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Was ist ReturnGO?

ReturnGO ist eine der fortschrittlichsten Retourenlösungen auf dem Markt. Die Lösung reagiert dynamisch und passt sich jedem Kunden an, indem sie die Retourenquote und das Kundenverhalten vorhersagt. Darüber hinaus bietet sie deinen Kunden ein reibungsloses Nutzererlebnis und ermöglicht es deiner Marke, ihren Gewinn zu steigern.

Wer verwendet ReturnGO?

ReturnGO eignet sich für E-Commerce-Shops jeder Größe, von kleinen Geschäften bis hin zu globalen Unternehmen.

Wo kann ReturnGO bereitgestellt werden?

Cloudbasiert
On-Premise (vor Ort)

Über den Anbieter

  • ReturnGO

Support für ReturnGO

  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Afghanistan, Albanien, Algerien, Amerikanisch-Samoa, Amerikanische Jungferninseln und 225 weitere

Sprachen

Deutsch, Englisch, Französisch

ReturnGO Kosten

Startpreis:

$ 297,00/Monat
  • Ja, kostenloser Test verfügbar
  • Keine Gratisversion

ReturnGO bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von ReturnGO ist ab $ 297,00/Monat verfügbar.

Über den Anbieter

  • ReturnGO

Support für ReturnGO

  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Afghanistan, Albanien, Algerien, Amerikanisch-Samoa, Amerikanische Jungferninseln und 225 weitere

Sprachen

Deutsch, Englisch, Französisch

ReturnGO – Videos und Bilder

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Videos zu ReturnGO
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ReturnGO Funktionen

  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Auftragsmanagement
  • Auftragsverfolgung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Commerce-Management
  • Echtzeit-Daten
  • Etikettendruck
  • Inventarverwaltung
  • Kundenportal
  • Lagerhaus-Management
  • Retourenmanagement
  • Rückerstattung-Management
  • Statusverfolgung
  • Umtauschmanagement
  • Versand-Management
  • Webseitenintegration

Alternativen für ReturnGO

Webbasierte Lösung für E-Commerce-Unternehmen, mit der alle Sendungen an einem Ort verfolgt und Kunden über den aktuellen Lieferstatus informiert werden können.
Eine umfassende E-Commerce-Anwendung für Shopify-Marken mit lokalen bis globalen Skalierungsansprüchen.
Neurored ist eine führende TMS- und SCM-Anwendung auf Salesforce AppExchange.
Automatisiere Anfragen und Bestellungen basierend auf Mindestbeständen oder Kundenaufträgen, verfolge eingehende Sendungen und mehr.
Einkaufen, versenden, sparen, verfolgen mit einer Anmeldung. Intelligente TMS-Software für alle Verkehrsträger: LTL, Paket, FTL, Intl. Luftpost and Ozean
NetSuite Order Management automatisiert Auftragsverwaltung, Retouren und Umtausche und bietet eine reibungslose Fulfillment-Strategie.
OnPrintShop arbeitet als PSP-IT-Partner, um ihre Herausforderungen zu verstehen, mit ihnen zu konsultieren und eine robuste Lösung mit hoher Kapitalrendite zu entwickeln.
myFIEGE: Steigern Sie die Effizienz Ihrer Paketlogistik. Verwalten Sie Carrier, verfolgen Sie Sendungen, erhalten Sie Berichte, optimieren Sie Lieferungen und vieles mehr. Erfahre mehr über myFIEGE

Bewertungen über ReturnGO

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,9
Benutzerfreundlichkeit
4,9
Kundenservice
5,0
Funktionen
5,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
92%
4
8%
Steven
Steven
Head of Ecommerce in Niederlande
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Einzelhandel, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Best Returntool out there

5,0 vor 2 Monaten

Kommentare: Amazing support and new functionalities.

Vorteile:

Connectivity with EasyPost (for US) and Sendcloud (for Europe). Also Chatsupport is amazing

Nachteile:

they don't have a ticketsystem with developer issues

Roy
CEO in USA
Luxusgüter & Schmuck, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Best value for money for any brand looking for a returns portal

5,0 vor 5 Monaten

Vorteile:

It's very easy to use on the front end, where our customers are able to easily access their order and choose the item they would like to return along with the reason for the return. Our customers have been very happy with the easiness of the process and user interface. On the backend it's also very easy to use and only requires 3 steps for every single return, saving us time. The best part is that is costs around 80% less than other return solutions which is great for companies that don't have a high volume of returns and aren't looking to spend hundreds of dollars every month on a high quality returns app.

Nachteile:

Can only be done from desktop computer, not mobile. That would be my only suggestion/

Will
COO in USA
Bekleidung & Mode, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Love ReturnGo!

5,0 vor 2 Monaten Neu

Vorteile:

Functionality for self-service returns and exchanges

Nachteile:

All good! There could be some minor improvements to make regarding analytics

Kai
CEO in Niederlande
Luxusgüter & Schmuck, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Many functions and features!

4,0 vor 6 Monaten

Kommentare: You need to be an expert and quite smart in setting this app up. If not, the team is always there to help you out and assist you in the process.

Vorteile:

The app has a very detailed return reasoning system, where you can define outcomes based on SKU, price, country, product line code, you name it. You can set different prices, different charges, block certain products or customers etc. The team is still very responsive and does actually solve issues for me. Before I chose for this app, I had meetings with 10+ other apps to see if they have the functionality I need. ReturnGO had all of them for a reasonable price compared to some of the others. If you are not doing many returns they offer an affordable plan where you can still get some extra features for add-on prices.

Nachteile:

This ultimate flexibility in terms of setting the return policies does make the app very complex to setup. Especially if you are dealing with multiple prices for different countries. It would have made my life a lot easier if it was possible to set up a general policy that would overrule all policies. And it would also be a big improvement to be able to set the different pricing at a country level. I would therefore set the ease of implementation at an expert level. I had a hard time integrating my carrier contracts. But the team did a great job in creating a custom integration with sendcloud for me.

J
Owner in USA
Einzelhandel, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Everything we needed

5,0 vor 4 Monaten

Kommentare: Makes exchanges easy for us and our customers

Vorteile:

Great features and more importantly supported with quick and knowledgable service. Easy to set up and easy for customers to use and understand. The exchange system is amazing.

Nachteile:

Nothing bad to say really. Maybe it's not the cheapest out there, but it is a very good value for the money

In Betracht gezogene Alternativen: AfterShip

Gründe für den Wechsel zu ReturnGO: Better features and really good/fast support

Jean
Store Manager in Philippinen
Sicherheit & Untersuchungen, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

ReturnGo Review

5,0 vor 5 Monaten

Vorteile:

ReturnGo has significantly improved our return management. The user-friendly interface and automation features save us time and reduce errors. Our customers love the seamless self-service return portal, enhancing their overall experience. Detailed analytics provide valuable insights, and the customizable return policies fit our business needs perfectly. The integration with our existing systems is smooth, and the support team is responsive and helpful. Overall, ReturnGo offers excellent value for money and has made our return process more efficient and customer-friendly.

Nachteile:

While ReturnGo is great, there are a few drawbacks: Slight learning curve for advanced features. Customization options for the return portal are somewhat limited. Pricing for higher-tier plans isn't very transparent. Lack of a dedicated mobile app for managing returns. Overall, these issues are minor compared to the benefits ReturnGo offers.

Aniket
CEO in Indien
Bekleidung & Mode, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Regular User Of ReturnGo

5,0 vor 8 Monaten

Kommentare: 10/10 for the product & customer support.

Vorteile:

We have been using return go since it's inception days & mind you, the product has evolved above and beyond over these years. We handle roughly around 10-15% of our order processed through our return portal via RG & the integration works seamlessly.

Nachteile:

Haven't experienced a single CON, the moment we intimate the team, they identify and fix it immediately. Making them the most proactive support system.

Hector
Customer Service Manager in Spanien
Konsumgüter, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Efficiency and ease of use

5,0 vor 2 Monaten

Kommentare: Everything is fine and if there has ever been a problem it has been solved, we have written a few cases to support that have even been taken to the app developers.

Vorteile:

Easy to use, simple to set up and if there are any problems they have a customer service team that responds in less than 1 minute.

Nachteile:

A specific configuration of a gift return, but it is unique to our shop.

Bryan
Manager in USA
Einzelhandel, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

ReturnGo great value! Works great!

5,0 vor 2 Monaten

Vorteile:

We've been using it for over a year and love it. Easy for customers to use and is constantly adding features. Customer service was helpful in getting us set up so it made implementation easy. Integrates well with Shopify.

Nachteile:

Can't process returns from the adim but they are adding this feature soon.

Sebastian
Marketing Manager in Belgien
Bekleidung & Mode, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

ReturnGO a must-have app for an eCommerce website

5,0 vor 3 Monaten

Vorteile:

ReturnGO a must-have app for an eCommerce website. It offered us all we need to process returns fast and accurate.

Nachteile:

Maybe the prices are not explained very good, but after getting in touch with ReturnGO team, all become more clear.

Roni
Customer experience manager in Griechenland
Einzelhandel, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great Exchange system!

5,0 vor 6 Monaten

Vorteile:

Great customer service, Easy to manage. We use it for about 2 years now and see a lot of good changes and development that makes the work even better!

Nachteile:

Timeline can be a little bit busy so its not always easy to follow.

zehn
Director in UK
Einzelhandel, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Game Changer

5,0 vor 6 Monaten

Vorteile:

I like how it automated returns so customers could help themselves by registering their own returns saving us valuable time.

Nachteile:

everything is very good, the only slight downside is it does cost quite a bit,.

Alex
E-Commerce Coordinator in Kanada
Gesundheit, Wellness & Fitness, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Excellent Customer Service

5,0 vor 7 Monaten

Vorteile:

It is easy to use and whenever we need support from their customer service team, we get a response immediately and they are quick to solve the issue.

Nachteile:

There is nothing we don't like about ReturnGo.