Wer verwendet Agiloft?

Agiloft ist auf mittlere bis große Unternehmen ausgerichtet, die robuste und schnelle Anpassung, die sich leicht an eine Vielzahl vertikaler Branchen anpasst, benötigen.

Was ist Agiloft?

Der vierfache Gewinner des "Editor's Choice Award" des PC Magazine und des "Value Award" von Spend Matters, Agiloft, wird als "das anpassbarste Vertragsmanagementsystem auf dem Markt" beschrieben. Die agile Technologie macht die Einrichtung und Verwendung einfach, und die skalierbare Plattform unterstützt alle Genehmigungsprozesse mit integrierten Workflows, E-Mail-Benachrichtigungen und One-Click-Vertragserstellung. Die Software ist vollständig Audit-konform mit Unterstützung für HIPAA, SOX und CFR21. Starte mit einer kostenlosen, nutzerdefinierten Demo.

Agiloft – Details

Agiloft

http://www.agiloft.com/

Gegründet 1990

Kundenbetreuung

  • Support während der Geschäftszeiten
  • Online

Einsatz

  • Cloud, SaaS, Web
  • Installiert - Windows

Training

  • Persönlich
  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation
Videos zu Agiloft
Play
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Agiloft – Preisübersicht

Agiloft bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Agiloft ist ab 65,00 $/Monat verfügbar.


Startpreis

65,00 $/Monat

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Agiloft Funktionen

  • Abschreibungsmanagement
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Audit Trail
  • Barcode / RFID
  • Check-in/Check-out
  • Entsorgungswirtschaft
  • Reservierung-Management
  • Standortverfolgung

Siehe die vollständige Asset Tracking Software Liste

  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Automatisierung von Geschäftsprozessen
  • Kollaboration
  • Management für Geschäftsrichtlinien
  • Prozess-Mapping
  • Prozessmodellierung & Design
  • Prozessänderung-Nachverfolgung
  • Visual Workflow Management
  • Zugriffskontrollen/Berechtigungen

Siehe die vollständige BPM-Tools Liste

  • Compliance-Verfolgung
  • Dateitypumwandlung
  • Dateiwiederherstellung
  • Dokument-Indexierung
  • Dokumentaufbau
  • Dokumentenarchivierung
  • Dokumentenaufbewahrung
  • Elektronische Unterschrift
  • Offline-Zugriff
  • Optische Zeichenerkennung (OCR)
  • Versionskontrolle
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit

Siehe die vollständige Dokumenten-Management-Systeme Liste

  • Automatisiertes Routing
  • Berichterstattung / Analyse
  • Call-Center-Management
  • Dokumentenspeicher
  • E-Mail-Integration
  • Echtzeit-Chat
  • IT-Asset-Management
  • Kundenspezifisches Branding
  • Makros/Antwortvorlagen
  • Management von Dienstgütevereinbarungen (SLA)
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Netzwerküberwachung
  • Remote-Zugriff/-Kontrolle
  • Self-Service Portal
  • Social-Media-Integration
  • Ticket-Management
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Warnungen / Eskalation
  • Wissensbasis-Management
  • Workflow-Konfiguration

Siehe die vollständige Help-Desk-Software Liste

  • Bedarfsmanagement
  • Beschaffungsmanagement
  • Compliance-Verfolgung
  • Instandhaltungsmanagement
  • Inventarverwaltung
  • Konfigurationsmanagement
  • Kostennachverfolgung
  • Lieferanten-Management
  • Vertrags-/Lizenz-Management
  • Wirtschaftsprüfung-Management

Siehe die vollständige IT Asset Management Software Liste

  • Konfigurationsmanagement
  • Problem-Management
  • Projektmanagement
  • Self-Service Portal
  • Störfallmanagement
  • Verfolgen von Vermögensanlagen
  • Verfügbarkeit-Management
  • Versions- und Bereitstellungsmanagement
  • Vertrags-/Lizenz-Management
  • Veränderungsmanagement

Siehe die vollständige ITSM Software (IT-Service-Management) Liste

  • Aufgabenmanagement
  • Aufgabenmanagement
  • Dashboard
  • Eskalationsmanagement
  • Problemplanung
  • Projektmanagement
  • Wiederkehrende Probleme
  • Wissensbasis-Management
  • Überprüfung von Vorfällen

Siehe die vollständige Issue Tracking Software Liste

  • Call-Center-Management
  • E-Mail-Management
  • Leistungskennzahlen
  • Live-Chat
  • Self-Service Portal
  • Social-Media-Integration
  • Terminverwaltung
  • Umfragen & Feedback
  • Virtueller Assistent
  • Warnungen / Eskalation
  • Warteschlangenmanagement
  • Wissensdatenbank
  • Workflow-Management

Siehe die vollständige Kundendienst Software Liste

  • Compliance-Verfolgung
  • Elektronische Unterschrift
  • Käuferseite (Lieferanten)
  • Spezialitäten-Verträge
  • Tracking der Beschwerde
  • Verkaufsseite (Kunden)
  • Versionskontrolle
  • Vertrags-Lifecycle-Management
  • Volltextsuche
  • Vorgefertigte Vorlagen
  • Workflow-Management
  • Öffentliche Aufträge

Siehe die vollständige Vertragsmanagement Software Liste

  • Anpassbares Dashboard
  • Aufgabenmanagement
  • Automatisierung von Geschäftsprozessen
  • Compliance-Verfolgung
  • Dokumentenmanagement
  • Drittanbieter-Integration
  • Formularverwaltung
  • Grafischer Workflow Bearbeiter
  • Kalenderverwaltung
  • Mobiler Zugriff
  • No-Code
  • Workflow-Konfiguration
  • Zugriffskontrollen/Berechtigungen

Siehe die vollständige Workflow Management Systeme Liste

Agiloft Alternativen

Mehr Alternativen zu Agiloft

Agiloft – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 30 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,9/5
Benutzerfreundlichkeit
4,6/5
Kundenservice
4,8/5
Funktionen
4,8/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8/5
Kelsie M.
Marketing Staff
Essen & Trinken, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.8.2019

"Agiloft is perfect for designing business processes"

Kommentare: The management of electronic signatures is one of the biggest strengths of agiloft, so its use is highly recommended to handle virtual documents. We recommend reviewing your varied file recovery options, and to be able to work even without being connected to the internet.

Vorteile: Agiloft presents a great utility in the management of audit trails, and barcoding / RFID. It is quite good to work with business process mapping, which can be designed and modeled completely from scratch.

Nachteile: Given that it lacks many functions for customer service, we think it would not be very useful in the management of call centers. It does not have a good virtual assistant, nor enough workflow management tools. It also does not manage emails.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.8.2019
Cindi K.
Associate General Counsel
201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.3.2017

"Highly customizable and affordable system with excellent customer service"

Kommentare: PROS: Agiloft especially excels at scalable customization, fair pricing and customer service. All the staff I've encountered at Agiloft (not just the initial sales contact), from the implementers to the billing staff, have been responsive, friendly and helpful with a "can-do" positive attitude. They are a professional, dependable service-oriented team. Billing with Agiloft has always been very fair and transparent. The possibilities with Agiloft's system are nearly limitless. If inclined, the administrator can take on a significant amount of the maintenance and design of the system. I had no programming experience, but using the available documentation/tutorials and custom training available along with the creative ideas my implementer offered, I was able to become quite independent and save our company money while having a tailored, high performing contract system that grows with our organization's needs.

CONS: With so many possibilities for customization comes a number of decisions that need to be made. This can be time-consuming, but Agiloft offers the customer the option to make as many or as little of the design decisions as works for them. We'd much rather have the problem of too much choice than a situation where the system doesn't fit our needs enough or where the cost of having an engineer design everything in our system is prohibitively expensive. If your organization wants to handle some of the maintenance and design, there definitely can be a learning curve for the more complex aspects but also great payoff in independence and control of the direction of the system.

RECOMMENDATIONS FOR OTHER BUYERS: We had a very lengthy review process that involved intensive research. We recommend strongly considering how experienced and knowledgeable and stable the vendor is (not just who has the slickest app or tech conference booth). We also recommend noting how much the vendor listens to you during the sales process. Agiloft has been a solid industry leader since the 1990's and did not pressure or rush us to make our decision. They were patient and respectful and worked hard to understand our unique needs as a nonprofit and as a public media organization. We recommend taking time for the demos, using the free trial versions and talking to the vendors thoroughly about what is and isn't included and how they operate. We also recommend reading the PCMag review as it was comprehensive and captured what makes Agiloft different from its competitors.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.3.2017
Brian P.
Field Service Manager
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    Nicht bewertet
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.4.2012

"DCG Systems Experience"

Kommentare: I would recommend Agiloft to anyone needing a fully customizable CRM with a focus on customer relations. the folks at Agiloft go out of their way to understand your business process and where their product would best fit in. Agiloft Customer Support is Outstanding!

Vorteile: Easily Customizable to our business needs. Automatic reporting and email notifications are essential to our process. Out of the box integration to our business structure. Create and adapt business practices to include Agiloft. We did not know what we were missing until we started creating processes with Agiloft in mind, The joke at our company is "Agiloft can do it".

Nachteile: As a company that tracks equipment MTBF, availability and MTTR, the Graphics and Graphing packages lack the ability to do some of the hings we would like. Still need to import some data into excel for post processing.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.4.2012
David C.
ICT officer
Immobilien, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.8.2020

"Still new to this but good so far"

Kommentare: Still new to the software but it has already eased a lot of the burden we had in our service desk solution.

Vorteile: This is my company's first foray into ITSM so it had to be right. It does everything we had in our specification requirements. The UI for admins is a lot better than I'd experienced before

Nachteile: The setup was a bit fiddly but that was eased by the supplier who provided 40 hours of setup assistance to get us rolling, as part of the ontract

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.8.2020
Matt C.
VP Software Development and Technical Support
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    Nicht bewertet
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.5.2012

"Best software purchase I've ever made"

Kommentare: I don't want to sound over the top, but I have nothing but good things to say about Agiloft. As a rapidly growing company we had many manual processes which needed to be automated. Having a system that fit our business model was important, and I went through a lot of tools before I settled on AG. By far the strongest aspect of Agiloft is its ease of customization. Literally all customization is point and click, and within about 40 hours of our initial installation (which we did ourselves on our hardware), we had a system up and running which accomplished what I was unable to do with any other product. Since the original implementation in October 2011, there has not been a week where I have not been rolling out AG into other areas of our business, to the point where we now track everything from sales leads to fixed assets, billing, and service in AG. Our users have learned quickly, and have been happy to have a system that helps them do their jobs well.

Vorteile: - Ease of customization - Everything is point-and-click and easy to understand. We have not had to write any code, yet we're integrated with several other mission-critical systems within our business.
- Ease of use - Even our fairly non-technical users find AG easy to pick up, and with light training are productive immediately. I attribute some of this to the user interface, but even more of it to the fact that we are able to mold the system to our business flow and terminology, so it's already familiar.
- Performance - We have a few dozen people in and out of the system all day, and rarely have any trouble. We did install on our own server, and sized it according to AG's recommendations.
- Quality - While any software product will have minor annoyances that you would like to see fixed, there are only a few of those. We have had absolutely zero bugs that have stopped us from getting the business value out of AG that we need.
- Cost - Very reasonable per-seat fees, no upcharges.

Nachteile: This is not a con, but my only advice is to find a champion for the project internally who understands the business processes you're wanting to implement in AG, and who has the time to focus on the project. Don't be afraid to implement what you need, and then tweak over time as requests come in - you'll rarely get everything right in a first pass and you'll get the best feedback after a minimal process has been in the users' hands for a week or two.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.5.2012