Bold360

Bold360

von LogMeIn

Wer nutzt diese Software?

Unternehmen, die den Kundenservice verbessern und automatisieren müssen

Durchschnittliche Bewertung

24 Bewertungen
  • Gesamt 4.4/5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.4/5
  • Kundenservice 4.4/5
  • Funktionen 4.4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.6/5

Produktinformationen

  • Kostenlose Version Nein
  • Gratis Testen Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Online

Angaben zum Hersteller

  • LogMeIn
  • https://www.bold360.com/
  • Gegründet 2003

Über Bold360

Live-Chat-Software, mit der Website-Besucher besser eingebunden werden können. Ein Schwerpunkt ist das Fördern von exzellentem Kundenservice.

Bold360 Funktionen

  • Absichtserkennung
  • Code-Free Development
  • Empfindungsanalyse
  • Kontextabhängige Anleitung
  • Mehrsprachig
  • Omnichannel
  • On-Screen-Chats
  • Spracherkennung
  • Sprachsynthese
  • Virtueller Assistent
  • Vorkonfigurierte Bots
  • Wiederverwendbare Komponenten
  • für Entwickler
  • Call-Center-Management
  • E-Mail-Management
  • Leistungskennzahlen
  • Live-Chat
  • Self-Service Portal
  • Social-Media-Integration
  • Terminverwaltung
  • Umfragen & Feedback
  • Virtueller Assistent
  • Warnungen / Eskalation
  • Warteschlangenmanagement
  • Wissensdatenbank
  • Workflow-Management
  • Abwanderungsraten-Management
  • Analytik
  • Community-Management
  • Feedback-Sammlung
  • Gamification
  • Inhalt-Syndizierung
  • Kommunikationsmanagement
  • Live-Chat
  • Video-Inhalte
  • 360-Grad-Feedback
  • Analytik
  • Berichterstattung über Anrufe
  • Feedback-Sammlung
  • Umfrage-Management
  • Überwachung der Beschwerden
  • Bildschirm teilen
  • Geo-Zielgruppenerfassung
  • Integration von Dritten
  • Kundenspezifisches Branding
  • Offline-Formular
  • Proaktiver Chat
  • Transfer / Weiterleitung
  • Vorformulierte Antworten
  • Websitebesucher-Nachverfolgung
  • Content-Management
  • Diskussionsforum
  • Entscheidungsbaum
  • Katalogisierung / Kategorisierung
  • Kollaboration
  • Self-Service Portal
  • Volltextsuche
  • Wissensbasis-Management

Die hilfreichsten Reviews für Bold360

Bewertet am 28.1.2018
Carl C.
Greeter
Informationstechnologie & -dienste, 13-50 Mitarbeiter
Quelle des Nutzers 
Quelle: GetApp
5/5
Gesamt
Benutzerfreundlichkeit
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis

Bold Chat is an Excellent Live Chat Utilized By My Company For Many Years

Bewertet am 26.3.2018
Verifizierter Rezensent
Chief Technology Officer and Marketing Director
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Helped our company get Live Chat organized properly on our e-commerce site.

Vorteile: How versatile and customizable Bold Chat is for an online company that wants to properly brand and differentiate themselves. The customization is both on front end for customers to see such as the look and feel of your Chat popups and chat windows, logos, cretives and the call to action but also on the chat answering side. The back end where a user of the Bold Software can manipulate and strategically craft a Live Chat system that will engage the site visitor in the places and moment and times most opprotune for your business to convert them to a customer, offer support or a special offer. In fact Bold Chat is a premier chat software at a very competitive price. While other companies offer you static system, Bold Chat offers something that goes above and beyond.

Nachteile: Bold Chat takes a little bit of time to setup but live support is always available 24/7. Being a hosted solution means that you have to rely on their servers which are fairly good. Not many cons here.

bold chat review

Bewertet am 26.11.2019
Elsie W.
bdc
Informationstechnologie & -dienste, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: my experience is good because I can quickly get the information I need

Vorteile: much quicker response and give the ability to multi task easier

Nachteile: finding the departments you need to contact

Effective Tool

Bewertet am 15.11.2019
Sheik mohamed S.
Process Improvement Consultant
Internet, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: An effective tool that enable easy chat services. From my business role, I have using it to audit transactions, monitor agent behaviors and most importantly, customer temperature

Vorteile: The ease with which this tool can be used is really cool. Also, it is an effective tool as it captures as much information as it can in each of the transaction handled through this.

Nachteile: The tool doesn't have a section to view the history and timestamp of transaction within itself. Everytime I have to go to the web version to see this.
Also, the tool doesn't enable attachment option for the Customer to send to the CS team.

Chat software that does it's job. Expect to pay for any extras.

Bewertet am 9.1.2018
Tim B.
Director of Operations
Marketing & Werbung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
2/5
Kundenbetreuung
3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Easy to use chat software that is user friendly when it comes to building code, implementing visitor monitoring, and everyday use for agents. Reporting that helps my team track our performance and where we can use improvement. The ability to use multiple platforms for support options like Twitter, Email, Live Chat, Video Chat, and Support Tickets in one easy to use platform.

Nachteile: Features keep getting taken out of the software that we use on a daily basis. These features were then introduced in a new upgrade which of course costs more money. If you want to be able to use all of the features you need to pay for the highest package they have available and if you want to use other features you have to pay for those through other vendors like language translation services. The first line of customer support is in the Philippines where English is not the first language and they are not able to assist with technical questions. Every time I have a real issue that needs to be handled immediately it always has to be escalated to tech support and getting a return email or phone call can take 24-48 hours which I don't have. Salespeople who pressure you into buying upgrades whether you need them or not and within a certain time frame so they are able to make a monthly quota. Also, salespeople who are inattentive and send out mass emails instead of emailing clients personally.

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