Was ist Personica?

Die führende E-Mail-Marketinglösung von Fishbowl wurde speziell für die Restaurantbranche entwickelt. Die On-Demand-Plattform verwaltet E-Mail-Listen, automatisiert Marketingaktivitäten, bedient Kundensegmente und bietet Analyseberichte. Die Plattform bietet nicht nur den branchenspezifischen Herausforderungen der Unterstützung mehrerer Standorte und Konzepte die Stirn, sondern auch denen der Gästeakquise und Verwaltung von Live-Gästeantworten.

Wer verwendet Personica?

Für Unternehmen jeder Größe.

Wo kann Personica bereitgestellt werden?

Cloudbasiert
On-Premise (vor Ort)

Über den Anbieter

  • Fishbowl

Support für Personica

  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

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Personica – Videos und Bilder

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Personica Funktionen

  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Anpassbare Felder
  • Bonus-Verwaltung
  • CRM
  • Drip-Kampagnen
  • Kampagnenmanagement
  • Leadmanagement
  • Listen-Management
  • Mehrere Kampagnen
  • Mitgliedschaft-Management
  • Mobile Coupons
  • Multichannel-Marketing
  • ROI-Tracking
  • Segmentierung
  • Social Marketing
  • Vorlagen-Management

Alternativen für Personica

Steigere deinen Umsatz und bringe deine Kunden mit Custobar näher.
ProCampaign vereint Kampagnenmanagement, Customer Lifecycle Management, eCRM und E-Mail-Marketing Automation in einem einzigen System.
MailChimp bietet dir das Marketing-Tool, um auf höherem Niveau zu agieren.
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Bewertungen über Personica

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
3,8
Benutzerfreundlichkeit
3,6
Kundenservice
3,7
Funktionen
4,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
31%
4
25%
3
31%
2
13%
Anthony
Anthony
Director of Digital Strategy in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Very easy tool to replace drawing names from a bowl.

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Email marketing. Cover tracking Basically a CRM

Vorteile:

Great marketing email tool for restaurants. They can manage much of your digital footprint and offer a very easy to use email platform.

Nachteile:

It can be very basic at times and what you see is what you get. you can have many different accounts under a single login. you will need someone to manage this rather than do it your self.

Verifizierter Rezensent
Digital Marketing Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Restaurants, 1 001-5 000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Good for restaurant industry

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Fishbowl lost their focus on email innovation through transitions in recent years. They seem to be understaffed/high turnover in their Customer Success/Account Rep department with new reps being assigned every couple months which causes wasted time getting new reps up to speed. We've been promised a lot in terms of better customer service but it just hasn't materialized.

Vorteile:

Fishbowl has a very user-friendly platform with a lot of WYSIWYG platforms. It's fast and easy to set up emails especially if you have templates set up. The ability to preview PC and mobile views helps to ensure your email list is getting a great-looking email.

Nachteile:

Fishbowl seems slow-to-market on important updates, like being slow to offer an adjustable template to fit varying screen sizes and a lack of innovation in the email template space. You can do cool things if you have a coder on staff, but if you don't, it takes a long time for them to build you a template.

Deb
Bookkeeping in USA
Finanzdienstleistungen, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Fishbowl Inventory review

3,0 vor 2 Jahren

Kommentare: As the accountant, I had to do a lot of auditing, JE's and clean up of inventory and negative A/R's. The bringing all customers over into QB's added a lot of data as well. They only had certain ledger accounts that I have since learned how to set up better.

Vorteile:

Doing Po's and receiving inventory with lots was very good. It has good ways to track customers, PO's etc. We also used the max, min feature to keep inventory on hand under control.

Nachteile:

I didn't set up clearing accounts and they didn't have that function for shopping cart. All invoices were brought over into QB's where I had to match each day's credit card transactions. We took several months to set-up all then inventory items which kept us from going live. We were able to populate the website syncing items and inventory back and forth when doing set-up. It was not easy to match the pulled orders to the inventory lot number. Also a lot of adjusting inventory was always throwing the numbers off in accounting software.

Verifizierter Rezensent
Accounting Specialist in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Einzelhandel, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Fishbowl

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: We have been able to capture all of our purchase orders and receiving in one system and we have better visibility of our incoming inventory.

Vorteile:

The software takes a while to get used to. The buttons are in weird places and are kind of confusing. I like that we have controls in place for purchasing and receiving. The trainers were amazing.

Nachteile:

Not so easy to fix simple receiving mistakes. Wish there was an audit trail to see which users were making mistakes.

Verifizierter Rezensent
Administrative Assistant in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great Software! Spot on analytics

5,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

This is a fantastic marketing tool. It will give you a wealth of knowledge so you can better position your company to get the most value for your buck.

Nachteile:

Time consuming. You have to work for the information by keying in guest information or mailing in sign up cards.