Cirrus Insight

Cirrus Insight

von Cirruspath

Wer verwendet Cirrus Insight?

Jedes Unternehmen, das Salesforce für CRM und entweder Gmail oder Outlook/Office 365 als E-Mail-Client verwendet, wird von der Integration der beiden Plattformen mit Cirrus Insight enorm profitieren.

Was ist Cirrus Insight?

Du arbeitest in deinem Posteingang, nicht in Salesforce. Niemand muss dich zwingen, E-Mails zu verwenden. Es ist einfach zu bedienen und effektiv. Salesforce sollte genauso nützlich und genauso einfach sein. Deshalb wird Salesforce in den Posteingang gebracht. Um dir Zeit zu sparen und dich produktiver zu machen. Jetzt kannst du Salesforce während der Arbeit sehen und aktualisieren. Synchronisiere E-Mails mit Salesforce, verfolge E-Mails, erstelle und aktualisiere Salesforce-Datensätze, plane Anrufe und vieles mehr. Teste Cirrus Insight 14 Tage lang kostenlos!

Cirrus Insight – Details

Cirruspath

http://www.cirrusinsight.com

Gegründet 2011

Cirrus Insight – Kostenübersicht

Cirrus Insight bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Cirrus Insight ist ab 27,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis

27,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Installiert - Windows

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Cirrus Insight Funktionen

E-Mail-Tracking-Software
A/B-Tests
Ereignisbasierte Benachrichtigungen
Kampagnenmanagement
Segmentierung der Audienz
Standortverfolgung
Team-Management
Angebotserstellung
Anrufmanagement
Chancenmanagement
E-Mail Marketing
Gebietsmanagement
Kampagnenmanagement
Kanalmanagement
Kontaktmanagement
Kundendatenbank
Leadmanagement
Leistungskennzahlen
Provisionsmanagement
Verkaufsprognose
Vertragsmanagement
Vertriebsaußendienst-Management
Zugriffsquellen-Verfolgung

Cirrus Insight – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 101 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,2/5
Benutzerfreundlichkeit
4,2/5
Kundenservice
4,1/5
Funktionen
4,1/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4/5
Brian T.
Regional Managet
Computer-Software, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.5.2019

"Best out of all"

Kommentare: I have tried multiple email tracking apps and software. I have left Cirrus twice and ended up coming back. Now I will never leave, it is exactly what I need.

Vorteile: Ease of use, visual inspection of all past emails.

Nachteile: Nothing really, maybe the lack of ability to export to Excel.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.5.2019
Nitin M.
Manager, Sales Operations
Marktforschung, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.5.2019

"It helps in adoption of Salesforce !"

Kommentare: Get more activities and quicker record addition into salesforce.

Vorteile: This tool has helped us increase users adopt salesforce more to put in their activities. Its seamless sync and automated mapping for records to be linked to the right SF records. It helps do everything within inbox than logging in SF, mostly everything!

Nachteile: Some erratic sync fails due to Google Token refreshes.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.5.2019
Amanda D.
Head of Partnerships
Marketing & Werbung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    2/5
  • Kundenbetreuung
    2/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    2/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    3/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.5.2019

"We use it reluctantly because it fulfills our basic needs but it doesn't give us joy"

Kommentare: Not optimal and there are services that are much better but since our team doesn't need the extra bells and whistles services like Salesloft offers we just stick with this because it's slightly cheaper. :(

Vorteile: Emails logged to Salesforce, Team templates (although they are annoying to upload), Send later, set reminders.

Nachteile: -Slows Gmail inbox
-Sometimes prevents emails from being sent if Cirrus is glitching
-Uploading templates is clunky in salesforce and the way it pulls fields from Contact reports isn't user-friendly
-Sometimes the reminders don't log properly into Salesforce
-Customer support isn't proactive and sometimes takes multiple outreaches to identify a problem
-Our plan isn't large enough for us to have a dedicated account manager so it feels unwelcoming
-Overpriced
-Having to sign long contracts feels disingenuous.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.5.2019
John M.
Planning & Investment Analyst
Finanzdienstleistungen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    5/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.9.2019

"Good for big organizations"

Kommentare: Cirrus Insight has saved us a lot of time since our team has implemented it and has done wonders for our calendar and contact integration with our CRM. While the basic features can be found for free on some platforms, the powerful, unique features are worth the subscription.

Vorteile: Cirrus Insight is great for large organizations, particularly those running large CRM databases. The integration with Gmail allows for users to be more productive and to stay on one screen rather than switching tabs within a browser or perhaps across browsers. The integration is robust and features such as email sync, calendar sync and campaigns are very useful. Email templates also save a lot of time. The calendar scheduler is among the top features as well. Very powerful.

Nachteile: Many of the powerful features Cirrus Insight provides are not suited for a small organization, particularly those who do not launch large marketing campaigns. There are several features that are great in a vacuum but that our team is simply too small to leverage. No fault of Cirrus Insight; it is simply a suitability comment.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.9.2019
Mike H.
Director Of Business Development
Versicherung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 2.11.2018

"Helpful for the Salesforce-foucsed Sales team"

Vorteile: Cirrus is the best integration between Gmail and Salesforce that I have found - bar none. If that is what you need more than anything - then this product will fit that perfectly. It allows all emails to auto sync to the correct salesforce account/contact. The sidebar is useful to quick note taking within the client's profile, as well as looking up previous outreach efforts or existing business. It's very easy to setup and can be a big help for a sales team. Additionally, the meeting setup is the best I have seen and very simple to use (integrates into your google calendar as well)

Nachteile: Some key features like templates are extremely lacking - to the point that I needed additional tools to supplement Cirrus's weak areas. The templates can only be those within salesforce, and the populated values in the templates can only be values stored in salesforce - which can very much limit the usability. Additionally, open-email tracking doesn't seem to be the most reliable compared to other similar products.

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 2.11.2018