Wer nutzt diese Software?

United States, Canada, UK, New Zealand, Australia

Durchschnittliche Bewertung

38 Bewertungen
  • Gesamt 5 / 5
  • Bedienkomfort 5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis $39/Monat
  • Preisinformationen Pricing is based on monthly job volume.
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Geschäftszeiten

Angaben zum Hersteller

  • Lawgical
  • https://www.servemanager.com
  • Gegründet 2010

Über ServeManager

Full-featured software solution for management of service of process designed for law firms and process servers. Generate affidavits, manage billing, payments to servers, update jobs from the field, client portal and much more!

ServeManager Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aufgabenmanagement
  • Bibliotheks-Management
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenmanagement
  • E-Mail-Management
  • Fall & Kundenhistorie
  • Fall-Management
  • Finanzmanagement
  • Kalenderverwaltung
  • Konfliktmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Kundenmanagement
  • Kundenportal
  • Personalmanagement
  • Treuhand-Buchhaltung
  • Vertragsmanagement
  • Zeitverfolgung

Die hilfreichsten Reviews für ServeManager

Servemanager just makes things easier

Mit Google übersetzen Bewertet am 5.12.2018
John M.
Owner
Rechtsberatung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
Quelle: asdf
5/5
Gesamt
5 / 5
Bedienkomfort
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Myself and my Office manager find it extremely user friendly, and very low maintenance.

Vorteile: The best part of the software is that it allows us to enter cases easily. When we have a similar Court case already entered, the software picks up that prior entry and auto fills, saving us time.
The other best feature is how easily our outside Independent Process Servers can update us instantly of what is going on in the field. They send to us realtime information!
Third, we love the Online Billing feature. We invoice a client, and sometimes within minutes they pay the invoice through STRIPE, a fantastic way to get paid quickly.

Nachteile: The typeset seems a bit small, and there is not a way to adjust for that, to my knowledge. So a Field Sheet may not allow a Bold set of letters, other than capitalization.

Servemanager is the leader in automation software for legal firms

Mit Google übersetzen Bewertet am 12.6.2018
Michael R.
President / CEO
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
Quelle: asdf
5/5
Gesamt
5 / 5
Bedienkomfort
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Secure Online Document Management, Integration with every app I use on a daily bases and Customer Support that is out of this world.

Vorteile: I love how I can sit back and watch jobs flow into my account with an easy to use interface and affidavits that fill themselves out from the service details entered in the field and with customer log in access we can move from old and tired to easy and automated. Thank you Servemanager!!

Nachteile: I use serve manager for court filings as well as serves and eFilings. I wish there was a way to attach a file to a note and share it with my client. I've mentioned this to the awesome customer support staff at Servemanager and I'm excited to hear that Servemanager is constantly upgrading their software! They added recently added "Server Pay" so now I can keep track of how much I owe my servers in the field.

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