RetailEdge

von High Meadow Business Solutions

Wer verwendet RetailEdge?

Kleine und mittelgroße Einzelhändler*innen und Unternehmen, die Point-of-Sale- und Inventarmanagementanforderungen haben.

Was ist RetailEdge?

Erschwingliche, leistungsstarke POS-Software. Integrierte Point-of-Sale- und Bestandsverwaltungssoftware für Einzelhandelsunternehmen. Funktioniert für einzelne oder mehrere Standorte. Für Modeboutiquen, Geschenkläden, Fachhändler*innen und andere Unternehmen mit unterschiedlichen Inventarbedürfnissen.

RetailEdge – Details

High Meadow Business Solutions

http://www.retailedge.com

Gegründet 1989

RetailEdge – Kostenübersicht

RetailEdge bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von RetailEdge ist ab 495,00 $/einmalig verfügbar.

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Startpreis

495,00 $/einmalig

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Installiert - Windows

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

RetailEdge Funktionen

  • Barcode-Scanning
  • E-Commerce-Integration
  • Elektronische Unterschrift
  • Geschenkkarten-Management
  • Kassensysteme für Einzelhandel
  • Kundenkonto-Profile
  • Mehrere Standorte
  • Provisionsmanagement
  • Rabattmanagement
  • Restaurant-POS
  • Retourenmanagement
  • Treueprogramm

Siehe die vollständige Kassensysteme Liste

  • Barcode-Scanning
  • Elektronischer Handel
  • Geschenkkarten-Management
  • Inventarverwaltung
  • Kundentreueprogramm-Unterstützung
  • Preismanagement
  • Provisionsmanagement
  • Rabattmanagement
  • Rückgaben nachverfolgen
  • Touch-Screen
  • Verkäufe nachverfolgen

Siehe die vollständige Kassensysteme für den Einzelhandel Liste

  • Auftragsmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bestell-Management
  • CRM
  • E-Mail Marketing
  • Elektronischer Handel
  • Mehrere Standorte
  • Mitarbeitermanagement
  • Provisionsmanagement
  • Retourenmanagement
  • Treueprogramm
  • Versand
  • Waren-Management

Siehe die vollständige Retail Management Software Liste

RetailEdge Alternativen

Mehr Alternativen zu RetailEdge

RetailEdge – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 114 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,7/5
Benutzerfreundlichkeit
4,6/5
Kundenservice
4,8/5
Funktionen
4,5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,9/5
Eric M.
General Manager
Einzelhandel
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 2.11.2017

"We have been using RE since 2007 and have been very happy overall."

Kommentare: It's an effective way for us to manage our inventory and reports with out a high cost. I do wish there were a userface update to be more "modern" and the ability to look up customers who haven't been here since, say, 2015. More in depth reporting can be beneficial as well.

Vorteile: The affordability is nice, compared to others that I've shopped around for. We purchased our setup in 2007 and we have since added to it, and have a total of three key FOB's (2 machines, 1 backup) for our business. I can operate the system in my sleep because I'm familiar w/ it, which makes it very hard to consider changing to another system. After digging into the features I was looking for, I found that with a modest purchase, RE can do everything that I want and need it to do.

Nachteile: I have asked for some features over the years that seem simple and would be useful for the wide variety of customers as well. However, I think my biggest dislike is the inability to get a beep when a negative item is scanned and we're not looking at the screen. Example: We sell canned cat foods, and often times, we sell 24-72 of them at a time. Most of these cans have to be scanned at least once. Errors happen, and if our inventory is off or the items have arrived before being put in, there will be a negative. If you aren't looking at the screen, you'll simply not see the "are you sure" notification, which another scan of a can hits "ok" We have trained ourself for the most part, but it would still be nice to have an alert.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 2.11.2017
Sara T.
Owner
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.11.2019

"Feature Rich, Robust & Easy to Use Store Management Software"

Kommentare: In investigating RE, I emailed the company many, many times. I always got a prompt, complete reply that covered all of my concerns. They were patient and helped me transfer data twice, as the new computer crashed and had to be repaired, then the software reinstalled. In refining the program for my vitamin shop, they have been helpful every step of the way, often offering solutions from their own experience using RE.

Vorteile: -soft learning curve
-excellent reports
-feature rich
-extreme value for the price
- wicked awesome support
-easy to update inventory

Nachteile: - minor tweaks that may well be built in later- just getting used to another system, nothing really against RE

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.11.2019
Donna S.
CIO
Einzelhandel, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.7.2020

"Reliable, full featured and affordable POS"

Kommentare: I can perform all of my inventory management processes and sales from anywhere. Even when I travel to Trade shows across the country, I am never impacted by internet issues.

Vorteile: This is a full featured POS and inventory management application that can run with or without an internet connection. All of this at a very reasonable initial investment price.

Nachteile: It does not integrated with my website database, Magento.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.7.2020
Melissa D.
General Manager
Einzelhandel, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    6/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 2.11.2017

"Mostly good, with a few major frustrations."

Kommentare: Ease of checking out customers and keeping track of inventory.

Vorteile: Pretty simple and explanatory interface. Not difficult to teach new hires how to use. Tech support is usually pretty speedy and efficient.

Nachteile: Every time there's an update with the software or with Windows 10, we have to call tech support because something becomes incompatible or switched off. Also unhappy that we started out being able to use our POS as a touch screen, and when Windows 10 became the operating system, it was no longer able to operate as touch screen, tacking on time to our checkout speed. Some of the report functions are a bit tedious to use. Many customers unhappy that we can't tell them how far along in the loyalty program they are without us doing some major research; wish it was just automatically tracked in their account.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 2.11.2017
Melissa C.
Owner
Druck, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.10.2019

"Great system especially if you're internet is not stable"

Kommentare: It works well with our current system.

Vorteile: We chose this software because we didn't have to pay a monthly fee (except for support). We liked that the inventory and reports are all included.

Nachteile: The software was a little confusing in the beginning. It's expensive to get new workstations but it pays for itself eventually when you use it for a longer amount of time.

Antwort des Softwareanbieters

von High Meadow Business Solutions an 1.11.2019

Hi Melissa, great feedback! We aim to keep your cost of ownership low with reasonable prices and little to no monthly fees so more money stays in your pocket. :) Thanks again! -Kayla

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.10.2019