Wer verwendet Copper?

Unternehmen, die auf der Suche nach einem schönen, intuitiven und einfachen CRM sind, das sich wiederholende Aufgaben automatisiert und in die Tools integriert ist, die sie bereits verwenden (Gmail, Kalender, Dokumente, Tabellen).

Was ist Copper?

Copper ist die Nummer 1 der Kundenbeziehungsmanagement-Software für G-Suite-Benutzer. Copper lässt sich nahtlos in die G Suite integrieren, macht die manuelle Dateneingabe überflüssig und ist äußerst benutzerfreundlich. Wenn du Gmail verwenden kannst, weißt du, wie man Copper verwendet. Schließe dich den über 10.000 Kunden an, die mit Copper arbeiten, und verkaufe mit dem CRM, das Teams lieben, heute noch mehr.

Copper – Details

Copper

https://de.copper.com

Gegründet 2013

Kundenbetreuung

  • 24/7 (Live Vertreter)
  • Support während der Geschäftszeiten
  • Online

Einsatz

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mobile - iOS Native
  • Mobile - Android Native

Training

  • Persönlich
  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation
Videos zu Copper
Play
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Copper – Preisübersicht

Copper bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Copper ist ab 19,00 $/Monat verfügbar.


Startpreis

19,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Copper Funktionen

  • Angebote / Vorschläge
  • Kundennachverfolgung
  • Prognose
  • Projektmanagement
  • Sales-Pipeline-Management
  • Terminplanung
  • Vertragsmanagement

Siehe die vollständige CRM Software für Bauunternehmen Liste

  • E-Mail Marketing
  • Immobilien-Bekanntmachungen
  • Kampagnenmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Kunden-Objekt-Abstimmung
  • Leadmanagement
  • Segmentierung
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Zugriffsquellen-Verfolgung

Siehe die vollständige CRM Software für Immobilienagenturen Liste

  • Angebote / Vorschläge
  • Aufgabenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • Gebietsmanagement
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Lead Scoring
  • Live-Chat
  • Marketing-Automatisierung-Integration
  • Prognose
  • Segmentierung
  • Social-Media-Integration
  • Visitenkarten-/Ausweis-Scanning

Siehe die vollständige CRM Software für Kleinunternehmen Liste

  • Angebote / Vorschläge
  • Aufgabenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • E-Mail Marketing
  • Gebietsmanagement
  • Interne Chat-Integration
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Lead Scoring
  • Lead-Generierung
  • Marketing-Automatisierung-Integration
  • Mobiler Zugriff
  • Segmentierung
  • Social-Media-Integration

Siehe die vollständige CRM-Systeme Liste

  • Gemeinsame Kontakte
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontakte importieren/exportieren
  • Leadmanagement
  • Planungs-Tools
  • Sales-Pipeline-Management
  • Segmentierung
  • Suchen / filtern
  • Verfolgung von Interaktionen

Siehe die vollständige Kontaktmanagement Software Liste

  • Kampagnenmanagement
  • Lead Scoring
  • Lead Segmentierung
  • Lead-Distribution
  • Lead-Erfassung
  • Lead-Pflege
  • Pipeline-Management
  • Planungs-Tools
  • Quellen-Nachverfolgung
  • Verfolgung von Interaktionen

Siehe die vollständige Lead Management Software Liste

  • E-Mail-Antworten-Kontrolle
  • Katalogisieren/ Kategorisierung
  • Kundenbetreuung-Tracking
  • Kundendienst-Analyse
  • Leistungskennzahlen
  • Live-Chat
  • Self-Service Portal
  • Suche
  • Wissensmanagement

Siehe die vollständige Online CRM Systeme Liste

  • Angebotserstellung
  • Anrufmanagement
  • Chancenmanagement
  • E-Mail Marketing
  • Gebietsmanagement
  • Kampagnenmanagement
  • Kanalmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Kundendatenbank
  • Leadmanagement
  • Leistungskennzahlen
  • Provisionsmanagement
  • Verkaufsprognose
  • Vertragsmanagement
  • Vertriebsaußendienst-Management
  • Zugriffsquellen-Verfolgung

Siehe die vollständige Sales Force Automation Software Liste

  • Angebotsmanagement
  • Content-Management
  • Dokumentenmanagement
  • Gebietsmanagement
  • Kollaboration
  • Kontaktmanagement
  • Leadmanagement
  • Leistungsmanagement
  • Meeting-Management
  • Präsentation-Management
  • Trainingsmanagement
  • Ziel- / Kontingentverwaltung

Siehe die vollständige Vertriebsunterstützung Software Liste

  • Aufgabenmanagement
  • Dokumentenmanagement
  • Filesharing
  • Kampagnenmanagement
  • Kollaboration
  • Projektmanagement
  • Zeitverfolgung

Siehe die vollständige Werbeagentur Software Liste

Copper Alternativen

Mehr Alternativen zu Copper

Copper – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 415 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,4/5
Benutzerfreundlichkeit
4,5/5
Kundenservice
4,3/5
Funktionen
4,1/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,1/5
Scott G.
General Manager
Informationstechnologie & -dienste, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.7.2020

"The CRM for sales team on Gsuite"

Kommentare: I've used a lot of CRMs, from Salesforce to Pipedrive. Copper is hands down the best. Easy to use, easy for the team to adopt but still very powerful under the hood.

Vorteile: Automated data entry. Pre-populates a lot of my contacts data so adding new leads is a simple point and click.
The gmail integration is amazing. I can get a clear picture of my entire relationship from where I work - gmail.
Im really starting loving the workflow automations and cool calculated fields I can make now.

Nachteile: I'd like to see a better native integration with an email automation software

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.7.2020
Janna W.
owner
Kunst & Handwerk, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 2.4.2020

"Copper is helping me keep track of my customers"

Kommentare: Overall it has been helpful to keep track of my contacts. I wish that there were more features for the lower price point, like marketing and email features.

Vorteile: I like that it syncs to my Gmail and automatically goes back through 1 year of communication to add all those emails to my connections with my contacts. The Gmail extension makes it super easy to add new contacts to my CRM and keep track of our conversations. It also makes it easy to keep track of leads and opportunities and what stage they are at. The Task function is nice how it adds to-do items to my calendar and sends me reminders. That is helpful so I don't forget to do things daily.

Nachteile: It's pretty expensive for only one user and many of the best features of it are only available for the higher pay level. Also, it's doable to use from Gmail on a phone but not easy. I wish the app extension worked better.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 2.4.2020
Jarrod S.
President/Lead Navigator
Non-Profit-Organisation Management, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.8.2020

"Great system for use with G Suite"

Kommentare: Custom service has been exceptional. Software is well designed. Basic features are easy to use.

Vorteile: What we liked most is how seamlessly this works with GSuite. We are a small non-profit consulting team and we needed software that didn't require a large learning curve. What we found were useful integrations right in our inbox where we do most of our work.

Nachteile: Being a small team with one member who uses technology daily and the other who doesn't means the advanced features are critical to making it work. While the workflow automation and task automation are available they is a steep learning curve for those who don't grasp basic coding principles.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.8.2020
Bronwyn M.
Administarative Coordinator
Bau, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    2/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    1/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    2/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    2/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.9.2019

"Copper Has Failed"

Kommentare: A CRM is a great thing, but Copper has not delivered! The software is unreliable, the customer service has fallen short. What we were promised is not what we have received. It is too bad, because I love a lot of the features.

Vorteile: It is easy to use, once you get the hang of it. Good customization. Phone App. Copper integrates with all things Google.

Nachteile: The Software isn't solid!
In a matter of 6 weeks the CRM has had 2 major malfunctions, called "bugs" according to Copper support staff.
1)People Records Malfunction - I am the admin of this software and the person responsible for uploading 28 years of Legacy Data (all of our customer records). In attempting to update some of the outdated contact info changing phone numbers and addresses, emails etc. which I populated into Copper from various spreadsheets, work order lists, Quick Book records, and email contact lists. The "People" records began to malfunction; phone numbers literally began jumping around. Example, I would open someone's customer's record and another customers number would populate, I would end up calling the wrong customer. Copper engineers have been "working" on this for a month, still no fix.
2.) Opportunity Pipeline Malfunction - Imports are mapping to the wrong Pipeline. I have hundreds of business opportunity records, Google sheet based spreadsheets, that I am attempting to import (bulk) thousands of cells of data to the CRM, despite properly mapping the import (correct methods on my part) this crucial business information imports to the wrong pipeline & tons of data is lost in the process. This is huge, if you can't import and map your customers spreadsheet records (bulk) you have to hand enter each record. What should take 5 mins will take days/weeks/months! This has been going on for over a week now, and no one at Copper seems to care.

Antwort des Softwareanbieters

von Copper (formerly ProsperWorks) an 19.9.2019

Thank you for the honest review, Bronwyn. This is beyond helpful and we'll be taking your feedback to the team and look into improving where we were unable to provide a stellar user experience for you.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.9.2019
Jacqueline C.
Broker/Owner
Immobilien, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.2.2020

"Intuitive, Inclusive & Scalable"

Kommentare: Wonderful! The customer service is AMAZING and overall we have converted so much more closed business as a result of effective lead and pipeline management within our company.

Vorteile: The ability to manage leads, manage pipelines, and store data, along with the ability to automate lead management.

Nachteile: the lack of ability to integrate with other softwares, the lack of commission management features, and the lack of ability to specifically disburse leads automatically based on tracked conversion rates

Antwort des Softwareanbieters

von Copper an 3.3.2020

Solid feedback that we'll be sharing with our team. Thank you, Jacqueline!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.2.2020