SCM Software (Supply Chain Management)

SCM Software (Supply Chain Management) automatisiert den Prozessablauf vom Rohmaterial bis zur Auslieferung der Fertigwaren an den Verbraucher. Diese Anwendungen ermöglichen eine organisationsweite Auftragsabwicklung, Transport- und Lagerverwaltung mitsamt Planungs- und Prognose-Tools. SCM Software (Supply Chain Management) sorgt für einen effizienten Betrieb durch die Verteilung und Synchronisation dieser Schlüsseldaten über mehrere Standorte hinweg und im gesamten Unternehmen. SCM Software (Supply Chain Management) ist mit Bestandsverwaltung Software verbunden.

Warum Capterra kostenlos ist
SMART by GEP ist die weltweit erste cloud-native, Source-to-Pay-Software, die umfassende Ausgaben-, Einkaufs- und Beschaffungs-Funktionalität in einer einzigen, einheitlichen Plattform liefert. Von Sourcing zu Zahlungen, Spend-Analysis zu Saving-Tracking gibt dir SMART by GEP die Macht, die Beschaffung für das gesamte Unternehmen mit einer Benutzererfahrung zu flügeln, die unvergleichlich ist. Industrieagnostisch wurde SMART by GEP für Unternehmen in allen wichtigen Branchen und Industrien entwickelt. Erfahre mehr über SMART by GEP SMART by GEP ist die weltweit erste cloud-native, einheitliche Source-to-Pay-Plattform, entwickelt für Beschaffungsprofis von Beschaffungsexperten. Erfahre mehr über SMART by GEP

von Smart Software

(0 Bewertungen)
Smart Software bietet Smart IP&O, einen integrierten Satz nativer Webanwendungen für Bedarfsplanung, Bestandsoptimierung und Supply-Chain-Analyse. Sie bietet eine einzige, einfach zu verwendende, einfach zu skalierende Umgebung für eine einfache Zusammenarbeit mit robusten Inventar- und Prognosemodellen. Der Ansatz „eine Implementierung für alle“ bedeutet, dass du anfänglich auf bestimmte Anforderungen eingehen und später noch neue Apps hinzufügen kannst, ohne dass zusätzliche Implementierungskosten anfallen. Erfahre mehr über Smart IP&O Smart Software ist ein führender Anbieter von Lösungen zur Bedarfsplanung, Prognose und Bestandsoptimierung. Erfahre mehr über Smart IP&O
TMS L2 ermöglicht dir die Verwaltung, Kontrolle und Optimierung deiner Versorgungskette. Mit L2 kannst du Kosten bei Planung, Beschaffung, Transport und Finanzierung reduzieren. L2 sorgt für die Transparenz der Waren beim Transport und trägt zur Kundenzufriedenheit bei. Einsparungen werden realisiert durch: - EDI-Verbindungen mit allen Parteien in der Lieferkette - Automatisierte Auftrags-/Versandkonsolidierung - Automatische Auswahl von Transportunternehmen, Tarif und Route - Automatisierten Rechnungsabgleich - Optimierte Prozesse für spezifische Kunden Erfahre mehr über Informore Auftragsverwaltung, Transparenz der Sendungen, EDI, automatisierte Konsolidierung, Auswahl der Transportunternehmen, Eventmanagement und Kostensenkung. Erfahre mehr über Informore
Webbasiertes Lieferkettenmanagement-, Auftragsverfolgungs-, Fakturierungs- und Berichtssystem für mittelständische Unternehmen an mehreren Standorten – einschließlich Produktionsnachverfolgung.  Verwalte Verkäufe und Bestellungen, Angebote, Rückstände, Dropshipping, Sendungen, Teilmengen, Retouren, Erfüllungsprüfungen, Inventar mit Seriennummern und Barcodes mit mehreren Nutzern mit unterschiedlichen Berechtigungen!  Nutze Megaventory für ein erfolgreiches Management deines Unternehmens für nur 150 $/Monat. Melde dich für eine kostenlose Testversion an oder vereinbare noch heute einen Anruf! Erfahre mehr über Megaventory Inventarisierungs-, Auftragsverfolgungs-, Fakturierungs- und Berichterstattungs-Web-Anwendung für mittelständische Unternehmen an mehreren Standorten – einschließlich Produktionsabwicklung. Erfahre mehr über Megaventory
Das Magaya Cargo System wurde für Spediteure, NVOCC, Kuriere und Lagerbetreiber entwickelt, die ein vollständiges und genaues Lagerverwaltungssystem brauchen, kombiniert mit einem voll integrierten Abrechnungssystem. Die benutzerfreundliche Oberfläche reduziert die Menge an Arbeit für den Benutzer, weil doppelte Dateneingabe entfällt. Sendungs-Details werden mit einfachen Workflows verwaltet. Sende wichtige Informationen zu den Zollbehörden und erstelle erforderliche Dokumente wie Frachtbriefe. Erfahre mehr über Magaya Cargo System Preisgekrönte Software für Logistikunternehmen. Erfahre mehr über Magaya Cargo System
Kontrolliere die Transparenz deiner Lieferkette und die Rückverfolgbarkeit deiner Lagerbestände. Sofort einsatzbereite, integrierte und funktionsfähige Lösungen für wirtschaftliche Nachverfolgung, Inventarmanagement, Vermeidung unverkäuflicher Waren und unzulässiger Umleitungen. Erfahre mehr über Supply Chain Visibility Wirtschaftliche und integrierte End-to-End-Plattform für deine Lieferkettenanforderungen mit KI-überwachter Serialisierung. Erfahre mehr über Supply Chain Visibility
Die ERP-Lösung von NetSuite optimiert Back-Office-Prozesse für aufstrebende und mittelständische Unternehmen. Sie beschleunigt Geschäftszyklen, steigert die Datenzuverlässigkeit und bietet Kunden, Lieferanten und Partnern höhere Service-Levels. Sie bietet Echtzeiteinblicke in wichtige Geschäftsmetriken und ermöglicht so eine bessere und schnellere Entscheidungsfindung. NetSuite verbindet Buchhaltung/ERP nahtlos mit CRM- und eCommerce-Anwendungen für Kunden und bietet damit ein System, das alle Geschäftsabläufe unterstützt. NetSuite ERP führt alle wichtigen Back-Office-Vorgänge und Finanzgeschäftsprozesse in der Cloud aus.
NetSuite ist die weltweit führende Cloud-ERP-Lösung und bietet eine einheitliche Plattform zur Optimierung aller Back-Office-Prozesse wie Buchhaltung, CRM und eCommerce. Mit integrierter Business Intelligence, Berichterstattung und Echtzeiteinblicken ins gesamte Unternehmen ermöglicht NetSuite Unternehmen jeder Größe und Branche, Wachstum zu generieren, IT-Kosten zu reduzieren und betriebliche Ineffizienzen zu eliminieren. Du kannst dich auf wichtige, Einnahmen generierende Entscheidungen konzentrieren, anstatt dich um Back-End-Systeme zu sorgen. NetSuite ERP führt alle wichtigen Back-Office-Vorgänge und Finanzgeschäftsprozesse auf einer einzigen, einheitlichen Plattform in der Cloud aus.
Die Planung der Lieferkette ist ein schwieriger Prozess, bei dem versucht wird, Angebot und Nachfrage (potenziell weltweit) so auszubalancieren, dass das Unternehmen die richtige Kombination aus Kostenkontrolle, Vorlaufzeiten und Service-Levels erhält. NetSuite nutzt fortschrittliche Methoden zur Bestandsverwaltung (Inventarmanagement) und Nachfrageplanung, um dich dabei zu unterstützen, die richtigen Entscheidungen zu treffen und die Kennzahlen für pünktliche Lieferungen zu verbessern. NetSuite führt alle wichtigen Back-Office-Vorgänge und Finanzgeschäftsprozesse auf einer einzigen, einheitlichen Plattform in der Cloud aus.
Heute vertrauen mehr als 30.000 Unternehmen und Tochtergesellschaften auf NetSuite, um komplexe, unternehmenskritische Geschäftsprozesse global in der Cloud laufen zu lassen. Seit seiner Gründung im Jahr 1998, hat sich NetSuite als führender Anbieter von Cloud-Business-Management-Suiten von ERP, CRM und E-Commerce-Anwendungen für Unternehmen aller Größen etabliert. Viele FORTUNE 100-Unternehmen vertrauen darauf, durch NetSuite Innovation und Geschäfts-Umwandlungen zu beschleunigen. Eine einheitliche Business-Management-Suite, die ERP / Finanzwesen, CRM und E-Commerce umfasst. Kunden: Choice, Billabong, Mailplus, Toll
Odoo ist eine Suite von Open-Source-Geschäfts-Anwendungen, die Unternehmen dabei hilft, sich auf dem Markt zu vergrößern. Über 2 Millionen Personen nutzen Odoo, um ihre Verkäufe zu erhöhen, ihre Operationen auszuführen, Marketingaktivitäten zu organisieren, die Produktivität zu steigern, und ihre Personalabteilung umfassender zu befähigen. Odoo bietet komplette Software-Lösungen für jede Ebene deines Unternehmens. Es umfasst eine Reihe integrierter Business-Anwendungen wie: CRM, PO, Website-Gestalter, eCommerce, Vertrieb, Abrechnung, Buchhaltung, Fertigung, Lager, Personal, Projekt, Marketing-Tools und vieles mehr! Open Source umfasst zahlreiche integrierte Business-Anwendungen für CRM, PO, Website, E-Commerce, Vertrieb, Buchhaltung, Lagerhalle, Personalwesen, Projekt und Marketing.
Unleashed Software bietet eine leistungsstarke cloudbasierte Plattform für alle deine Lagerverwaltungsanforderungen. Unleashed ermöglicht es, den Lagerbestand in Echtzeit an verschiedenen Standorten einfach und genau zu verfolgen. Verschaffe dir einen Überblick über alle Lagerverwaltungsprozesse und -transaktionen in allen Lagern weltweit. Mit solchen dynamischen Bestandsinformationen kannst du bessere datengesteuerte Geschäftsentscheidungen treffen. Unleashed lässt sich für eine ganzheitliche Geschäftslösung auch in verschiedene eCommerce-Software integrieren. Unleashed Software bietet eine leistungsstarke Plattform für die genaue Verwaltung deines Inventars in Echtzeit.
TradeGecko ist das perfekte Inventar-&-Order-Management-System, um dein Weingut zu skalieren. Erhalte Zugang zu Auftragsabwicklung, Optimierungs-Tools, Einkauf und Vertrieb in einem zentralen Inventarsystem. Es ist nahtlos in Buchhaltung, E-Commerce und Versandsoftware integriert. Bestandsaufnahme und Bestell-Management-Plattform, mit Auftragsabwicklung die Optimierungs- und Automatisierungs-Tools, Einkauf und Vertrieb.
SAP Cloud ERP Suites rely on intelligent applications, integrated processes and a real-time digital core to unite your digital supply chain with cloud-based business networks to boost agility. This digital value network connects every aspect of internal operations, as well as real-time workforce engagement, supplier collaboration, an outcome-based omnichannel consumer experience, and other market dynamics, with IoT and Big Data scenarios. SAP Cloud ERP Suites digital supply chain management boost agility with Industry 4.0 best practices and integrated business planning.
SAP Business ByDesign ist eine vollständige und anpassungsfähige On-Demand-Business-Lösung zur Vereinheitlichung und Rationalisierung von Kerngeschäftsprozessen für mittelständische Unternehmen. Die Lösung unterstützt Finanzwesen, CRM, Personalmanagement, Lieferkettenmanagement, Projektmanagement, Lieferantenbeziehungsmanagement und Compliance-Management. On-Demand-Business-Lösung zur Vereinheitlichung und Optimierung des Kerngeschäftes für mittelständische Unternehmen.
AscendTMS is the world's most popular TMS software (21,200+ active users), for Freight Brokers, 3PL's, Trucking Companies and Shippers. NO upfront fees, NO license fees, NO support fees, NO contracts. They are 100% independent and NOT affiliated with any broker, carrier, or other transportation entity. Get instant TMS access from ANY device with NO installs, NO hardware, NO setup. Compare to TMW, McLeod, Mercury Gate, Aljex and other old legacy systems. AscendTMS has Capterra's BEST RATING! The only NO Fee, NO Contract, NO Setup TMS. Over 21,200+ users. TRUE cloud TMS. The World's Most Popular TMS. Capterra's BEST RATING!
Save valuable time and add efficiency to your supply chain dock scheduling process. With over 10,000 locations worldwide, AppointmentPlus powers both large and small companies, including Coca-Cola, International Paper, GE, Anheuser-Busch, Campbell's Soup, Costco, Ecolab, Georgia-Pacific, Cargill, and many others. Our clients also rave about our customer service and training. We strive to provide quick responses with accurate answers for every client we serve. Sign up to see a demo today! AppointmentPlus dock scheduling software helps warehouses automate their dock scheduling process to add efficiency and save money.
Asite's Adoddle platform gives everyone involved in construction and facilities projects access to key information regardless of location or device. It enables increased collaborations which results in fewer mistakes, delivering huge time and cost saving. You can store and manage all project data in one central and secure repository. Adoddle is a bespoke platform which allows our clients to fully configure the structure of their content with highly controlled access and rich workflows. Asite's Adoddle is a cloud platform for seamless collaboration across disciplines, from concept to completion and beyond.
3PL Centrals flexible, enterprise-strength WMS enables 3PLs to dramatically increase their profitability throughout the length of their supply chains. Offering turnkey EDI integrations, automated small parcel packing and shipping features, mobile barcode scanning capabilities, and a wide range of e-Commerce shopping cart options, our cloud-based software provides 24/7 inventory, order and shipping visibility worldwide. Sign up for a risk-free trial today. A Cloud-based WMS solution specifically created for 3PL warehouses who are looking to grow.
No two journeys are the same. But now youll always know what to expect. Get a clear view of all your freight. SmartFreight is the easier way to manage your shipping needs. Our suite of shipping solutions puts hundreds of possible transport providers and routes at your fingertips, offering total flexibility, and access to the information you need, every step of the way. SmartFreight® is the easier way to manage your shipping needs. Get a clear view of all your freight.
Die Cleo Integration Cloud (CIC) ist eine hoch skalierbare, einfach zu bedienende Plattform zur Optimierung deines Datenbewegungsökosystems. Für Tausende von 3PL- und Supply Chain-Management-Unternehmen bieten Cleo File-Transfer-Technologien umfassende Integrationslösungen mit robusten Überwachungsfunktionen, überlegener Zuverlässigkeit und verbesserter Sicherheit, um betriebliche Prozesse zu optimieren und die SLAs der Kunden sicherzustellen. Die Technologien von Cleo bieten robuste Überwachungsfunktionen, hohe Verfügbarkeit und erhöhte Sicherheit, um die datenzentrische Lieferkette zu rationalisieren.
Epicor ERP liefert flexible, branchenspezifische Business-Software, die genau auf die Bedürfnisse von Fertigungskunden zugeschnitten ist. Mehr als 40 Jahre Erfahrung mit den einzigartigen Geschäftsprozessen und betrieblichen Anforderungen der Kunden sind in jede Lösung in der Cloud oder vor Ort integriert. Mit diesem tiefen Verständnis deiner Branche verbessern die Epicor-Lösungen die Leistung und Rentabilität drastisch und reduzieren gleichzeitig die Komplexität, damit du dich auf dein Wachstum konzentrieren kannst. Epicor ERP wurde speziell für Kundeneinzelfertigungen und Mischformen entwickelt und ist in der Cloud, gehostet oder vor Ort verfügbar.
SAP S/4HANA serves as the digital core for an organization. It is fully architected for the most advanced in-memory platform, SAP HANA, and is built using the latest design principles with the SAP Fiori user experience to create a personalized and simple feel on users device of choice. SAP S/4HANA aims to simplify an organization's system landscape and reduce total cost of ownership by shrinking the data footprint while improving productivity levels in the form of higher throughput. SAP S/4HANA, the next-generation business suite designed to provide ultimate sophistication in the simplest possible manner.
Halo delivers supply chain intelligence solutions to hundreds of enterprise customers and service provider partners in North America, Europe, and the Asia-Pacific. Our Customer-driven S&OP platform radically simplifies information management and operational analytics, enabling organizations to build more competitive supply chains. Halo replaces the complexity of siloed data sources with a single-purpose platform that lets firms analyze, decide and plan faster than ever before. Data warehousing tool that simplifies data integration and data quality, providing a complete supply chain intelligence solution.
Latitude is PathGuide's Warehouse Management System. Latitude WMS is advanced software that automates warehouse inventory transactions, including receiving, zone picking, slotting, cycle count planning, truck route shipping, and manifesting. Latitude WMS brings flexible, real-time control and efficiency to virtually any warehouse operation. This helps your company increase sales, cash flow and profitability through accurate, instant information about inventory status. Ask about our Advanced VMI. A software suite that automates warehousing and distribution to provide real-time online information about all inventories.
Logiwa WMS manages warehousing and order fulfillment in wholesale, retail, e-commerce, wholesale and 3PL industries. Logiwa empowers clients to achieve the most by optimizing costs, improving customer service and reducing time-to-value. Logiwa allows retailers to sell more by synchronizing inventory and orders across multiple sales channels, save operational costs and increase margins. Leading Cloud based Warehouse Management System for seamless retail supply chain management
Transportation management solution that includes shipment planning and execution abilities. Transportation management solution that includes shipment planning and execution abilities.
Software for importers and wholesale distributors. VISCO is an ERP software designed specifically for companies that are importing and distributing. Uniquely designed to handle profit by shipment, inventory visibility (including over seas and on the water), document management (Bill of Lading, Packing List, Commercial Invoices) as well as foreign currencies and unit of measure conversions. Integrates with QuickBooks. Free demonstration available. A fully integrated software solution designed for small to mid-sized importers and distributors.
Kinaxis ist die branchenweit einzige Lösung für gleichzeitige Planungen und hilft Unternehmen auf der ganzen Welt bei der Optimierung von Lieferketten. Kinaxis RapidResponse, eine Cloud-basierte Software für die Verwaltung von Lieferketten, fasst deine Daten, Prozesse und Personen in einer einheitlichen Umgebung zusammen. Dank einer Übersicht über die gesamte Lieferkette kannst die erwartete Performance planen, den Fortschritt überwachen und im Ernstfall auf Unterbrechungen reagieren. Als branchenweit einzige Lösung für gleichzeitige Planungen hilft Kinaxis Unternehmen bei der Optimierung ihrer Lieferketten.
Simplify your maritime container shipping operations. Access all the information you need in one glance - the real time status of your shipment, the documentation, and who is working on what. Multiply your productivity by automating tasks and never doing a double entry. Reduce costs by making informed decisions based on robust KPIs. Your team, partners & customers will love this easy plug & play solution. Discover why BuyCo was voted the shipping platform of the year. Improve collaboration in your maritime supply chain with real time status tracking, centralized communication & robust KPIs.
Infors CloudSuite Industrial is a true mixed mode application for engineer to order, configure to order, highly repetitive, service-based manufacturers and more for both discrete and process markets. Based on a 30 year history, the solution helps manage complexity and growth while gaining performance improvement in customer service, productivity and cost control. Choose from either on-premises or cloud deployment options. Implementation times as low as 4 months. Supports 2-tier ERP strategy. CloudSuite Industrial (SyteLine) offers an end to end ERP solution covering discrete & process manufacturers in SMB/Enterprise markets.
CargoWise One ist eine vollständig integrierte, einheitliche, globale Plattform, die die diversen Anforderungen der Logistikbranche erfüllt. CargoWise One ermöglicht Kunden die Ausführung hochkomplexer Logistiktransaktionen und die Verwaltung ihrer Vorgänge in einer Datenbank über mehrere Nutzer, Funktionen, Büros, Länder, Währungen und Sprachen hinweg. Diese cloudbasierte Software rationalisiert die Prozesse, integriert das Geschäft mit den Kunden und Partnern und erhöht die Effizienz. Einzelplattform-Softwaresystem für Logistikdienstleister weltweit.
Form.com ist führender Anbieter von Formularautomationslösungen für Unternehmen, sowohl im Außendienst als auch im Büro. Verbessere die Qualität, erhöhe die Sicherheit und stelle die Einhaltung intelligenter mobiler Formularanwendungen und robuster Berichtserstattungsfunktionen sicher. Die Ingenieure von Form.com konfigurieren jede Lösung für deine individuellen Datenanforderungen und integrieren sie in deine Systeme, um Geschäftsprozesse zu rationalisieren und die betriebliche Effizienz zu maximieren. Weitere Informationen findest du auf Form.com. Form.com ist führender Anbieter von Formularautomationslösungen für Unternehmen, sowohl im Außendienst als auch im Büro.
StockIQ is an intelligent supply chain planning software solution for Demand management, Replenishment planning, Supplier planning, Promotion Planning and monitoring, Inventory planning and Performance monitoring. The StockIQ software is tailored to the distribution, manufacturing, and 3PL industries The inventory reporting solution accelerates the Sales & Operations Planning processes (S&OP) and ensure timely collaboration among sales, marketing, supply chain, finance and partners. StockIQ is an intelligent supply chain planning solution for planning demand, inventory, replenishment, suppliers and promotions.
79,95 US-Dollar pro Nutzer und Monat. – Verwalte dein GESAMTES Unternehmen in einem einzigen Cloud-ERP-System, das für KMUs (kleine und mittlere Unternehmen) konzipiert ist. Inventar, Bestellungen, CRM mit Vertriebsprovisionen, Buchhaltung und eCommerce (zuzüglich 99 US-Dollar pro Standort und Monat). BizAutomation.com 79,95 US-Dollar pro Nutzer und Monat. Konzipiert für kleinere KMUs (kleine und mittlere Unternehmen). Führe dein GESAMTES Unternehmen in einer einzigen Cloud-Suite.
Teknowlogi is a pioneer of Transportation Management Software and the only logistics technology company to offer a cloud-based solution that incorporates Artificial Intelligence to provide logistics management, consulting Intelligence, mobile intelligence, integration intelligence, and business intelligence in one platform. Our mission is to build and deliver applied intelligence solutions that make it possible for any logistics company to be the best version of themselves. A Cloud-based transportation management tool that assists logistics companies with accounting, order tracking, invoicing and auditing.
Save time managing suppliers! RizePoint Supplier Quality Management software is built to enable and empower supply chain managers to easily and quickly qualify, onboard, maintain, organize, and audit their suppliers in order to ensure that internal standards, as well as legal external standards, are being met. RizePoint software creates a hub of valuable compliance information to align organizational focus on brand protection and enhancement.
Sage Business Cloud is changing how businesses compete and grow, by delivering faster, simpler and flexible financial, supply chain and production management, at a fraction of the cost and complexity of typical ERP systems. With Sage Business Cloud Enterprise Management, you are choosing the next generation business management solution for your enterprise to grow faster and run an agile organisation. ERP that gives you control of your entire business, from supply chain to sales. With your choice of deployment On-Premise or Cloud.
JDA's Supply & Demand Optimization solution set is powered by a collection of best-in-class products designed to enable retailers, manufacturers and wholesaler-distributors to more profitably anticipate, create and satisfy customer demand. This comprehensive solution integrates JDA's proven planning, analysis, optimization and execution capabilities with collaborative workflow, for seamless integration and interoperation spanning a wide range of processes across the consumer-driven supply chain. Supply chain planning, analysis, optimization and execution software with collaborative workflow capabilities.
GAINSystems combines an innovative approach and comprehensive supply chain optimization software -- delivering amazing results with very little risk. Our holistic approach considers comprehensive error and variability across supply, demand & operations producing inventory optimization that dynamically addresses every SKU by location across the enterprise. GAINS offers Demand Planning & Forecasting, Inventory Optimization, Replenishment/Production Optimization, and SI&OP. GAINSystems is a supply chain management software solution designed for manufacturing, distribution, MRO and retail sectors.
Da Unternehmen Transparenz und Kontrolle über die Qualität in der Lieferkette haben wollen, ist es wichtig, eine umfassende Lösung zu haben, mit der man Lieferanten verwalten und messen kann. Die Softwarelösung zur Verwaltung von Lieferketten von ETQ bietet dir Prozesse zum Erfassen von Lieferantenmaterial, zum Aufzeichnen von Inspektionen, zum Aktualisieren der Lieferantenbewertungen und zur Ausgabe von Korrekturmaßnahmen für Lieferanten (SCARs). Die Lösung zum Verwalten von Lieferanten von ETQ ist als cloudbasierte oder lokale Lösung erhältlich und erweitert die Qualität über deine vier Wände hinaus. Die Software zur Verwaltung der Lieferkette von ETQ bietet die erforderlichen Tools, um Lieferanten zu verfolgen und mit externen Interessengruppen zusammenzuarbeiten.
Make your business better with supply chain solutions designed for consumer goods. Reduce chargebacks, improve forecasting, simplify EDI, and improve your logistics and warehouse management with Apprise ERP. Our team is focused on providing business solutions for consumer goods importers, distributors and manufacturers, so we understand your unique challenges and designed our solutions for the way you do business. Let us help you make your business better - start with a free personalized demo. Improve efficiency within your entire business with an integrated ERP solution designed for consumer goods distribution.
Designed for medium to large enterprises, TrackVia is the leading mobile workflow platform that digitizes manual processes, streamlines work, and analyzes data in real-time. Without the need for IT developers, TrackVia's cloud-based platform helps you improve speed, visibility and control in the supply chain. TrackVia is customized to your specifications and passes IT security approvals. Companies like Honeywell, VF and Brinks rely on TrackVia to improve on-time performance and reduce costs. TrackVia's cloud-based, mobile platform helps you improve quality processes quickly without the need for extensive IT resources.
The new generation of Cloud Supply Chain Management software. Kechie adapts to your business, with customizable fields, easy implementation, and ready to grow with your business. Kechie helps streamline your business needs by automating and synchronizing your Supply Chain processes, inventory, procurement, order management, CRM, finance, and much more. We minimize the hassle of a large installation by providing easy integration, customization, implementation, as well as, training. Kechie is a fully-integrated Cloud solution that is scalable & customizable with an intuitive design & Insight for your business needs.
Automate your warehouse and lower labor costs with an on-demand, web-based WMS that's easy to use and affordable. You can easily deploy SmartTurn and fulfill orders accurately at lower costs, reduce inventory stock outs, ship more orders on-time with less labor, and automate your processes by integrating with other systems. SmartTurn starts at $540/month with no hardware to buy, no software to install, no network to set up, and no system deployments or ongoing maintenance. On-demand WMS, Microsoft partner, providing enterprise-class capabilities at a fraction of traditional license-and-install costs.
Gives manufacturing, transportation and logistics, and retail companies increased supply chain visibility and control. Gives manufacturing, transportation and logistics, and retail companies increased supply chain visibility and control.
Infor M3 is a powerful ERP software solution that uses the latest technologies to provide an exceptional user experience in a multi-company, multi-country, and multi-site ERP cloud solution platform. The SCM applications in M3 offer a powerful and unique method for supporting the planning, scheduling and fulfillment/execution of the extended supply chain including demand planning, supply chain planning, plant scheduling, and global available-to-promise and capable-to-promise functionality. Infor M3 is a powerful ERP solution designed for medium to large global manufacturers, distributors, and after-sales service providers.
DynaSys, A Division of QAD, Cloud Based Supply Chain Management Software helps you optimize your S&OP, forecasts, procurement, production and distribution planning. A Demand and Supply Chain Planning (DSCP) software improves visibility and control across your entire end-to-end supply chain. With a efficient stock management, you are able to shorten lead times, reduce out of stocks and back orders, but most of all improve your customer satisfaction. DynaSys, A Division of QAD, Cloud Based Supply Chain Management Software helps you optimize your S&OP, forecasts and planning.
A cloud-based inventory and order management system for eCommerce retailers to automate logistics. Manage all your inventory and orders from a single online dashboard. No more data entry, spreadsheets and emails. Integrate your sales channels like Shopify, automatically fulfill your orders and automate your fulfillment process. Save time and focus on growing your business. A cloud-based inventory and order management system for eCommerce retailers to automate logistics.
Utilize ConnectPointz to connect your disparate systems for end-to-end automation via integration. Electronic orders from any retailer, marketplace or shopping cart are seamlessly integrated with ERP, Quickbooks, multiple warehouses and 3PL systems to eliminate slow labor intensive data entry, copy and paste and the associated errors. For very low overhead, you can operate entirely hands-free or you can customize each process to meet your needs. ConnectPointz translates orders, invoices and shipment info with ERP, Quickbooks and warehouses for end-to-end automation.
Ramco Systems, part of 1 Bn USD Ramco Group, is a fast growing cloud enterprise software player. Ramco's Logistics Software is built to address the end to end needs of 3PLs, Freight Forwarders and Network Service Providers - be it WMS, TMS, Fleet, Hub Mgmt, HR & Finance. The In-memory Planning & Optimization engine provides optimal solutions to complex problems. The suite comes packed with features around Mobility & Command Center for Visibility all offered on an asset-light Cloud model. Integrated Software covering the end to end needs of Logistics Service Providers-From TMS through WMS, Fleet & Order mgmt, HR & Finance
A supplier compliance management solution to easily manage from 10 to 10,000 suppliers. Customize your specific requirements such as Supplier Agreements, Tax Forms, Data Requests, Policy Acknowledgements, built in FSMA and GFSI Certification requirements,etc. Create unique compliance groups,each with unique requirements or on a per item bases. Request, submission, review, request for more information, and pending non-compliance notifications are secure and automated! Get a FREE demo today! A record and supplier compliance management to ensure adherence to FSMA and GFSI regulations!
From global, multi-site manufacturing enterprises to smaller, single-site organizations, Infor LN has capabilities designed to meet discrete manufacturers' needs. Infor LN is available on premise or in the cloud as CloudSuite Aerospace & Defense, CloudSuite Automotive, and CloudSuite Industrial Enterprise. Wherever its deployed, the ERP system deploys on the shop floor and across the supply chain with integration to financials, quality management, service management, and order management. Infor LN is an ERP system that deploys quickly and integrates across operations to meet the unique needs of discrete manufacturers.
Intellimas is an enterprise level solution that's easy to implement and even easier to use. The end users love the spreadsheet UI. IT loves the config engine and the fact that its built to easily retrieve data from core systems. Intellimas comes with built-in supply chain solutions for Costing/RFQs, QA, PO/Shipment Tracking, Vendor Compliance, and Sample Mgmt. Additionally, many companies prefer to use our low code config engine to create their own supply chain apps. Enterprise level software with spreadsheet UI. Use our built-in supply chain solution or configure your own with our config engine.
Provides configurable Supply Chain processes required by companies to provide better customer services and control operational costs. Provides configurable Supply Chain processes required by companies to provide better customer service & reach optimal inventory levels.
Advanced Business Cloud Essentials is a Cloud-based ERP system designed for the SME market. It delivers a single, fully integrated platform, including financials, CRM, stock control, supplier & logistics management, sales & opportunity management, payroll and dashboard reporting. The platform is delivered as a Software-as-a-Service (SaaS), meaning it is accessible anytime, anywhere and on any device. Flexible and scalable to meet your changing needs, this is a system that grows with you. Using Advanced Business Cloud Essentials, you get a single, unified view of your business for one monthly fee, with full-time support.
iM3 SCM ist eine Cloud-Anwendung für Unternehmen, um ihre Supply Chain einschließlich Produktion, Lager, Distribution, 3PL, Kunden, eCommerce, Kundenaufträge, Lieferanten, Einkauf, Installation, Reparaturen, Garantieabwicklung, Serviceverträge, vorbeugende Wartung, Assets & Einrichtungen, Außendienst, Standort-Tracking, Barcode / RFID zu managen. iM3 SCM ist für Kunden geeignet, die eine Lösung mit vielen Funktionalitäten suchen, die auch einfach zu verwenden, anpassbar und kostengünstig ist Cloud-Suite zum Verwalten von Supply Chain, Inventar und Lagerhalle, CMMS, vorbeugender Wartung, Assets & Anlagen, Reparaturen, Vertrieb.
Kepion provides an integrated planning & analytics platform for finance, sales, marketing, HR and operations. Kepion supports both financial and operational planning processes, providing dashboards and key performance indicator (KPI) tracking as well as reporting and analytics. Kepion leverages the Microsoft Azure and SQL Server platforms, integrates with Microsoft Power BI and BI tools for visualizations, and connects with Microsoft Dynamics, SAP and other ERP/source systems. An Integrated Planning & Analytics platform for Finance, Sales, Marketing, HR and Operations. Supported on the Cloud & On-Premise.
SCP 4.0 provides materials managers and planners with a tool to control inventory. SCP recommends what to make, how much to make, and when to make it in order to fulfill demand and maintain, but not exceed, desirable inventory levels. SCP includes forecasting, time-phased demand planning, MRP, constraint planning, and optimized scheduling. Use SCP to plan your supply chain and for Vendor Managed Inventory (VMI) partnerships. Several optional yet fully integrated modules including Forecasting and Planning (DRP), Finite Scheduling, and more.
Web-based solution that streamlines supply chain management by allowing users to create catalogs and maintain new business requests. Web-based solution that streamlines supply chain management by allowing users to create catalogs and maintain new business requests.
Systum powers Inventory Management for Wholesale distribution. It provides the core functionality for the main areas of your business, focusing on CRM, warehouse management, suppliers, order & inventory management and customers service. Systum is the only software you need to sell through multiple channels and marketplaces to grow your business. Systum centralizes data for every team and provides your warehouse, suppliers & order and inventory management teams B2B sales growth.
PrintLynxx is Print Buyer's Software. Built to source and manage direct mail, marketing, publications, packaging, and print. Eliminate spreadsheets, email and phone calls. Facilitate transparency, reporting, accountability and control. Reduce per-unit cost up to 40%. Increase efficiency up to 53%. Assure quality and timeliness. Coordinate and simplify spec writing, estimating, approval, change order and green/diversity initiatives. Works with your people, process and vendors. Cloud software for sourcing and managing direct mail, marketing, publications, packaging, labeling, signage, point of purchase, etc.
Ermöglicht Herstellern, Einzelhändlern und Logistikdienstleistern, die Effizienz der Lieferkette zu maximieren. Ermöglicht Herstellern, Einzelhändlern und Logistikdienstleistern, die Effizienz der Lieferkette zu maximieren.
Deacom's comprehensive ERP platform delivers one of the largest functional foundations specifically designed to tackle the unique business challenges of mid- to large-sized process manufacturers and distributors. All capabilities are built by Deacom and into the core system including: WMS, inventory management, CRM, lot traceability, DSD, forecasting, and ecommerce, to name a few. This approach provides optimal visibility and eliminates dependencies on customizations and external software. DEACOM incorporates the specific business requirements of process manufacturers and distributors into a comprehensive ERP system.
Das ISN sammelt Informationen zu Gesundheit, Sicherheit, Beschaffung, Qualität und behördlichen Vorschriften für mehr als 60.000 Auftragnehmer und 500 Mietkunden aus kapitalintensiven Branchen in mehr als 85 Ländern. Fachexperten von ISNs überprüfen diese Informationen, um die Genauigkeit, Relevanz und Aktualität der Daten beurteilen zu können. Mit ISNetworld als integraler Bestandteil ihrer Managementsysteme können sich Mietkunden mit sicheren, zuverlässigen Auftragnehmern und Lieferanten auf der ganzen Welt verbinden. ISNetworld, die Online-Auftragnehmermanagementplattform von ISN, unterstützt seine Kunden bei der Einhaltung der Anforderungen bezüglich Aufzeichnungen und Compliance.
Fast, accurate fulfillment through directed, optimized workflow, utilizing advanced wireless and bar code technologies. Fast, accurate fulfillment through directed, optimized workflow, utilizing advanced wireless and bar code technologies.
Built expressly to serve high volume shippers in the US, Canada and Mexico, UltraShipTMS delivers a modular, web-based platform for efficient, effective transportation management and supply chain optimization, inbound and outbound across all modes. We do not field solutions for 3PLs or shippers predominately shipping via parcel. All training and support 100% included in monthly subscription and performed by US-based, dedicated resources. No call centers or hidden charges ensures maximum ROI Get all the features you need and none you don't with this modular, SaaS-model Transportation Logistics Automation Solution.
RELEX Solutions bietet ein integriertes Planungssystem für Einzelhandels- und Lieferketten, das für Kunden auf der ganzen Welt beeindruckende Ergebnisse liefert. Mit präzisen Nachfrageprognosen, automatischer Auffüllung, revolutionärer Raumplanung und Sortimentsoptimierung hilft RELEX Unternehmen, besser zu planen, mehr zu verkaufen und weniger zu verschwenden, egal wie schnell sich der Markt verändert. Die agile Technologie passt sich deinen sich verändernden Abläufen und Prozessen an, egal ob du ein schnell wachsender Herausforderer oder ein multinationales Unternehmen bist. RELEX Solutions bietet ein integriertes Einzelhandels- und Lieferkettenplanungssystem, das für Kunden weltweit beeindruckende Ergebnisse liefert.
Aqxolt ERP bietet eine umfassende Cloud-ERP- und SCM-Lösung, ERP MARK 7 bietet Angebote, Auftragsabwicklung, Beschaffung, Bestandskontrolle, Produktionsplanung, Terminplanung, ein Community-Portal und Kostenkalkulation. Verwalte das Inventar mit den Modulen Garantie, RMA, Inspektion, Empfang und Versand. Die Lösung ist kundenspezifisch, flexibel, einfach zu implementieren und an wachsende Unternehmen anpassungsfähig. Die Cloud-ERP- und SCM-Lösung bietet Angebote, Auftragsabwicklung, Beschaffung, Bestandskontrolle, Produktionsplanung und Terminplanung.
AIM Vision, the ERP and SCM software package for repetitive manufacturers. Features EDI integration into production scheduling with demand smoothing. Demands are used to generate MRP/CRP reports, fully synchronized for supply chain planning. Meets MMOG/TS16949 requirements. Also includes outside processing, lot control, finite scheduling, two-levels of tool/workstation scheduling logic, AIAG barcode label generation and operator friendly edit and validation aids. AIM Vision for Supply Chain Management, EDI and Bar Code Labeling, Release and Demand Management, and Plant Floor Mobile Apps.
BROWZ stellt sicher, dass Lieferketten sicher, qualifiziert und sozial verantwortlich sind, indem umfassende Lösungen zur Präqualifizierung, Bewertung und Überwachung der Einhaltung von Anforderungen bereitgestellt werden, die auf den besonderen Anforderungen deines Unternehmens basieren. Die BROWZ-Produktsuite wird deinen Anforderungen in Bezug auf die Risikoerkennung in deiner Lieferkette, die Verwaltung von Daten auf Mitarbeiterebene, die Durchführung von Sicherheitsaudits und vieles mehr gerecht. Webbasierte Auftragnehmerqualifizierungs- und Managementlösung, Lieferantenrisikobewertung, Sicherheitsaudits und Workforce-Managementfunktionen. Webbasiertes Lieferkettenmanagement mit Auftragnehmer-Management, Lieferantenrisikobewertung, Sicherheitsaudits und Workforce-Managementfunktionen.
Cut inventory costs dramatically & increase profits by taking back control of all your inventory - in any location, including your fleet of vehicles. Minimize theft with tighter inventory controls and track all material usage down to the job or user. Automated replenishment cuts ordering costs by over 25%. Reduce your inventory carrying cost by replenishing based on actual usage. Learn why more than 800 companies currently rely on MarginPoint. The MarginPoint Mobile Inventory App manages all inventory wherever it is stored - warehouse, storeroom or service truck
Transportation management tool that enables businesses in retail, manufacturing industry and logistics service providers, custom brokers and others to manage customs, denied party screening, costs, product classification and more through deployment models and supply chain. Transportation management tool that provides logistics service through deployment models and supply chain to retailers and others.
You can control every penny of your expenditure through our integrated online sourcing, procurement and invoicing platform. Over 150,000 users in 35 countries, including many of the world's leading enterprises, regional businesses and fast growing service providers rely on Claritum to deliver significant, measurable and sustainable savings and efficiencies. You can streamline sourcing, procurement & invoicing of products & services to deliver cost savings and process efficiencies
Ivalua bietet eine einzigartige Technologieerfahrung und ein stark differenziertes Wertangebot für Beschaffungs- und Finanzunternehmen, die weniger Ausgaben und niedrigere Gesamtbetriebskosten erzielen möchten. Ivalua ist ein globaler Anbieter von Ausgabenmanagementlösungen und führend im Gartner 2015 Strategic Sourcing Magic Quadrant. Ivaluas Cloud-basierte Software wird von Beschaffungs- und Finanzorganisationen in großen globalen Unternehmen eingesetzt. Lieferanteninformation-Performance und Risikomanagement, Beschaffung, Verträge, Procure-to-Pay (eProcurement und Rechnungsautomatisierung) Ausgabenanalyse.
SmartSolve solutions by Pilgrim, an IQVIA Company, automate and simplify the complex challenges of quality, supplier, regulatory, and risk management by incorporating best-practice workflows, document and process management, electronic signatures, audit trails, dashboards and analytics, and automated validation. With SmartSolve, you have solutions to efficiently handle audits, take control of quality and supplier management, and maintain compliance with regulatory requirements. Complete quality, supplier, compliance, and risk management solutions for life sciences.
Blue Ridge Supply Chain Planning dramatically transforms supply chain performance by providing a precise planning technology that analyzes every customer transaction and translates deep customer insights into a day-by-day view at every level of the supply chain that minimizes stockouts, excess inventory, or the need for costly corrective actions. We complement the technology with LifeLine service where supply chain experts monitor all activities, proactively alert you to issues, and guide you. Blue Ridge Global's precise and responsive technology will transform your supply chain and bottom line.
Supply chain software for steel industry covering: demand planning, capacity/material planning, cut optimization, scheduling and MES. Supply chain software for steel industry covering: demand planning, capacity/material planning, cut optimization, scheduling and MES.

von Inventory Optimization Solutions

(5 Bewertungen)
Envi von IOS ermöglicht es Gesundheitsdienstleistern, die Versorgung in einer Vielzahl von Umgebungen (Krankenhäuser, ambulante Chirurgiezentren, Notfallkliniken, Arztgruppen usw.) durch die Optimierung des Lieferkettenmanagements zu gewährleisten. Envi ist eine erschwingliche, leistungsstarke und skalierbare Lösung, die genau auf deine Anforderungen zugeschnitten ist. Mit Envi steigerst du die Sichtbarkeit deines Unternehmens mit standortspezifischen Funktionen und hilfst deinem Unternehmen, die Kosten durch mehr Automatisierung, Effizienz und Kontrolle zu senken. IOS bietet leistungsstarke, erschwingliche und leicht skalierbare Lösungen für Gesundheitseinrichtungen, die deine genauen Systemspezifikationen erfüllen.
anyLogistix is supply chain analytics software for designing and optimizing your company supply chain. It combines powerful analytical optimization approaches together with innovative dynamic simulation technologies to offer you a comprehensive set of tools for end-to-end supply chain analytics. By leveraging both simulation and optimization you have the best set of tools for tackling supply chain challenges, enabling you to gain deep insights into your company supply chain. anyLogistix (ALX) is supply chain analytics software for designing, optimizing and analyzing your company supply chain.
Lets you manage the movement of inventory as it is received, issued and transferred into and throughout your business. Lets you manage the movement of inventory as it is received, issued and transferred into and throughout your business.
ORITAMES APS Scheduler is a finite capacity Advanced Planning and Scheduling optimization system based on Artificial Intelligence. It improves multiple KPIs while taking into account constraints of all kinds of manufacturing resources. ORITAMES APS Scheduler is a finite capacity Advanced Planning and Scheduling optimization system based on Artificial Intelligence
The Atlas Planning reaches into marketing, inventory, sales, operations and financial systems providing a comprehensive view of the company's S&OP situation at any given time from multiple perspectives. This comprehensive solution is built from a solid forecasting and demand planning foundation and expands based on your growing needs. Managing demand with this software enables you to create a more robust sales and operations plan. Atlas Planning in an end-to-end supply chain solution designed to bring you improved supply chain management.
Enterprise 21 ERP software is a fully-integrated ERP system for small and mid-market manufacturing and distribution organizations. Designed to facilitate industry best practices, Enterprise 21 includes comprehensive software functionality to manage the enterprise's complete business operations. ERP solution which includes process and discrete manufacturing, distribution, accounting, decision support, and e-commerce.
Clever is inventory optimization software designed to generate intelligence about the performance of inventory in order to make smarter decisions about inventory investments. Since 1997, our customers are obtaining results such as reducing inventory by as much as 10-30% while achieving targeted service levels above 98%. A web-based inventory optimization solution that increases turns, profitability and service levels.
4flow vista, die integrierte Standardsoftware für Lieferkettengestaltung und Transportmanagement, bietet Funktionen zur Analyse, Planung und Optimierung in einem einzigen Produkt. Der Fokus liegt auf der Reduzierung der gesamten Lieferkettenkosten. Mit 4flow vista kannst du Lieferkettenprozesse, Netzwerke, Transport und Servicekosten optimieren. Integrierte Netzwerkoptimierung und Transportmanagement, von der strategischen Entwicklung über die taktische Planung bis hin zur täglichen Umsetzung.
Transforms your business operations by delivering: a single view for order, supply and fulfillment plans across the entire enterprise. Transforms your business operations by delivering: a single view for order, supply and fulfillment plans across the entire enterprise.
Vanguard Demand Planning is an enterprise solution that helps manufacturers forecast product demand, explode intricate resource requirements, and optimize and manage inventory, fulfillment, and supply-chain processes. Web architecture automates tasks, cuts spreadsheet confusion, and tracks entire product cycles with centrally managed records and real-time updating. Workflow design leverages historical data with foreknowledge and insights via time-stamped user inputs. Forecast product demand and required resources. Optimize inventory, fulfillment, and supply-chain processes. Automate routine tasks.
12Return entwickelt cloudbasierte Software, mit der Marken jeder Branche ihre rücklaufende Lieferkette umstellen und die Herausforderungen der Produktrendite in einer sich verändernden Wirtschaft meistern können. 12Return ist der Technologielösungsanbieter, der vollständige Return-to-Value-Funktionen für die rücklaufende Lieferkette bietet. 12Return rationalisiert die Kundenerfahrung bei der Rückgabe, den Vorgang in deinem Rückgabe-Center und die Aufwertung der zurückgegebenen Produkte. 12Return rationalisiert die Kundenerfahrung bei der Rückgabe, den Vorgang in deinem Rückgabe-Center und die Aufwertung der zurückgegebenen Produkte.
Agility is the leading Enterprise Resource Planning (ERP) system to the lumber and building materials industry. It manages every stage of the product cycle, from sales and purchasing to remanufacturing and dispatch. Agility streamlines processes and reduces waste, so you can grow the bottom line without increasing headcount. Optimize pricing, reduce dead stock, manage large contracts, schedule resources, track items across branches, and more. Orders are delivered on-time, in full, as promised. Business and accounting software geared for lumber & building material distribution, wholesale & remanufacturing operations.
POOL4TOOL ist die weltweit einzige Cloud-basierte Komplett-Kollaborations-Plattform für Lieferanten. Wir sind weltweit anerkannt als global führendes Unternehmen in der Direktbeschaffung. Unsere Workflow-basierte Lösung wird zur Optimierung des Produktentwicklungsprozesses, des strategischen und operativen Einkaufs, des Supply-Chain-Management und des Qualitätsmanagements von mehr als 300 internationalen Unternehmen aus Fertigung, Automobil, Konsumgüter, Medizin, und im Anlagenbau benutzt. Komplett-Lieferanten-Kollaborationsplattform mit Funktionen wie Beschaffung, Supply Chain und Qualitätsmanagement.
If you are looking for an affordable and flexible WMS, ASCTrac Supply Chain Software is hard to beat in features and functionality for any size operation. Connect and manage all functions within your manufacturing, warehouse distribution, and 3PL operations. Integrates with your Sales/Purchasing and Accounting systems. App system cuts down operational expenses; select only the functions you need. Award winning Top 10 WMS with Pharma grade accuracy for tough environments and ease of use Designed to solve complex supply chain challenges in manufacturing and distribution and 3PL operations, ASCTrac WMS delivers results.
Multimodale Transportmanagementlösung zur Automatisierung der Logistik von Lieferketten mit Funktionen wie Zusammenarbeit. Multimodale Transportmanagementlösung zur Automatisierung der Logistik von Lieferketten mit Funktionen wie Zusammenarbeit.
Linbis Logistic Software is designed to meet the requirements of most activities within the logistics and supply chain industry. Consolidators, Freight Forwarders, Forwarding Agents, NVOCC, Couriers, Third Party Logistics Providers, Airlines, Ocean Carriers and Trucking Companies, can take advantage of our Software as a Service Solutions (SaaS) on the cloud to optimize their business flow in order to increase productivity and generate bigger profits. Logistics Software as a Service Solution designed to meet the requirements of most activities within the logistics and supply chain.
ThirdPartyTrust is a modern supply chain risk management solution solving for the ever-growing, complicated supply chain. The platform helps vendors kickstart the assessment process and it helps enterprises simplify their assessment process. We built a tool for vendors to serve the enterprise. ThirdPartyTrust provides tools to kickstart the vendor assessment process. No more waiting around for information to be updated.
SkuBrain is web based demand forecasting and inventory optimization solution. It uses sales history to predict future demand for your products and then makes recommendations, based on current stock levels, as to what you should buy in order to be able to meet that demand or which products might be overstocked. A web based demand forecasting and inventory optimization solution that uses sales history to predict future demand.
LogiSuite ist eine umfassende und benutzerfreundliche Softwarelösung für Unternehmen aller Größen in der Logistik- und Transportbranche. Es wird ein komplettes Portfolio von Lösungen geboten, unter anderem Inventarkontrolle, Supply-Chain-Management, Third-Party-Logistics (3PL), Speditionssoftware, Seefrachtimport, Luftimport, Abholung und Lieferung sowie Bestellmanagement. Die Betriebssoftware ist vollständig in LogiSuite Financials integriert, einem kompletten Buchhaltungssystem. Logistik-Softwarelösung für Spediteure, NVOCCs, Speditionsunternehmen, Logistikdienstleister und Kuriere.
With OrderWise Supply Chain Management, you can bring together your supply chain, order processing, purchasing, demand forecasting, warehouse management and inventory control into a single application held on a single database. As a modular system, OrderWise can be scaled to meet the specific requirements of your business operations. So whether you are a wholesaler, distributor, retailer, merchant, web trader or manufacturer, we have a supply chain management solution for you. Gain accurate and efficient control over all aspects of your supply chain management with the OrderWise Software & Mobile WMS Devices.
Solvoyo is an intelligent, powerful and flexible supply chain optimization platform that spans all four capabilities required for supply chain analytics on a single platform powered by highly automated smart engine that gets smarter over time with machine learning - descriptive, diagnostic, predictive, and prescriptive analytics. End-to-end autonomous supply chain planning and optimization software. Customers enjoy rapid implementation and ROI through Solvoyo.
Web-based solution that offers inventory control, supplier collaboration, returns processing, and automatic replenishment capabilities. Web-based solution that offers inventory control, supplier collaboration, returns processing, and automatic replenishment capabilities.