Was ist BigChange?

**Mit BigChange kannst du ein produktiveres, effizienteres und profitableres Serviceunternehmen führen.** Die Lösung ist ein 5-in-1-System für die Verwaltung von mobilem Personal und Aufträgen. Die Lösung verbindet dein Büro, mobiles Personal und deine Kundschaft. Die Lösung ersetzt manuelle Planung und Papierarbeit und ermöglicht deinem Team, von Anfang bis Ende einen außergewöhnlichen Service zu liefern. Erstelle Angebote, plane und erledige Arbeiten, stelle Rechnungen aus, nimm Zahlungen entgegen und verwalte jeden Schritt des Workflows in der mobilen Anwendung und verfolge deine Fahrzeuge und Ressourcen.

Wer verwendet BigChange?

BigChange wird in über 60 Branchen eingesetzt, darunter Außendienst, HLK, Installation, Transport und Logistik, Bau, Abfallwirtschaft, der öffentliche Sektor und Ausrüstungsverleih. Bitte BigChange um eine Fallstudie aus deinem Sektor.

Wo kann BigChange bereitgestellt werden?

Cloudbasiert
On-Premise (vor Ort)

Über den Anbieter

  • BigChange
  • Ansässig in Leeds, UK
  • 2013 gegründet

Support für BigChange

  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Frankreich, Neuseeland, Vereinigte Staaten, Vereinigtes Königreich, Zypern

Sprachen

Englisch

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BigChange – Videos und Bilder

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BigChange

BigChange

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BigChange Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Angebote / Schätzungen
  • Anlagegegenstand-Management
  • Anpassbare Vorlagen
  • Arbeitsauftragserstellung
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Aufgabenmanagement
  • Auftragnehmer-Datenbank
  • Auftragnehmer-Management
  • Auftragskostenrechnung
  • Ausfallzeit-Management
  • Automatisierte Terminplanung
  • Barcode / Tickets scannen
  • Bedarfsplanung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Berichtsvorlagen
  • Bestandskontrolle
  • Bestell-Management
  • Budgetierung/Prognosen
  • CRM
  • Code-Durchführung
  • Compliance Management
  • Compliance-Verfolgung
  • Corrective and Preventive Action (CAPA)
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Planung
  • Elektronische Unterschrift
  • Elektronische Zahlungen
  • Erinnerungen
  • Fahrer-Management
  • Flottenmanagement
  • Fähigkeiten-Nachverfolgung
  • Für HLK-Unternehmen
  • Für Hausmeisterdienste
  • Für Schlosser
  • Für Schädlingsbekämpfungsunternehmen
  • Für gewerbl. & industr. Elektroinstallateure
  • Für mechanische Ausrüstung
  • GPS
  • Gebot-Management
  • Geräte-Management
  • Gerätenachverfolgung
  • Inspektions-Management
  • Instandhaltungsmanagement
  • Integration in QuickBooks
  • Integration in die Buchhaltung
  • Inventarverwaltung
  • Job-Management
  • Job-Planung
  • Kalenderverwaltung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kosten-Datenbank
  • Kostenschätzung
  • Kostenverfolgung
  • Kraftstoff-Management
  • Kreditplanung
  • Kundendatenbank
  • Kundendienst-Historie
  • Kundenhistorie
  • Kundenmanagement
  • Kundenportal
  • Leistungskennzahlen
  • Lieferanten-Management
  • Liefernachweis
  • Live-Ortung des Fahrers
  • Mehrere Standorte
  • Mitarbeiter-Datenbank
  • Mitarbeitereinsatzplanung
  • Mitarbeitermanagement
  • Mobile App
  • Mobile Benachrichtigungen
  • Mobile Unterschriftenerfassung
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Buchung
  • Online-Zeiterfassung
  • Projekt-Nachverfolgung
  • Prädiktive Wartung
  • Qualifikations-Tracking
  • Qualitätsmanagement
  • Raumverwaltung
  • Rechnungsmanagement
  • Reservierungs-Management
  • Routenverlauf
  • Routing
  • SMS-Nachrichtenversand
  • Scanfunktion
  • Schädlings-Aktivitäten-Nachverfolgung
  • Schätzung
  • Self-Service Portal
  • Sendungsverfolgung
  • Sicherheitsmanagement
  • Standortverfolgung
  • Störfallmanagement
  • Subunternehmen-Management
  • Techniker-Management
  • Terminplanung
  • Terminverwaltung
  • Textnachrichtenversand
  • Timesheet Management
  • Umfragen & Feedback
  • VIN-Suche
  • Verfolgen von Vermögensanlagen
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Verfügbarkeit-Management
  • Versandmanagement
  • Vertrags-/Lizenz-Management
  • Vorbeugende Wartung
  • Vorfall-Berichterstattung
  • Vorlagen-Management
  • Wartungsplanung
  • Zahlungsabwicklung
  • Zahlungseinzug im Außendienst
  • Zeit & Anwesenheit
  • Zeit & Kosten Verfolgung
  • Zeitverfolgung

Alternativen für BigChange

monday.com ist ein Cloud-Work-Betriebssystem, mit dem Teams ihre Projekte und tägliche Arbeit durchführen, egal ob sie im Büro, zu Hause oder unterwegs sind. Erfahre mehr über monday.com
Verwalte mobile Mitarbeiter mit der Synchroteam Field-Service-Management-Software (FSM). Erstelle deine kostenlose Testversion in weniger als einer Minute. Live-Support. Erfahre mehr über Synchroteam
Top of Mind is recognized as the mortgage industrys most-relied-upon provider of marketing automation and creative content solutions.
Haulage operators with multi-vehicle fleets use Mandata TMS (formerly Manpack3) to manage their transport and logistics process.
Solarvista® LIVE is designed to be super easy to customise, work in any browser and operate with mobile apps that work offline.
Business-Intelligence-Software von Salesforce.com. Untersuche alle Daten, erhalte sofort Antworten und arbeite im Team.
Lass dein kleines Unternehmen größer aussehen. Jobber hilft Heimservice-Unternehmen dabei, Angebote zu erstellen, Termine festzulegen, Rechnungen zu erstellen und schneller bezahlt zu werden.
Eine einzige Plattform für alle Anforderungen deines Projektmanagements; Von Angeboten bis hin zu Arbeitszeittabellen, Auftragsverfolgung und Kostenrechnung, Berichterstellung und mehr.
Integrierte Business-Management-Lösung, die Finanz-, Kundenbeziehungs- und Lieferkettenprozesse automatisiert.
Commusoft ist eine All-in-one-Servicesoftware für Klempner, HLK, Elektrik und sonstige Wartungsunternehmen ab drei Mitarbeitern.
Verbinde deine mobilen Mitarbeiter, Büroteams und Kunden in einem einzigen System, um die Sichtbarkeit deines Betriebs zu optimieren.
Eine cloudfähige und mobile App zur Verwaltung mobiler Mitarbeiter und zur Bereitstellung anpassbarer mobiler Formulare sowie Standort-, Konformitäts- Anlagenmanagement.
Based in Singapore, we offer an IoT and cloud-based solutions in a single platform for an easy implementation and management experience

Bewertungen über BigChange

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
68%
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25%
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4%
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2%
1
1%
Tanya
Operations Manager
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Hausmeisterservice, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great Product

5,0 letztes Jahr
Untertitel auf Deutsch sind im Videoplayer verfügbar
Colin
Colin
Director in UK
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Einzelhandel, 1 001-5 000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Working with Big Change

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: See less, it’s like the solution has integrated well and forms part of our day to day operating model.

Vorteile:

I think the best element of this product is that’s it very versatile as it allows you to design it around your current operation. Also the team are constantly releasing useful updates, some of which make life a little easier and some offer productivity gains.

Nachteile:

There nothing really that’s bad here, any elements that were hare to navigate are constantly being updated to make them as user friendly as possible.

Antwort von BigChange

vor 2 Jahren

What a great review - we are thrilled to hear how pleased you are with your system and benefit from our regular new system updates. BigChange is indeed a very versatile system and we are happy to be part of your operating model. Thank you for choosing BigChange.

Jordan
Founder in UK
Bau, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Big Change Revolutionised My Business

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: I have dealt with all levels withing the business and found 99% of the people amazing to deal with! They have guided, trained and been far more accommodating then any other mobile resource software provider out there.

Vorteile:

The facility to invoice live and make cash flow through the business improve.

Nachteile:

The schedule does not have dynamic scheduling

Antwort von BigChange

vor 3 Jahren

Delighted to hear about your amazing experience with the BigChange system. We designed it to be 'Revolutionary' for everyone, for you the business owner, for your team for your customers and your cashflow. Nothing gives us more satisfaction than hearing great success stories like this. Thank you once again for taking the time to leave a review. All the best, Team BigChange

vicky
Office Manager in UK
Bau, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Big Change - Good System once you get the hang of it but hard to learn and quite time consuming.

4,0 vor 2 Monaten

Kommentare: I am feeling better about it now but initially this is very hard for anyone to set up within a business that has their own job that they also need to do. The short videos take forever as you need to rewatch, then you have your test and then you have to try and Implement what you have just watched. If you forget a part of it or it doesn't make sense you have to go back to the video again. Very Hard Work and Extremely time consuming. What would be better is that everything is set up in the back office by big change and then training is provided to the customer on how to use it.

Vorteile:

I like the Scheduling feature once the jobs are on. Very easy to schedule and reallocate jobs when you need to. I also like the Easy Views - This is one of the most helpful sections of the system.

Nachteile:

Having to create a Customer site (Child Company) for every new job you get and then creating a new job especially when you may never work at that site again. would be much easier quicker and convenient if you could free type the site address in. The training side of it I have to admit is awful. It has taken me so long to get where I am now and most of that has been my time sat playing around with the system - The training videos are too fast, it skips parts out or assumes you know where exactly you are meant to go on the system to do or find something, or it says this part will be covered in another module. A guide for logging a customer - Guide for Logging a Customer Site - A Guide for inputting a job - A Guide for raising an Invoice would be so much better than trying to watch a video take notes and then try and remember how to do it, Esp as customers are expected to input and set up everything virtually within the system. MAPS - It would be helpful if it would advise how many miles away the engineer is until he reaches his destination. JOBS / INVOICES - Once the Jobs or Invoices are complete you can't amend any of the details this is very annoying as you are having to duplicate everything and then save any pictures etc and worksheets and move them over to the next one. ALSO the description you type when raising the job. If you make a spelling mistake and the Job is complete you can't correct this field - This is then on the customers Invoice.

Antwort von BigChange

vor 2 Monaten

Hi Vicky, Thank you so much for taking the time to leave a detailed review. I am glad that you are making use of BigChange and if you need any further help please let me know and I can have your designated Customer Success representative can help. Many thanks Ian Burgess Chief Customer Officer [email protected] 07879 698697

Terry Clark
MD in UK
Bau, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

If you are an existing company and you take on this product, expect a disappointing Big Change!!

2,0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: You are expected to do all of the onboarding with little or no support.
My team are unimpressed with my decision to use Big Change and we have reverted back to our original CRM system Podio by Citrex a far superior product.

Vorteile:

Sales reps are likeable and extremely helpful. [SENSITIVE CONTENT] in customer services is a good guy but he must follow through on what he saw and understood when we asked him to come and visit us to see the issues we were having.

Nachteile:

The product is only fit for a one trade business- the sales reps will say yes to all your questions without ensuring their answers to be true Our IT engineer worked on the installation and onboarding full time and was not given the promised support from Big Change We lost three members of our team, who jointly made a major mistake due to failure of linking separate trades within our organisation. You will be charged for everything and there are extras on every turn you take.

Antwort von BigChange

letzten Monat

Hi Terry We also pride ourselves on honesty and integrity and I am familiar with some of the points you have raised to the team around some of the additional things you would like BigChange to be able to do. We are always keen to work with customers directly hence our visit to you and your teams back in March. It is important that we listen to customer and act and I am aware that after the meeting we offered to help document the items you mentioned in an improvement plan but that was not something you were keen on at the time. We have a large customer base who are getting incredible value from BigChange and we remain focused on helping all of our customers to gain more and more value from the platform. We would love to spend more time with you and your team and help you to get that value from BigChange to help your business. Many thanks Ian Burgess Chief Customer Officer

Hannah
Office Manager in UK
Sicherheit & Untersuchungen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Apardion Review - August 2022

5,0 letzten Monat Neu

Kommentare: So far Big Change has helped us reduce our paper usage, allows our resources to provide more information for all jobs. Any changes to any reports can be carried out much easier as we used to use paper copies of reports. Big Change has helped us save a lot of time on a daily basis.

Vorteile:

System is suitable for many different types of jobs our company require on a daily basis. Schedule a job cannot be easier, likewise to edit a scheduled job is quick and simple.

Nachteile:

Can be rather difficult to set up CRM or jobs with many different settings, different features such as job types, job categories and templates are needed to set up a job, which can be time consuming or complicated for new users to remember.

Antwort von BigChange

vor 4 Wochen

Hi Hannah Thanks for leaving us such a great review, we value each one of them equally but its always wonderful to see our customers getting so much value from BigChange. Job scheduling is at the core of what we do so its great to see that its so easy to use and that the system has allowed you to reduce your paper usage. We are Big on sustainability and helping our customers to do the same is a key part of our product offering. Most importantly you are seeing the benefits of saving time every day and it's a pleasure for us to see our customers grow stronger using BigChange. If you would like any further help with the system, I would be happy to connect you with your Customer Success representative. Many thanks Ian Burgess Chief Customer Officer [email protected]