Was ist Bizimply?

Bizimply ist spezialisiert auf Personal- und Betriebsmanagementlösungen für 25 bis 1.000 Mitarbeitende. Die Lösung verknüpft Zeiterfassung, Terminplanung, HR und Gehaltsabrechnung in einem einzigen, einfach zu bedienenden Tool. Bei gleichzeitiger Reduzierung und Verwaltung von Personalkosten bietet die Software auch die Lösungen, die du brauchst, um die täglichen Abläufe für dich und dein Team besser managen zu können, was dir sofort Zeit und Geld spart. Buche deine kostenlose Produktdemo von Bizimply.

Wer verwendet Bizimply?

Restaurants, Cafés, Coffee-Shops, Deli, Geschäfte, Bars, Clubs, Kneipen, Kioske, Resorts, Salons, Spas, Hotels, Pensionen – überall dort, wo stundenweise Mitarbeitende beschäftigt werden, die verwaltet werden müssen.

Wo kann Bizimply bereitgestellt werden?

Cloudbasiert
On-Premise (vor Ort)

Über den Anbieter

  • Bizimply
  • 2013 gegründet

Support für Bizimply

  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Irland, Kanada, Vereinigte Staaten, Vereinigtes Königreich

Sprachen

Englisch

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Bizimply Funktionen

  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Ausfallzeit-Management
  • Bedarfsplanung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Budgetierung/Prognosen
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Echtzeit-Planung
  • Erinnerungen
  • Fähigkeiten-Nachverfolgung
  • Krankheitsausfall-Nachverfolgung
  • Leistungskennzahlen
  • Lohn- und Gehaltslisten-Management
  • Mitarbeiter-Datenbank
  • Mitarbeitereinsatzplanung
  • Mitarbeitermanagement
  • Mitarbeiterprofile
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Buchung
  • Online-Stechkarte
  • Online-Zeiterfassung
  • Schichttausch
  • Self-Service Portal
  • Stechkarte
  • Timesheet Management
  • Urlaubsverfolgung
  • Urlaubsverwaltung
  • Verfügbarkeit-Management
  • Zeit & Anwesenheit
  • Zeitverfolgung
  • Überstunden-Berechnung

Alternativen für Bizimply

Factorial optimiert die HR-Prozesse in jeder Phase des Mitarbeiterlebenszyklus, damit HR sich auf das Wesentliche konzentrieren kann.
Automatisiere deine Geschäftsabläufe auf allen Geräten. Es ist einfach und schnell.
Smart work management, from complex projects to simple jobs . Plan, Schedule and Complete work using a smooth user interface and apps.
Workforce, Payroll and Talent software to consolidate and automate your people management.
Vereinfache die verwirrende und komplizierte Schicht-/Rotationsplanung, Terminplanung und Mitarbeiterzeiterfassung mit einer einfachen Software. Teste sie 14 Tage lang.
Die UniFocus-Technologie bietet erstklassige Tools für das Personalmanagement, mit denen Führungskräfte intelligentere und schnellere Entscheidungen treffen können. Erfahre mehr über UniFocus
Roubler allows you to hire, onboard, roster, manage leave requests, process time & attendance and run payroll on one seamless platform.
Webbasierte Lösung, die Terminplanung, Arbeitszeitpläne, Aufgaben und Kommunikation vereinfacht und Transparenz und Kontrolle über die Mitarbeiter bietet
A unified platform that combines payroll, HR, and time and labor management functions in a single database.
Combo (ex-Snapshift) is a planning and employee management software designed to facilitate the daily life of your company.
Eine cloudbasierte HR-Suite aus 11 Softwareprogrammen, die den gesamten Mitarbeiterzyklus abdeckt: Anziehung, Identifizierung, Entwicklung und Engagement.
Mit niikiis, der Onboarding-Plattform, kannst du Zeit und Geld sparen und das Engagement auf allen Ebenen deines Unternehmens fördern.
7shifts ist ein robustes Tool für die Einsatzplanung, Kommunikation und das Engagement von Mitarbeiter*innen speziell für Restaurants. Starte noch heute kostenlos.

Bewertungen über Bizimply

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
74%
4
21%
3
5%
Elaine
HR Manager in Irland
Gastgewerbe, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Excellent system for managing labour

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: System is excellent for managing our time & attendance, a very efficient and handy tool that has saved us time and money over the last number of years.

Vorteile:

I like that the software is constantly being developed and that bizimply listen to our wish lists.

Nachteile:

Nothing that I don't like but I would love more HR features, reporting etc.

Neil
Regional Manager in UK
Gastgewerbe, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great tool for labour tracking!

5,0 letztes Jahr

Kommentare: From initial conversation through to us now using the service over a year, Bizimply have been great. Responsive, innovative and capable of building a package to suit our needs. Couldn't fault their efforts so far

Vorteile:

Simple, easy installation and set up and very effective labour management tool

Nachteile:

None- so far I have found all functionality to fit our needs

Jennine
Director in UK
Gastgewerbe, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

You have cancelled my account before my paid date of the 15th Novemeber!!

3,0 vor 11 Monaten

Kommentare: Very unhappy atm

Vorteile:

Schedule is very visual otherwise the rest of the software is rather dated compared to Breathe

Nachteile:

Customer service is questionable. Very unhappy that you have deleted my account before the end date of the 15th November 2021.

Gary
Managing Director in UK
Gastgewerbe, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Oversight

5,0 vor 2 Monaten

Kommentare: I have found bizimply to be responsive to any queries and their cloud database of support is actually very very good, meaning you can generally get a better understanding of an issue without the need to speak with someone.

Vorteile:

We currently operate 11 sites, Bizimply gives us a oversight of each arm of our business and help to keep a control on labour in particular.

Nachteile:

A version for ipad (app) for building rotas out would be excellent . Doing this on a computer is super simple but some of our locations relay solely on iPad.

Antwort von Bizimply

vor 2 Monaten

Hi Gary, thank you so much for your review! We are delighted you are enjoying your time with Bizimply. We have noted your suggestions and will relay it back to the product team!

Jennifer
Human Resources Generalist in Irland
Gesundheit, Wellness & Fitness, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Feedback for HRIS Capabilities

4,0 letztes Jahr

Kommentare: It's great having the roster and scheduling functions in the same place as the employee details and for the HRIS; I completely see the appeal. I understand that the HR side of things is still quite new for Bizimply to be offering, and I'm aware that there's a lot more learning and development happening slowly behind the scenes for continuous improvement down the line. From my perspective however, it's really lacking on the HRIS side of things and I struggle to make it work for me in my role in an efficient, comprehensive way.
I do however want to note that the [SENSITIVE CONTENT] I've dealt with on occasion, has been exceedingly helpful and a pleasure to deal with. Response time is good. The chat function and couple of other calls I've had in past months with Customer Reps have also been good; and they've been honest about where the system is at in terms of HR shortcomings, which I appreicate.

Vorteile:

Our [SENSITIVE CONTENT] & Ops Team like the functionality of the scheduling features within Bizimply, and for that, on a weekly basis, it's fantastic and been a great tool! Accessibility to the team, and ease for management on this piece is critical and working well.

Nachteile:

The reporting features and employee profile. I came into my role managing HR at the end of 2020, and the decision to migrate from the in-use HR Info System to Bizimply was already well underway (we'd been using Bizimply already for some time, but only and just for the scheduling/roster). I know it's a work in progress, but I'm shocked at how bare bones the employee profile is, and how inflexible certain fields, etc. It's not good enough, frankly, for our HRIS so now I've had to build and am tracking a number of complex Excel spreadsheets to ensure I'm capturing and updating relevant employees pieces. For the reporting, it's just super bare bones. There's no ability to build your own reports; what's available is super basic and again, isn't allowing me as the person managing people for the company, to easily pull reports I would want. So it's more extra work outside of the system.