Wer verwendet SKYSITE?

Für die AEC-Branche entwickelt: Ingenieur- und Bauwesen, Architektur, Projektmanagement, Subunternehmen usw.

Was ist SKYSITE?

SKYSITE verbindet dein Team mit Bauprojektmanagement und Kollaboration in Echtzeit. Dein Projekt ist leicht zugänglich und ermöglicht es dir, Baudokumente von überall aus zu verwalten, zu speichern, zu teilen und zu verteilen. SKYSITE wurde für das Design- und Baugewerbe entwickelt und garantiert, dass dein Team immer vom neuesten Set aus arbeitet. Die Kollaboration wird dadurch verbessert und Projektfehler werden reduziert. Mit der leistungsstarken Suche erhältst du schnell das Dokument, das du benötigst, um Preiserhöhungen durchzuführen und Auskunftsersuchen zu erstellen.

SKYSITE – Details

SKYSITE

https://www.skysite.com/

Gegründet 2015

SKYSITE – Kostenübersicht

SKYSITE bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von SKYSITE ist ab 19,00 $/Monat verfügbar.

220162
220163
220164
220165
SKYSITE video
Play
220162-thumb
220163-thumb
220164-thumb
220165-thumb

Startpreis

19,00 $/Monat

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Installiert - Mac

Cloud, SaaS, Web

Installiert - Windows

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

SKYSITE Funktionen

Architektur Programme
2D-Zeichnung
3D-Modellierung
Abfassung
Angebote / Vorschläge
Dokumentenmanagement
Gebäudedatenmodellierung
Kontaktmanagement
Projektmanagement
Präsentations-Tools
Stücklisten
Vertragsmanagement
Bauunternehmer
Bestellungen ändern
Budgetverfolgung/Auftragskostenrechnung
CRM
Gerätenachverfolgung
Gewerblich
Integration in die Buchhaltung
Mobiler Zugriff
Offline-Zugriff
RFI und Vorlagen
Schätzung
Subunternehmen-Management
Vertragsmanagement
Vorfall-Berichterstattung
Wohn-
Auftragnehmer-Datenbank
Berichterstattung / Analyse
Budgetierung
Compliance Management
Dokumentenmanagement
Gebot-Management
Job-Management
Qualifikations-Tracking
Sicherheitsmanagement
Subunternehmen-Management
Terminplanung
Zeitverfolgung
Aufgabenmanagement
Berichten Fotos hinzufügen
Dokumentenmanagement
Drag-and-Drop
Integration von Zeichnungen
Kollaboration
Kommentare / Notizen
Problem-Nachverfolgung
Qualitätskontrolle-Checkliste

SKYSITE – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 24 Nutzerbewertungen

Gesamt
3,8/5
Benutzerfreundlichkeit
3,9/5
Kundenservice
4,1/5
Funktionen
3,5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,8/5
Christopher H.
Project Manager
Bau, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 31.10.2019

"Great App"

Kommentare: No more paper on our jobsites! I would give my overall experience a A+!!

Vorteile: The easiness of operation is the best part about this application, it is very easy to start from scratch a master.

Nachteile: The lease appealing thing about this application is the was that I couldn't delete RFI's when I was using the app...

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 31.10.2019
Ryan S.
VP, Operations
Architektur & Planung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.9.2017

"Increases our productivity and the ease of distributing plans tremendously."

Vorteile: The ease of uploading large files and being able to set up the filing system the same way that we have it set up in house means that all of our employees already understand how the skysite filing system works. I also really like being able to keep track of who has ordered what, and who has downloaded what. The auto-hyperlinking feature is also very neat, but still needs some work in regards to reading sheet names correctly.

Nachteile: The software struggles reading our sheet names which means that we have to re-type the sheet names every time we upload a set of drawings. Specifically, the software cannot distinguish the letter "I" and instead reads it as a "1". Our sheets are all labeled TI-X.X but the software reads them as T1-X.X and always assigns the discipline as "telecommunications" when it should by Tenant Improvement or Architectural. The software is pretty consistent when reading our engineering sheets and usually gets those correct, both sheet names and discipline.

Antwort des Softwareanbieters

von SKYSITE an 13.9.2017

Thank you for your feedback. We appreciate you taking the time to share your thoughts with us. Our development team looks closely at all customer feedback as we plan for and make enhancements to the product.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.9.2017
Cassy B.
Project Manager
Bau, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    6/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.8.2017

"SkySite allows us to effectively manage and share a lot of projects with our team"

Kommentare: I can effectively manage many projects and large construction plans myself without relying or waiting on someone else

Vorteile: I like the ability to index Plans by page and easily have the latest set at any point in time with an option to print the narrative at any time. I also like the open software and ability to integrate with BlueBeam.

Nachteile: I don't like the effort and time it takes to upload a document. Once uploaded, it can't be moved and is very cumbersome if you make a mistake.
When dealing with plans over 500 pages, the system bogs down and hard to send links easily.
I've encountered many problems where the system will not send links with the correct time frame requested or linked information.
When sending links, I wish I could type in a date instead of scrolling through calendar OR have a "never expire" link option.
I don't like the default only see 50 pages at a time and I can't scroll through a document without the screen needing to regenerate, which takes more time.
I dislike the effort it takes to switch projects views, that I can't have the option to permanently pin the folder tree to my toolbar.
I dislike the search or filter feature that it doesn't retrieve documents efficiently or sort them by relevance and hard for users to search.
Since it doesn't operate like windows, many of our users have a difficult time using it.

Antwort des Softwareanbieters

von SKYSITE an 6.9.2017

Thank you for sharing your pain points. We have taken your key suggestions and updated our product road map. We will share with you the intended dates of release.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.8.2017
Josh Q.
Superintendent
Bau, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.8.2017

"I have used this site for two projects and have had great success."

Kommentare: Easy file sharing. Communications made easy.

Vorteile: Ease of use. Most all subcontractors can easily navigate the software. I like the ability to set alerts for individual files.

Nachteile: The submittal files could use some additional ways to monitor the activity of the submittal. Make the availability to check out a submittal, stamp it and check it back in, somehow indicating that it has been reviewed by the appropriate person.

Antwort des Softwareanbieters

von SKYSITE an 5.9.2017

Thank you for your feedback. We appreciate you taking the time to share your thoughts with us. Our development team looks closely at all customer feedback as we plan for and make enhancements to the product.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.8.2017
Justen D.
Contractors QC Representative (KHSG-HART)
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.9.2017

"I honestly can not complain about the software. It's the first project that I had to use it on."

Vorteile: It definitely is a great complement to hardcopy plans. The hyperlink aspect within the sheets are amazing. From the hyperlinks on the Table of Contents to the detailed hyperlinks within the individual sheets along with the hyperlinks to the growing 700+ RFIs on this project.

Nachteile: There has been bugs we've been dealing with, however your customer service have been great to work with and have been communicating with me on a timely/immediate basis. In additional, not having the power to package drawings (PDF set, sheets 1 to 300 +) on our own. When we download drawings, you only have the power to download individual sheets. When you download the whole set, they are not in order.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.9.2017