Wer verwendet Fienta?

– Konferenz, Seminar, Schulung – Konzert, Festival – Museum, Freizeitpark, Attraktion, Zoo – Sportveranstaltung – Theater, Comedy, Aufführungen

Was ist Fienta?

Fienta sorgt für den Onlineverkauf von Karten für deine Veranstaltungen und überlasst dir die volle Kontrolle. Durch niedrige Gebühren und einfach zugängliche Informationen für Kunden können Veranstaltungen schnell und einfach eingerichtet werden. Du erhältst wichtige Daten zu Kunden und Käufern und kannst diese Daten mit Analysen von Fienta optimieren. Schnell und reibungslos – Gebühren fallen nur an, wenn du Einnahmen erzielst.

Fienta – Details

Fienta

https://fienta.com

Gegründet 2014

Fienta – Kostenübersicht

Fienta bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion.

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Live Online

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Fienta Funktionen

Registrierungssoftware
Abzeichen-Management
Benutzerdefinierte Formulare
Eventregistrierung
Gruppenanmeldung
Kalenderverwaltung
Klassenregistrierung
Kontaktmanagement
Marketing-Management
Online-Anmeldung
Registrierung vor Ort
Rückerstattungsabwicklung
Self-Check-in
Teilnehmer-Tracking
Umfragen & Feedback
Zahlungsabwicklung
Angebotsmanagement
Barcode / Tickets scannen
Kartenverkauf vor Ort
Kartenwiederverkauf
Kiosk-Kartenverkauf
Konzessionsmanagement
Kundendatenverwaltung
Mitarbeitermanagement
Mobiler Kartenverkauf
Online-Kartenverkauf
Saisonkarten
Sitzplan
Ticket-Reservierungen
Verkaufspunkt POS
Website-Management
Zuhause drucken

Fienta – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 41 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,9/5
Benutzerfreundlichkeit
4,9/5
Kundenservice
4,9/5
Funktionen
4,6/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,9/5
Ida J.
Project Manager
Eventservice, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.1.2019

"Greatest ticketing platform"

Kommentare: Fienta saved our event. We needed additional features to have attendees' registration and no other ticketing platform supported us, but Fienta did everything to help us. They've added additional features, customised registration page, answered every question and took care of everything. You can really trust Fienta. We're using it for 2nd year and it's a completely flawless experience.

Vorteile: It's super easy to use, works perfectly, and the customer support is amazing. Price is really low for the great service you get.

Nachteile: There are some more features needed to be installed, however the improvement Fienta makes is amazing. You can see them growing and making their best to become better every year.

Antwort des Softwareanbieters

von Fienta an 23.1.2019

Dear Ida, thank you for being with us and for all the feature requests which has helped us to grow in right direction!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.1.2019
Anni-brit R.
Turundusjuht
Konsumgüter, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.7.2019

"Fienta event planning software"

Kommentare: Awesome! Great and fast customer support!

Vorteile: I like that I can easily embed it into my own website and that there are so many payment options (including the ones relevant in my country, not just PayPal/credit card). The recurring events option is also such a timesaver!

Nachteile: The only thing I can think of is that sometimes I forget to save something after editing an event and then have to start all over again - I am used to having autosave :)

Antwort des Softwareanbieters

von Fienta an 31.7.2019

Hello Anni-Brit, thank you for the review!

We are in process of making the Save button to stick on screen so you won't forget saving your changes. Please let us know if you have any other suggestions to make Fienta better for everyone.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.7.2019
Jekabs D.
CEO
Bildungsmanagement, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    2/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    6/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.5.2019

"Improwise Feedback"

Kommentare: Overall it's good to use Fienta for selling tickets to our workshops, as it helps keep all the information digitally and makes it easier to track attendance.

Vorteile: I like the simplicity for administators and users.

Nachteile: The technical faults that occur frequently, as I keep receiving customer feedback that they weren't able to make a purchase, or the site was down, or other issues arise from time to time.

Antwort des Softwareanbieters

von Fienta an 31.5.2019

Dear Jekabs, thank you for leaving us feedback!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.5.2019
Liina A.
Director
Unterhaltung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.3.2020

"Easy, fast and userfriendly environment"

Kommentare: With Fienta I can be my own boss when it comes to sell tickets online.

Vorteile: There is no middle-man between the organizer and the event. You can create an event and do all the necessary changes by yourself when needed. I just love the simplicity of sending free tickets, clear report and sale overview.

Nachteile: When the sale was non-active (e.g. tickets sold out), I couldn't find the option to send free tickets. But I got the instruction from Fietna quickly. It´s actually very easy :)

Antwort des Softwareanbieters

von Fienta an 12.3.2020

Thank you Liina!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.3.2020
Priit K.
Member of the Board, Strategist
Marketing & Werbung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.1.2019

"Really easy ticketing tool"

Kommentare: We sold our conference tickets through an Woocommerce solution. This left me with a lot of manual work. I had problems with VAT, online payments, and invoice payments. Our event has around 200 participants and I spent 70 hours on ticketing. Now, with Fienta, it's less than a third of that. We continue to use Fienta for all our events.

Vorteile: Easy to use tool that takes care of all my needs when selling conference tickets. The team is super responsive and everything just works or will work shortly after you let the team know what you need. They even work with your clients when the client needs help. Payment options are all there.

Nachteile: I don't like that the software is so easy to use. Leaves me with the feeling that I'm not working at all. No stress no nothing. Like a vacation and the money keeps pouring in.

Antwort des Softwareanbieters

von Fienta an 23.1.2019

Dear Priit, thank you for the review! We'll do our best to keep the bar hight and come up with some exciting new features soon.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.1.2019