Nexus Service Manager

von Nexus Digital Technology

Wer verwendet Nexus Service Manager?

Services businesses like Pest Control, Air Condition services, Electrician, Fire Protection, CCTV Services, Safety Control and Security services.

Was ist Nexus Service Manager?

This system is designed to collect all information and activities for your business. By integrating and centralizing all business information, it allows for efficient and more accurate storage and reporting of information.
Unlike many other high level field service software, Nexus Service Manger is completely Australian. So you can be assured that our software is backed up by local Australian support.

Nexus Service Manager – Details

Nexus Digital Technology

https://www.nexusdigital.com.au

Gegründet 2002

Nexus Service Manager – Kostenübersicht

Nexus Service Manager bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Nexus Service Manager ist ab 550,00 $/Monat verfügbar.

30927
30928
30929
30930
30931
30927-thumb
30928-thumb
30929-thumb
30930-thumb
30931-thumb

Startpreis

550,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Installiert - Windows

Training

Persönlich

Live Online

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Nexus Service Manager Funktionen

Field Service Management Software
Abrechnung & Rechnungsstellung
Angebote / Schätzungen
Arbeitsauftragsverwaltung
Elektronische Unterschrift
Inventarverwaltung
Kontakt-Datenbank
Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
Mobiler Zugriff
Online-Zeiterfassung
Routing
Terminplanung
Versandmanagement
Vertragsmanagement
Zahlungseinzug im Außendienst
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Automatisierte Terminplanung
Echtzeit-Planung
Gruppen-Terminplanung
Klassenterminplanung
Kreditplanung
Mehrere Standorte
Mitarbeitereinsatzplanung
Ressourcen-Planung
Terminplanung
Zimmerbuchungsverwaltung
Abrechnung & Rechnungsstellung
Angebote / Schätzungen
Flottenmanagement
Immobilien-Layout
Kundendienst-Historie
Mobiler Zugriff
Pestizidengebrauch-Nachverfolgung
Routing
Schädlings-Aktivitäten-Nachverfolgung
Terminplanung
Versandmanagement
Abrechnung & Rechnungsstellung
Arbeitsauftragsverwaltung
Bestandskontrolle
Job-Management
Kundendatenbank
Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
Mobiler Zugriff
Routing
Self-Service Portal
Techniker-Management
Vertragsmanagement

Nexus Service Manager – Nutzerbewertungen

Zeigt 1 von 1 Nutzerbewertungen

Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Kundenservice
5/5
Funktionen
Preis-Leistungs-Verhältnis
Ron W.
Service Manager
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    Nicht bewertet
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.11.2013

"Nexus Service Manager"

Kommentare: As we work in a niche industry, customised templates are an integral requirement to meet our business needs.
Nexus Service Manager has provided us with the exact customisable templates that we require.
As the company's operation has expanded & evolved Nexus Service Manager has been able to customise the system to meet our ever changing requirements such as the remote connection of jobs via smart phones direct from Nexus Service Manager. The customer support received from Nexus has been outstanding, particularly when our server failed; Nicholas was at our premises within 1 hour of us requesting emergency service response. Nexus Service Manager has been the most utilisable tool along with exceptional customer Service. We would not hesitate in recommending Nexus Service Manager for all Service Based Companies. Ron Watkins
Service Manager
Fire Evolution Pty Ltd

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.11.2013