Was ist Marketing 360?

Die Mission von Marketing 360 ist es, KMUs die weltweit führende Marketingplattform zu bieten, indem sie erstklassige digitale Marketing-Software und hochqualifizierte professionelle Marketing-Services auf einer einzigen, leistungsstarken und erschwinglichen Plattform anbieten.

Wer verwendet Marketing 360?

KMUs, die die führende Marketingplattform auf dem Markt nutzen möchten, um Konversionen voranzutreiben und den Umsatz zu steigern. Sprich noch heute mit einem Marketingfachmann und erhalte eine KOSTENLOSE Demo.

Wo kann Marketing 360 bereitgestellt werden?

Cloudbasiert
On-Premise (vor Ort)

Über den Anbieter

  • Madwire
  • Ansässig in Fort Collins, USA
  • 2009 gegründet

Support für Marketing 360

  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Kanada, Vereinigte Staaten, Vereinigtes Königreich

Sprachen

Englisch

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Marketing 360 – Videos und Bilder

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Marketing 360 Funktionen

  • AB-Tests
  • ACH Zahlungsabwicklung
  • Abonnenten-Management
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebote / Schätzungen
  • Angebotsmanagement
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Rechnungen
  • Anpassbare Vorlagen
  • Anruferinnerungen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Aufgabenmanagement
  • Auftragsmanagement
  • Automatische Antworten
  • Automatisches Aktualisieren
  • Automatisierte Terminplanung
  • Automatisiertes Veröffentlichen
  • Bearbeiten in Echtzeit
  • Behandlungsplanung
  • Belegmanagement
  • Benutzerinteraktion-Nachverfolgung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestandskontrolle
  • Bestätigung / Erinnerungen
  • Bildbibliothek
  • Buchhaltung
  • CAN SPAM-Compliance
  • CRM
  • Cash Management
  • Content-Management
  • Customer Journey Mapping
  • Dashboard
  • Daten-Import / -Export
  • Datensicherheit
  • Debit-/Kreditkartenverarbeitung
  • Design-Management
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • Drag-and-Drop
  • Drip-Kampagnen
  • Drittanbieter-Integration
  • Dynamische Inhalte
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Management
  • E-Mail-Tracking
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Daten
  • Einkaufswagen
  • Elektronische Formulare
  • Elektronische Unterschrift
  • Elektronische Zahlungen
  • Email-Kampagnen-Management
  • Engagement-Tracking
  • Ereignisgesteuerte Aktionen
  • Erinnerungen
  • Etikettierung
  • Formular-Generator
  • Freiwilligen-Management
  • Für Barbershops
  • Für Bars / Clubs
  • Für Baumpfleger
  • Für Chiropraktiker
  • Für Salons und Spas
  • Für die Klempnerei
  • Für kleine Unternehmen
  • Geplanter Nachrichtenversand
  • Gerätenachverfolgung
  • Geschenkkarten-Management
  • Getrennte Kontrollen
  • HIPAA konform
  • Integration in die Buchhaltung
  • Job-Management
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Kalender-Synchronisierung
  • Kalenderverwaltung
  • Kampagnenanalysen
  • Kampagnenmanagement
  • Kampagnenplanung
  • Kanalmanagement
  • Katalogisierung / Kategorisierung
  • Keyword Monitoring
  • Keyword-Recherche Tools
  • Kleingruppenmanagement
  • Kommunikationsmanagement
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kontrollen aufteilen
  • Konversion-Tracking
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kundenbindung
  • Kundendatenbank
  • Kundendienst
  • Kundendienst-Historie
  • Kundenhistorie
  • Kundenmanagement
  • Kundenprofile
  • Kundensegmentierung
  • Kundenspezifisches Branding
  • Kurzwahlnummern
  • Lead Segmentierung
  • Lead-Erfassung
  • Lead-Qualifizierung
  • Leadmanagement
  • Link-Management
  • Listen-Management
  • Lohn- und Gehaltslisten-Management
  • Marketing-Automatisierung
  • Massen-SMS
  • Medienbibliothek
  • Mehrere Kampagnen
  • Mehrere Standorte
  • Mehrere Zahlungsmöglichkeiten
  • Mitarbeitermanagement
  • Mitgliederkommunikation
  • Mitgliederverzeichnis
  • Mitgliedschaft-Management
  • Mobil-ootimierte E-Mails
  • Mobile App
  • Mobile Coupons
  • Mobile Keywords
  • Mobile Zahlungen
  • Mobiler Zugriff
  • Multichannel-Kampagnen
  • Multichannel-Marketing
  • Nachterminierung
  • Nachverfolgung der Marken
  • Online-Abrechnung
  • Online-Buchung
  • Online-Kalender
  • Online-Shop-Designer
  • Online-Spenden
  • Online-Zahlungen
  • Optionen zur Inhaltsveröffentlichung
  • PCI-Compliance
  • Personalisierung
  • Persönliche Zahlungen
  • Pfand-Management
  • Pipeline-Management
  • Planungs-Tools
  • Prädiktive Analytik
  • Prävention von Zahlungsbetrug
  • ROI-Tracking
  • Rabattmanagement
  • Reaktions-Management
  • Rechnungserstellung
  • Rechnungshistorie
  • Routing
  • SEO-Management
  • SMS Gewinnspiele
  • SMS-Erinnerungen
  • Sales-Pipeline-Management
  • Sammeln von Nutzerbewertungen
  • Segmentierung
  • Social Marketing
  • Social Media-Überwachung
  • Social-Media-Integration
  • Steuerrechner
  • Stichwort-Nachverfolgung
  • Techniker-Management
  • Terminplanung
  • Terminverwaltung
  • Textbearbeitung
  • Transaktionshistorie
  • Treueprogramm
  • Trinkgeld-Management
  • Umschuldung
  • Veranstaltungsmanagement
  • Verfolgen der Teilnahme
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Verhalten-basiertes Targeting
  • Verhaltens-Tracking
  • Verhaltensanalysen
  • Verkaufsberichte
  • Verkaufsflächenmanagement
  • Verkaufspunkt POS
  • Versand-Management
  • Versionskontrolle
  • Verwaltung mehrerer Konten
  • Verwaltung von Patientenakten
  • Veröffentlichungsoptionen
  • Volltextsuche
  • Vorgefertigte Vorlagen
  • Vorlagen-Management
  • Vorschaufunktion
  • WYSIWYG-Editor
  • Webbasierte Entwicklung
  • Website-Management
  • Websitebesucher-Nachverfolgung
  • Wettbewerbsanalyse
  • Wiederkehrende Termine
  • Wirtschaftsprüfung-Management
  • Workflow-Management
  • Zahlungsabwicklung
  • Zeit auf der Website nachverfolgen
  • Zeitverfolgung
  • Zielgruppen-Targeting
  • Zielseiten / Web-Formulare
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen
  • Überprüfung bewerten

Alternativen für Marketing 360

SAS Customer Intelligence uses analytically driven contextual personalization to help marketers elevate the customer experience.
The affordable ERP Business Management platform designed for SMBs. Best all-in-one SaaS solution.
Agile CRM ist eine komplette Verkaufs-, Marketing- und Service-Suite, die es Kleinen und mittleren Unternehmen ermöglicht, wie die Fortune 500 zu verkaufen und zu vermarkten. Erfahre mehr über Agile CRM
monday.com ist ein Cloud-Work-Betriebssystem, mit dem Teams ihre Projekte und tägliche Arbeit durchführen, egal ob sie im Büro, zu Hause oder unterwegs sind. Erfahre mehr über monday.com
An advanced Business Management SaaS with all the features you need. Used in 60 countries by 1500 companies for the last 23 years.
EngageBay ist ein All-in-one-CRM mit Marketing-, Vertriebs- und Serviceautomatisierungsfunktionen in einer einzigen Plattform. Erfahre mehr über EngageBay
Ein fortschrittliches Marketing- und Vertriebssystem, das zur Automatisierung der personalisierten Kommunikation und zur Optimierung der internen Prozesse beiträgt.
Eine End-to-End-Client-Experience-Plattform für kleine Unternehmen.
Saphyte leads in technological disruption with its most advanced and innovative features designed to help your business grow.
Lerne Salesforce Marketing Cloud kennen, die führende Marketinglösung, um Kundenbindung zu verbessern. Erfahre mehr über Salesforce Marketing Cloud
Verwalte und erweitere dein Geschäft mit einer App, die alles erledigt. Vermeide lang andauernde Telefonate und langwierige Dokumentenbearbeitung. Schreibe stattdessen Kundenloyalität groß.
Framework360: #1 Essential Marketing Platform
Die nächste Generation eines PSA-Tools. Komplettes professionelles Services Automation-Paket für Software- und Service-Unternehmen.

Bewertungen über Marketing 360

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Bewertungen nach Punktzahl finden

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Roy
Roy
Vice President Marketing in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Great Team of Professionals to Work With

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: It all works together. That is incredibly important. You need all your sources to be able to come into one location and be tracked. Leads are the businesses life blood.If you can't track everything you do, you are just shooting in the dark.

Vorteile:

Most small businesses have a person to do their website, another to do their social media. Working with the team at Marketing 360 I have an expert in every field working on my businesses that are working together. They created a great logo, an incredible website that I have received major accolades for, social media, blogs, videos, etc. that all work together to make my business look professional and keep me on page one for all my keywords. Then they do all the things I hate doing like setting up and populating my CRM. They provide a calendar where my assistance can update my calendar. Then they do something most small businesses never do; they track EVERYTHING. We know immediately when something is working or not working. Most businesses are just shooting in the dark. This process take a while. If you only tried Marketing 360 for 6 months, you haven't given it a fair shake. Marketing takes a while. I know. I have been doing marketing for several years. It takes time to dial it in. Time busy business people do not have. That why I turned 99% of my marketing over to a TEAM, the team of Marketing 360; They work together to bring me customers and brand my business with a consistent message.

Nachteile:

I wish the calendar would tie into my other calendars. Other than that, I have been very satisfied with Marketing 360 and the software.

Antwort von Madwire

vor 4 Jahren

Roy, thank you so much for your review and feedback. We appreciate and value the feedback. All ships rise together and we are excited to work with you and build your business up continuously. Thanks for your business.

Randy
Entertainer in USA
Unterhaltung, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great Results from an Incredible Team

5,0 vor 5 Monaten

Kommentare: Marketing 360 has been great. I was fortunate to be partnered up with [SENSITIVE CONTENT] and his team. We have been able to achieve more in the few months I've worked with him than I was able to on my own over the past several years. He is responsive, awesome to work with, takes my suggestions and ideas, and is able to stay with me and the goals I have.

Vorteile:

The software is fairly simple to use. I have used different CRMs, payment processors, and website tools in the past. This software is right on par (if not more advanced) than the others. It is incredibly easy to use! The built-in automation, payment processor, and nurture tools are incredible.

Nachteile:

The only part of the software that I think could be improved upon would be the social media tools. This could be (mostly) because I haven't used them a whole lot. I find it is almost easier to jump in and post on the different social media accounts myself.

Emily
office manager in USA
Medizinische Praxis, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Not as great as it appears

1,0 vor 2 Wochen Neu

Kommentare: Not impressed, no one was in a rush to help with anything or get anything done. They do not make you feel like a priority whatsoever.

Vorteile:

I LIKED all the effort and platforms they had put together to sell the product. I have not seen any of those things since that first call.

Nachteile:

I don't like being promised a something and never get anything close to it. Especially when your paying a lot for it.

Jhara
Marketing Director in USA
Informationstechnologie & -dienste, 10 000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

I recommend Marketing 360 100%

5,0 vor 3 Monaten

Kommentare: The platform's increased trustworthiness stems from the fact that it can be accessed via the cloud, the online, and mobile devices. Since we can handle both content management and social media management inside Marketing 360, we can more efficiently reach a wide audience and capitalize on the growing trend toward online marketing. It has been remarkable to see how the platform has contributed to the development of both our company and the surrounding community.

Vorteile:

Several marketing execs at Madwire including the most current one were great to deal with. To begin, if you're looking to promote your business on social media, Madwire is hands down the best option. Due of my lack of experience with social media, I was confused as to how everything operated. The help desk team put everything together, helped me grasp the concepts I required, and took over the rest without a hitch. She has simplified our social media marketing strategies and provided us with actionable advice and direction every step of the way. Her expertise, reaction speed, and originality really beyond my expectations, and I would suggest her and Madwire to anybody trying to boost their social media marketing efforts.

Nachteile:

We have no complaints from Marketing 360, rather our department is happy

Coach KENYA
CWO/CHHC/OWNER/OPERATOR in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

The CRM soft ware is not difficult to understand. For me it's about TIME BLOCKING ....

5,0 letztes Jahr

Kommentare: I enjoy my team [SENSITIVE CONTENT]. The entire experience from start until now has been professional. I like having the support. Speaking weekly is invaluable.

Vorteile:

The CRM soft ware is not difficult to understand. For me it's about TIME BLOCKING and actually taking the time to learn and push buttons. It's kind of like having a new cell phone. You learn new features along the way. I liked that everything is at your finger tips

Nachteile:

Maybe it was me. Maybe it was system interface errors. Not often but sometimes languages simply were not communicating. That's when you walk away and go have Margaritas. This happens in every situation where Tech is involved. Nothing to be concerned about .

Antwort von Madwire

letztes Jahr

Hi, Coach Kenya. So glad to hear you've enjoyed working with our team. Please let us know if there's ever anything specific in the platform that is giving you errors or putting you into a margarita-induced state. Our tech team definitely wants to know about that stuff so we can address them. We're looking forward to working with you for years to come!