Wer nutzt diese Software?

Bauunternehmer und Handwerker die effizienter mehr Geld verdienen möchten.

Durchschnittliche Bewertung

108 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Bedienkomfort 4.5 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis $50/Monat
  • Kostenlose Version Ja
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Geschäftszeiten

Angaben zum Hersteller

  • JobProgress
  • http://www.jobprogress.com
  • Gegründet 2016

Über JobProgress

JobProgress rüstet Auftragnehmer aus, um unvergleichliche Ergebnisse produzieren zu können, indem es ihnen ermöglicht, ihre Geschäfte von überall und jederzeit zu steuern, zu organisieren und zu. Unsere Produktivitäts-Plattform erfindet Zusammenarbeit und Workflow aus der Sicht des Auftragnehmers neu, so dass sie und ihre Teams ihre Fortschritte intuitiv verfolgen, überwachen und messen können. JobProgress-Benutzer verstehen sofort unsere einfache Schnittstelle und sehen Wert auf täglicher, wenn nicht stündlicher Basis.

JobProgress Funktionen

  • Angebotsmanagement
  • Bestellungen ändern
  • Gebot-Management
  • Kosten-Datenbank
  • Kundenmanagement
  • Projektmanagement
  • Starten
  • Terminplanung
  • Anpassbare Vorlagen
  • Audit Trail (Prüfpfad)
  • Berichterstattung / Analyse
  • Historical Database
  • Integration in die Buchhaltung
  • Projektmanagement
  • Starten
  • Subunternehmen-Management
  • What-if Analysis
  • Angebotsmanagement
  • Kundennachverfolgung
  • Prognose
  • Projektmanagement
  • Terminplanung
  • Vertragsmanagement
  • Vertriebsmanagement
  • Zeitmanagement
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Angebote / Schätzungen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Checklisten und Inspektionen
  • Fotoerfassung
  • Leadmanagement
  • Terminplanung
  • Vermessung aus der Luft
  • Versandmanagement
  • kommerziell / Industriell
  • Arbeitsstunden-Nachverfolgung
  • Aufgabenmanagement
  • Auftragnehmer-Datenbank
  • Genehmigung-Nachverfolgung
  • Lizenz-Nachverfolgung
  • Qualifikationen und Kompetenzen
  • Versicherungs-Nachverfolgung

Alternative Produkte

Die hilfreichsten Reviews für JobProgress

It has been great.

Mit Google übersetzen Bewertet am 2.7.2018
Bilingual Paraprofessional
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
Quelle: asdf
4/5
Gesamt
5 / 5
Bedienkomfort
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: There are many features that I like about this software. The first feature that I think is really effective is that you can customize it to meet you needs. After customizing the software everything is self explanatory. You can look at it and know how to maneuver it. The calendar is also a very important feature because we schedule appointments and are able to keep track about everyone's tasks, locations, and dates. The third and last feature that I like about the software is that you are able to get an advance search on categories on the workcenter tab. I believe that the software is a very resourceful tool for our company.

Nachteile: At this time there is nothing that I don't like about the software when I'm using it from a desktop, but I do feel that there is some glitches and or issues on the mobile app. The view on the calendar in the mobile app is not very friendly. I've had difficulties to add/delete appointments. Another issues that I have is the uploading of pics, this process is very slow and it takes for ever to complete. The screens have to be on always if not it will pause and or make me restart the process, I cannot take any calls nor make any calls.

Should help our company's organization and make us more efficient.

Mit Google übersetzen Bewertet am 28.6.2018
Joe Ward
Owner
Legend Exteriors & Construction
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
Quelle: asdf
4/5
Gesamt
4 / 5
Bedienkomfort
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: Digital documents/signatures. Customer webpage. Ability to keep my sales reps and our customers more organized and keep better track of them. Production and scheduling. App based for working on the field. Overall it's a solid program.

Nachteile: There are a few things that need to be added or corrected but I know they are working on them. A couple off the top of my head would be:
Ability to customize your work center page. To remove the product adds and classifieds at the bottom and replace with something relevant to our company such as "Company Announcements" or a "Note pad" for example. It's not a free program, we pay a good amount for it so I feel we should be able to remove these and replace them with something that works better for us.
Issues with the Multi-project option. You need to be able to invoice and work directly off of the parent job invoice and financials rather than having to invoice each individual trade. Because of this we need to use the single project when Multi-project would be better suited.
Ability to change a single trade to a multi-project at any time. A project may start as a single trade and need to be changed to a multi-project.

Antwort des Softwareanbieters

von JobProgress an 29.6.2018

Joe,

Excellent input ... Appreciated! We hear you!

1. Some improvement to WorkCenter customization
2. More relevant Company centric activity
3. on Multi-Project (ability to invoice off the Parent)
4. More flexibility between Multi-Project and single trade jobs

Got it ... we have already begun efforts on some of those points and will discuss the rest

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