Dialer360

von Dialer360

5 / 5 7 Bewertungen
Dialer360

Wer nutzt diese Software?

Insurance Industry, Charities, PPI Mis-sell Compensation Claims Management, Accident Compensation Claims, Debt Collection.

Durchschnittliche Bewertung

7 Bewertungen
  • Gesamt 5 / 5
  • Bedienkomfort 4.5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis $25/Monat
  • Preisinformationen Pay as you go Easily Manage Your Costs Straightforward, Simple Pricing
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Installiert - Mac
    Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Dialer360
  • http://www.dialer360.com
  • Gegründet 2015

Über Dialer360

Dialer360 is pioneer in providing Cloud call center software solution. With this technology you can get Predictive dialer with Built in Avatar, CRM and Web Phone, Voice and Sms broadcasting, Hosted Phone system, Voip. it's cost effective, easy to use , less time to understand and perfect solution for Inbound, Outbound and Blended call centers. You can integrate with third party software like Salesforce,, PIpedrive, Zendesk, Vtiger and Zoho, Microsoft Dynamics.

Dialer360 Funktionen

  • Anrufaufzeichnung
  • Anrufprotokoll
  • Anruftext-Aufzeichnung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Echtzeit-Chat
  • Eskalationsmanagement
  • Gemischtes Call-Center
  • Inbound Callcenter
  • Interactive Voice Response
  • Kampagnenmanagement
  • Manuelles Wahlsystem
  • Outbound-Callcenter
  • Progressives Wählersystem
  • Prädiktive Wähler
  • Warteschlangenmanagement

Die hilfreichsten Reviews für Dialer360

Really easy to use, stable and cheap.

Mit Google übersetzen Bewertet am 6.10.2017
Abdul Alim
Alumni
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
Quelle: asdf
5/5
Gesamt
5 / 5
Bedienkomfort
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Up and running same day

Vorteile: I set this up for a friends contact centre back in 2013 and to this day it's been fantastic. He's expanded and at least 10 contacts centres I know are using it.

Nachteile: There wasn't sms functionality integrated which would have been nice but it may be there now. Not sure.

Best in the Market for Call-Centers

Mit Google übersetzen Bewertet am 9.8.2018
Coray W.
President
System Select Inc.
Telekommunikation, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
Quelle: asdf
5/5
Gesamt
3 / 5
Bedienkomfort
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: To date, I am very pleased with the dialer. I believe with the exceptions of a few instances, the suppor tickets that I have submitted were due to user error, which, the technical department has responded promptly and was able to sort out the matter rather quickly. I'm content to say this is perhaps the best dialer I've encountered in my 10+ years of call-center experience.

Vorteile: The reports are spot on and you actually see minute by minute what you are spending.

Nachteile: The dialer isn't that intuitive. However, if you will invest the 15min to get a good understanding you'll get real value

Antwort des Softwareanbieters

von Dialer360 an 30.8.2018

Thanks for giving such a great feedback about Dialer360.

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