Wer verwendet Freshsales?

Technologie, professionelle Dienstleister, Bildung, Immobilien, Gastgewerbe, Gesundheitswesen, E-Commerce, Einzelhandel, Unterhaltungselektronik, Telekommunikation, Finanzen und Buchhaltung, Versicherung.

Was ist Freshsales?

Freshsales ist eine vollwertiges CRM & Lead Management Software für Hochgeschwindigkeits-Sales-Teams, vollgepackt mit Features wie integriertem Telefon, integrierte E-Mail, Benutzerverhalten-Tracking, Deal-Management, Reporting und vieles mehr.

Freshsales – Details

Freshworks

https://www.freshworks.com/freshsales-crm/

Gegründet 2011

Freshsales – Kostenübersicht

Freshsales bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Freshsales ist ab 12,00 $/Monat verfügbar.

Videos zu Freshsales
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Startpreis

12,00 $/Monat
Preisinformationen

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Freshsales Funktionen

  • Beziehungs-Nachverfolgung
  • Einfluss-Nachverfolgung
  • Gebietsmanagement
  • Haushalts-Nachverfolgung
  • Konto-Benachrichtigungen
  • Kostenverfolgung
  • Leadmanagement
  • Marketing-Management
  • Team-Aufgaben
  • Vermögensverwaltung

Siehe die vollständige CRM Software für Banken & Finanzdienstleister Liste

  • E-Mail Marketing
  • Immobilien-Bekanntmachungen
  • Kampagnenmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Kunden-Objekt-Abstimmung
  • Leadmanagement
  • Segmentierung
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Zugriffsquellen-Verfolgung

Siehe die vollständige CRM Software für Immobilienagenturen Liste

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

Siehe die vollständige CRM Software für Kleinunternehmen Liste

  • Angebote / Vorschläge
  • Aufgabenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • E-Mail Marketing
  • Gebietsmanagement
  • Interne Chat-Integration
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Lead Scoring
  • Lead-Generierung
  • Marketing-Automatisierung-Integration
  • Mobiler Zugriff
  • Segmentierung
  • Social-Media-Integration

Siehe die vollständige CRM-Systeme Liste

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aufgabenmanagement
  • Dokumentenmanagement
  • E-Mail-Verwaltung
  • Fall-Aufzeichnungen
  • Kalenderverwaltung
  • Konfliktmanagement
  • Kostenverfolgung
  • Kundenmanagement
  • Lohnzettel verwalten
  • Treuhand-Buchhaltung
  • Vertragsmanagement
  • Zeitverfolgung

Siehe die vollständige Case Management Software für Kanzleien Liste

  • A/B-Tests
  • Ereignisbasierte Benachrichtigungen
  • Kampagnenmanagement
  • Segmentierung der Audienz
  • Standortverfolgung
  • Team-Management

Siehe die vollständige E-Mail-Tracking-Software Liste

  • Anrufaufzeichnung
  • Automatische Einwahl
  • Dashboard
  • Datenmanagement
  • Kampagnenmanagement
  • Lead Scoring
  • Lead-Distribution
  • Lead-Erfassung
  • Leistungsmanagement
  • Management der Anruflisten

Siehe die vollständige Inside-Sales-Software Liste

  • Gemeinsame Kontakte
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontakte importieren/exportieren
  • Leadmanagement
  • Planungs-Tools
  • Sales-Pipeline-Management
  • Segmentierung
  • Suchen / filtern
  • Verfolgung von Interaktionen

Siehe die vollständige Kontaktmanagement Software Liste

  • Kampagnenmanagement
  • Lead Scoring
  • Lead Segmentierung
  • Lead-Distribution
  • Lead-Erfassung
  • Lead-Pflege
  • Pipeline-Management
  • Planungs-Tools
  • Quellen-Nachverfolgung
  • Verfolgung von Interaktionen

Siehe die vollständige Lead Management Software Liste

  • E-Mail-Antworten-Kontrolle
  • Katalogisieren/ Kategorisierung
  • Kundenbetreuung-Tracking
  • Kundendienst-Analyse
  • Leistungskennzahlen
  • Live-Chat
  • Self-Service Portal
  • Suche
  • Wissensmanagement

Siehe die vollständige Online CRM Systeme Liste

  • Angebotserstellung
  • Anrufmanagement
  • Chancenmanagement
  • E-Mail Marketing
  • Gebietsmanagement
  • Kampagnenmanagement
  • Kanalmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Kundendatenbank
  • Leadmanagement
  • Leistungskennzahlen
  • Provisionsmanagement
  • Verkaufsprognose
  • Vertragsmanagement
  • Vertriebsaußendienst-Management
  • Zugriffsquellen-Verfolgung

Siehe die vollständige Sales Force Automation Software Liste

Freshsales Alternativen

Mehr Alternativen zu Freshsales

Freshsales – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 451 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,7/5
Benutzerfreundlichkeit
4,6/5
Kundenservice
4,6/5
Funktionen
4,5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6/5
Wolfgang B.
Print & Digital Media Generalist
Marketing & Werbung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.10.2018

"Freshsales allows for a quick start"

Kommentare: To convince my companies boss to go with and acquire Freshsales was very easy. The daily joy and enthusiasm working with this programme showed in givng great results in a very short time. Upload data, create a mailing template, select clients, press the bulk e-mail button and wait. Shortly you can see who received and opened your mail and also if they clicked any links in e-mail provided. A perfect indicator to catch your clients just when they are also online viewing your information to follow up, if that's a strategy you desire. We are working less aggressively, so knowing that the e-mail was opened is enought to e.g. follow up with a second mail or whatever you have automated your workflow with. The opt-out option for mail receivers automatcally renders that client as unqualified and will not be disturbed by mistake anymore. Finally, I just like to say that I only use about 10% of Freshsales potential and get the desired results. Remember, keep it simple. I am really looking forward to optimize certain features and procedures in the future. And I know I can count on customer support again to guide me. Step by step. I try not to overload them, because I myself with a customer support background understand the work they do and they do a great job.

Vorteile: There is so much in Freshsales that it is impossible to list all the pro's. But only a few functions are needed to get started. Appart from easy accesible menus, logic selectable filters, customizable deal overviews, pipelines and workflow automatization, all you need to do is upload your client data from e.g. an Excel file and you are basically ready to roll. At every step getting to know Freshsales I was able to contact Customer Support via chat and was guided non-stop during my 30 day trial. You can even book sveral one on one remote sessions to have all your questions answered and shown on screen. The knowledge database also is very well organized with videos and FAQ's.

Nachteile: There is nothing bad I can say regards Freshsales. It's true, that there is a lot to take in. To get everything out of all the available features, there is a steep learning curve that leans towards a small portion of CRM administrational work. But if you wanna keep it simple, it lets you do that. Only if you start to work with more data, more clients, more workflows can it become a bit overbearing. But that's with every other CRM also.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.10.2018
Maciej N.
Freelance Credit Analyst
Finanzdienstleistungen, Selbstständig
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.2.2020

"Great CRM for consultants"

Kommentare: I work alone. The software meets my needs in helping me track my interactions with clients. What I like in CRM system is it's easily accessible and quick to use, so it does not slow down my activities, but instead helps me be more productive. And Freshsales does that well.

Vorteile: Pros are numerous - some of them are:
- integration with Exchange/Gmail for incoming mail,
- many plans to choose from,
- intuitive and easy to use,
- good mobile app

Nachteile: Not many cons. What I would like to see are more integrations. Especially with Todoist for task management (I've been using Todoist for years and it is just the most accessible and streamlined task management app). I am not fully happy with the quality of customer support, but maybe I was just a bad luck (I do not require much of support).

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.2.2020
Vishal L.
Head Of Sales
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.7.2020

"FreshSales- The user friendly CRM"

Kommentare: Ideal CRM for SME’s . Reasonably priced and again very easy to use and implement

Vorteile: The ease of use and the UI .simple and easy to use

Nachteile: Basic features comes up in higher plans need to be more small business friendly

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.7.2020
Verifizierter Rezensent
CEO
Erneuerbare Energien & Umwelt, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    1/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    2/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    2/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    2/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.3.2019

"Lots of issues w/ CRM migration + bugs"

Kommentare: Overall very disappointed - we have had expensive downtime for our sales team, actual downtime from our customers not being able to use our software due to their tracking snippet and hours spent going back and forth with their support team not getting to a resolution. Amazing they have raised so much money and have not been able to address these issues. Doesn't feel like a production ready software product.

Vorteile: Liked the featureset and price and the fact that they promised full migration support from our previous CRM. Unfortunately it did not turn out as advertised.

Nachteile: During the sales process I was told that they would provide full service assistance with migrating us from a previous CRM and this was a big reason why we picked Freshsales after a through search across the options in the market. They told us it would be completed by a certain date and then missed the deadline - my sales team had no CRM for over a week and was logging all their notes in spreadsheets! Then when the incomplete data showed up, we were missing the dates of actions along with whole categories of actions. I'm writing this 5mo later and after working with multiple support personnel from Freshsales this is still not resolved. We've also had issues with bugs in the software including their snippet which tracks website actions blocking folks from being able to login to our software 2x. Twice we've had slow performance on our web app reported (we run a software company) and our engineering team has troubleshot and pinpointed the Freshsales snippet as the source of the problem. The call feature with call recording is not usable with customers reporting choppy connection / poor connection on over 50% of calls. Numerous small bugs found in the software that affect usabiilty. We build software and it's very clear that they need improvements to their software testing process and less overpromising from their support team.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.3.2019
Christopher E.
CEO
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.7.2019

"Great Product"

Kommentare: Great. I just didn't get to use it for the period of time I paid for. Maybe a handful of times and that was it.

Vorteile: I like that fact that they have many integrations with other needed tools that can help a business grow and stay organized.

Nachteile: For a smaller business, it is a bit daunting because when you want to use all of these tools the add-ons become very costly to a start-up or small business.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.7.2019