MailClark

von MailClark

5 / 5 12 Bewertungen
MailClark

Wer nutzt diese Software?

Organisationen, die all ihre externe Kommunikation in Slack vereinigen wollen

Durchschnittliche Bewertung

12 Bewertungen
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 4 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis $3/Monat
  • Kostenlose Version Ja
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Installiert - Mac
    Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support währen der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • MailClark
  • https://mailclark.ai
  • Gegründet 2015

Über MailClark

MailClark bringt all deine externe Kommunikation in Slack zusammen, so dass du nicht mehr zwischen verschiedenen Plattformen wechseln musst, um deine Nachrichten zu verwalten. MailClark bietet: Handhabung deines Kunden-Support in Slack, Arbeit in Slack mit Kunden oder Kollegen, die nur E-Mail, Twitter oder Facebook verwenden, Warnungen, Erwähnungen oder Newsletter in einem Kanal & mehr! Der Einstieg ist einfach: MailClark zu deinem Team hinzuzufügen und das Menü verwenden, um deinen ersten Posteingang in Slack in nur wenigen Mausklicks zu erstellen.

MailClark Funktionen

  • Datenwiederherstellung
  • E-Mail-Archivierung
  • E-Mail-Überwachung
  • Gemeinsamer Posteingang
  • Reaktions-Management
  • Routing
  • Spam-Blockierung
  • Unterschriften-Management
  • Warteschlangen-Manager
  • Whitelist / Blacklist

Die hilfreichsten Reviews für MailClark

One of the best Customer Service I've seen online, and boy have I tried a lot of services !

Mit Google übersetzen Bewertet am 7.9.2017
Paul A.
CEO
Internet, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
Quelle: asdf
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: No need to check dozens of different email adresses everyday : everything is in slack, and manageable by everyone on our team. Possibility to exchange with non slack people through email, without leaving slack.

Vorteile: Mailclark lets me get all my team's email directly in Slack, canceling the need to check multiple inboxes, multiple times per day. It makes us save time, and we really appreciate the possibility to do the same with Facebook Messages / Twitter accounts.

Nachteile: I'd very much like to have a feature in which I could list all the conversations I've had with customers, partners that we deal with through Mailclark. For frequent conversations you can just leave a channel open, but for customer support it'd be great to be able to search for a contact and land directly in the slack channel dedicated to them, this way we'd have access to the chat history, etc. Would also very much like to be able to merge Facebook Messenger and Email channels when they're for the same customer.

Antwort des Softwareanbieters

von MailClark an 19.9.2017

Hi Paul, thank you for your detailed feedback. You can give this feature a try: Type an email address in a DM to MailClark. MailClark will tell you whether you're written to this person and in which channel(s). Is it what you're looking for?
Thank you your suggestion on common channels for Messenger + Email (FYI we already offer this feature for Twitter + Email).

It just works, and it keeps getting better

Mit Google übersetzen Bewertet am 31.8.2017
Franz-robert V.
Lead ux, senior dev
Informationstechnologie & -dienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
Quelle: asdf
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: All communications in one channel : slack!

Vorteile: I love the way the team handles support, kudos for that. Also love seeing the improvements coming along during the time we've been using it (most memorable are the intro of threaded replies, smtp support). And like I stated earlier, it just works. It does what you expect and is reliable doing so.

Nachteile: Reply with attachments is not very intuitive. Also sometimes we get a bit too much mail and lose track of what we've replied to already (use it mostly for support request)

Antwort des Softwareanbieters

von MailClark an 19.9.2017

Hey Franz, thank you from the whole team!

About attachments, if you're using our new 'conversation threading' option, you'll see a new "Attach a file" button which makes things much easier.

Also, we hope you'll enjoy the new feature we just released (if you've turned on 'conversation threading'): MailClark now alerts you when new messages are left unanswered.

Finally, did you know you can mark your emails as done ¿ ? So you can easily see the ones still waiting for action.

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