Fivestars

Fivestars

von Fivestars Loyalty

Wer verwendet Fivestars?

Kleine und mittelständische Unternehmen mit stationären Standorten. Derzeit werden alle Unternehmen in den USA bedient.

Was ist Fivestars?

Benötigst du eine bessere Methode, um deine Kunden zu erreichen? Fivestars ist eine nutzerdefinierte Plattform zur Automatisierung der Kundenbindung, die Kunden doppelt so oft mithilfe von Text-, E-Mail- und mobilen App-Marketing-Tools zurückbringt. Das Unternehmen stellt dir einen kostenlosen Kunden-Touchscreen zur Verfügung, um Kunden einfach zu registrieren. Mit AutoPilot und Unlimited Promotions behältst du den Überblick, indem du deine Kunden automatisch mit dem richtigen Angebot zur richtigen Zeit erreichst. Es bietet auch detaillierte Berichte über das Besuchs- und Ausgabeverhalten deiner Kunden.

Fivestars – Details

Fivestars Loyalty

http://www.fivestars.com

Gegründet 2011

Fivestars – Kostenübersicht

Fivestars bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Fivestars ist ab 299,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis

299,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Installiert - Mac

Cloud, SaaS, Web

Installiert - Windows

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Fivestars Funktionen

CEM Software (Customer Experience Management)
Analytik
Befragungs-/Umfragemanagement
Dashboard
Empfindungsanalyse
Kundensegmentierung
Multichannel-Datenerfassung
Negatives Feedback Management
Prädiktive Analytik
Textanalyse
Wissensmanagement
Aktivitäts-Verfolgung
Bonus-Verwaltung
CRM
Geschenkkarten-Management
Kundenkarten
Mitglieder-Portal
Mitgliedschaft-Management
Treueprogramm
Zugriffsquellen-Verfolgung
Bonus-Verwaltung
CRM
Geschenkkarten-System
Kundenaktivitäts-Tracking
Kundentreuesystem ohne Karten
Mitglieder-Portal
Mitgliedschaft-Management
Rabattmanagement
Treuekartensystem
Zugriffsquellen-Verfolgung
ACH Scheck-Transaktionen
Belegdruck
Bitcoin-kompatibel
EC-Karten-Unterstützung
Geschenkkarten-Management
Integration von Zahlungsabwicklungsdiensten
Mobile Zahlungen
Online-Zahlungen
Unterschriften-Erfassung
Verkaufspunkt POS-Transaktionen
Wiederkehrende Abrechnung

Fivestars – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 1.182 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,6/5
Benutzerfreundlichkeit
4,6/5
Kundenservice
4,5/5
Funktionen
4,5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5/5
Marcus K.
Senior Partner At Mad Ox Games & Comics
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.7.2018

"We have increased our customer satisfaction greatly, and easu/ "

Kommentare: customer frequency has increased greatly. Quarterly customers become monthly, and monthly customers become weekly. It adds up quickly. Customers enjoy the rewards programs, because it requires no membership card, and it is easy to redeem rewards.

Vorteile: Ease of use. My staff required nearly zero training on this product, and the down time for the hardware is less than 1% of our operational time.

Nachteile: It is a little pricey. That is why I rated it 4 stars for value at cost. But, it is very worth the expense. The question about how often do we use the software does not allow for our actual frequency of use which is closer to "every 5 minutes" than Daily, which was the most frequent response allowed.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.7.2018
Nipuna R.
Aircraft Maintenance Trainee B1.1
Fluggesellschaften/Luftfahrt, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.8.2019

"Customer loyalty with STARS"

Kommentare: Fivestar is an user friendly program which helps to keep update with customers. Help to build loyal customers by sending them messages to inform about new promotion and keep updated them with the deals.

Vorteile: This is simple and user-friendly as well as it is customizable. Super customer service. It helps to get critical customer data.

Nachteile: Its SOMETIMES hard to reach customer support quickly.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.8.2019
Willie V.
Owner/operations
Unterhaltungselektronik, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.4.2020

"Higher points earned per purchase over other reward apps"

Kommentare: Overall great app for anybody wanting to save a buck or be rewarded for their purchase. It's great that customers are being rewarded for being loyal

Vorteile: Points actually accumulated fairly quick and the program is so user-friendly anybody from a child to a senior citizen can use it with ease

Nachteile: In my opinion the only downfall is I can't go back and review what I purchased for what I'm getting points for only the amount spent

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.4.2020
Tara N.
owner
Einzelhandel, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    2/5
  • Kundenbetreuung
    1/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    1/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    0/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.2.2019

"Lies and then more lies"

Kommentare: Horrible
Their rep made promises and now that he is gone they will not honor anything or even acknowledge my issues

Vorteile: It is super easy to use, anyone can figure out how to use it from the front or back end

Nachteile: The representative who signed us up told us it was a year contract. At the end of that year we could cancel, he promised there would be no new charges after the prepaid year. He no longer works for them. Shortly before payroll was due Fivestars pulled $2400 from our account. We had no warning. I called them, they set up a phone appointment. They never showed for two of those phone appointments. I finally spoke with Silvana who told me they would refund the $2400 if and only if I signed a new contract promising to pay them monthly for the next year We did not want to continue the service, but if i didn't sign that, they would not give me the $2400 back. Even after I signed it, it took them over a week to give the money back. It has been 10 months and we received an email stating that we needed to let the know if we don't want to renew next year. We never received that email the first year, but all the same I clicked on the link to let them know there was no way we were renewing. Guess what? They set up a phone interview, you can't cancel on their website. I got the call from them today and I was able to terminate the contract for two months from now, when the 12 month contract i signed under duress expires. But then, she told me we have to mail back the two tablets. I was quite sure we paid for those becuase that's what their rep who signed us up told me. So now we were told we paid for those up front, but we have to send them back, we even have to pay for t

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.2.2019
Wade H.
Director
Computer-Software, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.1.2020

"Nice app for aggregating all loyalty points for small businesses"

Kommentare: Definitely worth using to consolidate and track all of your loyalty spending activity.

Vorteile: Instead of carrying 10+ different loyalty buy-10 cards around in your wallet you can get by with just an app! This makes using and tracking of these loyalty apps super simple. Fivestars has really expanded over the years, previously I would only use them in California but they have expanded all over the US now. The app occasionally will provide coupons and incentives for certain restaurants.

Nachteile: Why didn't i give this five stars? Initial rollout of the app was buggy. It would constantly tell me that I had a notification when I really did not. Also they peg your UUID as your phone number ... however they won't let you change this even if your actual number changes. The new redesign makes it more difficult to find business in your location.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.1.2020