere Ereignisse eingeben. Energiekosten werden pro Quadratmeter durchschnittlich um 0,50 $ gesenkt. Events2HVAC ist leistungsstark, flexibel und mit vielen Systemen kompatibel. Diese Software ist der Autopiloten von Gebäudemanagern. Reduziert den Energieverbrauch um 20–40 %, indem die HLK-Anlage zwischen Ereignissen auf die Einstellungen für unbesetzte Zeiten gestellt wird. Leistungsstark, flexibel und mit vielen Systemen kompatibel.
Räume schnell buchen. Nichterscheinen reduzieren. Verfügbarkeit maximieren. Um die Buchung von Räumen zu vereinfachen, integriert OfficeSpace Aktualisierungen deiner Kalender- und Platzverfügbarkeit in Echtzeit. Du kannst die in jedem Raum verfügbaren Funktionen anzeigen und Räume von jedem Gerät aus buchen. Mit einer Reihe leistungsstarker Tools, mit denen du jeden Aspekt deines Arbeitsplatzes verwalten kannst, ist OfficeSpace alles, was du benötigst, um die Raumbuchung zu vereinfachen und die ultimative Mitarbeitererfahrung zu gewährleisten. Buche eine Demonstration und erfahre, warum Unternehmen OfficeSpace lieben. Räume schnell von jedem Gerät aus buchen. Nichterscheinen reduzieren. Platz maximieren. OfficeSpace vereinfacht die Raumbuchung für dich und deine Mitarbeiter.
Priava offers a real time meeting room booking system, enabling you to view availability and book a meeting room and resources instantly, and eliminate double handling of booking requests. Priava provides medium to large corporate meeting spaces, universities and local government organisations an easy-to-use web interface. The software requires minimal training, and offer tools such as multi-room availability, reporting, CRM, catering, business intelligence, equipment and resource requirements. Priava is a cloud-based venue and event management solution aimed at venues of all sizes - from meeting rooms through to large stadia.
Rendezvous Workspace ist eine Softwarelösung, die die Art und Weise, wie deine Arbeitskräfte Besprechungsräume und kollaborative Arbeitsbereiche buchen, verändert. Die Software ermöglicht es Arbeitskräften, auf alle benötigten Einrichtungen zuzugreifen, einschließlich AV, Videokonferenzen und Catering. Rendezvous Workspace verbindet sich nahtlos mit Lösungen für digitale Beschilderung, sodass Teilnehmende laut Hersteller ein exzellentes Meeting-Erlebnis enthalten. Erweiterte Berichterstattungsfunktionen ermöglichen dir, Zeit zu sparen und deinen wertvollen Raum auf effiziente Weise zu nutzen. Kann von überall aus verwendet werden, um die Raumnutzung zu verbessern und perfekte Meetings abzuhalten.
Echtzeitplanung, Statusanzeigen und Karten für die Besprechungsräume, Schreibtische und Personen in deinem Büro. Robins Plattform wird zusammen mit deinen vorhandenen Outlook- oder Google-Kalendern verwendet, und alle Aktualisierungen eines Besprechungsraums oder Schreibtisches über das Web-Dashboard, die mobile App oder die Raumanzeige werden automatisch mit dem gesamten Bürokalender synchronisiert. Heute plant Robin Meetings, Schreibtische und Personal in Tausenden von Büros auf der ganzen Welt. Echtzeitplanung, Statusanzeigen und Karten für die Besprechungsräume, Schreibtische und Personen in deinem Büro. Verwende ein beliebiges Gerät oder einen Kalender.
At Roomzilla, we believe that booking a meeting room should be quick and simple. We're offer a seamless software that blends into your workflow and increases the efficiency of your rooms. Our tool combines a website in harmony with onsite tablet displays to provide real-time access to reservation and availability information. Roomzilla eliminates the stressful logistics and social awkwardness. Booking a meeting room should be quick and simple. Our tool combines a website with at-room tablets to provide real-time availability.
Meeting Hub is branded to look and feel like an extension of your website and provides integrated, purpose-built meeting room booking software allowing users to book with live availability and pricing. Automated booking confirmations come from you, branded as you. Meeting Hub provides a comprehensive dashboard allowing you to manage all aspects of your bookings from refunds and cancellations to rescheduling, adding additional charges or resending a confirmation. Provides purpose-built meeting room booking software that integrates seamlessly with your website.
FlexO ist ein System zur Reservierung und Analyse von Arbeitsbereichen, mit dem du die Verwaltung gängiger Immobilienressourcen und anderer mobiler Ressourcen vereinfachen kannst. FlexO ist entweder vor Ort oder als Abonnement verfügbar und kann eine Verbindung zum Kalendersystem deines Unternehmens, wie z. B. Office 365, Exchange oder G Suite, herstellen. Für eine Hoteling- bzw. Hot-Desking-Lösung kannst du den Desk Navigator einsetzen und Buchungen mit einem NFC- oder PIN-Code vornehmen. Mit den IoT-Sensoren erhältst du genaue Auslastungsinformationen für all deine Huddle-Bereiche, Schreibtische und Räume. Mit FlexO verwaltest du deine gesamten Schreibtische, Räume und Huddle-Bereiche sicher und kannst die Belegung mit den integrierten IoT-Sensoren messen.
TouchPoint ist ein preisgekröntes Besucher- und Material-Gate-Management-System, das die Bewegung von Besuchern und Material innerhalb und außerhalb der Organisation aufzeichnet und verfolgt. TouchPoint bietet viele erweiterte Sicherheitsfunktionen und einfach zu bedienende Funktionen und ist jetzt in verschiedenen Varianten verfügbar - Mobile Apps, Tablets, Weblinks und Kiosks. www.visitordelight.com Hole dir TouchPoint, um deinen Besucher- und Gate-Management-Prozess zu automatisieren.
Condeco Zimmerbuchungssoftware: Eine zukunftsweisende Zimmerbuchungslösung für Besprechungsräume. Mit der Condeco Zimmerbuchungssoftware kannst du die Größe deines Tagungsraums maximieren, den Verwaltungsaufwand reduzieren und intelligentere Buchungsprozesse an deinem Arbeitsplatz einführen. Das zentrale, webbasierte System stellt eine Verbindung zu MS Outlook her, sodass du einen Besprechungsraum und eine Videokonferenz direkt von deinem Kalendertermin aus buchen kannst. Überwache, messe und nutze jeden Besprechungsraum deines Anwesens von jedem Ort aus.
ecobook is a state-of-the-art room, desk and resource booking system that brings together various tools into one interface. ecobook provides a simplified interface to manage your space. With granular control over access, rooms, desks and resources can be better managed so that problems such as conflict of bookings, updating multiple systems and email coordination are eliminated. ecobook provides room, desk and resource booking system to transform your workspace into a smart office.
Our cloud-based conference room scheduling software allows your employees to use a web and/or mobile (Android/iOS supported) application to view available meeting space in real-time and instantly reserve a meeting room anywhere and at any time ensuring that conference room scheduling is intuitive, seamless and friction-less. Book meeting space in real-time with Samsung SDS.
An entirely new, non-intrusive, solution to optimise your use of office space - showing busy employees which rooms are vacant, even if the online calendar says they're booked. WheresFree: 1. Increases meeting room availability 2. Enables agile room and meeting scheduling 3. Informs site managers' floor space configuration decisions 4. Offers the most seamless integration to Microsoft Office available, simplifying the MS Outlook booking process and minimising the learning curve for users. Helps organisations and employees make optimum use of their meeting space.
Self service meeting room diary/booking software for the corporate environment. Self service meeting room diary/booking software for the corporate environment.
AgilQuest delivers workspace and meeting room booking software solutions for the modern workplace, alongside workplace analytics to answer your long and short term utilization questions. Our people-focused solutions help companies from enterprise to startup provide freedom and flexibility for employees, and measure and manage space, on-premise or in the cloud. AgilQuest solutions work on multiple interfaces including web browsers, smartphones, tablets, kiosks and digital signage. Workplace booking software for organizations who wish to provide freedom and flexibility for employees or share space with others.
Bookitwise conference Room Booking System helps you to boost your meeting room space, lessen administrator time and bring more intelligent booking methodologies into your work environment. Key characteristics incorporate full joining with MS Outlook, Resource Reservation and Video Conference room booking. We additionally offer intelligent room signage and Mobile Room Booking. Smart Conference Room Booking System make more dynamic working environment!
Smart meeting room management system that uses sensor and iPad displays to eliminate room conflicts. Smart meeting room management system that uses sensor and iPad displays to eliminate room conflicts.
Through one centralised cloud app, your team can make their own meeting room reservations, select the services they need, any equipment they require. Providing increased productivity without major organisational changes by enabling your staff to effortlessly and safely secure the resources they need at any given time. Allows for customization according to any already established work-flow in your company. An automated flexible and hassle-free meeting room scheduling and management application.
Automate the day-to-day activities within your co-working space with door access, membership billing, & conference room bookings. Automate the day-to-day activities within your co-working space with door access, membership billing, & conference room bookings.
Helps make meetings more manageable, with meeting booking, visitor management, and digital displays. Helps make meetings more manageable, with meeting booking, visitor management, and digital displays.
Die Konferenzraum-Buchungssoftware von Smartway2 ist in Sachen Flexibilität und Nutzerfreundlichkeit führend. Steigere die Zusammenarbeit und transformiere die Erfahrung der Mitarbeiter, indem die Buchung von Besprechungsräumen, Arbeitsplätzen und Einrichtungen für deine Mitarbeiter effizienter wird. Sehr kostengünstig, schnelle Implementierung. Leistungsstarke Workspace-Analyse. Schaffe einen agileren Arbeitsplatz und steigere die Produktivität. Die Konferenzraum-Buchungssoftware von Smartway2 ist in Sachen Flexibilität und Nutzerfreundlichkeit führend. Niedrige Kosten, schnelle Implementierung. Lässt sich in Outlook integrieren.
Employee app with AI powered room booking leveraging O365, GSuite and user location. Employee app with AI powered room booking leveraging O365, GSuite and user location.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Unique Digital Signage applications for classrooms, exhibits, government, meeting facilities, venue and churches. Unique Digital Signage applications for classrooms, exhibits, government, meeting facilities, venue and churches.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Scheduling Solution for conference rooms, workspaces, desks, car parking spaces, equipment, hoteling and HotDesking so office managers can accommodate the occasional needs of mobile workers while reducing the rent. Desk/Flex lets employees reserve space in advance or claim a desk right now. It adjusts the telephone switch (PBX) so that calls ring at the 'desk du jour.' DeskFlex includes check-In, point-&-click floor maps, web browser, local kiosk, outlook integration, conference room schedule. Hotel management and HotDesking software that assists managers with floor mapping, room display and Microsoft integration.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Meetio set a new standard for meeting room management with the introduction of the Room-tablet in 2014. Today, Meetio offers industry leading software solutions for hot desking, mobile scheduling, wayfinding and room management always with focus on simplicity, ease-of-use and efficiency. With three offices spanning two continents Meetio has just begun their journey to make workplaces around the world as smart as the people in them. Meetio offers smart and simple solutions for room management, wayfinding, mobile scheduling and hot desking. Welcome!
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Smart technology enables effective management and planning of company meetings, makes company processes simpler and helps to use company space in a better way. Ad hoc booking of your meeting on the touchscreen panel directly at the meeting room and a number of unique functions which help you plan and organize your meetings effectively in sync with Microsoft Exchange, Office 365 or G Suite. MeetingRoomApp offers a number of hardware devices supporting the most commonly used platforms. Modern and globally renowned meeting room booking system for iPads and Android devices in sync with Exchange, Office 365 and G Suite.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Single view conference room booking platfrom that comes with meeting room digital signage solution competible with any hardware. Single view conference room booking platfrom that comes with meeting room digital signage solution competible with any hardware.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Effectively manage your business office with employee communication, bookings, and built in IoT connectivity. Effectively manage your business office with employee communication, bookings, and built in IoT connectivity.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
The AskCody Meeting Room Booking Platform and our add-ons are driving massive efficiencies through a more modern solution than what was historically done with manual processes or a handful of point solutions. AskCody's platform lives alongside and integrated with your existing Outlook or Office 365 calendars driving employee productivity and operational efficiency. Organizations should not be stuck with the products of yesterday, creating the workplace of tomorrow. One unified solution for Meeting Room Management built for Outlook and Office 365 helping organizations achieve meeting excellence.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Roombelt is a meeting room display system focused on simplicity and reliability. It provides a beautiful (and customizable) user interface that will be easily understood by your employees and visitors. The product not only provides visibility on conference room usage but also allows to easily book any available meeting room for a quick meeting. Moreover, with the "dashboard" view you can list upcoming meetings in all conference rooms on a single display. Beautiful meeting room schedule displays for your office.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
A hot desk system that allows desk and meeting room bookings. Book your workspace via smartphone app, website or smart kiosk. A hot desk system that allows desk and meeting room bookings. Book your workspace via smartphone app, website or smart kiosk.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
UcaL is a meeting room booking software that simplifies checking the availability of a workspace and meeting rooms. UcaL is a meeting room booking software that simplifies checking the availability of a workspace and meeting rooms.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Meeting4Display - management and reservation software for meeting rooms. With Meeting4Display, you can display a meeting rooms status and schedule on touch screens displayed at the rooms entrance. The software can be synchronized with your Exchange, Office 365 or Google Calendar (G Suite) mailbox. With Meeting4Display, you can display a meeting rooms status and schedule on touch screens displayed at the rooms entrance.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Ping is a meeting room booking solution for workplace pioneers. Use Ping to find and book the right room fast, collect data on rooms usage, and free up unused space. So your teams can get the space they need and do their best work. Our cloud-based tools enable you to manage your meeting rooms and setups across different locations, buildings and floors. All in one globally scalable system. Our analytics feature will help you to understand how your office is used and what teams might be missing. Use Ping to find and book the right room fast, collect data on usage, and free up unused space. So your teams can focus on their work.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Booking ONE is an essential tool in corporate environment for raising productivity by centralized meeting room scheduling, based in Hong Kong. Booking ONE is an essential tool in corporate environment for raising productivity by centralized meeting room scheduling, based in Hon
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Space Connect enables you to integrate your meeting room bookings and meeting room management with visitor management, mobile app and space usage analytics, plus desk management, for 1 fixed low monthly fee. Standout Meeting features include calendar integration, catering, conference call and Visitor integration. With Space Connect you won't be locked into a min term contract. Plus you can easily configure the platform yourself and be up and running same-day (or we can do it for you). Use our Visitor-integrated Meeting Room app to book any meeting space, book catering and invite meeting attendees from your phone.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
A user-friendly tool helping employees navigate the workplace. This digital assistant makes it easy to: -book rooms, services, & catering all at once; -report issues, review, & give ratings & recommendations; -locate a coworker & find a space that fits your needs. Ideal for companies with +1000 employees. New! The real-time crowdedness indicator helps employees to avoid busy spaces & reduce the risks of viral transmission. And more COVID-19 Workplace solutions! Room booking app. Easily book a room & services. The crowdedness indicator & remote meeting management to reduce COVID-19 transmission!
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Space management software that helps managers with everyday tasks and empowers them to focus on coworkers. Space management software that helps managers with everyday tasks and empowers them to focus on coworkers.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Delibroom is a meeting room booking and scheduling system. Book a particular meeting room for a needed period in a built-in planner directly on a smartphone. Create a vivid schedule of personal meetings, track and join the meetings of your team members. You can perform a quick reservation, shift, prolong or finish earlier any meeting, depending on the situation. The system requires only personal smartphones and optional tablets near the meeting rooms. The system that simplifies meeting room management. Book a room in a built-in planner on a phone or create a meeting schedule.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
With our reliable booking tool, your users can easily make reservations and place orders online. EZbooking works right out of the box and puts you in control with flexible access right settings, real time calendars, usage tracking, reporting and much more. We are here for you if questions arise. Get fast solutions with the help of our competent and committed support team. EZbooking lets you manage shared resources with ease from anywhere, at any time and with any device
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Skedway works anywhere, in any device, with or without Office 365 and G-Suite, according to your office and employees preferences. You may choose among many touch displays or even, just use a QRCode sticker on your desk or room. Smart office solution for meeting room booking and hoteling with integration with Office 365 and Google Calendar.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Display your room schedule on a wall mounted tablet. Works with GSuite, Office 365 and more. Book from your calendar or the display. Display your room schedule on a wall mounted tablet. Works with GSuite, Office 365 and more. Book from your calendar or the display.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
A complete technology solution to digitize your workspace and create a better employee experience. Helps use spaces optimally, enhance energy efficiency and make operational improvements. AI & IoT powered digital workspace solution. An integrated solution with social intelligence for the ultimate employee experience.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Meeting Room Booking System
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Clearooms is an easy way to secure your meeting room and ensure its yours. Integrate the meeting room booking software with your Outlook or GSuite calendar and have clear room availability displayed beautifully on any device outside each meeting room in your office. Customise the app to fit seamlessly with your brand, or customise each meeting to welcome and impress your clients. Integrate, customise then display the app on any tablet device outside your meeting rooms to show clear room availability.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
eMeeting is the innovative system for booking and scheduling meeting rooms and shared workspaces. It is ideal for the management of conference rooms and company areas used for coworking, training and meetings; thanks to a simple touchscreen device, it ensures to organizer program the meeting a few click by approaching his badge or using the assigned unique code. Moreover, eMeeting ensures control of participants and time spent in accordance with COVID-19 security procedures. eMeeting is the system for booking meeting rooms and shared workspaces: it ensures manage your reservation with a few clicks.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Web App Software for your conference rooms that works with G Suite / Office 365 calendars. Conferfly will save time, money and make your meetings more productive. for more check https://conferfly.com Web App Software for your conference rooms that works with G Suite / Office 365 calendars. Conferfly will save time, money and make you
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Each organisation that uses Roomr have abbility to define number of spaces (phisical locations, rooms, open-spaces) which might be booked by employees or people that need to have access to. Define spaces which can be booked by employees.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
With some of the best reliability and well refined user experience, Centralise Meeting Rooms is a breeze to configure and for your team to use. Our apps are now contactless enabled - meaning your users don't need to touch the screen, instead they scan a QR barcode with their phone using a fast and secure mobile site to book, confirm and manage meetings. You can also switch this off if it's not right for you. Try our apps today to see how customisable and easy it is for yourself. Try a totally new, touchless enabled, experience for Meeting Room displays. Get set up in under 5 minutes.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Booking system to connect people in an agile workplace. Booking system to connect people in an agile workplace.