Manager

Wer verwendet Manager?

Die kostenlose Buchhaltungssoftware von Manager ist bei kleinen Unternehmen auf der ganzen Welt beliebt, die sie in über 70 Sprachen in allen Branchen und Phasen des Geschäftswachstums nutzen.

Was ist Manager?

Manager ist eine 100 % kostenlose Buchhaltungssoftware mit vollem Funktionsumfang für kleine Unternehmen. Manager ist in mehr als 70 Sprachen verfügbar und wird ständig aktualisiert und verbessert. Manager wird dein kleines Unternehmen auf die nächste Stufe bringen. Einfach zu bedienen mit vollständigen Anleitungen und einem großes Community-Forum für andere Manager-Nutzer, die dir weiterhelfen können. Unbegrenzt kostenlos auf Windows, Mac und Linux + eine bezahlte Cloud-/Server-Version mit Datenübertragung zwischen allen Versionen. Lade eine kostenlose Demo herunter und probiere die Software selbst aus.

Manager – Details

NGSoftware

http://www.manager.io

Gegründet 2011

Kundenbetreuung

  • Support während der Geschäftszeiten
  • Online

Einsatz

  • Installiert - Mac
  • Cloud, SaaS, Web
  • Installiert - Windows

Training

  • Dokumentation
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

Manager – Preisübersicht

Manager bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion.


Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Manager Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Anlagegegenstand-Management
  • Bestellungen
  • CPA-Firmen
  • Fondsrechnung
  • Forderungen
  • Gemeinnützige Organisationen
  • Kontenabgleich
  • Kostenverfolgung
  • Lohn- und Gehaltslisten-Management
  • Projektbuchhaltung
  • Regierung
  • Steuermanagement

Siehe die vollständige Buchführungsprogramme Liste

  • ACH Zahlungsabwicklung
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Debitorenbuch
  • Inkasso-Management
  • Kundenaussagen
  • Online-Zahlungsabwicklung
  • Teilzahlungen
  • Tracking offener Rechnungen
  • Verarbeitung überprüfen
  • Wiederkehrende Abrechnung
  • Überzahlung-Verarbeitung

Siehe die vollständige Debitorenbuchhaltung Software Liste

Manager Alternativen

Mehr Alternativen zu Manager

Manager – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 64 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,8/5
Benutzerfreundlichkeit
4,7/5
Kundenservice
4,6/5
Funktionen
4,6/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7/5
Chris F.
Practice Director, Architecture
Computer-Software, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.1.2019

"Great alternative to the big guys"

Kommentare: Manager saved me from going crazy using one of the big, cloud-based accounting packages. I get much more flexibility, better performance and better support, all while paying NOTHING so far. I would strongly encourage any SMB to take a look at Manager for their accounting needs.

Vorteile: What's not to love about FREE accounting software?? Yes, that's right...the basic desktop version is free, forever. Now, that means you don't get fancy cloud backups (but you can save your files on OneDrive, DropBox, Google Drive and such) nor do you get multiple user concurrent access. For those, you need to pay. But that's it! No other limitations. All features available to free users. Manager's strength is in the flexibility of setting up the chart of accounts. Unlike other similar software, there are virtually no restrictions on how you set up your accounts. The user interface is spartan, but easy to use. There are many modules which can be turned on or off to meet your needs. This helps keep your accounts and your software experience uncluttered. You can set up multiple business if desired, and each can be configured with unique sets of features as needed. Lastly, the authors update this program ALL THE TIME, like several times a month new features are added and bugs squashed. When using desktop or server versions, you can choose if and when to upgrade....the cloud version updates automatically.

Nachteile: The importing of transactions from banks is very fragile. You basically must decide to either enter ALL your transactions by hand, or NONE of them. If you try to enter most transactions and then import your bank file to catch any you missed, you are very likely to end up duplicating transactions. No Bueno! Reporting is quite limited and the custom reports feature is quite mysterious and not thoroughly documented.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.1.2019
Norman N.
Member
Immobilien, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 29.9.2019

"Great tool, depending on your needs"

Kommentare: Excellent. Happy enough that i'm taking some time to write a review

Vorteile: Proper accounting software, with debits and credits. Keeps getting better. Good reporting tools and export. Easy to use once you have the basic. No cost for desktop version.

Nachteile: Web version seems a bit expensive. Proper accounting functionality is not what everyone wants, especially in small business.(meaning debits and credits)

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 29.9.2019
Roger P.
Owner
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    Nicht bewertet
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.10.2014

"Manager Accounting Free Software"

Kommentare: Easy to use and intuitive. Much simpler than others I've tried. Has the odd glitch but Lubos is onto it and willing to implement suggestions.
give it a try.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.10.2014
Verifizierter Rezensent
Owner
Groߟhandel, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.7.2020

"Very Use Full"

Vorteile: I like most about this software because it very easy

Nachteile: The Software offline version is now for one user, I hope it will increase for many user.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.7.2020
Leifur S.
General Manager
Öl & Energie, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.4.2020

"Great stable accounting software that offers everything you need for most companies"

Kommentare: It is always a tricky thing to decide what to include in a software and at the same time to keep it simple. The Manager's team has done that perfectly.
I started using the desktop version (free version with all functionalities except web access and user accounts) while testing the setup and usability of Manager before implementing it into my company.
The simplicity and transparancy of the setup and the very easy path of learning the processes was very easy for us and if we had any questions we could get the answers immediately from the good support community and they authors of the software!
Once we were convinced that this is the system for us, we simply set up the software on our own server (cloud version is also available but we decided to keep it in-house) and copied the data files from the desktop version and we were up and running in minutes!
The software is very good, stable and super easy to use and it gets our recommendation.

Vorteile: The features we like the most are the simplicity and general ease of using the system. It covers all the aspects of our trading business, including purchasing and invoicing plus other needs.
Manager comes with API connection possibility so it is easy to manage your own software or templates (for example Excel) to simply export data to and from Manager.

Nachteile: There is nothing that we can point out at this time...

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.4.2020