Wer nutzt diese Software?

Mit dem Salesforces Cloud-Computing-Modell für mehrere Besitzer können wir die Bedürfnisse von Unternehmen aller Größen in allen Branchen erfüllen. Unsere Kunden profitieren von einer gemeinsamen Struktur, während die Privatsphäre gewahrt wird.

Durchschnittliche Bewertung

12.196 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4 / 5
  • Kundenservice 4 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 25,00 $/Monat
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja, Kostenlose Testversion
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Salesforce
  • http://www.salesforce.com
  • Gegründet 1999

Über Salesforce

Hast Du in letzter Zeit Salesforces Geschäfts-Lösungen für kleine Unternehmen gesehen? Sales Cloud ist eine anpassbare CRM-Plattform, die mit Dir zusammen wächst. Erhalte Echtzeit-Kundeninformationen und Aktivität, Einblicke anhand von Dashboards und Berichte alles an einem Ort. Verbinde Dich mit Tausenden von Business-Anwendungen, um Dein CRM auf alle Abteilungen zu erweitern. Oder wähle SalesforceIQ, um innerhalb von Minuten sofortigen Zugriff auf die CRM-Daten direkt von Deinem Posteingang zu erhalten. Verwende Kundenerkenntnisse, um intelligente Prioritäten zu setzen und verbringe Deine Zeit mit den wirklich wichtigen Aufgaben.

Salesforce Funktionen

  • Ausnahmen-Berichterstattung
  • Dashboard
  • Dynamische Modellierung
  • Grafische Präsentation von Daten
  • Korrelationsanalyse
  • Leistungskennzahlen
  • Modellierung & Simulation
  • Statistische Analyse
  • Umsatzentwicklung-Analyse
  • Wettbewerbsanalyse
  • Angebotsmanagement
  • Kundennachverfolgung
  • Prognose
  • Projektmanagement
  • Terminplanung
  • Vertragsmanagement
  • Vertriebsmanagement
  • Zeitmanagement
  • E-Mail Marketing
  • Immobilien-Bekanntmachungen
  • Kampagnenmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Kunden-Objekt-Abstimmung
  • Leadmanagement
  • Segmentierung
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Zugriffsquellen-Verfolgung
  • Call-Center-Management
  • Dokumentenmanagement
  • E-Mail Marketing
  • Gebietsmanagement
  • Kampagnenmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Kundenbetreuung
  • Landing Pages / Web-Formulare
  • Lead Scoring
  • Leadmanagement
  • Listen-Management
  • Marketing-Automatisierung
  • Produktkatalog
  • Projektmanagement
  • Tarife / Vorschläge
  • Umfrage-Management
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Zugriffsquellen-Verfolgung
  • Angebote / Vorschläge
  • Aufgabenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • E-Mail Marketing
  • Gebietsmanagement
  • Interne Chat-Integration
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Lead Scoring
  • Marketing-Automatisierung-Integration
  • Mobiler Zugriff
  • Segmentierung
  • Social-Media-Integration
  • Gemeinsame Kontakte
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontakte importieren/exportieren
  • Leadmanagement
  • Planungs-Tools
  • Sales-Pipeline-Management
  • Segmentierung
  • Suchen / filtern
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Kampagnenmanagement
  • Lead Scoring
  • Lead Segmentierung
  • Lead-Distribution
  • Lead-Erfassung
  • Lead-Pflege
  • Pipeline-Management
  • Planungs-Tools
  • Quellen-Nachverfolgung
  • E-Mail-Antworten-Kontrolle
  • Katalogisieren/ Kategorisierung
  • Kundenbetreuung-Tracking
  • Kundendienst-Analyse
  • Leistungskennzahlen
  • Live-Chat
  • Self-Service Portal
  • Suche
  • Wissensmanagement
  • Angebote / Schätzungen
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bestell-Management
  • ERP
  • Instandhaltungsmanagement
  • Integration in die Buchhaltung
  • MES
  • Materialbedarfsplanung MRP
  • Qualitätsmanagement
  • Sicherheitsmanagement
  • Versand-Management
  • Bonus-Verteilung
  • Nachverfolgung von Referenz-Benutzung
  • Nominations-Nachverfolgung
  • Programm-Hinweise
  • Suche
  • Angebotserstellung
  • Anrufmanagement
  • Chancenmanagement
  • E-Mail Marketing
  • Gebietsmanagement
  • Kampagnenmanagement
  • Kanalmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Kundendatenbank
  • Leadmanagement
  • Leistungskennzahlen
  • Provisionsmanagement
  • Verkaufsprognose
  • Vertragsmanagement
  • Vertriebsaußendienst-Management
  • Zugriffsquellen-Verfolgung
  • Anrufaufzeichnung
  • Automatische Einwahl
  • Dashboard
  • Datenmanagement
  • Kampagnenmanagement
  • Lead Scoring
  • Lead-Distribution
  • Lead-Erfassung
  • Leistungsmanagement
  • Management der Anruflisten
  • Angebotsmanagement
  • Content-Management
  • Dokumentenmanagement
  • Gebietsmanagement
  • Kollaboration
  • Kontaktmanagement
  • Leadmanagement
  • Leistungsmanagement
  • Meeting-Management
  • Präsentation-Management
  • Trainingsmanagement
  • Ziel- / Kontingentverwaltung

Die hilfreichsten Reviews für Salesforce

Great for reporting, but not an easy platform to learn.

Bewertet am 12.7.2019
Kylee L.
Marketing Account Executive
Hausmeisterservice, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
2 / 5
Kundenbetreuung
3 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: If you or your team does not have the time to fully invest in training and learning the platform to a deep extent, than this software would be a waste for you. I would recommend speaking with a SalesForce consultant about the different reporting, campaigning, sales, etc. capabilities before making the investment. Though the Customer Support side of SalesForce, in terms of issue resolution, have not been helpful, the SalesForce sales team is very knowledgeable and give honest opinions on what different functions, plans, etc. they would recommend to fit your specific needs. The sales team has actually saved us money by showing us how to more efficiently manage our plan with them.

Vorteile: The reporting capabilities of SalesForce, especially now that they have switched over to the new Lightning experience, are a great asset for companies looking to track business development activities. Sales funnel reporting, gain-loss reports, call/meeting/email recaps, project lists, budgeting and customer contacts - SalesForce is your "one stop shop" for all of these reporting functions! My team has also loved having the ability to sign up for monthly emails that are based off of reports they have set up within SalesForce. This allows them to track any progress, trends or issues that need to be addressed upfront. My team has also enjoyed the email campaign tracking, which works in conjunction with the Pardot platform.

Nachteile: SalesForce is not an intuitive software to use and is not easily learned by all members of my team. This is what I like least about the software. Beyond that, customer support has been less than helpful. My team and I have often had to do our own research on Google and YouTube for solutions to problems the SalesForce Customer Service could not help us with. This platform takes a considerable amount of training to really be able to grasp its reporting and data entry capabilities. Beyond that, this product is not cheap! It is worth the investment for larger organizations, but I am not sure it is worth the cost for smaller companies.

SalesForce is astounding for the most part at what it does, however can be hard to adjust to specifi

Bewertet am 17.5.2019
Jerome M.
Senior Financial Analyst
Computer-Software, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: It monitors our hopefuls and customers discourses over some stretch of time which causes us return from where the last discussion had finished. A decent record data also with 360-perspective on data. Devices work quite a bit of some acclaimed person to person communication destinations and could be considered as a simple exploring stage.

Vorteile: A stage that offers deals the board, client administration, showcasing robotization and accomplice relationship the executives. It is a c cloud-based CRM arrangement, Salesforce gives you anyplace, whenever, access to your business information, even from cell phones. This stage helped us streamline our procedure and logged our discussion with every one of our customers/applicants monitoring the discourse history and knowing where we left at. It has a decent contact the board framework that enables the clients to store significantly more data like record/customer subtleties, addresses, other accessible data which permits a decent record information review. The Dashboard is adaptable and can fit to what their customer needs and requires for the particular procedure. It's a simple to explore programming particularly for the individuals who had been into cloud-based stage previously.

Nachteile: The multifaceted nature of its highlights here and there are not being depleted/augmented by little scale organizations and could get overpowering now and again. Evaluating might be somewhat high for a little organization particularly on the off chance that they need something that is progressively adaptable. For our group, it took us some time to explore the stage completely and consider was on the most proficient method to tweak the stage dependent on our necessities. Recognizing what is as of now accessible for us and what can be considered for what's to come is something that we get to profound plunge through the span of months and a great deal of cooperation and discussion with the group. Announcing issues may be somewhat hard as far as realizing who is responsible for certain specialized glitch if its Salesforce people themselves or some application that connects to it.

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