Was ist JIRA Service Management?
JIRA Service Desk ist eine neue Service-Management-Software, die IT- und Business-Teams tatsächlich gerne benutzen. Aufgebaut auf Atlassians JIRA, dem Marktführer, der Teams dabei hilft, ihre Arbeit zu erledigen. JIRA Service Desk liefert eine mühelose Service-Erfahrung, passt sich deinen Bedürfnissen an, zu einem Bruchteil der Kosten und Bereitstellungszeit seiner Mitbewerber.
Wer verwendet JIRA Service Management?
IT-Teams. Wachsende Unternehmen, die sich davon abwenden wollen, E-Mails für den Kundensupport zu verwenden, sondern eine Lösung suchen, die schnell umgesetzt werden kann und die Systeme konsolidiert, indem sie eine einzige Plattform für die ganze IT verwendet.
Wo kann JIRA Service Management bereitgestellt werden?
Über den Anbieter
- Atlassian
- Ansässig in San Francisco, USA
- 2013 gegründet
Support für JIRA Service Management
- Telefon-Support
- Chat
JIRA Service Management Kosten
Startpreis:
- Ja, kostenloser Test verfügbar
- Ja, Gratisversion verfügbar
JIRA Service Management bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von JIRA Service Management ist ab $ 60,00/Monat verfügbar.
Preismodelle Kostenlose TestversionÜber den Anbieter
- Atlassian
- Ansässig in San Francisco, USA
- 2013 gegründet
Support für JIRA Service Management
- Telefon-Support
- Chat
JIRA Service Management – Videos und Bilder






JIRA Service Management Funktionen
Bewertungen über JIRA Service Management
Patrick
Kenne kein vergleichbares Tool am Markt
Vorteile:
Gängiges und intuitives Tool. Kenne kein vergleichbares am Markt.
Nachteile:
Ich finde es sehr intuitiv zu nutzen und hatte auch ohne Schulung keine Probleme im Umgang.
Jasmin
Auf den ersten Blick einfach
Vorteile:
Man ist schnell fertig mit dem Setup und kann direkt loslegen. Die Tickets werden übersichtlich aufgelistet.
Nachteile:
Wenn man komplexere Zusammenhänge erfassen will, offenbaren sich einige Tücken des Programms.

Denise
Excellent service and project management tool
Kommentare: For the past five years, I've been using Jira, and during that time I've noticed a big improvement just about every time. It has been easy for us to keep track of the work that other teams have completed by logging it and adding service level agreements. You can use it to delegate tasks within your team, track progress on common goals, and share updates with your colleagues in real time or behind closed doors. Because of this, it is an incredible instrument.
Vorteile:
The default settings for Jira Service Management allow you to maximize its potential right away, with nothing in the way of setup. It is possible to personalize it with a wide variety of settings so that it functions just how one would like it to.
Nachteile:
Because our SSO implementation needs it, in order for a user to sign into the customer portal, they will first need to sign into the parent Jira site.
Stefanos
A Powerful Tool for Streamlining Service Management
Kommentare: JIRA Service Management is an incredibly powerful tool for service management. It offers a multitude of features, customization options, and automation capabilities to ensure that user needs are met. Though the cost can be prohibitive for some organizations, the benefits of streamlining and tracking service management processes make it an ideal choice for many businesses.
Vorteile:
JIRA Service Management is an incredibly powerful and intuitive tool for streamlining service management processes. It offers an extensive variety of features and customization options to ensure that user needs are met. The user interface is modern and easy to navigate, and the workflow automation and reporting capabilities make it easy to track progress and ensure that tasks are completed on time.
Nachteile:
Though JIRA Service Management is incredibly powerful, it can be difficult to learn and navigate for users who are unfamiliar with it. Additionally, the cost of the software and the services can be prohibitive for some organizations.
Verifizierter Rezensent
Well, everyone knows Jira — I just decided to reflect here
Kommentare: I hate Jira and think the only reason everyone uses it is that they're just used to suffer.Here's an article about it:[SENSITIVE CONTENT]
Vorteile:
After latest update the visuals are quite pleasant.You can really construct complex filters if you know what you're looking for.Task IDs unfurl into links.Permissions are very granular (although complex and you won't understand how to use them).
Nachteile:
Expensive.No obvious features or you have to pay extra: time tracking, dark mode, CHECKBOXES.