Univex Retail Software Erfahrungen

Über Univex Retail Software

Univex Point of Sale, e-Commerce and Retail Management software gives you Aussie-based, personalised and proactive phone support 7 days

Erfahre mehr über Univex Retail Software

Vorteile:

Nicht verfügbar

Nachteile:

Nicht verfügbar

Bewertungen zu Univex Retail Software

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit
5,0
Kundenservice
5,0
Funktionen
5,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
5,0

Weiterempfehlungsquote

10/10

Univex Retail Software hat eine Gesamtbewertung von 5 von 5 Sternen basierend auf 2 Nutzerbewertungen auf Capterra.

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Ishan
Administrator in Australien
Einzelhandel, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Univex Awesome

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: They are very friendly, efficient and helpful staff. Customer service team is very knowledgeable and ready to help anytime with anything you need. They don't just provide a software and call service they also help in improving your business.

Vorteile:

Customer Service, Auto Back up, easy to deal with

Nachteile:

There's nothing much to say as their are perfect in their job.

Vince
Owner / Manager in Neuseeland
Konsumgüter, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Recommended any retail business who need a partner in IT

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: For many years now the team at Univex have helped Big Jims Garden Centre grow to new heights. We love it.

Vorteile:

Powerful, great loyalty and business intelligence systems, fantastic support

Nachteile:

Nothing. It does everything we need, and Univex will customise the software if we need extra.