RealtimeCRM

RealtimeCRM

von Cambridge Software

Wer verwendet RealtimeCRM?

RealtimeCRM ist für kleine Unternehmen, die den Tabellenkalkulationen entwachsen.

Was ist RealtimeCRM?

RealtimeCRM ist ein intuitives CRM mit einer flachen Lernkurve, das kleinen Unternehmen die Möglichkeit geben soll, ihre Daten effektiv zu organisieren und die Kundeninteraktionen zu verfolgen.

RealtimeCRM – Details

Cambridge Software

http://www.cambridgesoftware.co.uk/

Gegründet 2013

RealtimeCRM – Kostenübersicht

RealtimeCRM bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von RealtimeCRM ist ab 30,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis

30,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

RealtimeCRM Funktionen

CRM-Systeme
Angebote / Vorschläge
Aufgabenmanagement
Dokumentenspeicher
E-Mail Marketing
Gebietsmanagement
Interne Chat-Integration
Kalender-/Erinnerungssystem
Lead Scoring
Marketing-Automatisierung-Integration
Mobiler Zugriff
Segmentierung
Social-Media-Integration

RealtimeCRM – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 12 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,9/5
Benutzerfreundlichkeit
4,9/5
Kundenservice
4,8/5
Funktionen
4,4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8/5
Luke R.
Managing Director
Bau
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.2.2018

"Excellent product, very easy to use."

Vorteile: The fact that it is linked up to Companies House means that creating new companies can be done in seconds.

Nachteile: I initially had a few issues with creating lists but the team are very responsive and were able to make the necessary changes almost as soon as I had raised the query.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.2.2018
David A.
Director
Pharmazeutika, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.2.2018

"A valuable team resource, that is simple, reliable, flexible, easy to use and well supported."

Kommentare: Accuracy of info.
Minimizing admin time
Organisation of business development

Vorteile: Realtime CRM is simple and intuitive, and has all the functionality one would expect from a CRM system. It operates like it has been designed with the user in mind, with a clear focus on the business objectives, and therefore is not time intensive. It is well linked up - to avoid duplication (so that entries are automatically updated). But most of all I think it is the service and support that marks it out against the bigger systems available. The team are available and accessible, they are flexible and able to understand any issues and have a great customer focused attitude. It is the personal focus, and pragmatic approach that mark out Realtime as an excellent platform.

Nachteile: The areas where I could see improvement is in how to build historic analysis, although this is dependent on us being able to define the categories. Currently when trying to analyse history it works well to export to excel and manipulate from there.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.2.2018
Maurice S.
Director
Medienproduktion, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.2.2019

"Does what it says on the Tin"

Kommentare: What i expected from a good small team

Vorteile: Ease of access to logon Voip dialing out

Nachteile: Basic interface but does the job very well

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.2.2019
Amy F.
Marketing Manager
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.3.2018

"Brilliant, easy to use software supported by a helpful, flexible team"

Vorteile: Realtime is intuitive and uncomplicated in terms of user experience, which is key for our team - they actually can and want to use it to make their jobs easier. It is easy to configure to the needs of your own business and crucially if there is something you need to do but can't, the team will work with you to find the best way to get the information you need, whether this is how you use the existing system or any tweaks to the platform.

Nachteile: Reporting can be tricky to get the information we would like in terms of opportunities and converted business but this is something we are working with the Realtime team on.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.3.2018
Jamie C.
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.1.2018

"Realtime has been a joy to use, very simple and friendly."

Vorteile: The simple interface is much less scary than some other CRM systems I've used before. I particularly like the graphical views like the sales pipeline - it makes is really easy to see which deals are most important.

Nachteile: Some of our users were confused with the idea of tagging records rather than putting them in "categories". For some people it took a bit of getting used to, but now they have they do really like the flexibility. It can be a small hurdle at first though.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.1.2018