15 Ergebnisse
Warum Capterra kostenlos ist
A data analytics tool that translates quantitative and qualitative data from multiple sources into visuals & dashboards.
UpMetrics provides impact organizations with the only data reporting and analytics tool that incorporates both quantitative and qualitative data sources. We work with clients across the public, private and social sectors that want to collect, analyze and use data to define their narrative, inform long-term planning and evaluate their impact.
UpMetrics provides impact organizations with the only data reporting and analytics tool that incorporates both quantitative and qualitative data sources. We work with clients across the public, private...
  • Segmentierung der Audienz
  • Verhaltensbezogene Analysen
  • Wettbewerbsanalyse
  • Customer Journey Mapping
Eine Datenverwaltungsplattform, mit der Marketingexperten Kundendaten aus beliebigen Quellen für zusätzliche Analysen und ein besseres Targeting miteinander kombinieren können.
Eine Datenverwaltungsplattform, mit der Marketingexperten Kundendaten aus beliebigen Quellen für zusätzliche Analysen und ein besseres Targeting miteinander kombinieren können.
Eine Datenverwaltungsplattform, mit der Marketingexperten Kundendaten aus beliebigen Quellen für zusätzliche Analysen und ein besseres Targeting miteinander kombinieren können....
  • Segmentierung der Audienz
  • Verhaltensbezogene Analysen
  • Wettbewerbsanalyse
  • Customer Journey Mapping
DMP-System, mit dem Werbetreibende und Publisher umsetzbare Einblicke erhalten, Zielgruppensegmente erstellen und an Zielgruppen verkaufen können.
DMP-System, mit dem Werbetreibende und Publisher umsetzbare Einblicke erhalten, Zielgruppensegmente erstellen und an Zielgruppen verkaufen können.
DMP-System, mit dem Werbetreibende und Publisher umsetzbare Einblicke erhalten, Zielgruppensegmente erstellen und an Zielgruppen verkaufen können....
  • Segmentierung der Audienz
  • Verhaltensbezogene Analysen
  • Wettbewerbsanalyse
  • Customer Journey Mapping
Online-Plattform zur Verwaltung von Video-, Social-Media- und mobilen Werbekampagnen.
Online-Plattform zur Verwaltung von Video-, Social-Media- und mobilen Werbekampagnen.
Online-Plattform zur Verwaltung von Video-, Social-Media- und mobilen Werbekampagnen....
  • Segmentierung der Audienz
  • Verhaltensbezogene Analysen
  • Wettbewerbsanalyse
  • Customer Journey Mapping
Cloud-based solution that enables professionals to manage business processes with ETL processing, access management, debugging & more.
Cloud-based solution that enables professionals to manage business processes with ETL processing, access management, debugging & more.
Cloud-based solution that enables professionals to manage business processes with ETL processing, access management, debugging & more....
  • Segmentierung der Audienz
  • Verhaltensbezogene Analysen
  • Wettbewerbsanalyse
  • Customer Journey Mapping
Cloudera bietet die moderne Plattform für maschinelles Lernen und für die Cloud optimierte Analysen.
Cloudera hilft Unternehmen, Daten zu nutzen, um das Unmögliche von heute Morgen möglich zu machen. Das Unternehmen befähigt Menschen, komplexe Daten in klare und umsetzbare Erkenntnisse umzuwandeln. Die größten Unternehmen der Welt vertrauen auf Cloudera mit der Lösung ihrer schwierigsten Geschäftsprobleme, von besseren Erkenntnissen durch die Kunden über das Verbinden von Produkten und Dienstleistungen bis hin zur Reduzierung des Geschäftsrisikos.
Cloudera hilft Unternehmen, Daten zu nutzen, um das Unmögliche von heute Morgen möglich zu machen. Das Unternehmen befähigt Menschen, komplexe Daten in klare und umsetzbare Erkenntnisse umzuwandeln. Di...
  • Segmentierung der Audienz
  • Verhaltensbezogene Analysen
  • Wettbewerbsanalyse
  • Customer Journey Mapping
MediaMath combines audience, media and intelligence in a single efficient platform to help marketers execute at scale.
MediaMath combines audience, media and intelligence in a single efficient platform to help marketers execute at scale.
MediaMath combines audience, media and intelligence in a single efficient platform to help marketers execute at scale....
  • Segmentierung der Audienz
  • Verhaltensbezogene Analysen
  • Wettbewerbsanalyse
  • Customer Journey Mapping
The Data Management Platform built for publishers, Permutive Publisher DMP allows you to see, analyze and activate your entire audience
The Data Management Platform built for publishers, Permutive Publisher DMP allows you to see, analyze and activate your entire audience in real-time. Permutive uses first-party data giving publishers, for the first time, visibility of their entire audience. Built on Edge computing, our DMP processes data in real-time so passer-by traffic can be targeted in-session on their first visit. This gives publishers the tools to increase audience match rates, inventory scale and data-driven revenue.
The Data Management Platform built for publishers, Permutive Publisher DMP allows you to see, analyze and activate your entire audience in real-time. Permutive uses first-party data giving publishers,...
  • Segmentierung der Audienz
  • Verhaltensbezogene Analysen
  • Wettbewerbsanalyse
  • Customer Journey Mapping
Sammle, verwalte und teile mit Partnern Nutzerdaten auf einer Plattform, die DSGVO-sicher ist und Zugang zu über 27 Milliarden Profilen bietet.
DMP (Data Management Platform) von OnAudience soll Unternehmen dabei helfen, Nutzerdaten zu sammeln, zu verwalten und auszutauschen. Die Technologie wird hauptsächlich von Vermarktern genutzt, um ihre Online-Werbeaktivitäten zu verbessern. Die Lösung wird im SaaS-Modell angeboten, verwendet Big-Data- und KI-Algorithmen und ermöglicht es den Nutzern, Segmente zu generieren und diese in programmatischen Kampagnen gezielt anzusprechen. Die Plattform ist mit einem der größten Zielgruppendatensätze der Welt verbunden, der OnAudience.com gehört und über 27 Milliarden Nutzerprofile aus 200 Märkten enthält.
DMP (Data Management Platform) von OnAudience soll Unternehmen dabei helfen, Nutzerdaten zu sammeln, zu verwalten und auszutauschen. Die Technologie wird hauptsächlich von Vermarktern genutzt, um ihre ...
  • Segmentierung der Audienz
  • Verhaltensbezogene Analysen
  • Wettbewerbsanalyse
  • Customer Journey Mapping
Amobee

Amobee

(0 Bewertungen)
Cloud-based solution that helps with multi-channel advertisement planning, execution, campaign monitoring, and more.
Cloud-based solution that helps with multi-channel advertisement planning, execution, campaign monitoring, and more.
Cloud-based solution that helps with multi-channel advertisement planning, execution, campaign monitoring, and more....
  • Segmentierung der Audienz
  • Verhaltensbezogene Analysen
  • Wettbewerbsanalyse
  • Customer Journey Mapping
Admixer.DMP

Admixer.DMP

(0 Bewertungen)
Admixer.DMP is a data platform with access to the 1st party data with custom-built and specialized branded audiences.
Admixer.DMP is a data platform with access to the 1st party data with custom-built and specialized branded audiences. Admixer.DMP helps advertisers, ad agencies, and publishers improve their performance and monetization capabilities with laser-focused audience targeting. Admixer.DMP fuels every ad campaign and marketing strategy with audience insights and data
Admixer.DMP is a data platform with access to the 1st party data with custom-built and specialized branded audiences. Admixer.DMP helps advertisers, ad agencies, and publishers improve their performanc...
  • Segmentierung der Audienz
  • Verhaltensbezogene Analysen
  • Wettbewerbsanalyse
  • Customer Journey Mapping
Data management platform that helps businesses capture, analyze, and store customer and marketing data in a centralized repository.
Data management platform that helps businesses capture, analyze, and store customer and marketing data in a centralized repository.
Data management platform that helps businesses capture, analyze, and store customer and marketing data in a centralized repository....
  • Segmentierung der Audienz
  • Verhaltensbezogene Analysen
  • Wettbewerbsanalyse
  • Customer Journey Mapping
Data Graphs

Data Graphs

(0 Bewertungen)
Effortless structured data management. Import, organise and maintain your data with ease.
Data Graphs is a structured data management platform for ingesting, organising, editing, and maintaining rich structured data for your business systems and applications. Its intuitive user interface allows you to rapidly create structured knowledge graphs which can be used to connect your business critical data to other business systems in your organisation. Ideal for managing reference data, data catalogs, data journalism, product catalogs, or structured data for your publishing system CMS.
Data Graphs is a structured data management platform for ingesting, organising, editing, and maintaining rich structured data for your business systems and applications. Its intuitive user interface al...
  • Segmentierung der Audienz
  • Verhaltensbezogene Analysen
  • Wettbewerbsanalyse
  • Customer Journey Mapping
Nielsen DMP

Nielsen DMP

(0 Bewertungen)
Data Management Platform to understand consumer behavior through path-to-purchase data and customer journey tools.
Data Management Platform to understand consumer behavior through path-to-purchase data and customer journey tools.
Data Management Platform to understand consumer behavior through path-to-purchase data and customer journey tools....
  • Segmentierung der Audienz
  • Verhaltensbezogene Analysen
  • Wettbewerbsanalyse
  • Customer Journey Mapping
Data Management Platform (DMP) that gathers customer data and helps deliver relevant and personalized advertisements to consumers.
Data Management Platform (DMP) that gathers customer data and helps deliver relevant and personalized advertisements to consumers.
Data Management Platform (DMP) that gathers customer data and helps deliver relevant and personalized advertisements to consumers....
  • Segmentierung der Audienz
  • Verhaltensbezogene Analysen
  • Wettbewerbsanalyse
  • Customer Journey Mapping