VIZOR IT Asset Management Erfahrungen

Über VIZOR IT Asset Management

Umfassendes Helpdesk-Problem-Tracking für IT-Anwender und Kunden-Support.

Erfahre mehr über VIZOR IT Asset Management

Vorteile:

Nicht verfügbar

Nachteile:

Nicht verfügbar

Bewertungen zu VIZOR IT Asset Management

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit
3,0
Kundenservice
5,0
Funktionen
4,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,0

Weiterempfehlungsquote

8/10

VIZOR IT Asset Management hat eine Gesamtbewertung von 4 von 5 Sternen basierend auf 1 Nutzerbewertungen auf Capterra.

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Ludwig
Technology Executive in Belgien
Computer-Software, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

ITSM Evaluation of Vizor Helpdesk

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: During our ITSM product evaluation this product ended up in the top-3, but eventually a different solution was chosen by our team. Anyhow a very valuable ITSM solution.

Vorteile:

List of strong points: Deep search and combining of search criteria. Very simple and compact user interface, not too fancy, just what it needs to be. Tree of smart drop down levels. Automatic reply by email from the system. Knowledge base for incident resolution. Possibility to link to sharepoint and oneNote. extensive list of reports.

Nachteile:

It is not always very clear what is standard and what can be done via integration services from the Vizor company.