Wer verwendet CallRail?

CallRail ist ideal für kleine bis mittlere Unternehmen, datengesteuerte Vermarkter, Sales-Teams, und diejenigen, die Lead-Conversions verbessern bei Online- und Offline-Kampagne Lead-bezogene Datenlücken zu schließen.

Was ist CallRail?

CallRails Call-Tracking und Aufnahme-Funktionen machen es einfach, Leads zu qualifizieren, Personal zu schulen und den Kundenservice zu verbessern, was zu mehr Lead-Konversionen und höherer Kundenbindung führt. Anmerken von Notizen während eines Gesprächs, um sicherzustellen, dass wichtige Informationen für die Kommunikation im Team erfasst werden. Evaluieren von Anrufen mit Tags, um Leads zu kategorisieren und Conversion-Rate-Berichte zu ziehen. Höre Aufnahmen vom Dashboard aus, um die Taktik zu verbessern, die richtigen Gespräche zu fördern und mehr Deals effizienter abzuschließen.

CallRail – Details

CallRail

http://www.callrail.com

Gegründet 2011

CallRail – Kostenübersicht

CallRail bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von CallRail ist ab 45,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis

45,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

CallRail Funktionen

Call Tracking Software
Anrufaufzeichnung
Anrufer-Identifikation
CRM
IVR / Spracherkennung
Kampagnen-Attribution
Konversion-Tracking
Stichwort-Nachverfolgung
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Anruf-Tagging
Archivierung
Aufnahme- und Wiedergabefunktionen
Aufzeichnung bei Bedarf
Dateitransfer
Ereignisgesteuerte Berichtserstattung
Programmierte Aufnahme
Verteilte Anrufaufzeichnung

CallRail – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 125 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,6/5
Benutzerfreundlichkeit
4,5/5
Kundenservice
4,4/5
Funktionen
4,4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5/5
Chris C.
Director of Operations
13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.3.2018

"Easy to use and great data gained from all types of marketing campaigns."

Vorteile: Several years ago, call tracking used to be done by hardcoding the tracking number into your website and that is not ideal for SEO. However, when I stumbled upon CallRail I fell in love with the ease of use, SEO-friendliness, and call data. The dynamic number insertion is so clutch! I currently have over 100 websites using CallRail and it is crucial to proving the value of my marketing efforts.

Nachteile: The reporting takes a little time to get the hang of, but once you've got it down - it isn't too bad.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.3.2018
Jean J.
Consultant
Telekommunikation, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.11.2019

"Consistently Excellent User Experience "

Kommentare: I am able to call on behalf of my companies in real time with a localized telephone number. I am able to provide accurate calling data to my companies that contributes to my success.

Vorteile: I appreciate the ease of use on a daily basis. There is no need to "stop & think" about what you are doing but instead the methodology is so user friendly it becomes second nature to you. Saving time on the phone is a special gift CallRail gives to me each day.

Nachteile: I can honestly say there is really nothing that I don't like about the product. When I run into any difficulties I am able to reach out to specialized customer service person who walks me through my issues in a kind and patient manner each time, with no exceptions.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.11.2019
Verifizierter Rezensent
Director of Marketing
Marketing & Werbung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.5.2020

"A must for proper attribution"

Kommentare: CallRail has been a lifesaver for proper attribution of phone calls, leads, and sales. We have used it on our own website and for many of our clients. This has allowed us to move from "I feel like the phones are ringing more" to "You received X number of leads and X number of sales from this channel this month." With this information, we've been able to improve our targeting and improve ROI.

Vorteile: With CallRail, it is incredibly easy to set up dynamic tracking numbers that will help you see exactly where your phone calls are coming from. This is essential for anyone who cares about attribution. The reporting capabilities are nice - easily integrates with Google Analytics, Google Ads, and Google Data Studio.

Nachteile: I wish they would remove the minimum size of a number pool. We have some websites with very small traffic that don't need 4 phone numbers.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.5.2020
Lloyd C.
CEO
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    1/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    1/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 28.11.2017

"Zero Customer Support"

Kommentare: I was on the pro plan and spent a very large amount of money a month use the service you would think the customer support would be better but it’s not the staff when you finally do get someone are rude condescending and sarcastic on the phone. I took my 30 phone numbers in my business and clients to a different company I would not recommend using this company if you feel you ever will need any support they don’t care about you or your company.

Vorteile: It’s cheap. That’s about it. Get what you pay for. They track your phone calls they track your numbers the plug-ins are easy they change their navigation so I that’s not easy anymore

Nachteile: Good luck getting any support. They literally don’t answer the phone, return calls and take days to reply to emails.

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 28.11.2017
Emma K.
SEO Specialist
Marketing & Werbung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.3.2020

"High Quality and Reliable Call Tracking Software"

Kommentare: CallRail saves us a lot of time by presenting the data in Google Analytics where all of our other KPIs are housed. My team has also had very positive experiences with the customer service team.

Vorteile: The main reason we switched from another call tracking software is because of the fact that CallRail integrates directly with Google Analytics. I love that we are able to set up phone calls as a goal right in GA. This also then means it integrates directly with our GDS reporting software.

Nachteile: I wish that you could choose the timeframe in which two calls from the same number is deemed a unique call or not. The 30 day timeframe is a long time and if a user calls on the 1st and then again on the 27th of a month, for example, it could be for two separate sales/conversions.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.3.2020